.

Khamis, 15 Jun 2017

USTAZ PUTAR ALAM



USTAZ PUTAR

ALAM

TAK BERANI
BERCAKAP BENAR
MENERANGKAN KEPADA UMUM
KEPALA JAHAT YANG 
MEMULAKAN BOIKOT QATAR
IALAH WAHABI SAUDI
TAPI USTAZ PUTAR ALAM INI
PUTAR PUTAR TUDUH
UNITED ARAB EMIRATES
TAKUT BECAKAP BENAR
ATAU 
TAKUT PADA SAUDI



SAUDI KEPALA TAIK








USTAZ INI

CAKAP BENAR

BETUL  JUJUR

BUKAN

PUTAR ALAM



Asri sokong Qatar, berdoa diselamatkan

 | June 15, 2017
Dasar memencilkan Qatar oleh Arab Saudi dan sekutunya dikecam mufti Perlis.

PETALING JAYA: Mufti Perlis  Mohd Asri Zainul Abidin secara terbuka menyatakan sokongannya kepada Qatar di sebalik usaha Arab Saudi dan beberapa jiran Arab untuk memencilkan negara Teluk itu atas alasan melawan keganasan.
“Semoga Allah menyelamatkan Qatar dari rancangan jahat pihak yang ingin memusnahkannya,” tulis Asri dalam coretan ringkas Facebook.
“Qatar sebuah negara kecil, rakyatnya lebih sedikit daripada rakyat Perlis sahaja. Namun jiwa mereka besar, maka kadar keberaniannya pun besar,” katanya.
Arab Saudi dan beberapa sekutunya seperti Mesir, Bahrain dan UAE menuduh Qatar menyokong organisasi yang disifatkannya sebagai “pengganas”, serta bersimpati dengan kumpulan Ikhwanul Muslimin dan Iran.
Mereka turut menamakan beberapa kumpulan dan individu, termasuk tokoh ulama Yusuf al-Qaradawi, sebagai pendokong keganasan, dan menyekat badan penyiaran dinaungi Doha, Al Jazeera, daripada beroperasi di negara masing-masing.

JELAS SAUDI

MENJADI ALAT

AMERIKA DAN

ZIONIS ISRAEL



--------------

PENGUMUMAN DAPUR JALANAN







BERITA BAIK

DAPUR JALANAN

KINI SEBUAH NGO

BADAN 

BUKAN KERAJAAN

BERDAFTAR RESMI

NAMA KAMI

KELAB 

DAPUR JALANAN

TERIMA KASEH

SEMUA

SIAPA YANG 

TERINGIN

BERZAKAT

KAMI  BESAR

HATI 

MENUNGGU

BANK CIMB
SPKL COLLECTIVE
NO BANK AKUAN

80 01 72 78 49


PENGUMUMAN!!
Terima kasih kepada semua anak bangsa yang selama ini membantu apa jua kempen, aktiviti yang dijalankan oleh Tim DJKL dari awal hingga kini
#danabakti #vandjkl telah mendapat kutipan sebanyak RM 33,200.93 hingga akhir April 30, 2017.


Sebanyak RM 4,770.00 digunakan untuk pengurusan pentadbiran termasuk urusan cenderamata kepada penyumbang kempen ini. Kami sedang dalam proses untuk menyelesaikan urusan cenderamata & akan kirimkan secepat yang mungkin.


Untuk urusan van, kami dalam proses untuk meninjau van yang sesuai dengan jumlah kutipan bersih iaitu RM 28,430.93.

Sebarang pertanyaan, maklumat lanjut mengenai kempen ini boleh hubungi number ini - 0197982869

TERIMA KASIH SEMUA
TIM DAPURJALANAN KL
10 June 2017





----------------

YA USTAD NAK TANYA








YA USTAZ

NAK TANYA

ZAMAN NABI

DULU SIAPA 

JADI RAJA

SAJE TANYA

TAK MAU MISS

BIDADARI

BERMATA JELI








--------------

APA AKAN JADI DENGAN TRUMP







TRUMP

MUNGKIN

DI NIXON

ATAU

DI KENNEDY





Donald Trump under investigation for potential obstruction of justice – reports

Donald Trump is reportedly being investigated for potential obstruction of justice by the special counsel looking into Russia’s interference in the 2016 presidential election. This marks the first time that the ongoing investigation, which has hung over Trump since his inauguration, has potentially implicated the president himself.


KESALAHAN

TRUMP IALAH

INGIN BERBAIK

DENGAN 

RUSIA





--------------

KEMUT MINAH ZEK ZEK ZEK








HARI HARI

AKHIR

SAEKOR ISA

Laporan Idris Jala mengenai kemelut FGV siap, kata Najib

 | June 14, 2017
Najib seterusnya meminta bekas menteri itu untuk melihat beberapa langkah dan pilihan lain yang boleh diambil untuk menyelesaikan kemelut antara Pengerusi FGV Isa Samad dan CEO Zakaria Arshad.







ATAU

KEMUTAN

ZIANA DAH

LOHE

KAH KAH KAH


------------------

DENGAR CAKAP BOMOH





BETUL KE

KES NI ADA

TERLIBAT

TOK BOMOH

5 penuntut UPNM didakwa membunuh pegawai kadet

 | June 14, 2017
Kesemua mereka didakwa melakukan kesalahan itu dalam satu bilik di blok asrama Jebat di universiti yang terletak di Cheras pada 22 Mei.







