Ahad, 22 Mac 2020

EROTIK MELAYU KETIKA BERKHALWAT






RELAX BRO

DENGAN

EROTIK MELAYU

KETIKA 

BERKHALWAT

Say' Boy



saya ore klate jugok tapi aku heran nga lagu nie...kalu lagu isap rokok xkkan bunyi ahh..ah..ahh..ah..ah tu isap rokok kot mano..xdop ore isap rokok bunyi ahh..ah..ah..tadi...haha nampk lagu bawa maksud lucahh...xleh sebar atau dengar sebab boleh menggagu segelintir masyarakat lebih lagi salah faham dikalangan fikiran orang melayu kita dan masyarakat kita..
99





-------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Hello bro..masa bersunyian ni la masq nak kenal tuhan..bukan dengar lagu cipap ketat...tok wan aku cakap nak kenal tuhan kena tubik masuk..menda apa yg tubik masuk tu tok wan aku cakap rahsia...jadi bersunyian lah anda semua kerana sunyi itu indah

Awanama berkata...

Erotik melayu ni mcm erotik pak arab jugak. Berakhlah dan berpandu akidah islam. Penuh hemah dan sopan santun. Tak mcm erotik negara kapir contohnya jepun dan sweden, depa tu ganas dan jijik.