Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 7 Disember 2011

BILA KITA AKAN BERPILIHANRAYA?




RASPUTIN BOMOH CZAR







BOMOH DAN PAWANG PILIHANRAYA

Di Malaysia ini kita tidak tahu bila piliharaya akan dijalankan. Kalau di zaman Mahathir Muhamad dahulu kita berpilihanraya apabila Mahathir telah mendapat ilham. Ini bukan kenyataan fitnah. Orang ramai selalu terbaca tentang ‘menunggu ilham’ yang datangnya dari mulut Mahathir sendiri.

Di zaman Abdulalh Badawi keadaan agak lucu. Ada pemerhati politik berpendapat bahawa tarikh pilihanraya ditetapkan oleh Khairy Jamaludin – menantu Abdullah. Ini tidak betul. Yang saheh ialah tarikh pilihanraya hanya diumum satelah Perdana Menteri Abdullah terbangun dari mimpinya.

Di zaman Najib Razak ini bila pilihanraya akan dijalankan menjadi lagi pelik. Mengikut surah Haji Desas bin Lebai Desus tidak ada sesiapa yang tahu tarikh pilihanraya kecuali Rosmah Mansor. Amat pelik bunyinya. Lagi pelik dari ilham Mahathir. Lagi menakjubkan dari mimpi Abdullah Badawi.

Mengikut surah yang semakin tersebar, Rosmah Mansor akan mendapat tarikh ini dari Guru Ji yang akan menilek bintang-bintang dilangit dan melihat perjalanan carkarwala dialam semesta. Pak Bomoh dari Mumbai ini akan menasehatkan Rosmah Mansor bila saat dan ketika yang terbaik untuk mengadakan pilihanraya. Saat dan ketika yang molek berpilihanraya ialah apabila bintang kelahiran Anwar Ibrahim mula tergelincir.

Ini bukan perkhabaran fitnah. Jangan lupa bagaimana seluruh jatung negara berdebar-debar apabila tarikh 11 haribulan sebelas tahun sebelas hampir sampai. Debaran jantung ini berpunca dari Najib Razak sendiri yang percaya bahawa angka sebelas ini membawa ‘ong’. Najib dikatakan fasik dengan angka 11. Sebenarnya bukan Najib seorang sahaja menteri kabinet yang pecaya ada angka-angka khusus yang akan membawa tuah. Lihat Menteri Pertahanan Zahid Hamidi yang gila dengan angka 38 - hinggakan semua kereta yang dimiliki memakai angka yang sama.

Disini saya ingin menyebarkan maklumat bahawa pengunaan nujum dan bomoh untuk menetapkan tarikh pilihanraya ini bukan hanya amalan di Malaysia. Di Afrika – peranan bomoh dalam politik harian cukup besar. Emperor Bokassa dari Afrika Tengah menggunakan khidmat bomoh siang dan malam. Ini sama seperti apa yang dilakukan oleh Idi Amin Dada di Uganda dan Mobuto Sese Seko dari Congo.

Kita juga jangan buat-buat lupa pada satu ketika dahulu bomoh juga telah memainkan peranan yang penting dalam realpolitik di Eropah. Sila buka kitab sejarah Revolusi Bolshevik 1917. Selain dari nama Lenin dan Trotsky kita akan berjumpa dengan nama Rasputin. Jantan yang berselindung dibelakang agama ini ialah seorang bomoh yang mempengaruhi Emperor Nicholas dan pemaisuri Alexandra.

Mungkin ramai yang akan bertanya kenapa agaknya para politikus ini menggunakan khidmat bomoh. Untuk persoalan ini jawabnya cukup senang. Khidmat bomoh ini diperlukan kerana semua kerajaan dan pentabiran di negara-negara ini tidak mendapat sokongan ramai. Kerajaan yang bersikap ganas dan zalim memerlukan bomoh. Emperor Bokassa dan Idi Amin menjadi pemimpin negara kerana merampas kuasa. Manakala Mobuto dinaikkan oleh rampasan kuasa CIA. Emperor Nicholas di Russia dibenci oleh rakyat hingga berlaku revolusi.

