.

Ahad, 19 Oktober 2014

PEMBUKAAN SEDUNIA








BILIK 

KABINET


pembukaan sedunia
world premier
teater bilik kabinet
akan dibuka
pada 27 oktober 2014
di dewan sivik 
petaling jaya

bilik kabinet dari tim
teater bukan teater

dapatkan tiket sekarang
dana tiket untuk
hapuskan akta hasutan
talipon:

011-321-93-393



---------

ZUL NORDIIN LARI DENGAN HUTANG







PENGUMUMAN
sesiapa kenal
boleh berhubung
dengan zul nordin
sila beritahu zul nordin
bahawa puan ainom muhamad
sedang menuntut hutang





MENUNGGU

HUTANG

ZUL NORDIN






HUTANG
kalau boleh buat macam hutang ptptn masok ccris okay jugak biar si biawak tak leh kluar negara ngentot free... on PESANAN UNTUK ZUL NORDIN
Anonymous
on 10/19/14
SEMUA DEDAH
Sama saja perangai TT dgn umno. Kalau zul nordin tak buat taik dgn dsai taK keluar lah cerita ni. Kalau tak...habis semua didedahkan. Cerita azmin plak dah disejuk-bekukan...dh sunyi sepi...banyak kot masyukkk on PESANAN UNTUK ZUL NORDIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/19/14
ABE DIDAR
Lohhhh...Utang x bayar x malu pulak? Nasib baik Abe Didar Mariam Majid x tau.....klu x terkencing Zul smpi ke Tua..... Kah kah kah.... on PESANAN UNTUK ZUL NORDIN
Putra IJ80
on 10/18/14
MASJID
lu niatkan sedekah duit gwa yg lu pinjam kat mana mana masjid atas nama gwa.... on PESANAN UNTUK ZUL NORDIN
Anonymous
on 10/18/14
IKAN BUSUK
kahkahkah ZOL ikan busuk bercakap ! ABU ! on PESANAN UNTUK ZUL NORDIN
Amuraria
on 10/18/14
LARI HUTANG
Nak bawa utang ke dalam lubang kubo kot.Biasanya kalu mnyalak utk umngook mesti ada fulud tapu kali ini dah jadi hanjing terbior la tuh. on PESANAN UNTUK ZUL NORDIN
Anonymous
on 10/18/14


--------------



 
HUJAHAN KES MEJAR ZAIDI AHMAD MENGENAI ISU DAKWAT KEKAL PRU13

Rakan-rakan seperjuangan,

Saksi terakhir dalam kes Mejar Zaidi telah memberi keterangan pada 13 Okt. Mahkamah telah menetapkan hujahan daripada pendakwa dan pembela pada 20 dan 21 Oktober (Isnin dan Selasa). Ada kemungkinan keputusan akan dicapai pada 21 Oktober.

BERSIH 2.0 menggesa semua supaya menunjukkan sokongan kepada Mejar di Kompleks Mahkamah Tentera, Pangkalan TUDM Sungai Besi, Kuala Lumpur, 9 pagi.

Mejar Zaidi menghadapi hukuman maksima penjara dua tahun atau mana-mana lebih ringan, termasuk dibuang kerja atau diturunkan pangkat, jika didapati bersalah. Beliau menghadapi lima pertuduhan; ada yang mendakwa beliau mengeluarkan kenyataan media di dua tempat pada dua masa yang berlainan untuk melahirkan rasa tidak puas hati terhadap kegagalan dakwat kekal yang digunakan dalam undian awal Pilihan Raya Umum ke-13. Beliau juga didakwa menyiarkan maklumat rasmi berupa kawat tumpangan keluar kepada pihak media tanpa mendapat kelulusan. Menurut pertuduhan tersebut, isu itu seharusnya disiasat melalui TUDM dan memerlukan kebenaran Kementerian Pertahanan.

Kita tidak boleh membiarkan Mejar berdiri sendiri. Perbuatan Mejar sepatutnya dicontohi. Mejar tidak mendedahkan apa-apa maklumat rahsia tentang ketenteraan tetapi hanya cuba menegakkan keadilan demi kesetiaannya kepada rakyat. 

Untuk makluman semua, ini perkembangan yang paling memberi harapan ketika perbicaraan Mejar Zaidi:


Peringatan Penting:

1. Apabila anda tiba di pintu masuk utama, anda harus mendaftarkan diri untuk mendapatkan pas masuk. Sila beritahu anda dari organisasi mana.

2. Setelah mendapat pas masuk, anda kemudian harus memandu/menunggang kenderaan ke dalam kompleks mahkamah. Jika menaiki teksi, sila turun di kompleks. Perjalanan dari pagar ke Kompleks Mahkamah kira-kira 1km.

