Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 30 Disember 2011

NAIB CANSELOR SERU SISWA UITM TURUN 901














SISWA UITM DIMINTA SERTAI 90
1 – utusan melayu
SHAH ALAM 29 Dis. - Mahasiswa Universiti Teknologi Mara (UiTM) diingatkan sekali lagi agar turun untuk melibatkan diri dengan Kempen Bebaskan Anwar 901 yang dirancang diadakan di Kuala Lumpur bulan depan.

Ini kerana sebagai mahasiswa mereka perlu sedar tentang hak mereka. Siswa UITM seharusnya memperkukuhkan undang-undang negara dan tidak menjadi alat pihak yang sering mungubal undang-undang zalim seperti AUKU dan ISA.

Menurut Naib Canselor UiTM, Prof. Datuk Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar yang SETAKAT HARI INI masih belum pernah meghasilkan buku atau tulisan akademik berpendapat bahawa para mahasiswa UiTM sudah dididik untuk menjadi seorang yang mampu berfikir dan menilai sesuatu perkara sama ada ia mengikut laras perundangan atau sebaliknya.

''Saya menyeru keras kepada pelajar-pelajar UiTM supaya melibatkan dengan perhimpunan yang jelas mempunyai agenda murni untuk menegakkan keadilan dan menghapuskan kezaliman.

''Kita ada 200,000 pelajar di semua UiTM seluruh negara mungkin ada seorang dua yang tidak akan terlibat dan saya berharap mereka berfikir sekali lagi kerana 901 ada tarikh bersejarah. sebelum bertindak menyertai apa-apa perkara yang dilarang undang-undang," katanya.





SEMUA DI JEMPUT TURUN 901













DEMONSTRASI TAK UBAH KEPUTUSAN PERUNDANGAN – meloya

KUALA LUMPUR 29 Dis. — Perjalanan atau keputusan sebarang kes berkaitan perundangan negara tidak boleh diubah dan disangkal dengan cara berdemonstrasi, kata Rais Yatim.

Beliau berkata, selain memikirkan tanggungjawab kepada masyarakat, mereka yang ingin berdemonstrasi juga perlu sedar tindakan sedemikian tidak akan mempengaruhi dan menggetarkan pihak mahkamah dalam membuat keputusan.

"Demonstrasi tidak mampu mengubah aliran atau aluran perundangan negara, jika itu yang mereka tuntut, maka kenegaraan kita akan hancur,” katanya mengulas mengenai ura-ura bahawa pihak tertentu cuba mengadakan demonstrasi sempena keputusan mahkamah berhubung kes liwat melibatkan ketua pembangkang Ibrahim pada 9 Jan. tahun depan.

Bercakap kepada pemberita selepas melancarkan program Istana Budaya tahun 2012 di Istana Budaya di sini hari ini, Rais berkata, seharusnya pihak yang berkenaan menerima hakikat dan menjadikan kes seorang bekas Menteri Besar yang didapati bersalah oleh mahkamah baru-baru ini sebagai rujukan bahawa keputusan perundangan tidak terbatas kepada golongan tertentu sahaja.

Beliau berharap masyarakat memberi dokongan kepada pembuat keputusan seperti Peguam Negara dan barisan hakim supaya tidak gentar membuat keputusan berdasarkan undang-undang yang telah sama-sama dihormati, didirikan dan dilaksanakan sekian lama.

"Tinggal lagi jika mereka masih hendak berdemonstrasi itu adalah tujuan politik, bukan dalam bidang perundangan tanah air,” katanya. — TIEWNAMA



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... PEROGOL AMAH INI NAK TUNJUK BANGANG.... kah kah kah...

woit... BUKAN UNDANG UNDANG SAJA BERUBAH..... REJIM PUN BERUBAH..... kah kah kah...

kah kah kah...REJIM SUHARTO DAN UNDANG UNDANG ZALIM HABIS BUNGKUS 1998.... kah kah jkah..

kah kah kah...REJIM MUBARAK DAN UNDANG UNDANG ZALIM HABIS BUNGKUS TAHUN 2011.... kah kah kah..

kah kah kah...REJIM SHAH REZA PAHLEVI DAN HUKUM RAJA HABIS BUNGKUS TAHUN 1979...kah kah kah...

kah kah kah...REJIM MAHATHIR HAMPIR BUNGKUS TAHUN 1998.... kah kah kah..

woit... PEROGOL..PERASUAH...PEMBUNUH... SEMUA AKAN DI DAKWA BILA REJIM RUNTUH....kah kah kah..



