Isnin, 8 Jun 2015

MENCARI PUNAT HAJI HADI





INI PUNAT SIAPA?

KENA SUNAT
Amanat yang di sunat bawa tak de makna Semua nya duit bah !!!!!! 4 2 Bilion kan banyak Secoit cukup tuk beli serban serban besar Itu kan orang orang bodoh , malas , dan meminta minta Hanya di zaman Firaoun ada Arab Bani Al-Tolol kan.... on MENCARI PUNAT HADI
Anonymous
on 6/7/15

LIDAH BERCABANG
Hadi hadi hang menang besaq .. lidah hang dah jadi bercabang .. puak2 rembat duit rakyat hang keluaq fatwa depa tak jahat .. apa punya lidah !! on MENCARI PUNAT HADI
Anonymous
on 6/7/15


KAFIR
Dulu masa mengeluarkan amanat hadi bukan main kutuk UMNO siapa yang berkawan dengan UMNO mereka adalah kafir siapa yang berimamkan orang UMNO sembahyang mereka tidak sah dan banyak lagi apakah itu sudah tengelam bersama arus kekayaan yang telah dikecapi oleh hadi setelah berjaya dinaikan oleh ahli-ahli yang begitu taksub dengan ketaatan merteka ingatlah apa yang kita cakap itu jika salah amalannya kita juga akan menerima akibatnya. on MENCARI PUNAT HADI
Anonymous
on 6/7/15

EL-STAAZ
Den tak akan heran ... den tak samo sekali tokojut badak ... kalau satu hari nanti orang guno ugamo untuk menghalalkan entot luar nikah. Ini akan berlaku apobilo satu hari nanti El-Ustaaz ini, dapek kontrak bokal kondom ... fuh lumayan tu.

Sebagai strategi pemasarannya ... El-Staaz itu kata: "Yang haram itu bilo bersentuhan. Tapi bilo kontol itu disarungkan dengan kondom bilo menutuh mano ado sontuh ... botol tak??? ... Jadi apo laaiee gunolah kondom sebolom entot, ianya halal". on MENCARI PUNAT HADI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh

on 6/7/15






--------------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

punat tak punat
kalau berkiblat wang ringgit
hadi sudah jual prinsip asas islam
taksub duitan kah kah kah
dulu bukan main kafir laknat
sekarang dah slow slow baby
nampak duit terus hilang taksub
kah kah kah
yang melawan umno terua diterajang
yang senada seirama terus disokong
usaha eratkan umno pas akan bermula
demi perpaduan ummah kononnya
hadi mudah lupa
dulu tangkap ikang
sekarang jadi presideng
projek tangkap ikang satu malaysia
kah kah kah
iman doa takwa semua lebur
dibaling tulang usd ringgit singapore
kah kah kah
tazikirah amanat ucapan
sekadar mendabik dada sebagai ular mak
kah kah kah
ramai dah muak
ramai dah jelak
ramai dah mual
muntah cirit terkening
kah kah kah
agama pedoman lunas dijual beli
pi.mampooos lah

Awanama berkata...

Itu kan HADI

Bukan baru lagi HADI jual jaja jaja agama tuk cari makan

Biasa lah HADI mana takut ALLAH SWT pon

Tengok muka Hafi pon boleh tahu sifat lahanat nya kan

Bukan susah

Awanama berkata...

cam mana nak pecah kan bisul tu? pantang lihatnya...walau sakit mana pun ;-)