Isnin, 8 Jun 2015

TAK DAPAT NAK CAKAP







KOMENTAR

tanda tanda semakin jelas
bahawa negara kita ini
memiliki pemimpin melayu islam
yang amat bodoh lagi amat  bangang

pemimpin yang bodoh dan bangang
dipilih oleh pengundi  melayu islam
yang amat bodoh dan amat bangang juga




Goreng sendiri petua elak GST Ahmad Maslan

Timbalan Menteri Kewangan Ahmad Maslan hari ini berkongsi petua mengelakkan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) dengan caranya tersendiri.

Malah berdasarkan petua Ahmad, tanpa membayar cukai itu, pengguna boleh menikmati hidangan menarik lengkap dengan telur, ayam dan daging.

“Resipi saya dan digoreng sendiri: Sayur, telur, cili, nasi, garam, daging, bawang, ayam, minyak dan gas masak. Tiada GST!” tulis Ahmad Maslan di Twitter beliau.


KAH KAH KAH
brillinat
bergeliga otak 3.85 pointer
syabas! bijak bistari
kalau sayur mahal
tanam sayur sendiri
kalau minyak mahal
masak pakai air
kalau gas mahal
masak pakai kayu
kalau kayu mahal
masak pakai panas matahari
letakan telor sayur tengah jalan
tunggu sampai masak
tak perlu goreng
tak perlu minyak
tak perlu gas
tak perlu api
kalau gagal tak makan

KITA GULAI 

MAT MASLAN




----------------

7 ulasan:

Awanama berkata...

Maselan ni badut 1m buat lawak bodo je keje nya.baik ko diam mcm bik mama la maselan.diam-diam pegi mkn angin suda bleh shoping raya sekali.lagi ckp lg mkn kutuk la

Awanama berkata...

Nak buat apa ber Guru dengan Budak Bahalol

Orang Orang Melayu memang BODOH

Si Bahalol pon di angkat jadi Ketua

Awanama berkata...

biawak natang nie asal dari mana
nak cari rumah sewa murah pun payah
binatang apa pulak goreng 2 nie
dia nie tak apa lah
semua dapat percuma
karen tak bayar api elektrik tak bayar
astro tak bayar
berak indah water tak bayar
memang lah boleh goreng 2
pi pa chu ching lah wwoit
kah kah kah

Awanama berkata...

Brillinat...brillinat.

Awanama berkata...

Mahyudin Yasin dah kata MP UMNO memang bodoh ..jelas ... mesti pandai control maco sebab sebahagian besarnya adalah ketua bahagian..... ini lah jadinya ......terselah lah kebingaian mereka di mata rakyat ......

Awanama berkata...

Mahyudin Yasin dah kata MP UMNO memang bodoh ..jelas ... mesti pandai control maco sebab sebahagian besarnya adalah ketua bahagian..... ini lah jadinya ......terselah lah kebingaian mereka di mata rakyat ......

Awanama berkata...

Kalu nak bli kondom mcm mana cara x nak kena gst ... msti ahmad mslan suruh kunyah chiewngam ... kah kah kah