IBRAHIM CIK 1922 - 2011




SELAMAT JALAN WAHAI KAWAN










INTERNATIONALE

salut terakhir untuk kau
setiakawan yang berkekalan
ingatan yang tidak akan putus

kau bangun melawan
kau bangun angkat senjata
kaulah pejuang bangsa

salut terakhir untuk kau
setiakawan yang berkekalan

putarkan sekali lagi internationale
putarkan sekali lagu itu
untuk anak muda semua bangsa
dunia ini akhirnya milik anak muda

putarkan lagu itu
putarkan sekali lagi
untuk ingatan kita bersama





GUNAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN




UNTUK KESELAMATAN GUNA PAYUNG









SURAT SURAT TERPILIH DARI PEMBACA

"jelas keberahian seksual mengatasi agama dan kepercayaan" INI SAMA MACAM CAKAP: "AGAMA TIDAK BOLEH MENGAWAL MORAL" INI SAMA CAKAP DENGAN PUAK ATHEIS. HALO BRO ADA AGENDA TERSEMBUNYI KA?
By Anonymous on SILA GUNAKAN KONDOM UNTUK KESEHATAN KITA BERSAMA on 12/26/11

Hanya HUKUM HUDUD sahaja penyelesaiannya. Muktamad! Abdullah
By Anonymous on SEBELUM MENGAWAN - SEDIAKAN BAJU HUJAN on 12/26/11

ore kelate bnyk kne hiv sbb g golok. negeri lain takde golok. kjaan siam mmg nak punahkan melayu kelantan dgn hiv sebab tak tahan dgn bom tepi jln yg dipasang org melayu. jgn tkejut org kedah perlis pun banyak kena sebab dekat betong dan bukit kayu hitam. pelacur siam lebih murah dari mangga siam.semua ada hiv dibawa dari bangkok.sebab tu islam suruh kawin 4 tak perlu g golok kat rumah pun ada kuih sedap muahaha....
By makan kuih sedap on SILA GUNAKAN KONDOM UNTUK KESEHATAN KITA BERSAMA on 12/26/11



Woi! Di Pahang, pompuan2 yang pakai tudung tu bukan semuanya rajin sembahyang. Pi lah baca blog mamasita. dia yang tulis kat blog dia. Sebabtulah...di Pahang...banyak pompuan2 yang tutup ketat2 di atas, tapi buka luas di bawah. Banyaklah kes anak muda pompuan yang mengandung di luar nikah dan lepas tu pi gugur lah. Banyak kes2 cam tu. Gugurlah ..kalo tak...malu kan? Misi2 di hospital banyak yang gosip dan beritau kita. Bila naik hot dan stim, mana ingat agama lagi. nama sendiri pun lupa.
By Anonymous on SILA GUNAKAN KONDOM UNTUK KESEHATAN KITA BERSAMA on 12/25/11

Kenapa Kelantan Lebih Ramai Penghidap HIV Berbanding Selangor dan KL? sori bro isham.bukan nak kata apa la. kita guna hukum akal dan rasional dulu ok? 1) antara selangor dan kelantan, berapa banyak pusat pelacuran, disko, karoke, cinema, dan penjualan arak? 2) antara KL dan kelantan, berapa banyak pusat pelacuran, disko, karoke, cinema, dan penjualan arak? siapa yang kata kelantan jugak,sahlah dia orang United National Malay Organisation.

