Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 18 April 2011

KENYATAAN RASMI



VIDEO TIGA MAT BOROI



Video: Peguam Negara dijangka akan tetap mendakwa Dato' Seri Anwar Ibrahim walau siasatan polis tunjukkan sebaliknya

Saya merujuk kepada laporan Bernama yang memetik kenyataan Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani bahawa siasatan videos seks telah lengkap dari setiap sudut dan ia menjurus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan pengedar bahan lucah.

Acryl juga dipetik berkata hasil siasatan itu akan diserah segara kepada Peguam Negara.

Kenyataan ini menunjukkan siasatan polis mendapati tidak ada sebarang asas undang-undang untuk mengaitkan Dato' Seri Anwar Ibrahim di dalam video tersebut kerana jelas beliau tidak ada kena mengena dalam isu. Ini selari dengan penafian Dato' Seri Anwar Ibrahim yang konsisten mengenainya.

Walau bagaimanapun kita yakin bahawa Peguam Negara dibawah arahan rejim Barisan Nasional akan tetap mencari jalan untuk mendakwa Dato' Seri Anwar Ibrahim ke mahkamah.

Ini kerana seluruh episod konspirasi ini direka bertujuan menghancurkan kerjaya politik Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Ini tidaklah mustahil kerana sebelum ini situasi sama berlaku dimana Dato' Seri Anwar Ibrahim dihadapkan ke mahkamah atas dan difitnah atas dua tuduhan liwat, walau pun beliau tidak melakukannya.

Parti Keadilan Rakyat kesal kerana Barisan Nasional terus menggunakan politik kotor, jijik malah menginjak batas agama dan peradaban kemanusian demi mengekalkan kuasa politik.

Saifuddin Nasution Ismail
Setiusaha Agung Parti Keadilan Rakyat
18 April 2011

(017 981 3608)

TERUSKAN KEMPEN ANTI RESTORAN KIMMA




LUASKAN KEMPEN BOIKOT INI




nota:
sesiapa yang tahu mana lagi restoran kimma
sila ambil gambar untuk dipaparkan kepada umum

masanya telah sampai untuk kita semua bangun
dan sedar agar jangaqn ditipu oleh mamak kimma

di pulau pinang pada awak kemenagan pakatan rakyat
dahulu para eee telah membuat demo
apa yang berlaku masyarakt china dan penyokong
pakatan telah memboikot nasi kandar

akhirnya kedai nasi kandar minta maaf
dan mengatakan bahawa mereka bulan dalang
demo tersebut

apa yang penting ialah semau penyokong
pakatan rakyat wajib memboikot restauran
SYED DAN KHALIFA

dua restoran ini telah dibuktikan sebagai
penyokong tegar kimma



5 tahun lepas aku kerja hotel di area Prai so share holder Pelita selalu datang ke hotel lounge untuk minum arak... kalau tak salah aku dia nye CEO mmg beragama Hindu and kebanyakkan share holder beraga hindu... Yang Islam ada gak mamak tapi tak ramai... Nashmir confirm CEO dia Mamak Islam... Dinash tak dapat any info...
Oleh Tanpa Nama pada KEMPEN BOIKOT KEDAI KIMMA TELAH BERMULA pada 11/04/18


woit.. korang jgn balun semua india muslim be..KIMMA nie 5 orang ja...korang nak noikot pon yang tu sudahlah..
Oleh mamak PR pada KEMPEN BOIKOT KEDAI KIMMA TELAH BERMULA pada 11/04/18

bro tt.. orang india muslim tak brapa minat politik cara KIMMA dan cara si syed nie membodek BN. Kimma nie parti nya 5 orang sahaja ahlinya.. ini harga dia bukak la bro...lepas nie mesti BN tawar RM55 juta pulak.. Semua ini disebabkan permit perkerja asing, maka terpaksa lah si mamak nie buat kenyataan bodoh lagi memalukan segala umat india muslim malaysia nie... anyway kalau nak tgk pic tokey roti benggali buat teh tarik....sila ke website nie..hehehe http://www.syedbistro.com/catering.html#
Oleh mamak PR pada KEMPEN BOIKOT KIMMA pada 11/04/18

