Isnin, 8 Jun 2015

SAH MAT ZOMBI JADI JANTAN SUWEY






INI CINA MAKAN BABI


Mahathir : Najib sibuk sangat nak jenguk Sabah

2:33PM Jun 8
"...perdana menteri ada banyak acara hendak kena hadir,” kata Mahathir.

 Mahathir Mohamad menyindir bahawa Najib Razak terlalu sibuk untuk melawat Sabah yang dilanda gempa bumi.

“Dia tentu sangat sibuk, perdana menteri ada banyak acara hendak kena hadir,” Mahathir dipetik sebagai berkata.

Dalam lawatannya ke Kota Kinabalu semalam, Mahathir diminta mengulas tentang kegagalan Najib hadir ke Sabah selepas bencana alam menimpa negeri itu pada Jumaat.



KAH KAH KAH
woit
betul jantan suwey
mana pergi bawa sial
datang ke  jepun
tokyo dilanda gempa
datang  ke sabah
gunung kinabalu gempa

APA PUNYA SUWEY


INI MUKA MELAYU 
TUNGGANG TUNGGIT


--------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Itu kan Budak Bahalol

Dah salah Rakyat jugak pilih Budak Bahalol

Anti Fitnah berkata...

Inilah PM haramjadah. Layan jemputan sedangkan rumah sendiri dilanda bencana. Kalau dia tak pi pun, Arab Saudi tak marah. Cuba bayangkan kalau Tun Razak masih ada, sudah tentu dia tampar si Najib Teloq ni. Opppppsssssssssss ... mana ada teloq????

Awanama berkata...

Ustaz umrah kata kat Mekah, pahala 100,000 kali ganda...kalau sedekah RM1....macam sedekah RM100,000...jadi kalau kebas duit rakyat RM100 juta...bagi aje RM100...dah cuci duit RM100 juta tu...aku rasa macam tu la pandangan orang yang kebas duit rakyat...Allah pun nak ditipu jugak...kahkahkah.

Awanama berkata...

teluk najib hijau