Jumaat, 10 Julai 2015

LAIN DITANYA LAIN DIJAWAB






najib,malaysia
Perdana Menteri yakin kebenaran akan muncul juga akhirnyaMore ››

- See more at: http://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/#sthash.RfokA3Ve.dpuf

WOIT
puki mak najib ni
lain ditanya lain dijawab
orang ramai tanya
ini number akaun sapa
ini number akaun kamu ke?
tak ada siapa tanya
kau ambil duit rakyat atau tak
kepala bana



2112022011906


2112022011880

---------------

8 ulasan:

Awanama berkata...

INI TANDA TANDA SE ORANG PENIPU TEGAR

Rakyat tanya BERAK ke , yang di jawab KENTUT saja

Kepala Otak !!!!!!!!!

Taik ber terabur di kata rohingya punya

Kepala Otak !!!!!!!

Awanama berkata...

Najib buat baik je bln posa ni jumpa budak mengaji dtrg.rasmi tempat buat quran dputrajaya pendek kata mcm mcm keje baik lg la mcm biasa la ckp pong pang pong pang hidup sederhana la berlandaskan quran la mmg lunak merdu sekali setiap kali berkata kata.mana la tahu jika rakyat byk yg mcm makcik felda akan percaya dgn kata kata manis beracun nya itu maka blehlah dia meneruskan keje keja melanun dgn senang hati.aku harap lepas raya dia akan kena tora tora.14 hari tu buat kira kira nak lari ke apa .siapkan keranda dgn kain kapan ke.nasib baik tak bleh angkut istana putrajaya naik kapal terbang.bwk duit bilion bilionpun sudah ok.eh duit bilion bilion sudah ada dgn jho lo.jd senang la keje.bwk barang sikit sikit sj lain boleh beli d tempat'bercuti'.tak selamat bercuti najib.semoga tak kembali ke msia lg sgt menghuru harakan negara.big scandal have seen by the world.muka najib dlm poster wolf of wall stret jurnal.hari tu hilang telur org msia je tahu.ini sudah jd lawak satu dunia.memalukan diri sendiri n negara sj.

Awanama berkata...

Betul jugak cara si mat Monggol jawab....
bukan nya 100 parsen salah..

logik nya ialah..
Lain yang masok puki,
lain yang keluar dari puki..
kakakaka

Lain orang yang entot...
lain pulak yang masok penjara...




Awanama berkata...

Celaka betul mat mongol ni.Dah kantoi, buat-buat bodo saja.Memang dasar haramjadah.kah...kah...kah...

Awanama berkata...

Jawapan cincai bagi menjawab inilah kot, "ITU MEMANG AKAUN AKU".

DIDI KOTA BELUD berkata...

Nate ni memey burit tok ketuo dio...ooooo...ore nok sup belud dio hideh sup meletuk...pukimok dio...nate beruk mat yeh ni...bedoo oh punyo munapig.....benci kawe...benciii...sakik tuh dicini...tubik masuk tubik masuk....kimekkkk...

Awanama berkata...

Apalah dengkal MrTT. Kalau jawab habis la drama ni.

Awanama berkata...

Takde ulat atau lalat atsu nyamuk atau semut kat kat pejabat piem ke? Dengar dengar ada orang atau orang-orang tengah sibut mencincang kertas putih dengan tanda-tanda hitam? Tak leh hantar kamera perisik ke?