Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 12 Jun 2011

SIAPA BERSIH - SIAPA KOTOR




NOTA:


kita turun ke jalan raya
sebelum ke pilihanraya

kita turun ke jalan raya
menuntut agar pilihan raya ini bersih
dari segala macam penipuan

jika pilihanraya menipu
makan rakyat todak percaya
kepada keputusan itu

lihat mubarak menang 90% dalam pilihanraya
lihat ben ali menang 89% di tunisia
tapi rakyat tak percaya
pilihanraya tipu

SIAPA YANG KOTOR



AKHBAR UMNO DAKWA HIMPUNAN BERSIH 2.0 KOTOR – minisider

Mingguan Malaysia, akhbar milik Umno menyifatkan Himpunan Bersih 2.0, anjuran Pakatan Rakyat dengan kerjasama beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) bulan depan, sebagai tindakan “kotor” dan mahu orang ramai memulaukan kempen tersebut.

Himpunan itu, yang kedua selepas akhir 2007, diadakan untuk menuntut pilihan raya yang bersih dan adil.

Dalam ruangan mingguannya, Awang Selamat berkata, pelbagai pihak melahirkan kebimbangan terhadap perhimpunan Bersih 2.0 yang dirancang oleh Pakatan Rakyat dan NGO propembangkang di ibu negara, 9 Julai ini.

Akhbar itu juga mendakwa berdasarkan pengalaman lama himpunan itu akan memberi implikasi buruk dan menyusahkan rakyat, menjejaskan aktiviti pelancongan dan menggugat ketenteraman awam.

“Tetapi semua itu tidak diambil kira oleh pembangkang. Matlamat menghalalkan cara,” kata Awang Selamat yang turut mengaitkan dengan keputusan pemilihan PAS dan Mohamad Sabu yang dipilih sebagai timbalan presiden yang baru.

“Kali ini, penganjur Bersih berhasrat menghimpunkan 300,000 peserta demonstrasi bagi menuntut pilihan raya yang adil dan bersih,” kata akhbar itu sambil menambah, agenda tersirat ialah mencetuskan ketegangan dengan membakar sentimen rakyat bagi meraih keuntungan politik.

NOTA
kenapa tidak disebut tuntutan:
- hapus undi pos
- pakai dakwat
- semak daftar pengundi

ini belum lagi timbul pekara:
- mat bangla dapat kad pengenalan
- mat idon dapat kad pengenalan
- mat burma dapat kad pengenalan
- mat pilipina dapat kad pengenalan
- mat india dapat kad pengenalan
- mat kambodia dapat kat pengenalan

ini satu penghiantan kepada warga negara ini
ini satu pengkhianatan kepada warga negara sabah

tak kan ini tak sedar
tak kan ini tak terlihat

hentikan penipuan
hentikan kong kalikong


BERSAMA KITA RAYAKAN

PANDDY KUTTY BUAT LAWAK




KUTTY




MAHATHIR: LIHATLAH PAS PERMAINKAN ISLAM : mkini

Mahathir Mohamad meminta orang Melayu membuka mata melihat PAS "mempermainkan Islam" dengan "menggugurkan" perjuangan negara Islam kerana ingin mendapat undi bukan Islam.

"Wahai orang Melayu yang semuanya beragama Islam. Bukalah mata kamu dan lihatlah bagaimana PAS mempermainkan Islam. Bukan surah Al-Baqarah yang mendorong PAS menggugurkan negara Islamnya," katanya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..BILA MADEY KELUAR AYAT QURAN… KITA CARI HALAL BACON…. kah kah kah…

kah kah kah…BILA MADEY KELUAR AYAT QURAN…KITA CARI CHAR SWEE POW… kah kah kah…

kah kah kah…BILA MADEY KELUAR AYAT QURAN… KITA CARI BEER HALAL… kah kah kah…

kah kah kah…BILA MADEY KELUAR AYAT QURAN…. KITA MAIN JUDI HALAL…. kah kah kah…

kah kah kah… APA PUNYA TUUUUR…. kah kah kah..

