Rabu, 25 Mac 2020

JIKA BENAR - INI SATU KESILAPAN






JIKA BENAR

INI SATU

KESILAPAN

KARONA TIDAK

MEMILIH PARTI


Rizam kecewa MB Selangor masih amal politik sempit

KUALA LUMPUR – Kerajaan Selangor didakwa masih bermain politik sempit dan gagal untuk membantu rakyat tanpa mengira fahaman politik.

Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor, Rizam Ismail kesal dengan tindakan Menteri Besar, i Amirudin Shari dan Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (MMKN) Selangor yang memutuskan bantuan RM30,000 sedia ada disalurkan secara terus ke dalam akaun Pusat Khidmat Masyarakat semua Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN ) kecuali sembilan ADUN pembangkang.

“Perkara ini jelas menunjukkan sikap tidak adil memandangkan sebelum ini di dalam ucapan pakej ransangan ekonomi Selangor telah menyatakan sejumlah RM30,000 akan diberi kepada seluruh 56 kawasan DUN melaksanakan aktiviti pengedaran topeng muka, makanan dan minuman untuk manfaat penduduk setempat,” ujar ADUN Sungai Tawar yang juga Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Selangor itu dalam satu kenyataan hari ini.

“Jangan politikkan bantuan ketika negara sedang berusaha untuk membendung wabak pandemik Covid-19,” katanya.- MalaysiaGazette


POLITIKUS WAJIB

DISEDARKAN

BAHAWA KITA

WAJIB 

MENDIRKAN

UNITED FRONT

MELAWAN 

VIRUS KARONA
---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dari kem diva ke kem papa .. maka kena tunjuk taat setia.. untuk dapat kepercayan.

Tanpa Nama berkata...

yang dorg nak jual face mask rm2 tu kau taknak ceritakan pulak sham?
hentam dua2 lah kata NGI. jgn pilih2

jiwa merdeka berkata...

RM 30,000 pun ko kecoh.. RM 2,000,000 tu duit poket saya je.. kih kih kih.. saje nk bgtaw.. jgn marah..

Tanpa Nama berkata...

Kesimpulannya tahap pemimpin politik yg ada kuasa hanya sama taraf dgn kepala taik..dalam bencana besar menimpa negara pun masih berfikiran bebal.
Kepala butuh utk pemimpin kotor macam ni