Dah lama dah kami sekeluarga x mkn kedai mamak..rasa2nya dah 4-5 thn..kedai mamak dah la mahal,kotor dan kehalalannya diragui...rasa x sedap mana pun..teh tarik bukan teh asli...so apa lagi yg lain..jom boikot kedai mamak..kalau kita benci Mamak Kutty mcm tulah kita kena benci suku sakat KIMMA x guna ni...Pemuda Umno pun penuh dgn kaum ni jugak kan..apa la nak jadi UMNO ni..x sedar2...
Oleh Tanpa Nama pada KEMPEN BOIKOT KIMMA pada 11/04/18

ada mamak ludah air lior dalam air masak yang sedang mendidih.. lepas tu buaT TEH TARIK
Oleh Tanpa Nama pada KEMPEN BOIKOT KEDAI KIMMA TELAH BERMULA pada 11/04/18

Saddam Hussein pun Syed juga, keturunan Muhammad. Orang Melayu memang mudah kena tipu. Kalau ada ayat dalam bahasa Arab dikedai, mesti makan walaupun dapurnya lebih kotor daripada kandang babi. Sebenarnya kebanyakan Syed di Malaysia bukan keturunan Muhammad tetapi keturunan Mamak.
Oleh Datuk Seri Mamak bin Tun Alamak pada KEMPEN BOIKOT KIMMA pada 15:54

laaaaa aku tk boleh bayangkan mcmmana bangsa ni dihantar ke sweden dngn menaiki kapal..ramai2 berbaris kat port klang n port dickson
Oleh gabenor sweden pada KEMPEN BOIKOT KIMMA pada 15:34

kalau DAP terlibat dalam kempen ni,sure semua KIMMA akan bungkus
Oleh Tanpa Nama pada KEMPEN BOIKOT KEDAI KIMMA TELAH BERMULA pada 15:14

Gua memang dah lama meluat dgn kedai mamak ni. tapi gua kesian sama pekerja yg betul2 true cari makan. dorang punya kerja tak kan kita nak kacau. cilaka punya tokey. kalau kita boikot pun macam mana dgn pekerja dia? yg betul2 datang cari rezeki? yg gaji sebulan rm300. yg hantar ke kg halaman rm200? yg hidup kat msia rm100 sebulan? macam mana cara nak boikot yg betul? sape tau cara dia? macam mana mereka yg suka tengok bola? kat rumah takda astro? macam mana cara nak boikot? mamak yg ada branch sampai seratus tu macam mana? apa pun gua memang dah lama tak suka minum kedai mamak ni.
Oleh Tanpa Nama pada KEMPEN BOIKOT KIMMA pada 15:11

agaknya bila pakatan rakyat memerintah nanti... KIMMA ni nanti cam mana ye!
Oleh siti harapan pada KEMPEN BOIKOT KIMMA pada 15:10

suruh depa baca surah fatihah dulu sblm tempah. paling macho, minta niat solat skali. kalo x dapat, confirm punya paria x sunat. LOL.
Oleh Mr.Thinker@Ali pada KEMPEN BOIKOT KEDAI KIMMA TELAH BERMULA pada 15:09



INI ASAS KENAPA KITA WAJIB BOIKOT

KIMMA setia BN walaupun cuba disogok pembangkang - berita hairan

2011/04/18
BATU PAHAT: Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA) tetap setia bersama Barisan Nasional (BN) walaupun parti itu pernah ditawarkan wang berjuta ringgit, dijanjikan jawatan penting dalam kerajaan pembangkang serta pelbagai insentif dan projek jika menyertai pembangkang, kata Presidennya, Datuk Syed Ibrahim Kader.

Bagaimanapun, katanya, pelbagai tawaran lumayan berkenaan tidak mampu menggugat kesetiaan KIMMA terhadap BN kerana masyarakat India Muslim negara ini tidak sanggup menggadai maruah semata-mata mahu mengejar imbuhan, pangkat serta kesenangan sementara.
Malah katanya, seorang pemimpin pembangkang pernah menghubunginya secara peribadi dan menawarkan imbuhan sebanyak RM55 juta sekiranya beliau dan ahli KIMMA bersetuju untuk menyertai pakatan pembangkang.

“Dia (pemimpin pembangkang) telefon saya dan memberitahu... Datuk, saya akan beri RM5 juta sekiranya anda bersetuju sertai kami hari ini. Pagi esok saya akan masukkan lagi dalam akaun...jika selepas itu anda membawa bersama orang-orang anda (ahli KIMMA), saya akan masukkan RM50 juta lagi dalam akaun anda. Itu adalah janji dibuat pemimpin pembangkang berkenaan kepada saya beberapa tahun lalu.

