.

Ahad, 10 Ogos 2014

BERAPA RATUS RIBU YANG DATANG






Semua dijemput hadir untuk mendengar taklimat dan penerangan mengapa TSKI perlu dipecat oleh PKR.



KAH KAH KAH
nak tanya
berapa ribu ratus puluh
orang yang datang
 
woit
demo ni mesti hebat
mesti lebih hebat
dari demo reformasi
lebih hebat
dari demo bersih
 
KAH KAH KAH
 
nota
jangan lupa tunjuk gambar
kah kah kah
 
 
-----------

YAM AMPOON YA MAULANAAA






URUT LIDAH 
JAKIM TAK MARAH
KAH KAH KAH




Ops rumah urut: Sultan minta JAIS jangan campur tangan

Sultan Selangor mengarahkan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) agar tidak campur tangan dalam bidang kuasa pihak berkuasa tempatan, seperti dalam operasi ke atas rumah urut.

Dalam ucapannya ketika pertemuan dengan kakitangan JAIS hari ini, baginda antara lainnya menekankan bahawa jabatan itu sepatutnya hanya bertindak mengikut bidang tugasnya sahaja.


KAH KAH KAH



ya ampooon
setuju ya ampoon
biarkan jais
siasat jembatan
biarkan jais 
siasat loji air
biarkan jais
siasat radio aktif
ini lebih shafie
opps... ini lebih afdal
ini lebih islamiah
tak caya tanya
din reban
opps... din reban ayam

KAH KAH KAH


-----------

LEPAS MEK DOGAL - TESCO PULAK




SYARIKAT ZIONIS ISRAEL
TESCO MILIK ZIONIS 
Boikot McD dah berjaya.. Tesco bermula Ahad.. mungkin ada yg terlepas pandang tentang beberapa lagi syarikat yang menyusahkan umat Malaysia, terutama bangsa Melayu iaitu Court Mammonth dan syarikat perabot terbesar iaitu Ikea. 


Kedua-dua syarikat ini juga dimiliki Yahudi dan berapa banyak wang dari keuntungannya dah disalurkan untuk membantu Zionist di Israel dan bangsa Yahudi di seluruh dunia. Mari kita bersama-sama memboikot kedua-dua syarikat ini dan pastikan ia dilakukan secara serius dan buat macam mana kita buat kat McD.. on KEMPEN ANTI MEK DOGAL DI TERUSKAN
Publish | Delete | Spam

Anonymous
on 8/10/14

-----------

ILMU APA DARI KRISIS SELANGOR






KRISIS

SELANGOR

krisis selangor belum selesai 
krisis akan berterusan
dimana akhirnya
belum jelas

apa yang jelas untuk kita semua
ialah ilmu pengetahun yang wajib
kita pelajari dari krisis ini

politik ialah kuasa
kuasa politik ialah kuasa ekonomi
elit politik tidak  
akan mengundur
 dengan senang
elit ekonomi tidak 
akan mengundur
 dengan senang

DAULAH
akan menggunakan jentera
untuk terus berkuasa
jentera daulah:
spt
sprm
media
jakim 
jais
sultan
mahkamah
semua ini akan digunakan
untuk mempertahankan kuasa

APA ITU ILMU PENGETAHUAN
ilmu pengetahuan
datang dari mengumpul pengalaman
semua ilmu pengetahun datang
dari perbuatan manusia

BELAJAR DARI SELANGOR
diharapkan
anak semua bangsa
akan sedar bahawa
pilihana raya itu
hanya illusi
mengundi itu hanya illusi

BUKAN MENGUNDI
hakikatnya dalam pilihanraya
bukan berapa ramai yang mengudi
tetapi
siapa yang mengira undi
inilah pelajaran dari
krisis selangor






-----------

CARA SELAMATKAN DIRI



PEMEGANG MOHOR 
BOTOL  BESAR

Saya masih MB Selangor, tunggu keputusan Majlis Penasihat Raja-Raja esok, kata Khalid


Khalid Ibrahim mengatakan masih menjadi menteri besar Selangor walaupun selepas PKR memecatnya semalam dan akan meneruskan tugas seperti biasa.

Khalid berkata tidak akan mengeluarkan sebarang kenyataan sehingga selesai mesyuarat Majlis Penasihat Raja-Raja esok dan tidak menolak untuk mengambil tindakan undang-undang kepada PKR.

"Saya akan meneruskan tugasan sebagai menteri besar seperti biasa dan dinasihati untuk tidak membuat sebarang kenyataan sehingga satu mesyuarat Majlis Penasihat Raja-Raja yang ditetapkan pada Isnin, 11 Ogos 2014," kata Khalid selepas menghadiri majlis di Masjid Negeri Shah Alam bersama Sultan Selangor.

Khalid berkata tindakan undang-undang juga akan diambil bagi mencabar keputusan partinya.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/saya-

MAHAZALIM 
bersama
 PERMAISURI MAHA LONGGAR

KAH KAH KAH
woit
khalid ada dua pilihan
untuk terus jadi mb
pertama jumpa 
kavita singh
kedua jumpa
pemegang mohor
botol besar
jamin selamat
dunia akhirat

KAH KAH KAH



-----------

ILMU PERLU DI KONGSI





MACAM MANA 
HUTANG 70 JUTA  
DIBAYAR
dengan cepat
dengan pantas
Photo: Situasi sukar bila mana integriti tercemar.

Kita kekal pertahankan dasar dan prinsip KEADILAN.

Share dan baca laporan penuh di http://bit.ly/integritikhalid. Sebarkan!

KONGSI CARA SELESAU UTANG
Suatu perkara yang saya paling tertarik tentang Khalid Ibrahim ialah kebijaksanaan, kemampuan dan skil beliau yang berupaya melangsaikan hutang beliau puluhan juta RM dengan Bank Islam dalam masa yang cukup cepat. 

Saya percaya kaedah yang digunakan beliau dalam melangsaikan hutang beliau itu sah dan halal disisi agama. Jika tidak masa kan Majlis Syura Ulama PAS, Presiden, Tuan Guru Nik Aziz, barisan para ulamak parti mau pun sebahagian besar pengikut PAS berdiri teguh di belakang Khalid Ibrahim.

 Untuk itu saya kira skil melangsai hutang cara pantas yang ada pada Khalid Ibrahim ini perlu dikongsi dengan orang ramai khususnya dengan anak anak muda bumiputra yang dikatakan ramai bakal diistihar muflis gara gara hutang bank yang tidak seberapa. 

Disebabkan sokongan Majlis Ulama PAS yang tidak berbelah bahagi kepada Khalid Ibrahim itu, saya cukup yakin teknik selesai hutang cara Khalid itu hakak dan boleh dimenafaatkan oleh ramai rakyat Malaysia yang dikejar hutang bank. Mereka boleh on INGAT CARA BACA UTUSAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/9/14




-------

PROJEK TANGKAP JIN





FACE BOOK


Khalid Ibrahim dah kena pecat, macam mana?
LikeLike ·  · Share


CUBA TEKA
siapa dalam gambar?
apa sedang dirancang?
adakah ini sedang bincang
 projek tangkap jin?




-----------