NAK PANJANG

UMO MAKAN

BUAH BELULUK

DENGAR 

CAKAP 

BOMOH

TERJUN 

MASUK LUBUK





-----------------

BERITA BAIK UNTUK SEMUA








TAHNIAH

SATU OMBAK

BARU SATU

BERITA BAIK



PKR akhirnya setuju Dr Mahathir jadi ketua pembangkang


SELEPAS berminggu dalam keraguan tanpa sebarang keputusan, akhirnya biro politik PKR bersetuju Dr Mahathir Mohamad mengetuai senarai pimpinan Majlis Presiden Pakatan Harapan (PH).

Sumber memberitahu The Malaysian Insight, keputusan itu dicapai semasa mesyuarat biro politik PKR malam tadi.

Sumber biro politik PKR memberitahu, mereka bersetuju bekas perdana menteri itu mengetuai gabungan pembangkang itu agar ia lebih kukuh untuk menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

"Mesyuarat biro politik bersetuju Dr Mahathir menjadi pengerusi PH. Manakala presiden kami Dr Wan Azizah Wan Ismail menjadi presiden PH," kata sumber berkenaan.

Sumber berkata, Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim pula dinamakan sebagai penasihat PH.

The Malaysian Insight difahamkan, Presiden Amanah Mohamad Sabu, Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng, Presiden Bersatu Muhyiddin Yassin dan Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali masing-masing dinamakan sebagai timbalan presiden PH.

"Dr Mahathir dipersetujui memimpin kerana beliau mampu mengetuai PH untuk mendapatkan undi Melayu yang selama ini dikuasai Umno," kata sumber itu lagi.

"Selepas ini PKR akan berbincang dengan Amanah dan DAP untuk mendapatkan persetujuan mereka kerana Bersatu sudah bersetuju."

Semalam The Malaysian Insight melaporkan Anwar bersetuju menyerahkan kata putus kepada biro politik PKR dalam mencadangkan barisan kepimpinan majlis presiden PH sebelum ia didaftarkan kepada Pendaftar Pertubuhan (RoS).

Menurut sumber, persetujuan itu dibuat Anwar dalam pertemuan dengan dua wakil PH iaitu Mohamad Sabu dan Naib Presiden Husam Musa di mahkamah pada Selasa.

Pada mesyuarat terbaru Majlis Presiden PH Jumaat lepas, persetujuan sudah dicapai tentang struktur perjawatan majlis presiden namun PKR tidak berani memberikan kata putus kerana ia berbeza dengan struktur dipersetujui Anwar sebelum ini.

Dalam struktur baru itu, Anwar dilantik sebagai ketua umum PH. Dr Mahathir pula dipersetujui untuk menjadi pengerusi manakala Wan Azizah pula dilantik sebagai presiden majlis.

Sebelum ini, dalam notanya kepada PKR, Anwar mahu senarai yang dipersetujui sebulan lalu dikekalkan.

Dalam senarai itu, Dr Mahathir dan Anwar dilantik sebagai penasihat manakala jawatan pengerusi diberikan kepada Wan Azizah. – 15 Jun, 2017

WAJIB

KE JALAN

RAYA 

SEBELUM KE

PILIHANRAYA


------------------------

RIWAYAT TOK AJI KHALID






RIWAYAT

Dia memang mengaku. Khalid anak bakar dah mengaku. Tapi dia cuma mengaku memang dia kenal si gopi tu, dan si gopi tu pun memang kenal keluarga dia. Itu je pengakuan dia. Takde la dia menafikan kata dia tak kenal atau tak pernah jumpa gopi, taklah macam najib yang menafikan kenal atau pernah jumpa altantuya, dan sebelum tu najib menafikan kenal atau pernah jumpa shy fool tak cebok 2 hari. 

AJI KALID

(Korang kalau ada kawan yang korang dapat tau dia tak mandi tak cebok 2 hari korang nak ke mengaku dia kawan korang hikhikhik) Tapi takdela khalid sampai mengaku dia tau kegiatan jenayah gopi ataupun keluarga dia memang terbabit tolong gopi bikin jenayah. Takde. Dan takkan ada. Melayu. Takkan. Bukannya takkan hilang di dunia. 

DENGAN

LEBAI GOPI

Melayu takkan mengaku terbabit jenayah sebab malu diri sendiri dan malu keluarga, kemaluan tu lebih penting daripada bercakap jujur dan ambik tanggungjawab atas kesalahan dia. Kalau yang rasa bersalah, insaf dan nak taubat tu pun bukannya dengan cara mengaku dan redha dihukum, on 
LAGI BERITA FITNAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/14/17






-------------------

FGV RUGI BERBILION BILION





FACE BOOK

Kerugian FGV 13.4Billion sejak 2012 membuktikan kegagalan IsaSamad. 
Tak perlu tunggu dipecat. 
IsaSamad mesti letak jawatan.
LikeShow more reactions
Rahmat Bahgia Yg melantik dia lg teruk gamaknya
Reply
1
11 hrs
Idan Didan Lingkup punah abis duit rakyat.. Penjahanam harta rakyat.. Sama la dia dgn najib..2 2letak jawatan lg bagus.. Menyemak sj.. 😠😠
Reply
1
11 hrs
Faizul Abd Ghani Peneroka syg der...peluk cium lg si lahanat
LikeShow more reactions
Reply
1
10 hrs
Ren Aiyen Ali mati idup blk pastu mati lg xde mknanya dia nk letak jwtn..
LikeShow more reactions
Reply
1
9 hrs
Mohd Nazri Abd Majid Siasat dan dakwa la..hilang saja2 je 13 b...
LikeShow more reactions
Reply
1
4 hrs


--------------