“Malah, ketua KIMMA di negeri yang ditawan pembangkang iaitu Kelantan, Kedah, Selangor dan Pulau Pinang turut ditawarkan pelbagai imbuhan termasuk projek dan jawatan penting dalam kerajaan negeri supaya menyertai mereka.

“Walaupun ahli KIMMA termasuk saya pernah dihujani tawaran lumayan supaya menyertai pembangkang, tetapi maruah masyarakat India Muslim negara ini bukan semurah itu... maruah kami bukan untuk dijual beli.

“KIMMA tidak akan terpedaya mahupun termakan pelbagai janji apatah lagi kami sudah menyokong BN mahupun UMNO sejak dulu lagi. Kami lebih mengenali dan tahu hati budi BN dan UMNO.

“Walaupun pernah berasa kecil hati kerana kesetiaan kami kurang mendapat tempat dan perhatian sebelum ini, namun di bawah pentadbiran Najib Razak dan Timbalannya, Muhyiddin Yassin, suara KIMMA serta masyarakat India Muslim kini sudah mula didengari dan mendapat sokongan padu kerajaan,” katanya pada majlis ramah mesra bersama ahli Batu Pahat dan Muar, di sini, semalam.

RAIS YATIM BUKAN PEROGOL AMAH






SAMAN JANGAN TAK SAMAN



nota:
bila agaknya nak saman budak kecik ini
lihat keberanian anak kecil ini
jamin sampai kiamat anak kecil ini
apabila membesar tidak akan menyokong
gerombolan kah kah kah




RAIS YATIM SAMAN BLOGGER SABAHKINI.NET
– meloya

Rais Yatim telah menfailkan satu lagi saman fitnah terhadap penulis blogger Sabahkini.net, Abdul Mutalib Mohamed Daud untuk menuntut ganti rugi dan injunksi setelah mendakwa difitnah dalam beberapa siri artikel antara 1 dan 7 Januari lalu.

Writ saman tersebut difailkan melalui firma guaman Tetuan Shahabudin dan Rozima di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 10 Februari lalu.

Dalam pernyataan tuntutan, Rais berkata, defendan pada 1 Januari lalu telah menerbitkan artikel berunsur fitnah bertajuk 'Pak Lah halalkan rogol, UMNO halalkan zina?' dan 'PKR cabar Rais sumpah laknat' dipaparkan pada 3 Januari lalu.

Sementara pada 5 dan 7 Januari berjudul 'Rais Yatim seperti belut' dan ‘Video pengakuan rakan Robe Ngah' di http://sabahkini.net/v1 bersama gambar plaintif. Peguam Norhani Nordin mewakili plaintif memberitahu pemberita, pengurusan kes itu akan didengar pada 6 Mei ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… BERAPA KALI DAH CAKAP … JANGAN BUAT FITNAH…. kah kah kah…

kah kah kah… JANGAN BUAT TOHMAH…. kah kah kah..

kah kah kah…. AYAH DINO TIDAK ROGOL AMAH…. kah kah kah..

kah kah kah… AMAH TU ROGOL DIRI DIA SENDIRI…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK CAYA TANYA MADEY…. kah kah kah…

nota:
hairan yang memulakan kesah
rais yatim rogol amah ini
ialah rocky bru
hairan kenapa puncanya
tidak berani di saman

hairan juga kenapa blooger
sabah yang disaman
tak pernah dengar pun blogger ini

kenapa tidak malaysia kini
atau malaysia today
atau malaysian insider
semua bujat laporan menterui rogol amah

nota:
kenapa tak saman ngo MIGRANT CARE
yang telah menemu bual amah yang
kena rogol


DISINI PUNCANYA


KEMPEN BOIKOT KEDAI KIMMA TELAH BERMULA



MELAYU JAGAN KENA TIPU



nota:
syed adalah keturunan nabi
susur galur datang dari arab
yang syed ini adalah syed tipu
mereka ini ee yang lahir pada
hari jumaat lalu dinamakan syed

cuba tengok berapa kotor pakaian mereka
cuba tengok berapa kotor dapur mereka

jangan kena tipu dengan ayah ayat quran
yang berselirat dalam kedai mereka
lagi banyak ayat - lagi besar kelentong!



