Isnin, 8 Jun 2015

LAWAK SEBELUM TIDOO






LAWAK 
SEBEUM TIDOOO

INI DULU
Dulu masa mengeluarkan amanat hadi bukan main kutuk UMNO siapa yang berkawan dengan UMNO mereka adalah kafir siapa yang berimamkan orang UMNO sembahyang mereka tidak sah dan banyak lagi apakah itu sudah tengelam bersama arus kekayaan yang telah dikecapi oleh hadi setelah berjaya dinaikan oleh ahli-ahli yang begitu taksub dengan ketaatan merteka ingatlah apa yang kita cakap itu jika salah amalannya kita juga akan menerima akibatnya. on MENCARI PUNAT HADI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/7/15



------------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Kalau kerajaang perpaduang terbentuk...jadi menteri penuh la hambo...kahkahkah

Awang Chan BKHitam berkata...

aku rasa lebih mulia mkn lembu nfc n ayaq ketum dari makn babi n minum arak dgn cina dap...go to hell le admint athies pelarian...lama dah aku tak masuk tgok tt... mcm ni org athies berbicara pasca Muktamar... jenis tak percaya kat tuhan ni semua halal...

Awanama berkata...

Hadi nak jugak hidup kaya ber gaya macam Najib UMNO

Biasa lah

Awanama berkata...

PAS..Parti Islam Semalaysia..ni zaman arwah fadzill noor dan arwah tgna..

PAS..Parti Siku dan lutut Semalaysia..ni zaman pasca muktamar 2015

beza x???

asalkan bukan umno dan pas..khalas..

Awanama berkata...

La ko baru tau ke.. puak2 ni buang masa je layan. Jenis politik sempit.

Awanama berkata...

siku lutut sembang deras...............
gemok mana boleh taekwando...........
penat.............
kah...kah...kah.....