Bagaimana pula dengan Rosmah dan Najib – apa perlunya khidmat bomoh untuk mereka?
Kenapa Najib percaya kepada angka 11? Soalan ini akan membuka persejarahan politik negara kita. Jangan ketawa atau mengeleng-gelengkan kepala apabila membaca apa yang saya surahkan disini.

Di Indonesia 17 Ogos dipilih kerana ditarikh itu rakyat Indonesia yang mengangkat senjata telah berjaya menghalau Belanda. Di Russian 17 Oktober dipilih kerana disaat itu Revolusi Bolshevik telah berjaya menghalau Czar dan Czarina dan Lenin telah mendirikan sebuah republik. Di Tanah Besar China mereka merayakan 1 Oktober kerana dihari itu Republik Rakyat China telah diistiharkan oleh Mao Tse Tung pada tahun 1 Oktober 1949. Tarikh-tarikh ini diambil kerana sejarahnya.

Bagimana pula dengan Tanah Melayu? Untuk warga yang peka pasti akan teringat bagaimana sekali sekala kita terbaca dari media arus perdana tentang sejarah tarikh pengistiharan British memberikan pentabiran ini kepada United Malay National Organisation. Sila jangan ketawa kerana di Tanah Melayu tarikh 31 Ogos telah dipilih oleh bomoh...opss maaf bukan bomoh.

Tarikh 31 Ogos telah ditemui satelah menilek bulan dan bintang. Orang yang menilek bulan dan bintang ini pula tidak lain dan tidak bukan ialah ayahanda kepada Abdullah Badawi. Sayangnya ilmu menilek bintang dan bulan ini tidak turun ke Abdullah Badawi maka terpkasalah Pak Dollah kita tidur untuk memimpikan tarikh pilihanraya.

Justeru, dalam budaya United Malay National Organisation khidmat bomoh ini bukan sesuatu yang asing. Ini bukan fitnah dari saya. Ini bukan cerita dari Haji Desas bin Lebai Desus. Sesiapa yang rajin membaca dan mentelaah akan menyedari bahawa apa yang saya tulis ini adalah fakta sejarah. Ini bukan sejarah silam. Ini berlaku pada tahun 1993 dahulu.

Cuba ingatkan kembali kepada kesah perjuangan seorang penyanyi yang hanya sempat mengeluar sebuah album. Malah klip videonya pernah disiar oleh tv kita. Perempuan cun, langsing dan berambut panjang ini gagal menjadi penyanyi pop tetapi bejaya menjadi bomoh. Khidmatnya amat amat diperlukan oleh orang-orang politik dalam United Malay National Organisation terutama ketika ditahun pemilihan dan tahun pilihanraya.

Sejarah membuktikan betapa ngoknya Datuk Mazlan Harun seorang Adun dari Batu Talam Pahang yang percaya kepada kuasa Tongkat Sukarno. Dengan memiliki rotan pendek yang pernah tersepit dicelah ketiak Bung Karno , YB kita ini berharap dia akan terus dipilih sebagai calon untuk menjadi Adun. Yang terserlah bijak disini ialah bomoh Mona Fendy. Minah cun ini cukup faham tentang keberahian politikus Melayu Islam yang kemarok untuk terus berkuasa.

Mona Fandey akhirnya berjaya ‘membelit’ duit dan tanah Yang Berhormat ini. Rasa saya tidak ada kesedihan atau trajedi dalam kes bunuh ini. Ternyata yang menjadi mangsa ialah seorang yang bodoh lagi bangang. Si YB yang bodoh ini bukan sahaja kena tipu duit dan harta malah YB ini pun telah berpolitik untuk menipu orang kampong dan pengundi. Kebodohan YB ini teserlah apabila dia membenarkan badannya di kerat lapan.

Dari fakta perbicaraan kes Mona Fendy ini orang ramai difahamkan bahawa memang ramai ahli politikus United Malay National yang menggunakan khidmat bomoh. Yang diketahui umum hanya seorang berdua tetapi hakikatnya pastilah lebih ramai lagi.

Apa sangkut pautnya fakta sejaran ini dengan PRU13? Untuk menjawabnya soalan ini para pembaca yang budiman wajib menonton kembali klip video Rosmah Perempuan Puaka di Youtube. Dari klip bersejarah ini kita semua diberitahu oleh adik Rosmah Mansor sendiri bagaimana Sang Kakak telah menggunakan khidmat bomoh sebelum dan sesudah berkahwin dengan Najib. Klip ini juga memuatkan pengakuan isteri bekas Tuan Speaker Dewan Undangan Negeri Sembilan.

Bekas isteri Tuan Speaker ini mungkin tidak sedar bahawa dirinya bukan sahaja membocorkan rahsia Rosmah Mansor. Pengakuan ini cukup jelas membuktikan bahawa dia sendiri pernah bersama Rosmah mencari segala macam khidmat bomoh. Mengikut surah Mak Datin yang pekat dengan lorat Negeri Sembilan ini, Rosmah Mansor telah menggunakan khidmat bomoh untuk mengahwini Najib.

Disini saya ingin menerangkan betapa para pemerhati politik dari luar negara gagal memahami politik Malaysia. Para wartawan dari akhbar dan majalah luar telah beberapa kali memberikan ramalan tentang tarikh pilihanraya. Banyak pemerhati dari luar yang mengkaitkan tarikh piliharaya dengan keadaan ekonomi dunia, dengan harga minyak dan dengan kejayaan Najib membuat beberapa kenyataan yang mungkin dilihat menuju ke landasan demokratik.

Pandangan-pandangan dan analisa politik ini ada salah dan ada benar. Mengikut kajian ilmu politik moden maka pastilah kedudukan turun naik ekonomi yang akan menjadi penentu tarikh pilihanraya. Analisa sebagini amat tepat untuk negara-negara Eropah Barat telah memasuki era pasca Rasputin. Tetapi menggunakan pendekatan ilmu politik moden yang sama untuk memahami keseluruhan politik Malaysia pasti satu kesilapan besar.

Untuk memahami lebih dalam politik kontemperori Malaysia biar saya bawa para pembaca kembali ke zaman Rasputin. Sosok ini hanyalah satu-satunya bomoh yang kewujudannya tercatit dalam sejarah moden Eropah. Malah apa yang dilakukan oleh Rasputin ketika berkhidmat dalam Istana Czar Nicholas juga telah dirakamkan oleh sejarah. Rasputin boleh keluar masuk Istana tanpa larangan. Pemaisuri Alexandra mempercayai Rasputin lebih dari mempercayai penasehat resminya. Ketika Putera Alexei gering Pemaisuri Alexandra bukan mencari khidmat doktor tetapi telah meminta Rasputin mengubati anakandanya. Lelaki berambut dan berjanggut panjang diyakini oleh keluarga Czar Nicholas kerana Rasputin dikatakan memiliki ilmu mistik yang dapat melihat masa depan.

Rasputin wujud didetik detik akhir sebelum monarki dihapuskan di Russia. Ketika itu rasuah dan penyalah gunaan kuasa sedang berleluasa. Siapa yang kaya dialah yang betul. Di Russia ketika itu ada dua hukum – satu untuk yang memerintah dan satu lagi untuk yang diperentah. Tidak ada hukum hakam yang dapat mengusik puak yang memerintah.

Apakah para pembaca yang budiman tidak dapat melihat persamaan diantara Russia sebelum menjadi republik dengan apa yang sedang berlaku dihadapan mata kita hari ini. Jika para pembaca telah dapat menggambar Rasputin keluar masuk ke istana Czar Nicholas dengan menaiki kereta kuda – cuba pula bayangkan Bomoh Ji dari Mumbai yang keluar masuk dengan Mercedez ke rumah resmi Perdana Menteri di Putrajaya.

Kemudian cuba bayangkan rupa bentuk muka Guru Ji yang sedang menilek bulan dan bintang untuk mencari tarikh terbaik untuk Najib mengadakan pilihanraya. Jika masih tidak yakin dengan perbandingan dan tanda-tanda yang saya tulis ini maka sila cari kembali akhbar harian minggu lalu. Buka dan baca berhati-hati. Lihat dan teka berapa ramai agaknya Guru Ji dan Rasputin sedang menjerit-jerit, berdoa dan berbaiah di bangunan PWTC.

