Khamis, 6 Julai 2023

MELAYU ISLAM JENAMA BAIK



MELAYU ISLAM

JENAMA BAIK

KHALAS

Unknown commented on
 "NAK SELAMATKAN MELAYU ISLAM"

Sang sakatua bersama mat kelepit termasuk juga mat-mat penyembur lendir dah memang pakar dalam iklan dengan hanya menggunakan jenama Melayu dan Isle yang dengan dapat dijualkan kepada yang ramai itu yang mudah beremosi dan kurang mengambil tahu hubungan kepada perkara-perkara sebenar yang lain.

 Demi untuk melepaskan diri masing-masing sang sakatua, mat kelepit dan mat lendir memperalatkan Melayu dan Isle yang sebenarnya mereka sendiri tidak berbuat apa-apa yang berkesan semasa mereka berkuasa selain dari menyakau untuk diri dan keluarga sendiri. Penjilat-penjilat mereka menumpang sekaki untuk merasa sedikit keuntungan dari mereka.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saka Kerala dan abahcow musuhnya bukanlah bangsa lain,bukanlah cina,bukanlah DAP. Kalau DAP tetiba tarik sokongan dan sokong abahcow atau sang Kerala gwa cukup yakin tetiba DAP diisytiharkan lebih melayu dari melayu..Musuh Saka Kerala satu Malaysia tahu - Anwar Ibrahim. Musuh abahcow pula - Wak Zahid..yang pelik dan ajaibnya kenapa orang masih percaya dorang ni berjuang untuk bangsa melayu???.

aji berkata...

Kerala nak jadi member sekole melayu sanggup bergurukan si tanggang.. matlamat hanya nak cari untung dunia. Trajidi menunggu didepan itukan sumpah nya?