3. Anda tidak dibenarkan membawa telefon bimbit, laptop atau apa-apa alat rakaman ke dalam Kamar Mahkamah. Pihak keselamatan mahkamah akan meminta anda meninggalkannya di dalam peti simpanan di luar mahkamah. 

4. Alat tulis dibenarkan untuk dibawa masuk ke dalam kamar Mahkamah.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi kami 019-4380428

Kehadiran pihak anda adalah amat dihargai.

Salam BERSIH.

----------

KEJADIAN TUHAN











Pergerakan Pemuda Gerakaan menggesa BN menjauhkan diri daripada NGO perkauman dan keagamaan yang disifatkannya sebagai “parasit” yang menjejaskan parti.

"NGO tersebut selalu memberi tanggapan seolah-olah mereka adalah penyokong BN.

"Sebaliknya, pemimpin mereka mengeluarkan kenyataan ekstremis yang membuatkan rakyat Malaysia marah dan benci dengan BN. Ini hakikat.
 
"NGO tersebut juga mengugut tidak akan menyokong BN jika permintaan mereka tidak ditunaikan kerajaan," kata Tan.


KAH KAH KAH

woit
mengikut kajian biologi
dna babi
dna tikus
dna manusia
tidak jauh bezanya
dengan melihat 
gambar ketua pemuda gerakan
melihat  gambar tikus
telah membuktikan 
penemuan ilmiah ini tepat
inilah keajaiban tuhan



KAH KAH KAH















------------

BANI KETUANAN MELAYU







KOMENTAR
jangan silap faham
jangan salah baca
bukan nama allah
yang sedang dipertikaikan
bukan boleh atau tidak boleh
disebut nama allah

dibelakang semua ini ialah kuasa
dibelaakang kuasa ini ialah punca ekonomi
dibelakang punca ekonomi ialah kekayaan
dibelakang kekayaan ini ialah harta
dengan harta 
dengan kekayaan dapat membeli kuasa

parti ketuanan melayu sedang kehilangan kuasa
kuasa dalam tangan sedang terhakis
maka projek allah ini dimulakan
untuk mengumpulkan kembali sokongan
dari orang melayu

justeru
jelas
memonopoli nama allah ini 
tidak ada kaitan dengan agama


tidak ada kaitan dengan ajaran agama
bukan suruhan yang maha esa

sibuk sibuk nama allah ini 
hanya berlakun di malaysia
kerana ini dasar bani ketuanan melayu

jika semua umat manusia
sama dimata allah
maka segala hak keistemewaan
bani ketuanan melayu ini akan lupus

jika hak keistemewaan ini lupus
maka bani ketuanan melayu hilang kuasa
jika bani ketuanan melayu hilang kuasa
maka mereka wajib dihukum
atas rasuah
atas salah guna  kuasa
atas penipuan
atas kenajatan
atas kezaliaman 
yang telah mereka lakukan
selama ini dibumi allah

amin

Larangan kalimah ‘Allah’ tak masuk akal, kata pemimpin Ikhwanul Muslimin


Larangan menggunakan kalimah "Allah" bagi bukan Islam "tidak masuk akal", kata pemimpin Ikhwan Muslimin Kuwait, Dr Tareq Suwaidan.

Dalam ceramah anjuran Lajnah Antarabangsa PAS dengan kerjasama Lajnah Antarabangsa Pemuda PAS di Kuala Lumpur Malam tadi, Tareq berkata tiada undang-undang Islam berhubung larangan penggunaan Allah oleh komuniti bukan Islam.

"Saya mengikuti perkembangan di Malaysia, berhubung kalimah Allah, ia tidak masuk akal... tidak ada undang-undang Islam untuk perkara ini," katanya.

Beliau berkata terdapat ribuan bukti yang menunjukkan tidak terdapat larangan penggunaan perkataan Allah oleh bukan Muslim.
"Jangan keliru, ini salah, saya ada ratusan, malah ribuan bukti, kita perlu efektif," katanya, di hadapan lebih 100 hadirin di Hotel Vistana, Kuala Lumpur malam tadi.

