Rabu, 7 Oktober 2015

SAMAN JANGAN TAK SAMAN







ALHAM

DULiLLAH

CERITA AKAN

TERBARAi



Ling pertahan kenyataan 1MDB, tidak akan minta maaf kepada Najib

Bekas presiden MCA  Ling Liong Sik hari ini mempertahankan kenyataannya terhadap perdana menteri dan tidak akan memohon maaf, susulan surat tuntutan diterimanya daripada peguam  Najib Razak, mengancam akan menyamannya kerana memfitnah dalam kenyataan mengenai 1Malaysia Development Berhad (1MDB). 

"Saya katakan kepada perdana menteri, kalau anda memilih untuk saman saya, saya akan membela diri. Dengan segala kerendahan hati, saya terima cabaran anda.
"Saya berharap untuk melihat perdana menteri berdiri di kandang saksi, kerana beliau pasti akan terpaksa berbuat demikian jika beliau mendakwa reputasinya menjadi taruhan.
"Saya ingin menegaskan sekali lagi, saya tetap pertahankan apa yang saya kata. Saya tidak akan meminta maaf," katanya dalam satu kenyataan media. – 7 Oktober, 2015.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/ling-pertahan-kenyataan-1mdb-tidak-akan-minta-maaf-kepada-najib#sthash.L8syuD30.dpuf

KAH KAH KAH
woit
ini berita baik
berita amat baik
kah kah kah
mat momgol masuk mahkamah
kepala cukong masuk sama
dua dua buka cerita
rabak rabak rabak
kah kah kah

SAMAN TERUS

--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DeJaVu...


Hmmmm, pelik
Macam cherita Rahim Thambi yang rogol...
Tapi Ah Lim yang masok penjara...

Cili Api yang panas...
tapi perkebun kena saman...kakakaka

Najib oh Najib...itu maruah engkau rupanya.
Takut saman Dr.Mamak...kakakaka

Tanpa Nama berkata...

Mat Bahalol nak masok mah kah mah ?????

Boleh per caya ka ?????

Cuba per hati ejaan mah kah mah ; dua dua kena rujuk pada BON BON lah...


MaH kah mah ?????

Pasti nya Mah akan tanya Kah ????

Mah pon jawab , tak payah !!!!!

Ingat Mat Bahalol BODOH ke ????

Mah kan ada ; Mah kontrol semua nya lah...

Mah tu BON BON kan ????

Chabut..... Chabut.... Chabut......

Tanpa Nama berkata...

Bestnya dapat lihat PM Malaysia masuk kandang mahkamah. Ni asyik duk pandai cakap nak saman nak saman org lain tp menyorok. Kali ni.. mmg tbongkar habih la..

WSJ apa cter? Jadi ke nak saman?? Opssss.. hahahaha