.

Ahad, 4 Februari 2018

KONSPIRASI TERJANG NAJIB








BABI AMERIKA

BUKTI SAHEH

PEGUAM NEGARA

AMERIKA NAK

TERAJANG NAJIB


 ---------------

ALIM ULAR MAK TAK FAHAM





ALIM ULAR MAK
apa lu mencarut bro..org2 agama tak faham bab2 ekonominya..lagipun apa kisah kalo dolar dibakar, kita sudah ada yuan..kalo dulu ringgit tambat dgn dolar, kini ringgit dirembat oleh yuan..selagi kita idup, bernafas jgn sesekali kita lupa tuhan..ringit ke yuan ke dolar ke, semua itu kita tak bwk masuk kubur..

TIDAK FAHAM

yg kita bw masuk kubur adalah kain kapan bernilai 2bilion dan atau kain jubah berharga rm90juta.lebih mahal kain kafan lebih istimewa dimata malaikat kubur.nabi dh pesan, jgn putus dari tali allah..putus dari tali manusia itu tidak apa sb allah akan temukan dgn tali2 manusia yg lebih baik dari yg ada, 

ADA EKONOMI

conthnya putus tali dgn mat sabu kemudian allah berikan tali baru yakni tali dgn haji najib..atau projek hapuskan jentik2 aedes diselangor dgn cara dizikirkan dikota bharu kota suci darul mekah..yang penting iman, perihal ekonomi biar tuhan yg uruskan.. on 
BERHATI HATI - WASPADA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/4/18




-------------------------

SIAPA BOLEH DIPERCAYAI





SIAPA BOLEH
sapa boleh sah kan berita betui atau palsu? cerita benar atau fitnah? sapa authoriti nya pak? sapa sapa? suruh polis jaga aman, polis kacau aman, suruh BPR jaga rasuah, BPR pon lagi rasuah, suruh bapak SPRM jaga moral rakyat. bapak SPRM pon bontoti bini orang, sapa boleh jaga moral? 

KITA PERCAYA

sapa boleh kita percaya ? sapa sapa adakah piem jaga rakyat? atau dijual sekupang ngan cina merah? sapa boleh? sapa ada line direct ngan nabi? sapa boleh percaya? cikgu? kah kah kah tepuk dada tanya kote? bini orang pon sapu ini kan pulak anak sendiri...kah kah jangan letak kepala fikir kata kote lah kah kah 
on BERITA PALSU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/4/18



------------

TURUN KE JALAN RAYA








MELAUNGKAN

LAWAN KEZALIMAN

HAPUSKAN 

PENINDASAN

TIDAK BERMAKNA

JIKA TIDAK 

DISAMBUT

DENGAN

TURUN KE

JALAN RAYA









----------------------

GAGALIS BERSATULAH





GAGALIS
atok tt..aku akan meninggalkan title gagalis tahun ni dan akan masuk dalam senarai lulusis setelah beberapa tahun berusaha..murah rezeki tahun ni walaupun keributan sana sini..harap nanti PRU geng pakatan semua pun sama murah rezeki dapat takluk malaysia daripada menjadi malaxia..takbirr.. moga atok tt sihat2 selalu.. on GAGALIS SEDUNIA BERSATULAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/3/18







---------------

TIPU PILIHAN RAYA - TURUN KE JALAN RAYA










TIPU

PILIHAN

RAYA

TURUN

KE

JALAN

RAYA








-------------------

PAKATAN MENANG - KALAH DITIPU











PENTING

BACA

FAHAMI

KOMENTAR

mahathir teah beberapakali berkata
bahawa najib akan sailang PRU14
sebelum pru14 berjalan
jika najib baca jika dia kalah
maka najib akan buat huru hara

jika TIDAK salepas PRU14
bila dia menang kecil
najib akan buat huru hara

untuk mengelakan huru hara
najib akan buat penipuan
untuk pastikan dia terus berkuasa

dua PENIPAUN BESAR yangtelah dijalankan
1 - PERSEMPADANAN SEMUA
2 - 400,000 UNDI AWAL
dua pekara ini dirangan oleh spr
untuk memastikan
najib akan menang

rakyat malaysia wajib bersedia
jangan sekali lagi ditipu macam PRU13
dimana Pakatan Rakyat menang
tapi dinafikan kuasa

Darurat mungkin boleh berlaku untuk halang PRU14



PUTRAJAYA - Pengerusi Pakatan Harapan, Dr Mahathir Mohamad tidak menolak kemungkinan Najib akan mengisytiharkan darurat bagi menghalang PRU14 daripada berlangsung pada tahun ini.

Menurut Mahathir, pengisytiharan darurat itu juga berkemungkinan boleh dilakukan selepas PRU14 sekiranya undi rakyat tidak memihak kepada kerajaan BN di bawah pimpinan Najib.