Jangan lupa, sebelum Czar Nicholas dan Pemaisuri Alexandra cuba melarikan diri dari Istana mereka juga telah berbaiah dengan Rasputin. Apa yang membezakan Russia di zaman Rasputin dengan Malaysia di zaman Guru Ji hanyalah - lembu di Russia pada tahun 1917 tinggal dalam kandang manakala lembu di Malaysia pada thun 2011 menginap dalam kondo. END

TOK BOMOH KERALA DARI INDIA


NOTA:
tulisan ini telah disiarkan
dalam akhbar
SUARA KEADILAN
yang terbaru - sesiapa ingin
melanggan akhbar mingguan ini
sila pukul talipon
: 03-22-72-40-45








PERANG MUHYIDDIN LAWAN NAJIB SAMPAI KE AUSTRALIA




NOTA:

muhyiddin sedang mengembangkan
sayap ke luar negara
ini untuk memastikan sesudah pru nanti
najib razak akan ditendang keluar

najib ke amerika
sembab susul ke amerika
najib ke london
sembab susul ke london

ini berita tentang sembab di australia
ini politik sembab untuk dikenali di australia
tetapi media tidak dibenarkan

ajen perisik rejim change
ada bersama mengekor dan memerhatikan
apa yang malikul hendak buat

pada ketika ini ajen ajen
anti united malay national organisatiopn
telah dipasang dan bergerak diseluruh dunia
ini sebahagian dari strateji rejim change





INI LAPORAN RISIKN AJEN TUKAR TIUB

... DPM's q&a session was fairly short, apparently only there after being urged on by the ANU - his media officer dato mohd ainon refused to allow him to be interviewed by the ABC (both aust tv, and radio)... "no time, have to fly to perth," etc

he met with the VC just before 10am, and there was a busload of about 40 from sydney, about 25 of whom were students, the others officials and spouses. there were three m'sian 'media' folks who arrived the night before at the hyatt, from tv3 and bernama.

he himself flew into canberra this morning about 6am, on an executive jet, flying out again this afternoon to perth for his charity golf event - and it's where he will address a malaysian mainstream media "hungry for a press conference" (said dpm's press sec ainon).

the questions asked after the speech were precise and to-the-point, but the dpm skirted around answering ones about the possibility of declaring emergency and suspending democracy before or after the elections ("we are honourable govt", etc), and answered the first question about the bar council's criticism of the 'peaceful assembly bill' by listing all the progress made in this bill over the 1967 Police Act ("you now don't need a permit, just notice to the police", etc).

btw chin tong, your fren marzuki looked 'prosperous' with more weight on him since we last met years ago when he was here as a phd student - his ketuanan melayu and anti-bersih arguments are v.sharp these days and compelling in that 'halus' way ;0 a dangerous man 2 watch?


MUHYIDDIN LAWAT AUSTRALIA -meloya

CANBERRA 6 Dis. — Muhyiddin Yassin akan melakukan lawatan rasmi tiga hari ke Australia mulai Rabu.

Muhyiddin yang juga Menteri Pelajaran dijadual menyampaikan syarahan umum mengenai "Mengurus Perubahan Politik" di Australian National University (ANU) di sini di mana beliau dijangka berkongsi pengalaman, cabaran, rahsia dan sejarah Malaysia dalam menyatukan pelbagai etnik dan agama di Malaysia bagi menubuhkan sebuah negara bebas.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


INI MUSUH KITA











INI KEMPEN KITA





LAGI KES ORANG ITAM BUAT ONAR DI MALAYSIA





NOTA:


sekali lagi diingatkan bahawa
yang kita tentang disini bukan
kerana kulit hitam mereka]
kita tidak suak mereka kerana perangai
dan segala onar yang mereka bawa

orang ramai juga tak suka pada rosmah
gerombolan sendiri tak suka pada rosmah
bukan kerana dia gemok
tetapi kerana kejahatan dan onar yang dibawa

orang pas juga tak suka pada hasan ali
buklan kerana kulit hasan ali
tetapi kerana onar hasan ali

warga rembau juga tak suka pada khairy jamaluddin
bukan kerana kulit malaon inigelap
tetapi kerana perangai tipu helahnya

warga perak pun tak suka pada zambri
ini baru betul
orang perak tak suka bukan kerana dia hitam
dan susah hendak dilihat waktu malam
tetapi kerana malaoan ini jadi mb
dengan cara merampas kuasa



DUA PEROGOL DARI NIGERIA







WANITA DIROGOL OLEH WARGA NIGERIA

Kuching – Seorang gadis dipaksa masuk ke sebuah kereta oleh dua mahasiswa Nigeria dan dikunci sebelum diperkosa oleh salah satu daripada mereka.

mimpi buruk gadis itu bermula ketika dia berada di universitinya di Jalan Haji Taha. Kedua-dua Nigeria mengancam akan menyakitinya jika ia tidak masuk ke kereta dengan mereka.