KEMPEN BOIKOT KEDAI MAMAK


Berita ni terbaik.Ok, lps ni kita ajar skit diorg ni.boikot! diorg ni mmg dh naik lemak. pttnya geng ni yg pertama kita halau dulu. Bongkarkn sume bro TT. ada peluang nnti aku n d geng akan bg info jugak. pinggan tak bsh, pekerja bau hapak, keling paria ngaku islam etc. kita pulun dia abis-abisan lps ni.tp cara tu kena hati2 skit, jgn bg diorg peluang diorg counter.

Oleh Murujib pada KEMPEN BOIKOT KIMMA pada 11/04/18

Ha ha ha. Mat Saga, Jangan makan kedai Mamak Syed aje ..kedai mamak lain boleh ..so pilihan ditanggan anda..apa susah.. Aku dah lama tak makan kedai mamak ni ..harga dah lah mahal...bukan sedap sanggat pulak tu .. kadang-kadang bukan bersih sanggat pun......Khaaakk Ptuihhh..ha ha ha. Depa tak merajuk , cuma terkilan aje..pasal depa kesihan, walau Mike tak dapek ayor dalam bosi, Api dalam kache, Depa tetap mangkah Daching...ha ha ha...aku heran bebenor...

Oleh Tanpa Nama pada KEMPEN BOIKOT KIMMA pada 11/04/18


saya ini mamak juga tapi saya tak percaya kimma ini. Meraka semua (Kimma) penipu, Bro Tukar tuib jangan kondem semua mamak di Malaysia.

Oleh Kamal pada KEMPEN BOIKOT KIMMA pada 11/04/18

restoran Pelita,DInas dengan Nasmir ahli Kimak jgak ke aa?? sapa leh konpomkan? kalau pelita pun kimak tak syok aa..set tandoori nan depa sedap ooo.....

Oleh PeminatFLOM pada KEMPEN BOIKOT KIMMA pada 11/04/18

DAYAK BANGUN MELAWAN



KEMBALI SEMANGAT LAWAN!



nota:
dari wira pejuang
dari pemenggal kepala
kini dayak jadi barua melanau
dan barua cukong pembuka ladang

tanamkan kembali dayakisma
naikkan semangat nasionalsima dayak

jatuhkan hegemoni mela
nau!


SURAT DAN CERITA DARI SARAWAK

Saya pengundi berbangsa cina dari ku Sibu. Undi saya bukan kerana parti DAP tapi kerana perjuangan Pakatan Rakyat. Jika pun PKR, DAP atau PAS yang bertandingan dikawasan saya sebagai Pakatan Rakyat...saya akan tetap undi mana-mana calon Pakatan Rakyat. Selamatkan Malaysia

Oleh Tanpa Nama pada BILA DAYAK BANGUN MELAWAN pada 11/04/18

Murah betul pengundi di serawak.. dengan rm 30 leh dapat satu undi :) Patut la Taib Mahmud yakin leh menang memang boleh menang sangat.. dia dah lama memperbodo2kan rakyat serawak semua lam tangan dia.. nak buek camno serawak kawasan sebesar semenanjung dengan kebanyakan rakyat leh cucuk hidung memang beribu hektar tanah leh rembat la.. untuk kepentingan kroni.. negeri paling kaya tetapi rakyat paling miskin.. - sengaja untuk tidak dibangunkan supaya mudah digula-gulakan.. pr kena kerja keras nak buka minda mereka2 neh.. Kalu 5 tahun sekali baru pi kempen lamo lagi la nak menang.. :)

Oleh Tanpa Nama pada KEPUTUSAN SENADIN - TIPU! pada 11/04/18

Uncle TT, terima kasih kerana meninggalkan benih nasionalisma kpd warga Sarawak.....harap2 ianya berterusan dan kekal...harap uncle TT dapat menyambut hari gawai yang akan tiba tidak lama lagi....datanglah begawai ke sarawak....rakyat akan klik iklan untuk TT sebagai tanda ikhlas perjuangan anak bangsa....Tangkap Taib Mahmud

Oleh Tanpa Nama pada CARA MEMBACA TERBALIK pada 11/04/18



PAKATAN: UNDI POPULAR BN SARAWAK MEROSOT - mkini

Walaupun gagal untuk menafikan BN Sarawak majoriti dua pertiganya dalam pilihan raya negeri semalam, tetapi Pakatan Rakyat berpuashati kerana undi popular BN telah merosot lapan peratus.

