.

Khamis, 2 November 2017

PELIK DAN BENAR








HEBAT

WAJIB SOKONG

TAPI PASAL APA

KES TERBESAR 

DALAM DUNIA

LANGSUNG TAK


SIASAT?

NEGARA DALAM BAHAYA







 DALAM MASA

LIMA THUAN

KEPALA NAGA

AKAN SAMPAI

LINGKUP

TANAH MELAYU



YA USTAD








YA USTAD

Saya ada satu kemuskilan lah ustaz!!!. Jiran saya sebelah rumah telah merompak sebuah bank...duit rompakan tu dia beri saya sedikit. Soalaan saya, adakah duit yang jiran saya beri tu halal...makruh atau haram????. 

NAK TANYA

Sedangkan duit tu saya dah guna naik haji..beli kereta dan kawin lagi satu bini. Kalau boleh untuk lebih shafie afdal mohon mana-mana ulamak jelaskan masaalah saya ini termasuk nas alquraan dan hadis bagai. on 
DUA DUA PEMBUNUHAN
Publish | Delete | Spam
Hati buta mata celik
at 5:33 PM





-------------------------

NAJIB KENCING








NAJIB

KENCING  RAKYAT

MALAYSIA




---------------------

AHLI PARTI KETUANAN MELAYU








SEDAR?

APAKAH AHLI

PARTI

KETUANAN 

MELAYU

TIDAK SEDAR 

YANG NAJIB

SEDANG GADAI

TANAH MELAYU

KEPADA 

CHINA MERAH






----------------

NAJIB SEDANG DIKEPONG











NAJIB

SEDANG 

DIKEPONG

NAJIB AKAN

LAKUKAN APA

SAHAJA ASALKAN

DIRINYA SELAMAT

TERMASUK 

MENGGADAI

TANAH MELAYU

KEPADA 

CHINA MERAH








----------------

BETUL KE?







BETUL KE

NAK  

DISIASAT?

Siasatan semula kes 1MDB timbulkan persoalan
SHAH ALAM - Siasatan semula kes 1Malaysia Development Berhad (1MDB) atas arahan Peguam Negara menimbulkan persoalan.

Ketua Penerangan Bersatu, Kamaruddin Mohd Noor berkata, adalah sesuatu yang aneh apabila bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar pernah memaklumkan kertas siasatan sudah selesai dan laporan itu diserahkan kepada Peguam Negara.

“Persoalan dibangkitkan adalah kenapa perlu menunggu terlalu lama untuk siasatan kedua itu dijalankan. Agak pelik juga kenyataan Peguam Negara ini,” katanya.

Beliau berkata, seharusnya siasatan 1MDB telah lama diselesaikan dan tindakan terhadap mereka yang terlibat telah diambil.



ATAU

GERTAK

KERANA

R.PETRA

BUKA 

TEMBELANG

KAH KAH 

KAH KAH



--------------------

DALAM MASA LIMA TAHUN







AWAS

DALAM MASA

LIMA TAHUN

JIKA NAJIB

TAK DINYAH

TANAH MELAYU

AKAN TERGADAI

KEPADA

CHINA MERAH






------------------

MAHKAMAH TUTUP TIGA TAHUN




REPAIR

Lembu kau la tt, nak nipu pun pandang-pandang siang dulu sebelum malam buat op. Mana ada mat saleh tempatan mahupun antartika yang tutup cuti krismas sampai 3 tahun. Fitnah dahsyat lebih teruk dari cina kapir makan babi! 

SILING RUNTUH

Mahkamah tu tutup untuk krismas sebulan je, baki 2 tahun 11 bulan tu tutup repair siling runtuh, takkan kau dah tua sangat dah lupa bangunan mahkamah tu kontraktor bumiputra kroni umno yang buat! on 
SATU LAGI GERTAKAN PAK PANDIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17






----------------------

PUKUL BINI






PUKUL BINI

betul tu tt..soalan gua, adakah ini berpunca dari sikap warga afgan, atau berpunca dari sifat yg mengikuti sunnah nabi? nape gua kata sunnah nabi sb kebiasaanya warga2 afgan yg menampar perempuan ini mengunakan alasan sunnah dan wajib berhijab..pada ketika ini ust bollywood dihalang masuk singapore kerana ceramah kebenciannya kpd warga agama yg lain..