Apa hubungan antara pusat pelacuran, disko, karoke, cinema dan penjualan arak di KL dan Selangor dengan HIV? jawapannya,kesemuanya adalah IBU SEGALA HIV. Di kelantan takde IBU-IBU itu. Malah, Bik Mama pun tak hendak pergi ke Kelantan. Maka secara logiknya,bagaimana HIV itu terlalu banyak di kelantan berbanding KL dan Selangor?

Malah,kalau kita tanya orang2 kelantan dan terengganu, umur 20 tahun mereka dah ada 3 orang anak,menunjukkan bertapa subur dan meriahnya industri seks halal(perkahwinan) yang mereka praktikkan. Mereka kebanyakannya See more...
By Mufarwa on SILA GUNAKAN KONDOM UNTUK KESEHATAN KITA BERSAMA on 12/25/11


tt boleh x tak yah tulis lagi pasal kondom ni... kalau x sampai hidayah mcm org zaman batu.. Allah maha mengetahui tapi kalau zaman yg dah x sesuai nk kata x dapat hidayah ni...ada org nk buat mungkar juga........ sendiri nk mampus utk penzina.. "sila potong k*** anda untuk kesihatan bersama"
By Anonymous on SILA GUNAKAN KONDOM UNTUK KESEHATAN KITA BERSAMA on 12/25/11

Salam TT, Terima kasih kerana post aku punya komend. Ni nak sambung skit lg pasal buang bayi. Kita tak boleh salahkan mat2 dan minah2 yang terlibat saja. ini adalah tanggungjawab seluruh masyarakat. ini fardu kifayah. kalau perkaran ni tak diselesaikan, semua org berdosa. dan tunggulah azabnya nanti. aku setuju sgtlah ko kaitkan masalah ni dengan sistem ekonomi skg.

ini mmg antara punca berlakunya byk masalah termasuk masalah buang bayi ni. suasana sekarang mmg condusive utk perkara mcm ni berlaku. imam imam muda, ustazah ustazah pilihan, pak pak lebai dan mek mek masjid mesti selesaikan perkara ni secara ilmiah. jgn sekali2 gunakan emosi utk tangani isu ni.

dan jgnlah terlalu nak jaga adat istiadat sampai menyusahkan org2 mudah nak kahwin. sampai berhutang nak kahwin sbb nak jaga adat. adat pasal asalnya baik kerana nak jaga cara hidup tapi kalau terlalu nak jaga adat sampai perkara yang pokok diketepikan, ini bangang! sebaik baik perkahwinan adalah yang termudah (ini Nabi See more...
By Anonymous on SEBELUM MENGAWAN - SEDIAKAN BAJU HUJAN on 12/23/11

Sebagai anak muda yang skema dan mengikut cakap orang tua-tua, saya memang terasa sangat terseksa untuk mengawal nafsu mengentot. Terutamanya ketika bercinta sebelum bernikah dahulu. Kami memang tidak pernah mengentot sebelum bernikah. Justeru itu, kami berusaha juga untuk bernikah.

Namun, bernikah adalah perkara yang amat rumit dan merungsingkan kepala bagi anak-anak muda Melayu Islam. Walaupun, rukun nikah di dalam Islam itu sendiri sangat mudah sebenarnya. Pelbagai tokok tambah diletakkan dalam usaha pernikahan di atas nama adat resam ketimuran, seperti merisik, bertunang, duit & dulang hantaran, kenduri kendara, persiapan pelamin, set persalinan, upah jurugambar dan macam-macam lagi perkara yang memerlukan perbelanjaan yang besar yang boleh dihabiskan dalam masa sehari untuk majlis itu sahaja.

