Selasa, 6 Ogos 2019

TABEK PADA YANG BERANI








TABEK PADA

YANG BERANI


---------

BERITA JAHAT






BERITA JAHAT

HINA NAJIB

PEMIMPIN

ISLAM YANG

SELALU 

PERGI 

MEKAH

RM606.5 juta masuk akaun Najib dalam tempoh 2 tahun, kata saksi


SEJUMLAH RM606.51 juta dimasukkan ke akaun semasa Najib Razak bermula dari Julai 2013 hingga Mac 2015, menurut hujah pendakwa semasa sesi pemeriksaan balas ke atas seorang saksi hari ini.

Sambil merujuk dokumen bank, Timbalan Pendakwa Raya V. Sithambaram meminta bekas pengurus perhubungan AmBank Joanna Yu mengesahkan bahawa daripada jumlah tersebut sebanyak RM212.37 juta yang terdiri daripada wang asing diterima, termasuk RM162.44 juta yang dikatakan derma dari keluarga diraja Arab Saudi.

Yu bersetuju dengan Sithambaram bahawa jika tidak termasuk wang yang Najib dakwa adalah derma dan hadiah dalam bentuk pelbagai mata wang asing, akaun bekas perdana menteri itu masih menunjukkan terdapat RM395 juta dalam akaunnya.

Najib menutup ketiga-tiga akaun semasanya yang berakhir dengan nombor “880”, “906” dan “898” pada 9 Mac 2015.

Akaun-akaun tersebut menjadi tumpuan dalam perbicaraan SRC International melibatkan Najib. Beliau dihadapkan dengan beberapa pertuduhan jenayah termasuk pengubahan wang haram kerana menerima RM42 juta.

Sithambaram berkata dokumen menunjukkan RM109.34 juta dimasukkan ke akaun “890” dari 2013 hingga 2015.

Manakala RM205.2 juta dan RM292.37 juta masing-masing dimasukkan ke akaun “906” dan “808” dalam tempoh sama. – 6 Ogos, 201


INI FITNAH

NAK 

MALUKAN

ISLAM DAN

MELAYU
-----------

UMANG AAI RAMAI







UMANG AAI

RAMAI

RM606.5 juta masuk akaun Najib dalam tempoh 2 tahun, kata saksi



BERITA MENYUSUL


--------

NURUL DAN WAWI TAU








NURUL

WAWI TAHU

mengaruk itu adalah kerja mengumpul tandatangan seluruh tanah melayu dari utara sampai selatan..tandatangan sultan juga amat laku dan bole dipau utk projek2 menkayakan pemegang botol besar..menurut lirik jalil hamid, raya itu berkaitan dgn besar..
lebuh raya bererti lebuh besar, balai raya bererti balai besar, hari raya bererti hari kebesaran..kalo hantu raya hanya wan azizah dan nurul saja yg tahu..tanpa raya maka dunia pernigaan tiada untung.. 
on 
HANTU RAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 06/08/19

dulu




---------

BUKAN KAKI PAU







BUKAN KAKI

KUEH PAU

kahkahkah...tok sheih mmg tak rembat duit..tok sheikh rembat burit je..video tu sahih ke dak? lokman adam dh bawa video china doll ke indon utk diuji sah sahihnya ke..bro tt..
kalo kisah anwar nak jd PM 1973 tu lu tak kuarkan, gua fikir kisah tu bole dijadikan kuih utk pau anwar..disbkan lu dah kisahkannya sekarang, maka rugi la lu bro..lokman ada ada video..lu dah takda modal nak pau.. 
on 
TOK SHEIKH 
KAKI REMBAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 06/08/19

me



-----------

TANYA YODA








TANYA YODA 
Tt, semburit tu apa?
 Cari dalam kamus dewan tak jumpapun 
on 
PROJEK 
SEMBURIT GAGAL
Publish | Delete | Spam
hamim
at 15:04

