Isnin, 6 Januari 2020

BERITA LAWAK NEGARA







DASAI BUAT

LAWAK NEGARA

WAJIB KETAWA

KAH KAH KAH


Anwar tak setuju bekas pemimpin UMNO sertai kabinet

SERDANG – Presiden PKR, Anwar Ibrahim memberi isyarat tidak bersetuju jika bekas pemimpin UMNO yang menyertai Parti Pribumi Bersatu (Bersatu) dipelawa menyertai kabinet.

Ahli Parlimen Port Dickson itu menegaskan, kerajaan sedia adalah kerajaan Pakatan Harapan (PH) yang mempunyai semangat tinggi pakatan tinggi dan berpegang kuat kepada manifesto.


WOIT

HANG LUPA

HANG DARI 

PARTI MANA

HANG LUPA

MADEY DARI

PARTI APA

2 SAIFUDDIN

AZMIN ALI

SEMUA DARI

 UMNO

KALAU MACAM TU

HANYA 

TIAN CHUA

DAN

SIVA RASA

YANG BOLEH 

JADI MENTERI

PUKRAK HAPRAK 
KAH KAH KAH


---------

3 ulasan:

Unknown berkata...

Come on tt.. Tak kan last minute monkey nk bg jawatan kot.. Agak2 laa.. Puihhh

Awanama berkata...

memang orang yang tak ada dasar yang bijak macam tuh ler gamak nya.....dah tak releven langsung dasai nih....parti pun tonggang langgang lagi nak jawatan kerajaan....wawi jadi TPM pun dah cukup baik....teruskan lah sokong wawi jer selagi dia TPM....jawatan PM tuh lupakanlah...tak sesuai bagi kat songel dan lagi memang tak layak pun!

Arymanchino berkata...

Abam ni dah jadi bangang dan mental...