Perkara tersebut sememangnya memerlukan belanja yang besar dan ramai yang tidak mampu untuk menanggungnya. Untuk menabung, akan memakan masa yang panjang. Manakala kehendak kote dan puki See more...
By Mr Sylarius on SEBELUM MENGAWAN - SEDIAKAN BAJU HUJAN on 12/23/11


pak lebai bongok yg anti pakai kondom lebih suka anak cucu dia ngentot haram lepas tu buang anak haram dlm tong sampah. puak ni tak membaca dan perlu diketuk kepala dia biar jgn bodoh sgt.puak ni terlalu ramai dlm kjaan bn jd ustaz lebai kulop teritama yg balik azhar yg ternama konon. ini ustaz taliban malah lebih teruk.
By anti kapitalist on SEBELUM MENGAWAN - SEDIAKAN BAJU HUJAN on 12/23/11

Siapa siapa yang tak faham apa yang ingin di sampaikan oleh TT tu elok lah jangan buat komen.. Menyakitkan hati je bila dengar komen2 engkau orang.. TT menyarankan untuk menjuruskan kepada maksiat tetapi kalau dah engkau tak boleh tahan sangat tak boleh di nasihat langsung baik jantan atau betina ayuh..go head...but fikirkanlah masa depan apa akan jadi

...fikirkan risiko..dosa bunuh bayi..dosa buang bayi..dosa ngentot.. Ngentot boleh..nak beli kondom tak mampu ke..?? Jangan sedap fikir ngentot je..fikirkanlah kesengsaraan yang bakal di hadapi oleh minah minah yang kena entot tu jika mengandong dan melahirkan bayi.. Kalu tak sangat pakai kondom

..lindungi kepala pelir ko tu... Minah pun satu..dah tahu entot boleh ngandung tapi di kangkang juga.. Wahai minah minah...kalau dah tahu balak engkau tak pakai baju hujan elok lah kau beli plastik bungkus air tu dan masukan dalam cipap kau... Pencuri perompak bank pun berdos juga bila merompak wang di bank tapi dia tahu juga pakai sarong atau See more...
By Anonymous on SEBELUM MENGAWAN - SEDIAKAN BAJU HUJAN on 12/23/11

aku sgt bengang dgn pengkomen yg cepat sgt melenting bila baca komen tt dan bila tgk gambar kondom yg kreatif tu....last2 salah paham ttg apa pencerahan yg tt ingin sampaikan....tgk kondom jer melenting...baca dulu berulang kali dan pahamkan dgn mendalam...bukan asyik menyalahkan jer...bukak hujah2 Islam setakat kat laman web tt jer tp bila mengundi undi parti BN UMNO yg perjuangkan sekular.....korang yg jenis ni nak ISLAM/perubahan ke atau nak ketuanan Melayu sekular seks bebas rembat komisyen duit rakyat?
By kaki entot hisup dlm sekular tp dlm hati ada Islam on SEBELUM MENGAWAN - SEDIAKAN BAJU HUJAN on 12/23/11



terima kasih tt kerana kasi up aku punya komen, mmg pembaca+pengkomen terutamanya yg beragama Islam org melayu suka MENYALAHKAN si penzina+penghasil anak haram dgn hujah2 agama islam utk menunjukkan kebenaran dlm perspektif yg diorg nampak sahaja walhal yg lebih penting adalah carik penyelesaian!

APAKAH TINDAKAN YG PALING EFEKTIF DALAM JANGKA MASA PENDEK UNTUK KURANGKAN STATISTIK PEMBUANGAN BAYI YG TAK BERSALAH TU? maka aku nampak galakkan pakai kondom secara umum adalah cara jangka masa pendek yg berkesan,kalau kedai runcit 1 malaysia KR1M jual kondom lebih murah dari 7-11 lagi bagus, xpayah iklan cuma jual jer…

Tetapi aku tak nafikan penyelesaian jangka masa panjang [mengambil masa lama tetapi menjelang perlaksanaan penyelesaian tu makin bnyk bayi xbersalah dihasilkan dan mati] perlu jgk dilaksanakan segera seperti: 1)permudahkan remaja/belia kawin,hapuskan budaya melayu yg menyusahkan seperti mak bapak letak hantaran kawin tinggi utk tujuan menunjuk2, utk jaga maruah+status dan See more...
By Akon Domos 2 on SEBELUM MENGAWAN - SEDIAKAN BAJU HUJAN on 12/23/11

wahwahwah.. nuraker, nuraker, nuraker.. kalau dulu memanglah orang jadi takut sebab suasana orang dulu2 masih tebal keislamannya.. ini yang kita amat harap2kan.. tapi apa yang mampu kita lawan kehendak majoriti manusia, peredaran sunnah ketentuan Allah Taala dan ujiannya.. dengan hanya dilitupi senipis iman menunggu bala saja yang kita ada..