kah kah kah…APA PUNYA EEEE PUNYA CAKAP….. kah kah kah

kah kah kah…KETAWA TERGOLEK DOG…. kah kah kah…

kah kah kah…PANDDY KUTTY INI PANDAI BUAT LAWAK…. kah kah kah…


AYAT 7 SURAH FIRAUN

wa di kum wa tipu ron
wal eee kelingkon
wal takuton kalahron

pukeee mak hon
een kun tum tak tak tipuuuu
wa ja dah koda
tipooo melayu rooon
hin kun tom tak sedari
wal mati kataki wal melayuli


WA JA DA KO DA IL LA HOM









PANDDY

BACA DAN TELITI BERITA INI




KITA TURUN BUAT TUNTUTAN



KELUARGA MANGSA TOLAK INKUES, GESA ANGGOTA POLIS DI DAKWA – minisider

Pemimpin PKR dan aktivis peguam yang mewakili keluarga mangsa hari ini menolak langkah polis Selangor yang mahu mengesyorkan agar diadakan inkues berhubung kematian tiga remaja di Glenmarie dekat Shah Alam Disember lalu, yang mereka dakwa mati akibat ‘tembakan membunuh’ pasukan keselamatan itu.

Sebaliknya mereka mahu anggota polis yang terlibat dihadapkan di mahkamah.

“Merujuk kepada pengumuman Ketua Polis Selangor Tun Hisan Tun Hamzah (pagi ini) bahawa polis telah memutuskan untuk memanggil satu inkues berhubung kejadian menembak mati Mohd Shamil Hafiz, Hairul Nizam Tuah dan Mohd Hanafi Omar, bagi pihak keluarga mangsa, kami menolak keputusan memanggil pembunuhan ini,” kata dua naib presiden PKR N Surendran dan Nurul Izzah Anwar serta seorang lagi peguam dari Lawyers for Liberty, Fadia Nadwa Fikri dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini.

Surendran juga merapakan anggota Lawyers for Liberty.

Kata mereka, inkues tidak perlu diadakan kerana ada bukti yang jelas dan tidak dapat dipertikaikan bahawa ketiga-tiga mangsa ditembak mati oleh polis.

“Semalam, kami mendedahkan laporan bedah siasat yang secara total bertentangan dengan versi polis,” katanya lagi.

Kata mereka, laporan bedah siasat itu ditandatangani oleh pakar patologi forensik dari Hospital Tengku Ampuan Rahimah dan penemuan tersebut sudah cukup dari segi perundangan untuk membawa tuduhan pembunuhan ke atas anggota polis yang terlibat dalam insiden Disember lalu itu.

“Kami melihat permintaan untuk diadakan satu inkues oleh polis sebagai satu lagi taktik melengahkan (kes) bagi mereda kemarahan orang ramai ekoran pendedahan laporan bedah siasat semalam.

“Kami juga terkejut dan hairan dengan dakwaan polis bahawa siasatan masih belum lengkap lagi,” kata ketiga-tiga pemimpin itu dalam kenyataan bersama mereka.

Kata mereka, memandangkan tujuh bulan sudah berlalu sejak kejadian menembak itu, maka jelas ia satu lagi alasan dan usaha untuk melengahkan tindakan ke atas anggota polis terbabit.

“Kami mengulangi permintaan keluarga mangsa bahawa kesemua anggota polis yang terlibat dalam kes tembakan dicaj di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan,” kata mereka lagi.

Tegas beliau, Peguam Negara seharusnya memastikan tindakan itu diambil tanpa sebarang kelewatan lagi.

Terdahulu laporan media menyebut polis Selangor akan mengesyorkan agar diadakan satu inkues apabila mengemukakan laporan siasatan kepada Jabatan Peguam Negara.

“Pada pandangan kami, kami telah berlaku adil dalam mengendalikan kes ini meskipun sesetengah pihak mengatakan sebaliknya.

“Jadi, kami akan serahkan kepada mahkamah untuk membuat keputusan,” kata Tun Hisan.
Bagaimanapun Tun Hisan menolak dakwaan bahawa ketiga-tiga mereka ‘dibunuh’ oleh polis.

“Biar saya jelaskan perkara ini, polis tidak pernah tembak untuk membunuh (sesiapa),” katanya lagi.

Semalam, Surendran yang mewakili Lawyers For Liberty mendedahkan dua daripada tiga remaja yang ditembak mati polis di Glenmarie, Shah Alam tahun lalu disebabkan tembakan dari arah dekat.

