Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 April 2012

TOLONG JANGAN BUAT HINA





BAIK BUKA FAIL ALTANTUYA




SIAPA AKAN CABAR NAJIB?
- mkini

Bekas timbalan menteri, Abdullah Ahmad berkata kegagalan Datuk Seri Najib Razak meraih keputusan lebih baik berbanding 2008 dalam pada pilihan raya umum akan datang akan menyebabkannya presiden Umno itu dicabar dalam pemilihan parti selepas ini.

Bercakap dalam wawancara dengan Malaysiakini minggu lalu, wartawan veteran itu berkata, Najib Razak bagaimanapun tidak akan dicabar oleh timbalan presiden, Muhyiddin Yassin.

"Siapa akan cabar Najib? Bukan Muhyiddin. Pencabarnya akan datang daripada lapisan seperti (Ketua Pemuda Umno) Khairy Jamaluddin dan (MP Jerlun) Datuk Mukhriz Mahathir, tapi tak semestinya mereka," katanya.

Tambahnya, Mukhriz bagaimanapun perlu menjadi menteri penuh terlebih dahulu sebelum memulakan cabaran, manakala Khairy pula kini nampaknya sudah "hilang ghairah."

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... KESIAN PADA MALIKUL SEMBAB.... kah kah kah..

woit..DOLAH KOK LANAS NI TAK RESPEK.... kah kah kah..

kah kah kah.... BAGI LAAA CHAN PADA MALIKUL SEMBAB.... kah kah kah...

kah kah kah...MALIKUL PENAT BUAT KERJA.... kah kah kah..

kah kah kah...DULU MALIKUL YANG REMPOH MAT NGANTOOOK.... kah kah kah..

kah kah kah...MAT NGANTOOK DAN MAT MONGOL INI LEBIH KURENG SAMA... kah kah kah..

kah kah kah.... DUA DUA MANGA NASI KANG KANG.... kah kah kah..

kah kah kah.... DUA DUA TAKUT BINI.... kah kah kah.....

woit...MASANYA TELAH TIBA UNTUK WARGA JOHOR MENJADI PERDANA MENTERII.... kah kah kah..

kah kah kah...LAGI PUN KALAU MALIKUL JADI PM.... BARU KITA LEH DENGAR MALIKUL SPEAKING...kahb kah kah..

BERSEDIA UNTUK PENGUMUMAN


NOTA:
sentiasa layari tukar tiub
untuk mendapat tahu
maklumat terkini



CALON CALON HEBAT DARI MIC




CALON BARU MIC













MIC TIDAK AKAN MOHON TAMBAHAN KERUSI: PALANIVEL - mstar


JITRA: MIC tidak akan memohon tambahan kerusi pada pilihan raya umum ke-13 ini, sebaliknya akan menumpukan kepada usaha merampas semula kerusinya yang jatuh ke tangan pembangkang.

Presiden parti G. Palanivel berkata memenangi semula kerusi daripada tangan lawan adalah jauh lebih penting daripada menuntut kerusi tambahan.

MIC juga akan memberi tumpuan lebih kepada Kedah, Perak dan Selangor bagi menarik sokongan pengundi baharu dan golongan 'atas pagar', katanya kepada Bernama di sini, Ahad.

Katanya tiga negeri terbabit mempunyai pengundi kaum India yang ramai dan boleh membantu Barisan Nasional (BN) menawan kembali negeri yang dikuasai pembangkang itu.

Negeri lain tidak diabaikan tetapi MIC mengatur strategi berbeza di tiga negeri ini bagi mendapatkan sokongan pengundi kaum India, kata Palanivel yang juga Menteri di Jabatan Perdana Menteri.

Beliau juga melihat sokongan kaum India terhadap BN semakin meningkat dan mampu membantu BN mentadbir kerajaan pusat sekali lagi.