Mujurlah, seorang teman melihatnya dan korban kemudian berhasil SMS temannya untuk mengatakan bahawa dia dibawa ke sebuah rumah di Jalan Pisang.

Kedua-dua Nigeria berusia 22 dan 23 berasal dari sebuah perguruan tinggi di kawasan tersebut. Satu di sini selama enam bulan sementara yang lain berada di sini selama 1 tahun 6 bulan.

polis Kuching dibahagikan dalam kumpulan-kumpulan pergi untuk menyisir kawasan Jalan Pisang dan kemudian menemukan Nigeria dan korban yang menangis di rumah. Dia mengatakan kepada polis bahawa ia diperkosa.

Pasukan lain polis yang sedang mencari daerah tersebut melihat kereta proton Merah didorong oleh suspek yang lain. Mereka menutup kereta dan keduanya ditangkap dan kereta disita.

Gadis itu dihantar ke rumah sakit Umum Sarawak untuk pemeriksaan kesihatan dan dielakkan.

Kedua-dua suspek ditahan untuk disoalsiasat.


INI MUSUH KITA











INI KEMPEN KITA





KOLEJ KRONI DAN KEMASUKAN ORANG ITAM




SAMPAI BILA BARU SEDAR




NOTA:
jelas kemasukan warga kulit hitam
bersangkut rapat dengan kolej kroni
kolej kolej ini mahu pelajar

orang kulit hitam datang untuk satu
penggal dan kemudian hilang

masanya telah tiba untuk menghapuskan
masalah kulit hitam yang buat onar ini
kita kena hapuskan united malay national organisation
ini saja caranya


SURAT DARI PEMBACA

tt, orang kulit hitam ni la yang bawa duit ke kolej2 swasta.kolej2 swasta ni akan bagi orang kulit itam belajar tempat dorang..janji dorang dapat yuran duit.marketing officer pulak akan dapat komisyen..dorang ni nak survive kat malaysia jual dadah lah..dorang tak belajar pun sebenarnya.. malaysia la bodoh senang2 bagi dorang masuk.imigresen kita tak ketat.asal ada pas pelajar jer boleh masuk.

padahal pas pelajar dari kolej swasta..tapi nak larang tak boleh pasal kolej swasta ni dipunyai oleh taikun2 cina.pastu terkandung dalam law yang membolehkan pas pelajar masuk malaysia.. masalahnya polis2 kita pon lembik..penakut dengan org kulit itamm..pasal nak cakap orang putih tak reti..pandang tinggi org kulit itam leh cakap orang putih.dgn indon bukan main belagak lagi polis2 ni..

By Anonymous on LAGI JENAYAH KULIT ITAM - TAK ADA BEBAN TAK PERLU ... on 12/7/11




INI MUSUH KITA











INI KEMPEN KITA





HASAN ALI TIDAK AKAN DIPECAT









nota:
malaon ini tidak akan dipecat
kalau dipecat akan dilihat wira
maka apa yang akan berlaku ialah
malaoan ini akan mati beragan
kah kah kah






UTUSAN MAHU HASAN ALI JADI ORANG TENGAH KAHWINKAN UMNO-PAS -minsider

Akhbar milik Umno menulis bekas pesuruhjaya PAS Hasan Ali, yang akan menerima pingat “Datuk Paduka” sempena keputeraan Sultan Selangor hujung minggu ini perlu memainkan peranan “melakukan perkahwinan” antara PAS-Umno.

Pandangan ini diberikan susulan Perhimpunan Agung Umno minggu lalu yang mengisytiharkan PAS sama sekali tidak boleh menggantikan Umno dalam arena politik negara ini dalam menjaga hak dan kepentingan orang Melayu selepas selama tiga tahun mempelawa parti Islam mengadakan kerjasama politik.

