Khamis, 6 Julai 2023

NAK SELAMATKAN MELAYU ISLAM


NAK SELAMATKAN

MELAYU ISLAM

KAH KAH KAH

AMIN

Unknown commented on 
"MUHYIDIN JUMPA MADEY !!!"

Jumpa nak selamat Melayu nak selamat Isle, itu saja kah kah kah lain lain tak bincang, tikam belakang dulu tak kata, khianat tak kata, berapa songlap tak cakap, wacana utama untuk selamat Melayu prokalamasi Melayu, dilemma Melayu sudah lupa, DEB sudah lupa bagi dekat Bangla Indonesia Myanmar kah kah kah

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sang sakatua bersama mat kelepit termasuk juga mat-mat penyembur lendir dah memang pakar dalam iklan dengan hanya menggunakan jenama Melayu dan Isle yang dengan dapat dijualkan kepada yang ramai itu yang mudah beremosi dan kurang mengambil tahu hubungan kepada perkara-perkara sebenar yang lain. Demi untuk melepaskan diri masing-masing sang sakatua, mat kelepit dan mat lendir memperalatkan Melayu dan Isle yang sebenarnya mereka sendiri tidak berbuat apa-apa yang berkesan semasa mereka berkuasa selain dari menyakau untuk diri dan keluarga sendiri. Penjilat-penjilat mereka menumpang sekaki untuk merasa sedikit keuntungan dari mereka.

Tanpa Nama berkata...

Ada seseorang pujangga Arab telah bermadah;
"KALAU HENDAK MENGUASAI ORANG-ORANG BODOH, BUNGKUSKAN MEREKA DENGAN PEMBALUT AGAMA" - Kat negeri Tanah Melayu ini bolehla tambahkan perkataan BANGSA !
Aamiin.... kahkahkah