Setiausaha agung DAP, Lim Guan Eng berkata
undi popular BN telah merosot daripada 63 peratus pada 2006 kepada 55 peratus kali ini.

“Saya percaya pilihan raya ini menunjukkan bahawa Sarawak bukan 'simpanan tetap' seperti yang didakwa mereka.



GEORGE CHAN TO QUIT POLITICS - minsider

Sarawak United People’s Party (SUPP) president Dr George Chan will quit politics and give up all party and state government duties.

Dr Chan, who is also Sarawak deputy chief minister, made the decision following his surprise loss to the DAP for the Piasau seat in the state polls on Saturday, according to a report in The Star today.

“I am quitting active politics. I will meet SUPP party leaders on Tuesday. After I have discussed with them in detail about a leadership transition, I will make my announcement,” he was reported as saying.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… GAMBAR POSTER BUKAN MAIN… kah kah kah…

kah kah kah… PHOTO SHOP MUDA GELIGA… NAIK BASIKAL DAKI GUNUNG… kah kah kah..

kah kah kah…MANGSA PERTAMA…. MORE TO COME…. kah kah kah…

nota:
bila sprm nak siasat sampai mati
kes rompak tanah orang iban ?


CARA MEMBACA TERBALIK




KEMPEN ANTI GEROMBOLAN



BACA TERBALIK





nota:
kempen baca akhbar terbalik
oleh anak anak muda hujung minggi ini
ini adalah proses memberitahu orang
ramai bahawa cara untuk memahami berita
yang dibaca adalah terbalik

kalau di nafikan: ertinya ada
kalau lapoarn kata ada: ertinya tak ada
kalau laporan kata selesai : ertinya tak selesai

ini membaca terbalik kah kah kah



KEMPEN BOIKOT KIMMA



MULA KAN KEMPEN BOIKOT:


sila boikot kedai mamak SYED
sila boikot kedai mamak KHULAFA

NOTA:
kajian dan laporan tim AMSP - anak muda sokong pakatan/anak muda sungai petani
telah mendapati dua kumpulan ini adalah kumpulan jahat
laporan berita di bawah ini membuktikan mereka ini betul betul jahat

NOTA:
sesiapa tahu mana lagi restoran mamak yang buat kerja jahat
ini sila hantarkan gambar untuk meneruskan kempen

NOTA:
juga jika dapat tahu restoran ini pakai pekeraj haram dari india
sila laporkan secara TERBUKA ertinya : tulis surat terbuka kepada
pihak imogrisen dan salinan kepada menteri dan yb



BOIKOT DARI SEKARANG















































KIMMA SETIA BN WALAU PUN CUBA DISOGOK PEMBANGKANG
- berota hairan

Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA) tetap setia bersama Barisan Nasional (BN) walaupun parti itu pernah ditawarkan wang berjuta ringgit, dijanjikan jawatan penting dalam kerajaan pembangkang serta pelbagai insentif dan projek jika menyertai pembangkang, kata Presidennya, Datuk Syed Ibrahim Kader.

Bagaimanapun, katanya, pelbagai tawaran lumayan berkenaan tidak mampu menggugat kesetiaan KIMMA terhadap BN kerana masyarakat India Muslim negara ini tidak sanggup menggadai maruah semata-mata mahu mengejar imbuhan, pangkat serta kesenangan sementara.

Malah katanya, seorang pemimpin pembangkang pernah menghubunginya secara peribadi dan menawarkan imbuhan sebanyak RM55 juta sekiranya beliau dan ahli KIMMA bersetuju untuk menyertai pakatan pembangkang.

“Dia (pemimpin pembangkang) telefon saya dan memberitahu... Datuk, saya akan beri RM5 juta sekiranya anda bersetuju sertai kami hari ini. Pagi esok saya akan masukkan lagi dalam akaun...jika selepas itu anda membawa bersama orang-orang anda (ahli KIMMA), saya akan masukkan RM50 juta lagi dalam akaun anda. Itu adalah janji dibuat pemimpin pembangkang berkenaan kepada saya beberapa tahun lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…NANDEK EEEE INI PANDAI BUAT CERITA KARTON… kah kah kah…

kah kah kah… NAMPAK SANGAT EEE INI MELEBONG… kah kah kah…

woit.. KALAU PAKATAN ADA 50 JUTA…. BUAT APA BAGI PADA EEE…. kah kah kah…

kah kah kah…GUNAKAN DUIT SEBANYAK INI UNTUK KEMPEN HUMBANKAN GEROMBOLAN LEBIH BAIK…kah kah kah…

kah kah kah..ATAU HANTAR SEMUA EEE INI PULANG KE SWEDEN NEGARA ASAL MEREKA … kah kah kah…


