Rabu, 5 Mei 2010

TAK PERLU ADA ARAHAN



ERIC CHIA JADI KAYA RAYA BUKAN GEROMBOLAN TOLONG





PEMIMPIN UMNO DIARAH BERGAUL DENGAN BANGSA LAIN
- mkini

Najib Razak mengarahkan semua pemimpin Barisan Nasional supaya menghadiri aktiviti yang dianjurkan oleh bangsa lain dalam usaha mendapatkan sokongan, khususnya daripada masyarakat Cina.

Menurut Mohd Khir Toyo , arahan itu dibuat oleh Najib ketika pemukiman parti berkenaan di Janda Baik, Pahang, baru-baru ini.

KAH KAH KAH…

wot… INI BERITA SUDAH BASI…. kah kah kah..

woit… GEROMBOLAN SUDAH LAMA ADA KERSAMA DENGAN CHINA… kah kah kah..

kah kah kah… SEMUA DEAL BUAT SENYAP SENYAP… kah kah kah..

kah kah kah… ERIK CHIA BUKAN CHINA YANG LINGKUP KAN PEWAJA KE?.... kah kah kah..

kah kah kah…. VINCENT TAN BUKAN CHINA KE? YANG DAPAT LESEN JUDI.... kah kah kah…

kah kah kah…PATRIK BADAWI BUKAN CHINA KE?... DAPAT PROJEK MONSOON CUP... kah kah kah…

woit… LIM GOH TONG YANG DAPAT SATU GUNUNG … BUKAN CHINA KE?... kah kah kah..

woit… PROJEK PKFZ YANG HILANG 12 BILION RINGGIT ADALAH TANDA KERJASAMA GEROMBOLAN DENGAN CUKONG…kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

APA JADI DENGAN PKFZ? SUDAH SENYAP LENYAP? TAK ADA KHABAR SUDAH? APA JADI DENGAN SIASATAN? DATUK OTK MAHU SIASAT HASILNYA BELIAU HILANG JAWATAN PARTI CUKONG. ADA KAH INI BERMAKNA ADA TANGAN/KUASA GELAP YANG BERAKSI DILUAR BIDANG KEMENTERIAN YANG BERKUASA PKFZ?

DATUK OTK SUDAH HILANG JAWATAN PRESIDEN PARTI CUKONG BERMAKNA SIASATAN TIDAK DITERUSKAN. BILA TIADA SIASATAN PEMIMPIN YANG TERLIBAT PERASUAH-HAN PKFZ AKAN TERSELAMAT!!

SAYA BERANI BERTARUH "PUTUNG TELINGA KIRI SAYA" BAHAWA RANCANGAN NUKLIAR TAHUN 2020 LOJINYA AKAN DIBELI DARI PERANCIS. KALAU TIDAK HILANG TELINGA KIRI.
MEMANG DARI PERANCIS KERANA ALTANTUYA SUDAH BERJANJI DIPARIS BAHAWA NAJIB AKAN BELI LOJI PERANCIS KALAU TIDAK BANYAK NAJIS AKAN KELUAR!!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah....mudah berurusan dengan cukong2 ni...aku memang dah biasa masa beli barang2 pejabat, siap dia offer tv mewah, barang2 perkakas dapur yang amat mahal masuk dalam pembelian, tapi dalam quotation, takder mention!. kalo nak ikutkan hati, aku pun teringin nak sebat kow-kow...tapi entahlah, aku rasa mcm tak selamat jer...

banyak kompeni melayu, bila kita liaise, semua haram seposen pun taknak belanja kita makan...

itulah sebabnya gerombolan memang suka berbisnes juta billion dengan cukong cina dan cukong india. kalo cukong melayu, seposen pun tak dapat... "alamat hanya kenyang dengan pahala... keberkatan... selamat dari api neraka..." biasalah jargon2 ini akan berlegar dalam bisnes melayu... mana gerombolan mau pikir pasal masalah hari kiamat2 dan selepas nih...tua nanti baru taubat...

Tanpa Nama berkata...

Kena beritahu PERKASA juga. PERKASA ni PEKAK, kalu orang Cina berjuang siang malam dalam dunia bisnis dia akan kata Cina mahu menguasai Melayu, Kalu ramai orang Cina jadi askar depa kata juga orang Cina nak hapuskan orang Melayu, kalu orang Cina pandai di universiti mereka kata orang Cina nak makan Melayu, kalu orang Cina menguasai bahasa Melayu dia kata orang Cina nak jadi Melayu mualaf. Malangnya ramai orang Melayu pekak menerima hujah PERKASA.Perkasa taka akan kodem pelbagai agensi kerajaan yang diterajui orang Melayu bangan tak tahu buat kerja membangunkan orang Melayu, berbilion dah habis orang Melayu majoriti masih tiada harta dan mereka asyik nak diberi subsidi baja, diesel, masjid, jalan turap, insentif atau bantuan itu/ini sementara semua Ketua Bahagian UMNO/BN hidup senang lenang.
PERKASA bangan dan ramai orang Melayu pun bangan

Tanpa Nama berkata...

Macam mana nak bergaul ye Encik TT ? Macam gaul gaul lauk dalam makan tengahari ke? nguahahahhaaaa.

Tanpa Nama berkata...

hahahaha..teringat aku bapak aku gi apply geran tanah setelah 45 tahun dia apply...ini umur adik gua...

boleh kata setiap tahun dia apply untuk convertkan tanah usaha sendiri ke geran daripada surat akuan (ini dahulunya dikira sebagai geran sementara, sementara menanti pejabat tanah buatkan geran yang asli)...

banyak fee pejabat tanah minta untuk kerja2 pemprosesan...dari tukang taip sampai ke raja tanah, sumer suruh bapak aku bayarkan fee prosesan...bapak aku tak nak bayar...

yang hairannya dulu, masa nak conver surat akuan pun, beriban2 fee sudah diminta bayar, fee yang merepek2 jugak. itu 45 tahun dulu...ini cuma nakkan sekeping geran jer nak kene bayar lagik??? bertekak punyer bertekak, akhirnya bapak aku balik saja..yang hairannya besoknya depa telipon soh mai amik geran, dah siap!!!

moral: gamaknya kalau nak berurusan ngan gomen ni, kita kene cengei sikik la... baru dia orang entertain!

Tanpa Nama berkata...

kaye... kayeeee...
cukong cina pecah diperut
cukong melayu pecah di mulut

Lang berkata...

bergaul jangan tak gaul... bergaulah dengan china doll..