Surendran berkata, berdasarkan laporan bedah yang diterima beliau dua hari lepas membuktikan kedua-dua remaja itu Mohd Shamil Hafiz Shafie, 16, dan Mohd Khairul Nizam Tuah ditembak ketika berada dalam keadaan melutut.

Bagaimanapun laporan bedah siasatan seorang lagi mangsa Muhamad Hanafi Omar,22, masih belum diterima.

Ketiga-tiga remaja itu mati ditembak polis di Jalan Kerjaya Glenmarie kira-kira pukul 4.15 pagi selepas menyamun sebuah stesen minyak 13 Disember lalu.

Menurut laporan media sebelum ini ketiga-tiga remaja ini disyaki sebagai ahli Geng Minyak dan mati ditembak kira-kira dua kilometer dari lokasi kejadian.

“Kejadian ini berlaku di Glenmarie dan Timbalan Ketua Polis Selangor ( A Thaiveegan) mengatakan ketiga-tiga remaja ini adalah penjenayah dengan parang dan ditembak ketika cuba menyerang polis.

“Namun berdasarkan kepada keterangan saintifik dan laporan bedah siasat versi yang dikatakan polis itu adalah palsu dan saya ada bukti mengatakan ketiga-tiga remaja ini telah dibunuh oleh pihak polis dengan sengaja.

“Polis kata mereka ditembak kerana cuba menyerang polis dengan parang tapi kalau benar mereka menyerang polis tapi kenapa luka tembakan Mohd Shamil dan Mohd Khairul Nizam berada di dahi dan sisi dahi... kalau mereka menyerang sudah tentu luka tembakan itu dari depan bukan dari tepi kecuali kalau peluru itu boleh melencong,” kata Surendran.

NOTA:

tiga anak melayu ditembak
mereka kini mati ibrahim ali

mana di pekida?
mana dia perkasa?
mana dia gpms?
mana dia ngo melayu?

mana dia zul nordin pejuang melayu islam?

bila madey nak keluar ayat quran tentang hal polis bunuh?
bila kj nak timbulkan hal ini?


SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU




HALAU RAJA BODOH INI





AKTA KG BARU: KABINET TENTUKAN NASIB JIKA MAJORITI BANTAH – minsider

Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin berkata, beliau akan menyerahkan kepada Kabinet untuk menentukan nasib Rang Undang-undang Perbadanan Kampung Baru jika tidak mendapat sokongan majoriti pemilik tanah kawasan itu.

Jelas Raja Nong Chik , masa depan rang undang-undang itu yang dijangka dibentangkan hujung bulan ini bergantung pada hasil referendum yang disertai pemilik di tanah milik eksklusif orang Melayu berusia 111 tahun itu.

“Kalau tidak mendapat sokongan (majoriti) saya akan bentangkan perkara ini kepada jemaah menteri (untuk diputuskan).

“Nanti baru akan ditentukan sama ada rancangan ini diteruskan atau tidak,” katanya pada sidang media selepas merasmikan Persidangan Perwakilan Umno Titiwangsa di Hotel Royale Chulan di sini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BANGANG PUNYA RAJA… kah kah kah..

kah kah kah… RAJA INI BUKAN SAJA BANGANG… BEBAL JUGA…. kah kah kah..

kah kah kah…BUKAN SAJE BEBAL…NATANG BEWOK JUGA…. kah kah kaj…

woit…PUGUTAN SUARA ITU UNTUK MENDAPAT KEPUTUSAN…. kah kah kah…

kah kah kah…KEPALA BANA APA PULAK KABINET BUAT KEPUTUSAN…. kah kah kah..

kah kah kah…KALAU ORANG KG BARU TOLAK… LANCHOW APA PULAK KABINET BUAT KEPUTUSAN… kah kah kah….

woit…INI MACAM PILIHARAYA…. KIRA SAMPAI MENANG…. kah kah kah…

nota:
jelas disini referundum itu hanya mainan
pasti raja bangang ini telah mengikat janji
dengan para cukong untuk rembat tanah orang melayu
buat pungutan suara hanyalah sandiwara
nak menipu orang melayu

nota:
tak kan melayu tak sedar sedar
mari turun 9 julai nanti
kah kah kah

SETIAKAWAN KAUM NELAYAN




NELAYAN BANGUN MELAWAN



nota:
sila baca berita ini
lihat bagaimana setikawan kaum nelayan
mereka berjatya mengadakan bantahan dari laut ke laut
dari bandar ke bandar

belajarlah dari nelayan ini
belajarlah dari orang yang berani !