CALON BARU DARI MIC


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI NAMANYA STRATEJI UNDUR SEBELUM DISERANG... kah kah kah..

kah kah kah...MENYERAH SEBELUM BERTEMPUR... kah kah kah..

kah kah kah... MALAON INI SUDAH TAHU.... SUDAH SEDAR.... kah kah kah..

kah kah kah..... KERUSI MIC AKAN DIAMBIL BALIK OLEH GEROMBOLAN.... kah kah kah..

kah kah kah... KERUSI CAMEROON HIGHLAND UNTUK KETUA PEMUDA GEROMBOLAN PULAU PINANG... kah kah kah...

kah kah kah... SUNGAI SIPUT UNTUK SANKARAN PILLAI aka CHANDRA MUZAFAR.... kah kah kah...

kah kah kah....HULU SELANGOR UNTUK REEEZAL MEERICAN.... kah kah kah..

kah kah kah... TAK ADA PERSALINAN KULIT ... HANYA PERSALINAN ORANG.... kah kah kah..



PENGUMUMAN PENTING







PENGUMUMAN

adalah diberi tahu
adalah di canangkan
adalah di war war kan
adalah di hebohkan

tukar tiub akan membuat
satu pengumuman penting

pengumuman ini akan dibuat
tepat jam 12.00 tengah hari
pada hari rabu 4/4/12 ini

semua laman
semua blogger
semua facebooker
semua tweeter
sila masuk ke tukar tiub




ANAK MUDA SILA GUNAKAN SARKOT UNTUK MENGELAK DARI BUANG BAYI



KOMENTAR TUKAR TIUB


ini entah berita buang bayi yang ke berapa?

tukar tiub sengaja menyimpan berita ini
dalam masa satu minggu untuk melihat
apalah reaksi dari orang ramai

jawabnya:
zero
sifar
kosong
zilch
rien

inilah sikap yang telah muncul
sikap ini muncul kerana berita bayi dibuang
ini selalu keluar
selalu dibaca
selalu di dengar
maka kita telah lali dengan berita ini

tidak ada seminar bincang hal ini
tidak ada konferensi bincang hal ini
tidak ada konvenshen bincang hal ini

semua senyap

politikus buah deek
agamawan buat deek
ilmuan buak deek
penjaga moral buat deek

justeru:
masanya telah sampai untuk diberitahu
bahawa jika anak anak muda
lelaki dan perempuan
yang mula aktif sex

kondom
sarkot
stoking
topi peranchis
topi keledar
baju hujan
adalah teman baik mereka



GUNAKAN SAYA UNTUK KESELAMTAN







PENCERAHAN DARI PEMBACA

Sebagai seorang penyiasat & pakar forensik,hanya dengan membaca berita ini, saya boleh membuat andaian yang amat tepat tentang ibubapa bayi yang malang ini:

(1) 99% sah ibu bapa bayi tersebut ialah seorang Melayu yang beragama Islam.
(2) Emak bayi itu terpaksa buang anak kerana mendapat tekanan daripada ibubapanya.

9 bulan perut buncit. Tak kan ibu bapa dirumah tak tahu? Ini sudah tentu kes ibu bapa yang lebai yang telah dapat gelaran Tok Haji & Hajah macam Kak Pijat. Kerana terlalu mementingkan maruah mereka sebagai seorang yang lebai dan status mereka sebagai Haji & Hajah, maka mereka sanggup memaksa anak mereka membuang cucu mereka ke dalam tong sampah.

Apa dah nak jadi dengan kaumku Melayu? Setiap hari buang bayi. Kaum lain yang makan babi tak buang bayi. Bini Teoh Beng Hock yang makan babi pun tak buang bayi. Adakah status anda sebagai seorang Lebai atau anak Tok Haji lebih penting daripada nyawa anak atau cucu anda? Mengapa harus buang begitu sahaja? Kalau tak nak jaga, lebih baik ikut saranan Tukar Tiub dengan memakai sarkot. Kalau malu sangat nak beli kondom, pancut sahaja kat perut.


Mengapa harus pancut kedalam burit? Ada ramai rakyat Malaysia terutamanya kaum Melayu yang tidak tahu bahawa pancut air mani kedalam burit boleh menghamilkan wanita yang disetubuhi. Mengapa? Sistem Pendidikan Malaysia haruslah dipersalahkan. Sistem Pendidikan kita terlalu mementingkan pembelajaran tentang tamadun Arab dan sejarah UMNO. Di sini saya nak sarankan agar matapelajaran SEKS diajar di sekolah menengah.