IKUT  SUNNAH

gua tak heran semua tu sb dikabarkan ust bollywood ini belajar di pakistan..dipakistan juga ada perangai sunnah nabi yg sama macam warga afgan..selain mejdikan perempuan utk memantat, prempuan juga dijdkan punchbag.sila baca kes warga malaysia yg kawin dgn warga paki yg islamic kemudian bercerai kerna taktahan duduk dipaki dan minum susu basi..

sekiranya sikap memukul perempuan ini sunnah nabi, maka nabi la punca segalanya..bak kata pepatah islam, kalo tak tampar sekarang, kalo tak bunuh sekarang, kalo tak dihudud sekarang, diakhirat kelak, si suami yg akan menangung dosa..tanggung dosa juga ada dlm agama kritus yg nabi kata telah diubah.. on 
BACA DAN SEDAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17




------------------

CHINA MERAH BUKAN KOMUNIS







CHINA MERAH

BUKAN KOMUNIS

gua caya lu bro tt..jgn lupa, ada cabang2 pakatan harapan , cabang2 sosialis, cabang2 otai, para pemudi pemuda yg baca kitab2 karl marx, lenin, buku2 ekonomi sosial yg x suka front united madey..yg numero uno adalah menjatuhkan najib umno barisan national pas..najib jatuh, maka haji hadi juga akan jatuh..jgn lupa bro, china merah bukan lagi komunis.. on 
NAJIB - CHINA DAP - CHINA MERAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17




------------------

ADA LAGI KES ENTOT







BERBULAN MADU
Wak ber bulan maduuuu daaaa... edah dah abis, cerai sudah maaaa. Babay...wa Sambung ennnntooottttttt..,ya bedal bedul ha ha ha on 
WAK HILANG KE MANA?
Publish | Delete | Spam



NIKAH LAGI

tan sri sprm g thailand nikah kali kedua..tan sri sprm bukan jenis abis madu serpah dibuang..tan sri sprm akan bermadu..samada madu khaula atau madu arab..kalo tak, sapa nak tanggung anak dlm perut tu..nanti tak bole dibinkan dgn nama tan sri sprm..nanti jabatan pendaftaran marah sb allah tak beri.. on 
MAT ENTOT DAH LESAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17



TIBAI

Mana punya matrib yg proposed mangkak nie jadi KP aku pong tak tau. Dah tau nak memamtat, pi tibai bini orang. Kalu kantoi dgn Yogoslavia ka, dgn Rusia ka dgn Labanise ka dgn China Doll ka aku tak hangin sangat. Ini dgn bini orang. Diulangi bini orang. 

BINI ORANG

Aku rasa Shahibul Samaah Haji Tar Snake lagi mulia dari KP nie. Paling paling Ostad nie fire dlm fb messenger. Tak luak apa pong. Rasanya Haji Monggol boleh advise KP nie bersara awal. Lantik Ostad pulak, baru bole mencari jalan yg lurus on 
MAT ENTOT DAH LESAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17



BARU JUMPA

Tt, sebagai juruprihatin pada suku rumpun nusantara, aku terguris (macam kereta digarit paku) dengan ayat kau yang rawak dan rambang serta tak tepat ke lubang. Maka aku mengecam (kecam = kutuk, bukannya cam = kenal macam mengecam mana satu pencuri daripada parut muka) keras penulisan cuai dan sembrono kau sebab boleh buatkan kekeliruan atau pembodohan malahan fitnah. 

AWEK INDON

Aku baru je jumpa sorang awek indon, aku tanya dia dari mana, dia jawap dari Lombok, aku tanya lagi dia suku bangsa apa, dia bagitau orang Lombok lah, aku mintak kepastian bukan orang jawa ke, dia nafikan bukan.. Lombok jauh dari Jawa.. dekat dengan Bali.. majoritas di sana Muslim.. majoritas di Bali itu hindu on 
MAT ENTOT DAH LESAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17
------------------

DUA DUA PEMBUNUHAN






TAK DA BEZA

Tak ada beza dua dua berita tu; itu dinamakan PEMBUNUHAN!. Sama mcm najib masukkan 2.6b wang 1mdb dlm akaun peribadi dan serah 90j pada pemimpin parti suci, kedengaran suara laungkan alhamdulillah... alhamdulillah.. syukran... syukrannn dan pemimpin parti suci tu kemudiannya tulis surat terbuka beserta nas dan dalil berjela2 utk halalkan tindakan najib. Kedua2 transaksi tu sama saja; itu dinamakan MENCURI. on SAJE NAK TANYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17



MINAH BADAK

Susah nak huraikan ni. 1,001 malam baru boleh selesai. Tapi paling sonang kau pikir perumpamaan melayu ni: hubungan mamat bawak lori dengan mamat bawak jet pengebom adalah umpama hubungan minah duduk bersama lembu di kondo dengan mamat duduk bersama badak di banglo kahkahkah on
 SAJE NAK TANYA
Anonymous
on 11/1/17







-----------------