Nama Hasan (gambar), Exco Kerajaan Negeri Selangor, sudah lama muncul sebagai antara orang “penting” dalam mewujudkan kerajaan perpaduan Umno-PAS ekoran keputusan pilihan raya umum 2008.

Bagaimanapun PAS telah menolak kerajaan perpaduan dalam tiga muktamar lalu dengan Hasan, antara orang, menjadi sasaran kritikan.

Beliau seringkali didakwa sebagai pro idea kerajaan perpaduan Umno-PAS.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MELOYA INI TAK TAHU KE?.... kah kah kah...

kah kah kah...TAK ADA ORANG BERI MAKLUMAT PADA MELOYA KE?... kah kah kah....

kah kah kah... HASSAN ALI TIDAK... DIULANGI LAGI... TIDAK AKAN DISENARAIKAN SEBAGAI CALON PAS..... kah kah kah..

kah kah kah...BETUL KE KEPUTUSAN INI ?.... KEPUTUSAN SIAPA?.... kah kah kah..

kah kah kah... INI KEPUTUSAN AHLI PAS SENDIRI... kah kah kah...

kah kah kah...AHLI PAS BERJANJI ...JIKA MALAON INI BERTANDING... PAS AKAN HILANG DEPOSIT...kah kah kah..




nota:
hasan ali sedang gelabah
hasan ali masih mimpi nak jadi mb selangor
hasan ali akan jadi ibrahim ali
tak caya sila tunggu


dan
dan


hasan ali akan jadi lebih islamik dari zoonordeng
hasasn ali akan jadi lebih islam dari nadatul islam


SHAHRIZAT JADI MANGSA KONSPIRASI




AMAT GUMBIRAAA






NOTA:
kejatuhan lembu shahrizat
adalah untung besar
untuk raja bersiong







BIAR PUCUK PIMPINAN TUNJUK SHAHRIZATA JALAN KATA RAJA NONG CHIK - minsider

Timbalan Pengerusi Umno Wilayah Persekutuan Raja Nong Chik Zainal Abidin menyerahkan kepada pucuk pimpinan parti untuk menentukan sama ada Shahrizat Abdul Jalil wajar terus memegang jawatan politik atau memintanya berundur ekoran skandal Pusat Fidlot Nasional (NFC) kendalian anak-anak dan suaminya.

Ketika ditemui selepas Majlis Pelancaran Greater Kuala Lumpur/Klang Valley Tender Alert System (G-TAS) di sini, Ketua Umno Lembah Pantai ini berkata, walaupun banyak isu dibangkitkan pembangkang termasuk NFC, keputusan sama ada Shahrizat akan kekal sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat dan juga Ketua Wanita Umno seharusnya diputuskan di peringkat pusat.

Shahrizat tewas dalam mempertahankan kerusi Lembah Pantai tiga tahun lalu. Raja Nong Chik (lihat gambar), Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, disebut-sebut akan bertanding di kerusi Parlimen Lembah Pantai yang kini disandang oleh Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar.

“Biarlah pucuk pimpinan yang menentukan kedudukan beliau,” kata beliau.
“Banyak isu yang dibangkitkan pembangkang kebelakangan ini, dan sekarang ini pun siasatan masih lagi sedang berjalan berhubung perkara itu. Jadi biarlah siasatan selesai dahulu,” katanya lagi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...FAHAM ATAU TIDAK MAKNA AYAT - TUNJUK JALAN?... kah kah kah..

kah kah kah.... MAKNA TUNJUK JALAN ILAH KENA TENDANG.... kah kah kah..


NOTA:
dari sumber dalaman pkr
telah diberitahu bahawa
maklumat yang didapati semuanya
datang dari raja nong chik
maklumat teperinchi diberi
untuk memberi tekanan kepada shahrizat

nampaknya dengan kenyataan ini saheh
peranan raja nong chik
dalam kes shahrizat lembu ini

tekan untuk apa?
gemok badan nak tekamn buat apa?

beri tekanan untuk jangan bertanding
kerana raja nong chik
mahukkan kerusi lembah pantai

pada ketika ini raja nong chik
telah melabor banyak
akhirnya berjaya mendapatkan kerusi lembah pantai


