Khamis, 29 September 2022

KU DOTTY & BUDAK ANDERSON


KU DOTTY

BUDAK  KOLEQ

BUDAK ANDERSON

AMIN

KHALAS


Unknown commented on
 "BUDAK KOLEQ 
DAN POP YEAH YEAH"

Lu punyer kisah ari nie membawa gua ke zmn gua skolah Anderson dulu,kalu Kuala jadi playground budak koleq Pekan ipoh jadik playground budak Anderson,st Michael.tp yg best kami bukan budak asrama,abih skolah lepak Pekan dating ngan awek convent.
Ku Dotty with her surprise gift - 
an automatic Toyota Corolla Sprinter.
 (Photo published with kind permission of Singapore Press Holdings ©www.sph.com.sg)

haha lu ceta psl Kudotty mak sedare TMJ, gua berkwn ngan anak dia,Kira tua dah lu nie anak2 dia pun generasi gua udah 40s haha Mak gua org Kuala,dia slalu ckp antara Kudotty dgn adik dia sultanah johor paling lawa Ku dotty. Lu tulis psl Brit pop gua mmg suka la,ntah pasei apa kalu skolah bekas kolonial mesti dgr Brit pop.zmn gua 90s,zzmn tu scene US pun byk tp tetap dgr Brit pop,Radiohead,oasis. Gua yakin lu mesti berkabung queen mangkat.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah gua baca tajuk nie ku dotty &budak Anderson,apsei lu tulis tajuk camtu.gua lambat tangkap kahkahkah sape paham,paham la nak ckp2 lebey2 raja lak.raja jaafar skg penaung old boys Anderson kahkahkah lu mmg terbaik la lawak.