Ahad, 22 Mac 2020

SILA SELIDIK KEMBALI



SELIDIK KEMBALI

MUNKEE INI

BELAJAR SEKOLAH

JENIS APA?

IJAZAH INTERNET ?

BELI IJAZAH

DARI MANA? 

Kementerian tolak saranan Adham Baba guna air suam rawat Covid-19

KEMENTERIAN Kesihatan menolak saranan menterinya Adham Baba kepada rakyat supaya menggunakan air suam untuk menyingkirkan virus penyebab Covid-19 ke dalam perut.

Ketua Pengarah Kesihatan Dr Noor Hisham Abdullah berkata kementerian hanya menggunakan kaedah berasaskan bukti sains untuk pengurusan dan rawatan pesakit.


JUGA WAJIB

HATAR 

KE HOSPITAL

TANJUNG

 RAMBUTAN

UNTUK SELIDIK

KEWARASAN

OTAK

MUNGKIN

CACING DAH

MASUK OTAK

KERANA BARU

JADI MENTERI

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

----

3 ulasan:

yeop_sepet berkata...

Tanjung rambutan tempat paling selamat,100% kuarantin

Amier The Hero berkata...

Aku tak paham la orang politik ni!!! La ni utamakan covid 19 punya hal la. Nak tuduh hasut org lompat parti ke, pintu belakang pintu depan ke tunggu smpi setel hal paling utama ni. Abam nuar, takyah highlite sgt dok bg bantuan brg² pada warga port dickson.. dalam masa sama kuar stetmen konon ada org pkr dihasut lompat pagar puihhhhh!!! Ini ke colan² PI'EM? Ko bantu apa yg bleh, ko ddk diam² jgn memekak sbb aku cemuih tgk. Parti lain pun sama, dah dpt tggjwb jadi gomen buat la elok². Ni hah, aku dah makin tepu dok umh.. duit dah makin nipis. Korang tau tak, belanja kena kurung dlm umh 2 minggu ni lagi byk dr dr belanja sambut raya seminggu tau tak.

Awanama berkata...

Dia grad UM la, sama tempat belajar dengan hang TT.