MULA KAN KEMPEN BOIKOT:

sila boikot kedai mamak SYED
sila boikot kedai mamak KHULAFA


dua restoran ini didapati menjalankan
adu domba perkauman atas dasar agama
ini adalash hasil selidikan dari tim penyokong
PAS dari utara - tim ini telah beegeark lama
dan memrhatikan kerenah dua kumpulan eee ini


NOTA:
ingat apa kata datuk nenek moyang kita dulu
jumpa ular jumpa eee
ketuk kepala madey dulu
kah kah kah


KEPUTUSAN SENADIN - TIPU!





nota:

pembantu yb eli wong telah di tangkap
jelas mamat yang kena tangkap ini
tak tahu kenapa dia ditankap
kah kah kah





SKRIP SANDIWARA TELAH BERUBAH




INI KES SUSAH NAK SELESAI




VIDEO SEKS : SIASATAN DATUK T EDAR BAHAN LUCAH SELESAI, KATA POLIS – minsider

KUALA LUMPUR, 17 April — Laporan siasatan rakaman video aksi seks, didedahkan “Datuk T” tiga minggu lalu, yang pelakunya didakwa seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat mengikut Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah telah siap, kata polis hari ini.

Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Acryl Sani Abdullah Sani berkata laporan lengkap siasatan itu akan diserah kepada Pejabat Peguam Negara pada bila-bila masa dari sekarang untuk tindakan selanjutnya.

“Bagi pihak kami (polis), siasatan telah lengkap dari setiap sudut menjurus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan (kerana kesalahan mengedar bahan lucah),” kata beliau dipetik Bernama Online hari ini.

Oleh itu kata beliau, terpulang kepada Peguam Negara untuk mengambil sebarang tindakan susulan terhadap kes ini dan sekiranya ada mana-mana perkara yang perlu disiasat semula atas arahan Peguam Negara, “kita akan siasatlah.”

Ditanya mengenai maklum balas syarikat pengedar jam Omega mengenai identiti pemilik jam tangan itu, Acryl berkata polis tidak mempunyai kuasa untuk memaksa pengedar jam berkenaan memberi maklumat berhubung identiti pemilik jam terbabit.


SIASATAN KES VIDEO SEKS SELESAI : ACRYL – mStar

Polis telah menyiapkan laporan siasatan rakaman video aksi seks yang pelakunya didakwa mirip seorang pemimpin parti pembangkang mengikut Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah.

Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Acryl Sani Abdullah Sani berkata laporan lengkap siasatan itu akan diserah kepada Pejabat Peguam Negara pada bila-bila masa dari sekarang untuk tindakan selanjutnya.

"Bagi pihak kami (polis), siasatan telah lengkap dari setiap sudut menjurus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan (kerana kesalahan mengedar bahan lucah).

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… CERITA DAH BERALIH LAGI…. ah kah kah…

kah kah kah… SKRIP AWAL ADA MASUK JAM OMEGA…. kah kah kah…

kah kah kah…SKRIP AWAL ADA KATA JANTAN BERKEMBAN TELAH DI KENALI… kah kah kah…

kah kah kah… HARI INI .. SEMUA BERUBAH…kah kah kah…

kah kah kah... MANA JAM OMEGA ITU TAK PENTING.... kah kah kah...

kah kah kah... SIAPA JANTAN ITU TAK PENTING.... kah kah kah..

kah kah kah...KRU MANA BUAT FILEM ITU TAK PENTING.... kah kah kah...

kah kah kah...ISU DI MANA LOKASI FILEM INI HILANG BAGITU SAJE.... kah kah kah..

kah kah kah... SIAPA KRU DAN SIAPA PENGARAH DAN DUIT SAPA PAKAI UNTUK EDIT.... kah kah kah

kah kah kah…. TETIBA TIGA DATUK BOROI PULAK YANG KENA SIASAT…. kah kah kah…

kah kah kah… DATUK BERTIGA INI KREW SAJE… BUKAN KRU BETUL… kah kah kah….

nota:
hotel mana?
spa mana?
seluruh malaysia mahu tahu

tak perlu putar
kali ini putar makan tuan
kah kah kah