Khamis, 10 Disember 2015

SPRM BILA NAK TANGKAP





SPRM

NAK TANGKAP

YANG MANA

Mahathir: Najib cuba sogok saya

dikemaskini 11.15pm "Saya fikir ia ikhlas dan saya pun sebut beberapa projek pembangunan untuk negara.

Setelah serangan demi serangan, Mahathir Mohamad hari ini mendakwa Najib Razak cuba menyogoknya.
“Najib biasa datang jumpa saya untuk bertanya apa yang saya hendak.
"Saya fikir ia ikhlas dan saya pun sebut beberapa projek pembangunan untuk negara.
“Kemudian saya sedar ia sedang mencuba sogok saya dengan cara ini supaya saya tidak bangkit soal 1MDB,” katanya.
Beliau berkata demikian ketika mengulas dakwaan beliau tidak menyokong Najib kerana tidak dapat apa yang diminta.
Bagaimanapun, kata Mahathir, beliau tidak minta apa-apa, malah menolak pemberian kerajaan selepas bersara, seperti tanah percuma di Putrajaya


KAH KAH KAH

iNI KES BERAT

INi SAH BERAT

KAH KAH KAH



-------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Aduhai kawan2, sprm nak tangkap bende? diorang masa kecik2 main polis sentri... dah besar ni coba juga nak praktik, baru bukak langkah nak tangkap ... kena jerit !!! polis sentri want to jaga, polis mati dalam penjara .... nak mampos... tak pasal diorang masuk cell, tu ok lagi, tak pasal2 kat trafik lite kena bam! bam! bam!... baiklah tangkap sotong... cicah budu nyaman ya pak.. anak bini pun nyaman sokmo ... kalapier

azam berkata...

agaknya ape yang najib tanya hadi
ana nak syurga jadi anta kena sokong hudud ana.
sampai sekarang hudud tak dibentangkan lagi walaupun hadi dah beri sokongan yang tak berbelah bahagi

Awanama berkata...

Budak Bahalol jadi BEWAK

Melayu suka DOKONG BEWAK

Dapat BILYON BILYON okay