SEKS adalah amat penting untuk semua. Semua orang perlukan seks samada dia lebai atau tidak. Malah semua haiwan & binatang pun perlukan seks. Jadi kita perlu kurangkan matapelajaran sejarah tamadun Arab yang terlalu dipentingkan oleh golongan Tok Lebai. Apa guna jadi lebai kalau berancok tanpa kondom boleh mengakibatkan perempuan yang disetubuhi hamil pun tidak tahu?
By MELAYU LIBERAL on LAGI MAYAT BAYI DI BUANG - KERANA TIDAK PAKAI SA... on 3/30/12


GUNAKAN SARKOT SATU MALAYSIA




MAYAT BAYI DALAM PERANGKAP SAMPAH DI KEPONG
- berita hairan

ANGGOTA polis forensik memeriksa mayat bayi lelaki yang ditemui di dalam lubang pengumpulan sampah di pusat rekreasi di Kepong, hari ini.

KUALA LUMPUR: Seorang pekerja pembersihan tidak menyangka sekujur tubuh kecil yang ditemuinya ketika membersihkan perangkap sampah di sebuah tasik di pusat rekreasi Taman Metropolitan di Kepong di sini hari ini adalah mayat seorang bayi lelaki.

Rafu'si Ahmad, 40, berkata pada mulanya beliau menyangka bayi cukup sifat itu yang ditemui kira-kira 11 pagi tadi dalam perangkap sampah sedalam tiga meter itu, adalah anak patung namun sangkaannya meleset apabila mengangkatnya keluar dari longgokan sampah dalam perangkap itu.

"Ketika mengangkatnya, saya terkejut apabila mendapatinya itu adalah mayat bayi lelaki selepas melihat tali pusat dan kakinya," katanya kepada pemberita di tempat kejadian.

Selepas itu, katanya beliau memanggil seorang warga emas yang sedang memancing di situ bagi mengesahkan mayat.

"Bila pakcik tu tengok, dia kata memang mayat bayi lalu meminta seorang lelaki lain menghubungi polis," katanya yang melakukan kerja pembersihan di kawasan itu dua hari sekali.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul, ACP Zakaria Pagan, berkata bayi itu cukup sifatnya namun bahagian kepalanya remuk dipercayai akibat terhantuk pada dinding longkang konkrit semasa dihanyutkan air.

"Kami percayai bayi itu dibuang kurang dari 24 jam lalu," katanya melalui khidmat pesanan ringkas.

Mayat bayi itu dibawa ke Hospital Kuala Lumpur untuk pemeriksaan lanjut dan kes disiasat mengikut Seksyen 318 Kanun Keseksaan kerana menyembunyikan kelahiran.

Beliau turut meminta mereka yang mempunyai maklumat berhubung kes itu supaya menghubungi balai polis terdekat. TIEWNAMA




TERHOT TERKINI TERNOW - DARI MAHKAMAH JALAN DUTA




TUKAR TIUB PEMECAH BERITA - SEDUNIA














Sidiqin Omar
Hakim jatuh hukum. @fiqtri8 dan Gua kena RM300. Hakim kata @bonai 'special' kena denda RM500. Kalau tak bayar kena penjara 3 hari. Argh!

Like · · @SidiqinOmar on Twitter · a few seconds ago


TIBAI ANAK BADAK KAH KAH KAH


DARI LIDAH PENGARANG TUKAR TIUB

yang paling mengecewakan
ialah anak muda bertiga ini
gagal untuk bersama pada
9 januari 2012 dahulu

mereka hanya mendengar surah
mereka menyesal sepanjang hidup
kerana taks empat melihat
ibarahim ali datang dengan 7000 ekor katak
kah kah kah


INI BUKAN BERITA APRIL FOOL




KOMENTAR TUKAR TIUB

ini berita baikl dari pahang
ini adalah contoh inisiatif rakyat

mat chak wow ini telah lama merampok
mat chak wow ini berhutang
mat chak wow ini telah menipu
mat chak wow ini meluluskan kilang santau radioaktif

maka telah tepat yang mat chak wow ini wajib di dolah badawikan


NOTA:
apa itu mat chak wow?
mat chak wow ini adalah sepupu
dengan mat pak chu ching
dan dua pupu dengan mat wanker

MAT CHAK WOW




GABUNGAN TUKAR MB PAHANG DITUBUHKAN
- mkini

Lebih 15 individu berbilang bangsa dan agama yang bersidang di Kuantan Sabtu lalu telah bersetuju untuk menubuhkan secara rasmi Gabungan Tukar MB Pahang (TUKAR).