sekarang ini agama islam tinggal nama islam saja.. hanya 3-4 kerat saja dok sibuk amal makruf nahi mungkar... nak lancarkan enigma ini, kita kene kuat semangat, berilmu dan berhikmah.... manakala 5-berjuta2 kerat lagi, sumer hanya tahu nak mengentot dan merembat sajer.. lu kalo layan minah dan mamat terlebih betul bendul Islam ni.. lu memang sengal dan kene checkmate la TT

.. lu sudah hilang isylam kerena telah dibolot mereka.. pong pang pong pang, israel gelak jer tunjuk kontol dan papap dan berulang2 mengentot kat internet.. sumer kebenaran yang mamat terlebih isylam ni jadi bahan ketawa untuk dibawa masuk nuraker.. lu pulak, cuma boleh cerita See more...
By Anonymous on SEBELUM MENGAWAN - SEDIAKAN BAJU HUJAN on 12/23/11

sheikhalfarisi NI ISK ISK ISK! ni citer pasal kondom bangang! Contoh lu bagi plak tak tepat la mangai! Ini sudut kurang ISLAM dari lu... Ini isu, nak elak baby kena buang! lu suruh jangan zina, ok fine! tapi dalam duk tak bagi zina, cibai2 malaun yang lain tetap kongkek dan buat baby!

TT, gua dan lain-lain yang sekutu ngan gua cakap, apsal lu tak ajar itu budak2 yg kongkek sana kongkek sini, ajar diorang agama tapi diorang buat gak? cuba cakap... kenapa dia buat gak??? KENAPA DIORANG BUAT GAK? KALAU LUORANG HEBAT SANGAT DAKWAH, KENAPA MAKIN BANYAK BABY KENE BUANG? Orang suruh pakai kondom, sebagai langkah!

Tak nak zina lagi la bagus BUKANNYA KITORANG SURUH PI BERZINA, cuma pakai je
kondom sambil berzina kalo tak bley tahan sangat... tak pun melancap jer... tapi setakat ni la, KO NGAN ULAMAK-ALAMAK TU, ada berjaya kurangkan zina? BERJAYA KE TAK? BERJAYA KE TAK NI??? Kalau cara lu tak berjaya, KENAPE? DAKWAH LUORANG BEBAL DAN BUDUH LA! Sekarang ni, kalau lu nak sangat See more...
By Pro_Pembaharuan on SELAMATKAN BAYI - SILA GUNAKAN KONDOM on 12/23/11



saya setuju pandangan tukar tiub.saya rasa banyak pembaca tidak faham intipati penceritaan sebenarnya.Cerita ini hanya sesuai kepada mereka yang memang suka melakukan zina.Maknanya dengan menggunakan kondom maka nyawa seorang manusia yang sepatutnya tidak dilahirkan dapat diselamatkan.Hanya kerana sikap berzina ini disukai oleh pasangan ini biarlah mereka yang menanggungnya dan bukan anak yang tidak berdosa.

Jika anak itu dibiarkan hidup, kelak dewasa menjadi umpatan manusia berfikiran arang dan lebih sadis semasa bayi dah jadi mangsa buang dalam tandas dan lain2. Guna kondom bukanlah bermnaksud utk mengalakkan seks sama juga minum cola utk galak sukakan yahudi.pakailah otak.memang orang melayu selalu macam itu.benar dalam apa hal orang melayu sentiasa mahu menang.tunjuk pandai tapi bahlul.
By Anonymous on JANGAN BUANG BAYI - GUNAKAN KONDOM on 12/21/11