BANTAH KENAIKAN DIESEL - meloya

Kira-kira 700 nelayan dan pengusaha bot melancarkan tunjuk perasaan di Perlis, Pahang dan Johor hari ini kerana membantah kenaikan harga diesel untuk bot nelayan berkuat kuasa bulan ini.

Demonstrasi aman tersebut dilakukan kerana rata-rata mereka tidak dapat menyerap kos kenaikan harga diesel kepada RM1.80 seliter bermula 1 Jun lalu berbanding RM1.25 seliter harga subsidi kerajaan sebelum itu.

Pengerusi Persatuan Peniaga Ikan dan Pengusaha Bot Kuala Perlis, Yeoh Gin Keat berkata, pemansuhan subsidi diesel bot perikanan laut dalam Zon C2 sekali gus menyebabkan hasil tangkapan berkurangan kerana kos operasi semakin meningkat.

Katanya, selain kos tambahan untuk beroperasi, para nelayan turut menghadapi ancaman lanun bersenjata termasuk pencerobohan pihak penguat kuasa negara jiran yang dikatakan sering memasuki perairan negara.

“Berikutan bebanan itu, kami mengambil keputusan menghentikan operasi dan ramai daripada kami yang telah menjual bot masing-masing kerana tidak mahu menanggung rugi,” katanya di sini, hari ini.

Di PAHANG, Pengerusi Persatuan Perikanan Kuantan, Chia Hee Juak berkata, kenaikan itu menyebabkan pemilik bot tidak mampu menanggung kos diesel yang meningkat bagi mengisi 12,000 liter diesel bagi setiap perjalanan.

“Kita tidak boleh cari makan jika keadaan ini berterusan kerana dengan situasi sekarang, kami berdepan dengan kerugian antara RM6,000 hingga RM7,000.

“Dengan harga diesel lama, kami hanya mendapat untung antara RM1,000 hingga RM2,000,” ujarnya.

Sementara itu di JOHOR, jurucakap kumpulan nelayan, Tan Ah Fatt, 41, berkata, ramai pemilik bot laut dalam di Endau dan Tanjung Gemuk terpaksa menanggung kos diesel yang berganda selain hasil tangkapan yang tidak menentu menyebabkan mereka mengalami kerugian.

Dakwanya, kos bagi menampung kenaikan harga diesel telah mencecah RM12,000 sebulan dan sangat membebankan mereka sehingga menyebabkan banyak bot C2 tersadai di Kuala Sungai Endau kerana tidak dapat turun ke laut.

“Dengan keadaan cuaca yang tidak menentu ditambah pula hasil tangkapan yang belum pasti memberi pulangan setimpal, kini mereka terpaksa pula menanggung beban kenaikan kos diesel. Mungkin lebih ramai pemilik bot yang tidak mahu turun ke laut kerana takut mengalami kerugian,” jelasnya.

NOTA:
nelayan ini berdemo untuk kita semua
mereka enggan turun ke laut kerana harga minyak mahal
jika mereka ke laut makan tidak akan berbaloi
nelayan di pesisiran kadang kala pulang kosong

jika harga minyak mahal maka harga ikan juga akan jadi mahal
inilah talioan akibat dari dasar gerombolan yang hanya
mengkayakan apata proni

bayangkan kalau 19 ribu juta – atau 19 bilion ringgit
itu di ambil dari ananda, syed mokhtar, ytl – rakyat akan
senang lenang
tetapi hari ini yang senang lenang hanyalah cukong dan para kroni

salut untuk nelayan yang sedang berdemo
salut untuk mereka yang berani


BANGUN DAN LAWAN


NOTA:
kenapa beli kapal selam?
kenapa beli jet pejuang?
untuk apa?
kalau duit ini digunakan
untuk orang ramai lebih baik


nota:
demo telah menjadi budaya kita
demo adalah politik aksi meluahkan perasaan
padan muka madey dulu kata demo bukan budaya kita
menangis laaaaaa
merataplaaaaa



GEROMBOLAN CEPAT LUPA




NELAYAN BANGUN MELAWAN












TINDAKAN MUNGKIN DIAMBIl - meloya

Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani menimbang untuk mengambil tindakan terhadap nelayan laut dalam yang masih berkeras mahu mengadakan mogok ekoran tidak berpuas hati dengan keputusan kerajaan menarik balik subsidi diesel daripada mereka.