Mahkamah sebelum ini memutuskan larangan penggunaan perkataan Allah kepada penerbitan Mingguan Herald berbahasa Melayu, dengan merujuk konteks perkataan itu digunakan merujuk kepada Tuhan.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/larangan-kalimah-allah-tak-masuk-akal-kata-pemimpin-ikhwanul-muslimin#sthash.aCP5xOdP.dpuf




KAH KAH KAH

woit
hal ini semua orang tahu
tak perlu tok arab ini cakap
ketuanan melayu
pun tahu
ini bukan ajenda agama
ini ajenda kuasa politik

KAH KAH KAH


---------

RA RA RA SIONAL LI SAS SI






Rasionalisasi: 77 syarikat 


minat beri cadangan

KUALA LUMPUR 18 Okt. – Kerajaan menyasarkan dapat melaksanakan program rasionalisasi subsidi bagi petrol pada Julai tahun depan selepas semua proses termasuk pemilihan syarikat yang telah menawarkan kertas cadangan masing-masing selesai.


KAH KAH KAH

woit
ini projek tipu rakyat
ini projek tipu melayu

jangan pakai - naik harga -
guna perkataan inggeris

RASIONALISASI

kasi mak cik felda pening
kasi mak cik warung pitam
KAH KAH KAH


KA

-----------

JANGAN BUAT KERJA BANGANG





KOMENTAR
ezam berjuang kerana anwar
ezam obses dengan anwar
ezam masuk penjara kerana anwar

ini memang kerja bodoh

kami masuk penjara 
bukan kerana answar
kami berdemo bukan kerana anwar
anwar hanya penyebab
anwar hanya ajenda
 mengolah persetujuan

kami bergerak
kami bekerja
kami menyusun
untuk menggulingkan
united malays national organisation
anwar ke
sufian ke
dolah ke
muthu ke
siti ke
lee pang ke
kalau mahu bersama
menggulingkan kezaliman
kita alu alukan

ah lan wa sah lan




Jangan jadi macam saya

Mengimbas kenangan lama, Ezam berkata, rakyat Malaysia terutama anak muda haruslah berhenti daripada bersikap terlalu obses kepada individu, kerana kelak memakan diri.

"Janganlah terlalu obses... tidak ada anak  muda yang terlalu obses seperti saya terhadap Anwar.

"Tiada  orang yang masuk penjara dalam mempertahankan Anwar... anak-anak kecil  saya terpisah dari saya dan perpisahan itu ada harganya, anak tidak rapat dengan saya sehingga kini.


KAH KAH KAH

woit
kesian dengan mamat ini
kita masuk penjara
nak guling
united malays national organistion
bukan kerana anwar
bangang!

KAH KAH KAH

------------

BILA RAKYAT SUDAH BENCI




KOMENTAR

rakyat telah berani
orang ramai telah berani
muka najib kena berak
muka najib kena selipar
adalah membuktikan rakyat
semakian berani 
membuktikan rakyat semakin benci
dengan united malays national organisation
yang najib menjadi kepala taiknya
hukuman
tangkapan
mahmakah
hanyalah alat untuk menakut nakut
bila rakyat tidak takut
semua akan runtuh
semua akan terbarai 






Selipar di muka Najib sumbangan saya untuk negara, kata pesara yang marah

Pesara M Krishnan seorang lelaki yang marah terhadap kerajaan Barisan Nasional (BN).

Dan kemarahan membuak-buak inilah yang mendorongnya meletakkan selipar di atas wajah  Najib Razak di satu poster semasa membuat protes terkini terhadap pemotongan subsidi bahan api di luar bangunan Parlimen minggu lalu.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/baling-selipar-di-muka-najib-sumbangan-saya-untuk-negara-kata-pesara-yang-m#sthash.8r5S6wP8.dpuf














KAH KAH KAH

tidak tepat
jawapan padat
muka sendat

KAH KAH KAH



----------

TURUN KE JALAN RAYA






INI BARU BETUL

KOMENTAR
tidak ada jalan lain
melainkan turun ke jalan raya
tidak ada jawapan yang tepat
melainkan turun ke jalan raya


Kami akan anjur bantahan lebih besar

KUALA LUMPUR - "Protes Kenaikan Harga Minyak (Satira 20 sen) lebih besar akan diadakan sekiranya kerajaan enggan menurunkan harga minyak," ujar Ketua Penerangan Pemuda Pas, Mohd Nasaie Ismail.

Menurutnya, bantahan tersebut akan dianjurkan bersama parti pembangkang dan gabungan NGO di Kuala Lumpur City Centre (KLCC) pada 7 November depan.

Jelasnya, kerajaan harus didesak untuk mencari jalan penyelesaian terhadap masalah kenaikan harga minyak dan barangan yang menghimpit rakyat.

"Tujuan bantahan hari ini diadakan adalah untuk menyuarakan protes kami terhadap kenaikan harga barang, minyak dan Akta Hasutan.



KAH KAH KAH

ini lagu rock
yang anak muda
suka dengar

KAH KAH KAH



------------