Menurut Penyelarasnya, Lee Chean Chung, gabungan tersebut mendesak persaraan menteri besar Pahang tanpa mengira pihak mana yang membentuk kerajaan negeri itu selepas pilihanraya umum Ke-13.

“Biarpun Barisan Nasional ataupun Pakatan Rakyat yang memerintah, Adnan Yaakob (kiri) wajib bersara,” kata Lee dalam satu kenyataan.

Menurutnya, gabungan tersebut akan memulakan jejak di sekitar Pahang supaya dapat merealisasikan matlamat mereka.

Gabungan tersebut juga, tambahnya, akan turut mendedahkan dakwaan salahguna kuasa dan kes rasuah yang berlaku sepanjang tempoh pentadbiran di bawah Adnan.

“Sebarang pendedahan kes rasuah ataupun pertanyaan boleh hubungi 012-954049, 013-9359898 ataupun emel gabungantukar@gmail.com,” tambahnya.

BERSEDIA UNTUK PENGUMUMAN



NOTA:
sentiasa layari tukar tiub
untuk mendapat tahu
maklumat terkini



DARI AWAL TELAH DIBERI INGATAN




KOMENTAR TUKAR TIUB


pekara orang itam nigeria ini
telah banyak kali ditimbulkan
inilah bukti beban yang timbul
inilah masalah yang akan muncul

dari awal lagi telah dinyatakan
dengan terang terang dikatakan
bahawa warga nigeria
adalah pembawa masalah

sekarang ini makin ramai mereka masuk
mereka bukan belajar
mereka menyampun
mereka merompak
mereka membunuh
mereka membawa dadah

kenapa tak ada masalah cari masalah

negara ini sudah banyak masalah
tak perlu bawa masalah orang itam ini

semua ini muncul kerana madey
nak jadi raja afrika

ini bukan rasis kedran kulit hitam mereka
yang kita tak suka ialah perangai mereka
kita pun ada yang hitam
ambiga hitam
sivarasa hitam
dr jeya hitam
karpal singh hitam
semua ini bukan masalah

warga kulit buykan masalah
yang menajdi masaalah ialah perangai jahat mereka


WASPADA SEBELUM BUBUR JADI BASI










TUJUH ANGGOTA RELA DITAHAN REMAN BANTU SIASATAN KES KEMATIAN WARGA NIGERIA
- meloya

KUALA LUMPUR: Tujuh anggota Ikatan Relawan Rakyat (Rela) ditahan reman tujuh hari bermula Ahad, bagi membantu siasatan kes kematian lelaki warga Nigeria di Kondominium Venice Hills, Hulu Langat pada Sabtu.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Superitendan Ab Rashid Ab Wahab berkata, kes itu disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

Polis masih menunggu laporan bedah siasat bagi mengetahui punca sebenar kematian lelaki warga Nigeria itu, katanya ketika dihubungi di sini pada Ahad.

Beliau berkata, kawasan kejadian juga dipantau polis bagi memastikan tiadakejadian tidak diingini, susulan perbuatan sekumpulan warga Afrika yang merusuhdisebabkan insiden kematian rakan senegara mereka itu pada Sabtu.

"Setakat ini belum ada tindakan yang diambil ke atas warga Afrika yang merusuh semalam. Kita masih lagi menjalankan siasatan," katanya.

Seorang lelaki warga Nigeria, Onochie Martins Nwankwo, 35, mati pada Sabtu setelah dibelasah kerana mencabul seorang wanita tempatan di kondominium itu danakibat kejadian tersebut kira-kira 200 lelaki Afrika yang tinggal di situ merusuh dengan merosakkan fasiliti harta awam seperti pondok pengawal dan bilik gerakan Rela.

BERSEDIA UNTUK PENGUMUMAN



NOTA:
sentiasa layari tukar tiub
untuk mendapat tahu
maklumat terkini