Isnin, 6 Januari 2020

PARTI SENDIRI TUNGGANG LANGGANG






PARTI SENDIRI

TUNGGANG

 LANGGANG

memang orang yang tak ada dasar yang bijak macam tuh ler gamak nya.....dah tak releven langsung dasai nih....parti pun tonggang langgang lagi nak jawatan kerajaan....
wawi jadi TPM pun dah cukup baik....teruskan lah sokong wawi jer selagi dia TPM....jawatan PM tuh lupakanlah...tak sesuai bagi kat songel dan lagi memang tak layak pun!
 on 
BERITA 
LAWAK NEGARA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 06/01/20

Tt..





------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Dulu aku sokong Azmin.
Bila ramai sangat kutuk Abam Nuat, aku makin simpati kat dia.
Skrg aku sokong Nuat jadi PM.

Awanama berkata...

Kau barua Semburit, Trojan Atok yg bikin sabotaj dan havoc PKR supaya pukimak mcm hang boleh tulis tak boleh handle PKR.

Cuba Atok tunai janji PH, abis semua geng kartel Semburit menyembah balik Abam takut hilang jawatan.

Kau barua dapat apa? USA dah bagi result video analysis cfm Semburit. End of backdoor, lu try rujuk balik dgn Abam mintak second chance.

Atok no choice kena honour Konsensus PH!