Khamis, 10 Disember 2015

PAKAILAH NAMA MELAYU







TAK RASIS
Si Mael ni sememang nya tak rasis .. betul,tak rasis langsung .. bayangkan komplek Melayu nama China .. "Low Yat Dua" pulak tu, yang nombor satu totap komplek Chino .. itu nunjukan Si Bodoh ni tak rasis, malah beralah lagi. Secara evolusi permulaan nya, semua yg niaga dalam "Low Yat Duo" ni semuo eeaa Melayu, melayu kaum kerabat sendiri .. melayu cam den ni mampuih idup balik pun bolum tontu dapek tapak niago kek situ.

 Lopeh ni, tak lamo laee .. secaro tak perasan, ramai lak indon moniago .. barang2 lain mulo masuk selain komputer .. lopeh tu, bangla, myanmar, pakistan, nepal tetibo muncol. Mako secaro evolusi ikut cara teori darwin, tapi dongan kuasa tuhan la, mako jadilah komplek ni macam komplek "Kota Raya". Kalau komplek ni di jual pado proksi Singapugho atau Chino mako jadilah macam "Pasar Seni" .. tak cayo kito nengok lah nanti. Ini buktikan Mael ni tak rasis langsung. Hidup Low Yat Duo. on AWAL WAHID SUDAH SILAP
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 12/9/15
NAMA ROSMAH
kalau nak ramai org dtg, guna nama najib atau rosmah...berduyung2 lah org ramai..tak kira bangsa.. on AWAL WAHID SUDAH SILAP
Anonymous
on 12/9/15
PLAZA PAK PANDIR
boh lah nama pak pandir plaza...boh lah tengku mansor plaza...boh lah melayu plaza...boh lah islam plaza...ngapa harap bukan melayu sokong ? mintak sokong pada yang dapat projek...minta bantu pada kroni lah...apa punya turrr...lebih hebat dari biawak...asyik bertukar tukar lidah kah kah kah on AWAL WAHID SUDAH SILAP
Anonymous
on 12/9/15





--------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Jadi macam Bangunan MARA lah gaya nya

Melayu mana ada duit ; Otak pon dah tak de

Macam MONYET DAPAT BUNGA

Tengok saja Mat Bahalol

Dapat Kuasa sahaja ambil BILYON BILYON

Kepala Otak saja Bani Unta Arab ini

DIDI KOTA BELUD berkata...

Sila tanya najib dan tunggu zahid yang jawap....kakakakakakakakka....suzana..suzana..suzana..satu lubang ramai ramai......kakkakakakakaka