NOTA:
ingat tak berita tentang
suami lembu shahrizat marah
jantan ini akan mengambil tindakan undang-undang
kepda 2 orang bekas pekerja ladang lembu
yang dituduh membocorkan maklumat dalaman

ingat?
apa jadi?
kenapa senyap?
kerana diketahui bahawa
di belakang 2 bekas pekerja ini
ada taring yang lebih besar

taring siapa?
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

najib juga dikatakan
tak berkenan dengan lembu shahrizat ini
kah kah kah

NOTA:
warga kampong kerinchi
warga pantai dalam
warga abdullah hukum
jaga-jaga raja bersiong akan sampai
kah kah kah




NASIB EEE PENANG





PROGRAM MELAWAN PETANG INI




JAM 1.00 ANAK MUDA BANGUN MELAWAN

















UNTUK ANAK MUDA

http://gazebodaily.net/2011/12/06/mahasiswa-berpiket-esok-bantah-rang-undang-undang-kerajaan/

Kita mohon kepada semua mahasiswa untuk hadir bersama-sama dalam menyatakan bantahan terhadap rang undang-undang yang ingin membunuh demokrasi secara senyap. Desas desus AUKU akan dipinda, pastikan kita tidak dibodohi sekali lagi sekiranya AUKU dipinda tetapi pada masa yang sama diwujudkan satu lagi akta atau undang-undang yang meyekat mahasiswa untuk bersuara lantang mengkritik kerajaan. Mahasiswa perlu berani untuk membantah kerana dengan bantahan negara akan menjadi sebuah negara yang maju dari aspek keintelektualan dan bebas daripada pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.

Tarmizi Bin Anuwar,
Pengerusi,
Pro Mahasiswa UPM.





JAM 5.00 SOOKA KL SENTRAL


NOTA:
tukar tiub
jadi batu api




INI MUSUH KITA











INI KEMPEN KITA



LAGI KESAH ORANG ITAM





GAMBAR GADUH PEREMPUAN SOMALIA







SURAT DARI PEMBACA
Abang Isham memang betul. Orang Nigeria dan Somalia memang sangat jahat. Sila cuba baca Daily Mail hari ini:- http://www.dailymail.co.uk/news/article-2070562/Muslim-girl-gang-kicked-Rhea-Page-head-yelling-kill-white-slag-FREED.html Tengok bagaimana perempuan Somalia berkulit hitam berani memukul perempuan tempatan berbangsa Inggeris. Mereka ini memberi nama buruk kepada agama Islam dan membuat orang ramai membenci Muslim.

Semasa saya belajar kat UK dulu, saya tak berani buat kacau. Rakan-rakan saya berbangsa Melayu semuanya baik-baik belaka kerana kita sedar kita menetap di negara orang. Tetapi mereka ini berani membawa budaya buruk mereka ke negeri orang puteh. Abang Hisham ada pernah buat kacau semasa menetap di UK dulu? Orang Itam Somalia paling jahat. Kedua jahat ialah orang Itam Nigeria.
By Daily Mail on ORANG HITAM DENGAN BLACK MONEY on 12/7/11


tt, orang kulit hitam ni la yang bawa duit ke kolej2 swasta.kolej2 swasta ni akan bagi orang kulit itam belajar tempat dorang..janji dorang dapat yuran duit.marketing officer pulak akan dapat komisyen..dorang ni nak survive kat malaysia jual dadah lah..dorang tak belajar pun sebenarnya.. malaysia la bodoh senang2 bagi dorang masuk.imigresen kita tak ketat.

asal ada pas pelajar jer boleh masuk.padahal pas pelajar dari kolej swasta..tapi nak larang tak boleh pasal kolej swasta ni dipunyai oleh taikun2 cina.pastu terkandung dalam law yang membolehkan pas pelajar masuk malaysia.. masalahnya polis2 kita pon lembik.

penakut dengan org kulit itamm..pasal nak cakap orang putih tak reti..pandang tinggi org kulit itam leh cakap orang putih.dgn indon bukan main belagak lagi polis2 ni..
By Anonymous on LAGI JENAYAH KULIT ITAM - TAK ADA BEBAN TAK PERLU ... on 12/7/11


JANGAN KENA TIPU - 8 TUNTUTAN