"Dia mungkin buat macam itu dengan alasan berlaku kacau-bilau di dalam negara bagi menggelakkan berlangsungnya PRU14 nanti dan kemudiannya negara ini akan diperintah seperti di bawah Majlis Gerakan Negara (Mageran)," katanya ketika program Bicara Pimpinan Anak Muda Bersama Tun M yang berlangsung di Yayasan Kepimpinan Perdana, sebentar tadi.

Namun begitu, Mahathir yang juga merupakan bekas perdana menteri keempat turut menjelaskan bahawa pengisytiharan darurat itu hanya akan berlaku sekiranya mendapat kelulusan dan tandatangan daripada Yang Dipertuan Agong.

Malah, Mahathir berkata pihak terlibat juga perlu mendapat sokongan daripada Ketua Polis Negara dan Panglima Angkatan Tentera sebelum melaksanakan pengisytiharan terbabit.

"Sekiranya Pakatan Harapan (Harapan) mendapat undi dengan majoriti sangat besar dalam PRU14 nanti, saya rasa Najib tidak mungkin akan isytihar darurat daripada berlaku," katanya.

Dalam perkembangan lain, menjawab soalan mengenai tawaran peluang pekerjaan Harapan kepada anak muda, Tun Mahathir berkata kerajaan baharu yang dipilih nanti akan mencuba untuk menggalakkan pelaburan di negara ini supaya tenaga tempatan dapat digunakan dalam pelbagai sektor.

Dengan langkah itu, beliau berkata ia sekali gus dapat mewujudkan peluang pekerjaan buat semua masyarakat khususnya anak muda di negara ini.

"Apa yang kita lihat kini dasar kerajaan seolah-olah tidak menambah industri tempatan sebaliknya lebih gemar untuk beli barang luar negara.

"Contohnya dulu negara kita tak benarkan pasaran kereta dari luar untuk masuk ke negara ini tapi sekarang sebaliknya berlaku.
"Sepatutnya kita lindungi industri kita. Semua negara lain tak benar kereta kita untuk masuk negara mereka tapi kita pula sebaliknya dan ini yang buat industri kita mati," katanya.


PAKATAN

MENANG

KALAH

DITIPU


-----------------------

DUIT CURI PERGI MEKAH







DUIT CURI
Ambil duit curi lepas tu gaul2kan dlm bank bersama duit zakat maka DNA barokah zakat akan melekat pada duit curi tu, kendian pasang niat utk hantar org kampung naik Haji, niat mesti mau betul kerana Allah, insyaAllah halalan toyibban. 

PERGI MEKAH

Kau boleh gunakan kaedah yg sama utk halalkan duit loteri bro. Kelantan dah pun guna kaedah ni dlm aktiviti menuai balak. Oops! Jgn lupa mulakan dgn bismillah dan disudahi dgn alhamdulillah. 
on YA USTAD - NAK TANYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/3/18



-----------------

HARI GAGALIS SEDUNIA








14FEB



RAYAKAN

HARI 

GAGALIS

SEDUNIA







----------------

SPR - JENTERA TIPU






PAKATAN MENANG

Ada kemungkinan jentera SPR yang pro UMNO/BN yang akan merosakkan kertas undi yang telah memilih PH. Ini akan menjadikan tambahan bilangan undi rosak lalu menyebabkan calon BN yang akan menang setelah pengiraan tamat. Jika ini berlaku, maka ada kewajarannya untuk diulas oleh pihak SPR dengan menggambarkan serta mengatakan terdapat banyak undi protes. 

KALAH 

Bagi petugas-petugas parti, mereka perlu amat berhati-hati dan sentiasa peka dengan permainan silap mata ini. Semasa kerani undi memunggah kertas undi keluar dari kotak undi, mengiseh dan mengira kertas undi sehingga selesai, petugas-petugas parti perlulah memantau dengan cermat dan teliti segala perlakuan aktiviti semasa kerani undi tersebut bertugas terutamanya jika mereka sedang memegang pen/pensil dan jangan terlepas pandang langsung. 

SPR TIPU

Begitu juga ketika merekodkan undian yang dibaca oleh kerani undi, hendaklah dilakukan dengan kemas. Pastikan ada pengganti petugas parti mengambil alih, sekiranya petugas parti yang sedang berada dalam on 
TUAN HAJI HADI AWANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/4/18




---------------

BILA PRU 14?




08/06/18
Isham...pru 14 tidak dpt tidak perlu diadakan sebelum 08/06/2018 yakni sebelum - singa- itu dilepaskan... Heheheee...
 on TUAN HAJI HADI AWANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/4/18




-------------------

BUAT KARANGAN







KARANGAN
Buat karangan bertajuk - tn hj ahmad maslan lebih bijak drp tn hj hadi awang-  Panjang karangan mesti lebih 350 perkataan. Jangan meniru. on TUAN HAJI HADI AWANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/3/18


-------------------