Menterinya, Noh Omar berkata, tindakan ke atas nelayan terlibat akan difikirkan kerana pihaknya menerima laporan ada golongan itu mahu mengadakan mogok dengan tidak turun ke laut bagi mendesak kerajaan memberikan semula subsidi diesel berkenaan.

Beliau berkata, desakan itu tidak wajar dilakukan kerana tindakan menarik balik subsidi diesel itu hanya melibatkan nelayan laut dalam dengan jumlah hasil tangkapan melebihi 40 tan metrik.

Jelas beliau, subsidi diesel kepada nelayan pesisir pantai yang dikelaskan sebagai nelayan zon A dan B masih dikekalkan iaitu RM1.25 seliter berbanding harga pasaran RM1.80 seliter.

“Saya harap mereka (nelayan laut dalam) faham mengenai perkara ini kerana tumpuan kerajaan adalah membantu nelayan pesisir pantai yang bilangannya lebih ramai dan hasil tangkapan lebih kecil daripada nelayan laut dalam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit.. ANCAMAN… UGUTAN… INILAH CARA GEROMBOLAN…. kah kah kah..

woit… FIKIRLAAA CARA LAIN…. kah kah kah..

kah kah kah…DAH LUPA LUPA KE?....kah kah kah..

kah kah kah…MENGAPA CEPAT SANGAT LUPA…. kah kah kah..

kah kah kah…MAI SINI NAK INGATKAN….. kah kah kah…

kah kah kah…MAT MONGOL KATA : RAKYAT DI DAHULUKAN…. kah kah kah…

kah kah kah..BUKAN RAKYAT DI HENTAMKAN.... kah kah kah..

BERSAMA KITA RAYAKAN



AYAH BERANCUK MAK BERANCUK ANAK BERANCUK




TERUS JADI DARA TAK BUNTING









NOTA:
untuk najib dan rosmah
negara kebajikan ialah
sebuah negara dimana
bila anak nak berancuk
buat kenduri akan pakai duit kerajaan


TAK PERCAYA?
tengok 16 julai nanti
perhatian dah bunting atau belum
kah kah kah



إذا كانت ابنتك تريد النكاح لا يمكن لأحد إيقافها من أجل اللعنة استخدام أموالك وليس من أموال الدولة
Oleh rahim pada ANAK KU NAK BERANCOK LAGI pada 11/06/11

BM) - kalau anak nak beranchok tak ada siapa boleh menahan ancok omak kao pakai lah duit sendiri jangan pakai duit kerajaan! Versi Arab: إذا أرادت بنتك أن تنيك، لا أحد يمنعها. ولكن استخدمي النقود من جيب أبيك وليس على حساب الحكومة.
Oleh Хаcмaди Хамдан pada ANAK KU NAK BERANCOK LAGI pada 11/06/11

dalam russian Если ваша дочь хочет ебать никто не мог остановить его для ебут ради использовать свои собственные деньги чертовски не из государственного бюджета!
Oleh Tanpa Nama pada ANAK KU NAK BERANCOK LAGI pada 11/06/11

aku translate ke bahasa APCO "אם הבת שלך רוצה להשיג זיון אחד לא יכול לעצור את זה למען לזיין להשתמש בכסף המזוין שלך לא מתקציב המדינה!"
Oleh Tanpa Nama pada ANAK KU NAK BERANCOK LAGI pada 11/06/11

bro, ni ayat ancok swahili kama binti yako anataka kupata fuck hakuna mtu anaweza kuacha ni kwa ajili ya matumizi ya fuck fucking yako mwenyewe wala pesa kutoka bajeti ya serikali! aku gugel translet je
Oleh Tanpa Nama pada ANAK KU NAK BERANCOK LAGI pada 11/06/11