GUGURNYA SEORANG PEJUANG




KAWAN KU


putar kan sekali lagi
putarkan sekali lagu itu
putarkan biar aku dengari lagi

dengar
dengarkan rentak bunyi peluru
dengarkan rentak derap anak muda
dengarkan rentak laungan kaum buruh
dengarkan rentak tuntutan petani felda

dendangkan internationale
gegarkan dunia ini

ingatkan itu datang kembali
ingatan yang terpahat di sudut hati
ketika kita meghirup secangkir kopi
ketika kau bercerita tembakan yang membingar telinga
dan ledakan bom yang membuatkan kau tuli sepanjang masa

lalu aku tersenyum
lalu aku ketawa
tentang kawan yang hilang
dan kekasih yang ditinggalkan

putar kan sekali lagu itu
lagu milik anak semua bangsa
lagu ketika kau di hutan belantara
lagu kaum buruh menuntut upah
lagu anak anak muda berdemo dalam kota

internationale mengikat kita semua

selamat jalan kawan ku



PUTARKAN INTERNATIONALE SEKALI LAGI




SALUT AKHIR UNTUK KAWAN







AL-FATIHAH - 1922- 2011

Ibrahim Chik adalah salah seorang daripada sekian banyak pemuda Lubuk Kawah di Temerloh yang masuk ke hutan mengangkat senjata melawan penjajah dalam gerakan kebangsaan berhaluan kiri. Kebanyakan pemuda Melayu pada ketika itu begitu tebal dengan semangat patriotiknya.

Ibrahim dan rakan-rakan seperjuangannya yang rata-rata kuat dengan latar belakang pendidikan agama dari sekolah pondok telah berkorban jiwa dan raga demi cinta mereka kepada tanah air. Dalam tubuh mereka mengalir darah pejuang Pahang yang terkenal gagah berani seperti Tok Bahaman, Tok Gajah dan Mat Kilau. Pada masa negara masih huru hara dan darurat, mereka tidak mempunyai banyak pilihan. Kebanyakan gerakan antipenjajah termasuk Kesatuan Melayu Malaya (KMM), Angkatan Pemuda Insaf (API) dan Angkatan Wanita Sedar (AWAS) telah ditekan pergerakannya, United Malays National Organisation (UMNO) yang baru ditubuhkan pula dipenuhi golongan elit dan bangsawan.

Parti Komunis Malaya (PKM) yang pada mulanya dibenarkan juga telah diharamkan. Sebagai rakyat bawahan yang muda dan bersemangat, tak mungkin Ibrahim dapat memberikan sumbangan besar kepada gerakan kemerdekaan Tanah Melayu dalam UMNO yang berjuang dengan slogan ‘Hidup Melayu.’

Dalam API, Ibrahim sudah sebati dengan ‘Merdeka dengan darah!’ Pilihan yang ada hanyalah bergabung dengan rakan-rakan dalam Rejimen ke-10 yang menjadi sayap PKM seperti Abdullah C. D., Rashid Maidin, Shamsiah Fakeh dan lain-lain yang sudah bersedia menerima kedatangan beliau.

Ibrahim yang begitu petah berpidato kemudiannya diangkat mengetuai bahagian perang saraf dan propaganda PKM. Dengan tanggungjawab itu, Ibrahim berusaha memenangi hati rakyat untuk turut sama dalam perjuangan bersenjata dan berdarah menuntut kemerdekaan. Beliau ingin melihat Malaya merdeka dan bebas dari cengkaman penjajah British. Dalam memoir ini, Ibrahim mengimbau kembali pahit getir pengorbanan beliau dan rakan-rakan seangkatannya selama empat dekad dalam PKM.


REJIMEN KE 10 - PEJUANG MERDEKA




BAWA LAAA RAKYAT KE JALAN RAYA





REFORMASI 1998- PILIHAN JALAN RAYA








KEMPEN BEBAS ANWAR : NGO PAHANG BUAT LAPORAN POLIS - meloya

KUANTAN 29 Dis. — Sebelas pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di Pahang hari ini membuat laporan polis berhubung tindakan pembangkang untuk mengadakan perhimpunan “Bebas Anwar” pada 9 Jan ini.