za



---------

BLACKMAIL








 KENA PAU

Anwar claims writer tried to blackmail him for RM400,000

BLACKMAIL

BAHASA 

ORANG 

PUTEH

MAKNANYA

BUKAN

SURAT ITAM

BLACKMAIL

MAKNANYA

PERAS UGUT

KENA PAU

DALAM

LORAT

ANAK MUDA

MUSTAHIL

TAK FAHAM

-----------------

PILIH YANG MANA SATU IDAMAN KALBU






PILIH YANG

MANA SATU

IDAMAN 

KALBU
cilaka lu tt..dalam politik tuhan tak masuk campur tp lu lupa dlm politik tuhan dijadikan alat memenangi jawatan perdana menteri..quran ada 6666 ayat, lu bole pilih berapa ayat lu nak utk dijadikan ilmu pemanis..teknik ni, harun jin pun pakai..trump tak pakai teknik ni, presiden china tak pakai ilmu ini.. 
on 
MERAKAM SEJARAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 05/08/19

al



--------

PROJEK SEMBURIT GAGAL



PROJEK 

SEMBURIT

GAGAL
projek sudah gagal..kelam kabut cover dgn cerita setiausahamu dan kisah semburit..tanpa cerita suamiku kerkinja2 nak jadi perdana menteri, maka rakyat akan lupa bhw suami ku masih perkasa..
 on 
TERGOLEK DOG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 05/08/19

cila


--------

MEMBACA TUKAR TIUB






INGATAN
DIBERI INGATAN SEKALI LAGI
TENTANG CARA MEMBACA
TENTANG TEKNIK 
MEMAHAMI ISI KANDUNGAN
 TUKAR TIUB

SEMUA YANG DIPAPAR
DALAM BLOG TUKAR TIUB
MEMILIKI  TANDA DAN MAKNA

TIDAK ADA SATU PUN POSTING
YANG TIDAK MEMILIKI MAKNA

GAMBAR SOSOK
NAMA SOSOK
KOMEN KOMEN
TAJUK BERITA
KAH KAH KAH
KITA KETAWA
DISEBALIK KAH KAH KAH
ADA BERITA YANG TERSELIT
SEMUA DIPILIH 
SEMUA DIATUR
DISUSUN
OLEH SIDANG PENGARANG
UNTUK MEMASTIKAN
 MAKLUMAT TERSEBAR

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA
TUKAR TIUB PENJUAL BERITA
TUKAR TIUB PENYEBAR MAKLUMAT

HANYA TUKAR TIUB
BERANI LANGGAR
LAPORAN TEPAT
KAH KAH KAH





-----------

BERITA AMAT BAIK





BERITA BAIK

Ada pelan B, C jika UMNO diharamkan – Ismail Sabri


BERITA MENYUSUL


-------

LAGI PUKEEMAK TAK BAYAR CUKAI





LAGI 

PUKEEMAK

TAK BAYAR

CUKAI 

2 anak Shahrizat bayar kompaun langgar akta syarikat

KES melibatkan dua anak bekas menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat Shahrizat Abdul Jalil berhubung beberapa kesalahan melibatkan akta syarikat, selesai selepas mereka membayar kompaun kepada Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM).

Pegawai Pendakwa SSM Nur Nazhzilah Mohammad Hashim memaklumkan Hakim Mahkamah Sesyen Manira Mohd Nor bahawa kedua-dua Orang Kena Saman (OKS) iaitu Wan Shahinur Izran Mohamad Salleh ,35, dan Wan Izzana Fatimah Zabedah Mohamad Salleh, 33, membayar kompaun tersebut.

“Pihak OKS  telah selesai membayar kompaun dan pihak kami memohon supaya saman dibatalkan,” katanya semasa sebutan semula kes itu.

Manira kemudiannya membatalkan saman yang dikeluarkan terhadap kedua-dua OKS itu.

Bagaimanapun, jumlah bayaran kompaun berkenaan tidak didedahkan dan bayaran itu dibuat di pejabat SSM  bulan lepas.

Kedua-dua anak Shahrizat tidak hadir ke mahkamah.

Difahamkan saman itu dikeluarkan terhadap kedua-dua OKS berhubung beberapa pertuduhan di bawah Akta Syarikat 1965 termasuk gagal membentangkan akaun untung dan rugi, gagal mengadakan mesyuarat agung taqwim dan gagal menyerah simpan penyata tahunan yang kesemua kesalahan itu dilakukan antara 2012 dan 2015.  – Bernama, 5 Ogos, 2019.


