Isnin, 23 Oktober 2017

SABAH TERUS DIJAJAH








SABAH 

maaf lah. hal sabah tu lantak kat diorang lah. sabah dah lama merdeka, tapi masih kekal dijajah malaya, sabah masih kekal mundur dan miskin sebab sabahan kekal undi proksi BN. musa aman robek hutan balak, sabahan diam jer, org filipina keluar masuk makan tido di sabah pun sabahan diam jer.


TERUS DIJAJAH

paling keji adalah bila KP SPRM org malaya yg mencipap bini org tu robek pemimpin sabah dan rakyat sabah tetap diam menikus! pendapat aku senang jer tt, lantak diorang la nak hidup dalam keadaan hina dina! ... maaf lah. on SABAH MERDEKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/23/17



-----------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

referedum keluar dari malaysia..jgn cakap berdekah2..bila dpt dedak semua senyap..ramai warga pinoy tinggal disabah..lagi ditangkap lagi baik utk jadi bahan bencikan umno bn..