Isnin, 6 Januari 2020

JENG JENG JENG








JENG JENG JENG
SAPA  YANG

MAKAN CIBAI

OPPS...CABAI

TERASA PEDAS 

PANGGIL PAKAR

FORENSIK FBI

PANNGGIL 

BOMOH HUJAN

KITA TENGOK

SAPA YANG BETUL


Siasatan kes Anwar, Azmin, Najib selesai, kata polis

POLIS sudah menyiapkan kertas siasatan tiga kes yang menjadi tumpuan umum melibatkan Anwar Ibrahim, Mohamed Azmin Ali dan Najib Razak, yang akan diserahkan kepada Pejabat Peguam Negara petang ini.

Siasatan terhadap Anwar berhubung dakwaan mencabul bekas pegawainya Muhammed Yusoff Rawther manakala siasatan terhadap Azmin berhubung rakaman seks dua lelaki yang tersebar pada Jun lalu.

Siasatan melibatkan Najib pula menyentuh akuan berkanun bekas anggota polis Azilah Hadri mendakwa bekas perdana menteri mengarahnya membunuh Altantuya Shaariibuu pada 2006.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Huzir Mohamad berkata, pihaknya bersama pegawai polis dari Bahagian Pendakwaan dan Undang-Undang (D5) akan bertemu pihak Peguam Negara untuk berbincang tindakan lanjut berhubung ketiga-tiga kes itu.

“Petang ini, pegawai D5 berjumpa Jabatan Peguam Negara, selepas itu baru kami boleh menentukan tindakan lanjut berhubung semua kes itu,” katanya kepada pemberita di Bukit Aman, petang ini.

“Persoalan sama ada Anwar perlu menjalani ujian poligraf juga akan dibincangkan petang ini,” tambahnya.– 6 Januari, 2020.


CISS

ANWAR 

TAK PERLU

POLIGRAF

PEMIMPIN ISLAM

JUJUR WARAK

SENTIASA

BERCAKAP BENAR

INI PENGHINAAN

TERHADAP

PEMIMPIN ISLAM

POLIGRAF  ALAT

ISRAEL BUKAN

BUATAN 

ARAB SAUDI

MANA BOLEH

BROTHER ANWAR

DIKENAKAN

POLIGRAF
KAH KAH KAH
---------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Uncle hamid pun dah berbatuk batuk pada abam,jangan remehkan,guna otak akal dan wahyu cantik lagi Salam nabi untuk selesai masalah. Jangan juga abam kasik orang lain marah lagi. Atau abam memang dah mental. Lain orang masuk jel satu library dia tulis buku. Apa magnum opus atau banana fritters yang abam keluarkan.

Awanama berkata...

Jimin jugak yg suci kah kah kah kah...wpun video surau yg tak hd tp dpt gk cam si pencabul budak tu ye...eh bila ni bersurah ttg enjoi menjoi jimin sekeluarga....takkanlah takdpt nk pecah berita

Awanama berkata...

Engkau memang hasut pakai RON 97, kah kah terbakar terburai termati matian lah Abe Nuar woit, semua pasal hulur pisang wacana Malaysia, harapan masa depan negara, menghulur pisang sedepa untuk nikmat sendiri, kah kah kah mampoooss warak pun begini, bagaimana kalau tidak warak, bossku syumul rasuah tertinggi, bagaimana pulak yang kureng syumul? Kah kah kah mampoooss orang Kita woit

panglimo potaseh berkata...

Mantan Ketua igama kita kan dah titah yg Inchik Abam saekor insang kamil yang suci dari segala dosa dan noda. Jadi kalau dah suci ..hapa bijik nak guna PELIRGRAF mesing chiptaang Yahudi tu ..

Awanama berkata...

Suruh la Anwar buat sumpah laknat. Najib buat sumpah laknat semua pertikaikan..perlecehkan. Pasal Najib jahil.Faham ilmu agama tahap duit 1MDB boleh bawa satu keluarga pergi Haji pergi umrah cium hajar aswad.Anwar lain. Dia Pak Sheikh,seorang ilmuwan agama tahap ulama kabir.Sebelum buat sumpah dia boleh bagi ceramah bagi hujjah keluar nas Quran dan Hadith.Selepas buat sumpah dia sendiri boleh baca doa panjang2.. mufti2 pun kalah. Orang ramai mesti percaya mesti yakin ..semua akan hangguk2 dan sebut...MashaAllah..Alhamdulillah...

Awanama berkata...

TT, laki makan cabai sihat ke, makan pisang sihat? saja tanya.