Jurucakap kepada NGO berkenaan, Ngah Ismail yang juga Setiausaha Pertubuhan Kebajikan Islamiah dan Dakwah (Pekida) daerah Kuantan berkata, laporan berkenaan dibuat bagi membantah dan menghalang kempen ‘Bebas Anwar 901’ yang dilihat sebagai satu bentuk provokasi terhadap kes liwat membabitkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Anwar Ibrahim sebagai tertuduh.




Mahkamah akan mengumumkan keputusannya pada 9 Jan ini sama ada Anwar bersalah atau tidak dalam kes itu.

"Perhimpunan itu dilihat seolah-olah negara kita tiada undang-undang.
"Ia juga bakal mengundang risiko berlakunya huru-hara, kacau bilau,” kata Ngah ketika ditemui di perkarangan ibu pejabat polis daerah Kuantan di sini hari ini.
Beliau berkata, pihak berkuasa harus bertindak tegas dengan menghalang perhimpunan itu diadakan. — TIEWNAMA






KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...HURU DAN HARA INI DUDUK DIMANA?....kah kah kh

kah kah kah.... KACAU DAN BILAU INI ORANG BANGLA KE?.... kah kah kah...

woit...KALAU NAK BANTAH BUAT LAAA DEMO..... kah kah kah....

kah kah kah...BUAT LAAA DEMO DI HARI YANG SAMA..... kah kah kah...

kah kah kah...NAK TENGOK...ADA YANG SOKONG ATAU TIDAK.... kah kah kah..

kah kah kah...POP PEK POK PEKKK... TAK GUNA..... kah kah kah..

kah kah kah...TURUNLAAA BAWA RAKYAT KE JALAN RAYA..... kah kah kah






BAU HANCING KENA KENCING














DAKWAAN GUNA WANG ZAKAT BERBAU POLITIK :JAWI
- meloya

PUTRAJAYA 29 Dis. - Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Che Mat Che Ali menyifatkan dakwaan penggunaan wang zakat bagi pembayaran kos guaman Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Jamil Khir Baharom dan dua yang lain, sebagai berbau politik.

Che Mat, yang juga setiausaha Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) berkata, kes seperti itu sepatutnya tidak timbul kerana pembayaran tersebut dibuat dengan menggunakan peruntukan geran kerajaan.

"Oleh demikian, ada sesetengah individu yang nak sebut kita menyeleweng duit dan sebagainya, adalah tidak betul sama sekali demi mempertahankan kesucian umat Islam dan kredibiliti MAIWP sebagai satu-satunya badan berkuasa agama di Wilayah Persekutuan,” katanya kepada pemberita di pejabatnya, di sini hari ini. – TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...HANG INGAT BERBAU APA?.... kah kah kah..

woit... MALAON INI INGAT BAU SELUAR DALAM BINI DIA?.... kah kah kah..

woit...HANG INGAT BAU APA?.... HANG INGAT BAU BUAH DURIAN KE?.... kah kah kah...

woit...MEMANG LAH INI TUJUAN POLITIK.... MEMANG NAK KUTUK JAMIL KHIR...kah kah kah...

kah kah kah... MEMANG NAK BURUK KAN JAMIL KHIR...BIAR ORANG BENCI ...kah kah kah...

kah kah kah..BILA ORANG RAMAI BENCI JAMIL KHIR... ORANG RAMAI AKAN BENCI KERAJAAN.... kah kah kah...

woit.....INGAT INI APA?....INGAT INI KERJA KUTIP DERMA NAK BUAT KENDURI BERSUNAT KE?.. kah kah kah..

woit...JANGAN JADI BODOH... NAK AMPOOO... AMPOOOO BETUL BETUL.... kah kah kah

kah kah kah...KERJA DI MAJLIS AGAMA....BUAT LAA KERJAN LAIN...UNTUK CARI MAKAN ANAK ANAK.... kah kah kah....

kah ah kah...HENTIKAN BUAT KERJA BODOH INI....kah kah kah..



NOTA:
nak tanya
apa hukumnnya entot china doll
dengan menggunakan duit zakat?
kah kah kah