BM) - kalau anak nak beranchok tak ada siapa boleh menahan ancok omak kao pakai lah duit sendiri jangan pakai duit kerajaan! Versi Arab: إذا أرادت بنتك أن تنيك، لا أحد يمنعها. ولكن استخدمي النقود من جيب أبيك وليس على حساب الحكومة.
Oleh Хаcмaди Хамдан pada ANAK KU NAK BERANCOK LAGI pada 11/06/11

dalam russian Если ваша дочь хочет ебать никто не мог остановить его для ебут ради использовать свои собственные деньги чертовски не из государственного бюджета!
Oleh Tanpa Nama pada ANAK KU NAK BERANCOK LAGI pada 11/06/11

bro, ni ayat ancok swahili kama binti yako anataka kupata fuck hakuna mtu anaweza kuacha ni kwa ajili ya matumizi ya fuck fucking yako mwenyewe wala pesa kutoka bajeti ya serikali! aku gugel translet je
Oleh Tanpa Nama pada ANAK KU NAK BERANCOK LAGI pada 11/06/11

aku translate ke bahasa APCO "אם הבת שלך רוצה להשיג זיון אחד לא יכול לעצור את זה למען לזיין להשתמש בכסף המזוין שלך לא מתקציב המדינה!"
Oleh Tanpa Nama pada ANAK KU NAK BERANCOK LAGI pada 11/06/11

SPRM HANYA TAKTIK



SPRM MULA TERKENCING



nota:
sprm ini hanya alat jentera
untuk gerombolan
nak kencing pun kena
dapat kebenaran
bayang kan kalau nak tangkap...
kah kah kah








RASUAH BALAK : KM SARAWAK DISIASAT SPRM
- mkini

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan bahawa pihaknya sedang menyiasat Ketua Menteri Sarawak, Abdul Taib Mahmud, berhubung dakwaan rasuah balak.

Ketua Pesuruhjaya, Abu Kassim Mohamed berkata SPRM kini dalam proses mengumpul maklumat berhubung perkara berkenaan.

"Saya akan mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang ini (isu berkenaan). Seperti saya katakan dulu, kami sedang menyiasat Taib Mahmud dan apa jua tindakan kita, kita tidak dapat mendedahkan buat masa ini," katanya pada majlis menandatangani dan menyerahkan ikrar integriti korporat kepada SPRM di Kuala Lumpur, hari ini.

Abu Kassim menjawab pertanyaan sama ada SPRM akan mengambil tindakan sebagaimana dilakukan Agensi Pencegahan Rasuah Switzerland, yang baru-baru ini membekukan aset Taib Mahmud atas dakwaan rasuah balak.

Menurut sumber berita asing, Ketua Jabatan Hal Ehwal Luar Switzerland, Micheline Calmy-Rey, dilaporkan menyedari tentang dakwaan itu dan telah mengemukakan maklumat mengenai aset Taib di Switzerland kepada badan kawal selia, FINMA (Lembaga Penyelia Pasaran Kewangan Switzerland) untuk siasatan lanjut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..INI BERITA BAIK DAN BERITA BURUK…. kah kah kah…

kah kah kah… BURUK UNTUK GEROMBOLAN…. KERANA TAIB TAK NAK BAGI FULUS UNTUK PRU 13….. kah ah kaj

kah kah kah…LAGI BERITA BURUK… KERANA TAIB TAK NAK LETAK JAWATAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU TAIB LETAK JAWATAN….TENTU KENA CEKUP…. kah kah kah…

kah kah kah…INI BERITA BAIK UNTUK PAKATAN….. LAGI LAMA TAIB BERKUASA LAGI RAMAI DAYAK BANGUN BERONTAK…… kah kah kah…

kah kah kah…TAIB ADA DUA PILIHAN…. TERUS JADI KETUA MENTERI HINNGA MATI… kah kah kah…

kah kah kah..ATAU SENYAP SENYAP BUAT KERJASAMA DG PAKATAN RAKYAT….. kah kah kah…

nota:
taib mahmud ini adalah nasionalis sarawak
selagi taib hidup gerombolan tidak dibenarkan beroperasi di sarawak
geromboln sedang menunggu masa untuk jatuhkan taib
bila taib jatuh sarawak juga akan jadi macam sabah
semua harta di rembat gerombolan dari semenajung

salut untuk taib mahmud
teruskan jadi ketua menteri !