BETUL

KELUARGA

PUKEEMAK

REMBAT DUIT

RAKYAT

LARI  TAK

BAYAR CUKAI

KEMUDIAN

PERGI MEKAH

KONON

 TETAMU

ALLAH

LANCAHAU



--------

RAMAI TAKNYA MADEY








RAMAI TANYA

MADEY
Betoi ka atok nk penjarakan najib? 
Atok skrg dh nmpk mcm sejok ati jak.
 Atok skrg duk sibuk nk blawan dgn anwar, blawan sesama sndiri
 on 
BERITA JAHAT 
UNTUK SABAH
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 05/08/19

gu


--------

HANTU RAYA







HANTU 

RAYA
TT ..lu ckp Abam mengaruk ..
mengaruk tu apa ..buat-buat gila ke .. 
on 
AWAS MAT LEBONG
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 05/08/19

Be



-----------

TOK SHEIKH KAKI REMBAT








TOK SHEIKH

KAKI REMBAT

Kah kah kah.. Tok syeikh xrembat?
 Kah kah kah.. 
Hang pi crk sape dia rahim gaus. 
Kah kah kah.. 
Dari mana dpt duit buat istana segambut
 on 
BLACKMAIL

in response to Dulu, 
ada sahabat nabi minta jawatan gabenor, imannya teguh, tapi nabi tak beri. Dulu, ada sahabat nabi imannya kurang teguh, tapi diberi jawatan panglima perang. Jadi, tok sheikh dikatakan suka lubang kunyit, tapi tak rembat wang, tanah balak. Kasi chance la tok sheikh naik sheikh. Negara Kapir lakhanat okay je minum todi, threesome bebas, yg penting pandai tadbir tak merembat., 
by Nope.
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 05/08/19

Tia


--------

BAHAYA AMPON





BAHAYA

AMPUN 

Kena hukum pun nanti boleh klua balik TT. Agong boleh ampun maaa. Ikut mcm DESAI, Agong ampun, suci bersih. Selagi pengampunan DESAI tak di cabar, selagi itu Najib n etc bakal bebas dengan ampun Agong. Download Tuanku! on 
BERITA JAHAT 
UNTUK SABAH
Publish | Delete | Spam
Tok Ampun
on 06/08/19

In



---------

PAS ADA PASSWORD SYURGA





PAS ADA

PASSWORD 

SYURGA
Aku pun nak buat la. Tulis Buruk org, tibai aje la, Bukan org lain tau pun . Pas tu blackmail. Ko taK nak bayar Aku terbitkan. Dah malas la nak Jadi pomen. Keje koto 2. Income taK la Sampai mewah gil2. Asik org Melayu lain ke buat. Aku pun nak buat jugak. Esok bila nak mati, Aku join la pas. Mintak no password masuk syurga.... Tgk gambar tU. Sambil gigit Paip pun bole buat duit. on 
BLACKMAIL
Publish | Delete | Spam
Lone ranger pomen
on 06/08/19

Yo



---------

TELITI CUKAI







TANGKAP

yang bilis2 LHDN ugut mo bawa pi mahkamah kalau tak settle. menteri2 tak bayar, LHDN tutup mata ja. nasiblah BN kalah PRU lepas, kalau tak sampai kiamat pun tak tau buntal2 tu tak bayar cukai bertahun2. SPRM pi siasat pegawai2 atasan LHDN termasuk KP  jabatan kuatkuasanya sekali.
 on
 TENGKU POKEEMAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 05/08/19

Ka



--------

SYED HUSIN LURUS BENDUL








SYED HUSIN 

LURUS 

BENDUL
bro..dalam abim lagi banyak kes berebut nak jawatan terutama abim perak..oh ya..anwar bukan bergerak dlm mahasiswa..itu gua ingat sampai sekarang..anwar cuma curi2 masuk umno ketika para mahasiswa menolak united malay national organisation..agak2 lu, prof syed husin ali tau tak perihal anwar nak jadi perdana menteri sejak zaman tun razak sarimah?? 
on 
DASAI BUKAN KASUT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 18:18

cila




---------