Jumaat, 10 Julai 2015

MUSTAHIL TUN TAK TAHU






APA KHABAR

 TUN MUSA


Musa Hitam cadang Najib rehat

Najib Razak mempunyai 3 pilihan dalam merencana masa depannya bagi menangkis tuduhan pemindahan wang AS$700 juta (RM2.67 bilion) yang dipindahkan ke akaun peribadinya, kata Tun Musa Hitam.
Bekas timbalan perdana menteri yang berkhidmat dari tahun 1981-1986 itu berkata, Najib boleh kekal memegang jawatannya dan berhadapan tuduhan itu, meletak jawatan, atau bercuti bagi memberi laluan kepada siasatan sedang berlangsung.
Secara peribadinya, beliau amat mengesyorkan jika Najib memilih jalan ketiga bagi "memberi ruang secara psikologi, politik dan perundangan" kepada siasatan yang sedang berlangsung ke atas dakwaan itu.
Menurutnya, Najib boleh meletakkan jawatan dan ia ibarat "sagu hati" kepada negara bagi memberi laluan kepada pelapis baharu dalam Umno.
"Namun, saya dengan rendah diri mengesyorkan Najib melaksanakan pilihan ketiga iaitu bercuti buat sementara waktu bagi memudah cara siasatan non-partisan yang sedang berlangsung.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/musa-hitam-cadang-najib-rehat-serah-diri-pada-tuhan-sempena-ramadan#sthash.Ivyg3LeE.dpuf

KAH KAH KAH
woit
tun musa buat buat donno
tun musa tahu najib dah jadi zombi
tun musa tahu siapa dibelakang najib
tun musa tahu najib budak baik
tun musa tahu najib kena bomoh
tun musa tahu air mandram
kah kah kah
jangan buat buat tak tahu

DON'T PLAY 

---------------

Tiada ulasan: