Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Oktober 2011

SOKONGAN MENCURAH DATANG UNTUK AZIZ BARI



TUKAR TIUB TERUS MENERIMA SOKONGAN


tukar tiub
hampir hang dengan limpahan surat
yang menyokong aziz bari
ada bekas mahasiswa undang-undang
ada peguam ada mahasiswa
ada abang
ada adik
ada kakak - semua memberikan salut
kepasa aziz bari

aziz bari seorang pemikir
seorang intelektual
seorang aktivis
seorang guru
seorang profesor
seorang warga dunia dari anak semua bangsa yang berani bercakap benar!



SILA BACA




RAKYAT TAHU MENILAI SALUT!
By komunis on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 4:46 PM

Aziz Bari Bari pakar perlembagaan taik kucing - boleh berambus dari UIA. Boleh pegi kerja sebagai pakar penasihat Anwar Al Juburi tu tempat paling sesuai. Profesor konon ingat setaraf ke ngan Ahmad Ibrahim podaaaa cit
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 4:45 PM

Salut pada yang berani. Sesungguhnya Allah tetap akan bersama-sama dengan orang yang sabar
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 4:30 PM

jangan jadi apanya...dah jadi anjing dah pun...anjing betina aka bitch! nak lawan anjing sintok dgn anjing misai kot...bangsat betul rektor, nc yg tunduk pada umno ni...
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 4:28 PM

salooot untuk prof aziz bari.. PROF SEBENAR...~! bukan mcm prof@Dr copy n paste.... -ptrjya-
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 4:25 PM

Justice for Profesor Dr Abdul Aziz Bari..kami anak-anak muda malaysia bersama-sama berjuang.
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 4:25 PM

tabik spring untuk prof aziz bari!!!
By hussin on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 4:06 PM

Tahniah Prof. Anda bersih dari VIRUS KANGKUNGKENG Scan 100% complete
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 4:00 PM

apa kabo student2 uia?
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 4:00 PM



mat jidin menteri pelajaran yang paling hampeh pernah menyandang jawatan! hancus siswa undang-undang uia.
By matkambing on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:56 PM

salute Prof!! -anak muda felda-
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:50 PM

bangga pernah jadi student dia dulu..walaupun masa tu xbrapa nak paham pasal constitutional law, tp dlm keadaan sekarang memang jelas apa yang prof ajar dulu.. salute!!
By eijitono on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:43 PM

maka cabaran peperangan telah dilontar kan oleh gerombolan... masuk lawan Prof....buktikan kpd kangkong2 kecut yg kerap kali disambal-belacan dek gerombolan!!! dengan izin: Pukimak punya gerombolan! lancaulah ! ftg(fight the gerombolans)
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:34 PM

Sebagai ganti beliau untuk menyelia pelajar phd, UIAM akan melantik pakar perlembagaan negara Ibrahim Ali dan dibantu oleh Zulkifli Nordin
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:31 PM

We've lost Jomo, Azli Rahman & the likes. Not another scholar please... Mark Knopfler
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:27 PM

TABIK SPRINGGGG UTK TUAN PROF.kami rakyat mahrain meyanjung tinggi TUAN sebagai rakyat yg berani...DOUBLE SALUT FOR U..!!!
By budak bersekolah on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:18 PM

co-signed!
By Abby Shahrin on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:18 PM

Alamamak! Prof Aziz Bari tahu siapa Pemberi rezeki padanya; bukannya pemerintah atau raja, hanya Allah yg Esa. Kita pun kekadang lupa perkara ini, apabila kita khuatir akan siapa yg akan memberi rezeki kpd tanggungan kita sekiranya kita tiada. Hakikatnya bukan kita yg memberi rezeki kpd mereka selama ini; hanya Allah sesungguhnya. Perkataan "Kafir" adalah drp 'Kufr' yg. berasal drp 3 huruf asal 'Ka-Fa-Ra' yg. bermakna 'menutup sesuatu'. Ia digunakan oleh arab kuno bagi kaum petani yg 'menutup' benih dgn. tanah. Apabila sesaorang meninggalkan puasa hukumnya ialah bersedekah atau berpuasa "Kifarat' iaitu utk 'menutup' kesalahan meninggalkan puasa tadi. Jadi org2 'kafir' adalah org2 yg. menutup kebenaran bahawa 'tiada siapa yg. layak disembah kecuali Allah'. Oleh yg. demikian, mereka2 yg. menyalak derhaka kpd raja yg. harus disembah adalah 'KAFIR' dlm ertikata yg. sebenarnya. Amacam kangkong2 barua di UIA? ~ ProfessorBonggok
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:17 PM

Sudah tiba masanya kita mulakan Gerakan Mansuhkan Freeloaders. Jimatkan wang cukai rakyat! Lebih baik guna duit cukai untuk bantu rakyat yang miskin daripada membayar Freeloaders yang tak ada guna faedahnya. Menyembah Freeloaders sebagai Tu(h)an adalah kerja yang sangat bodoh. Mengapa nak panggil diri kita HAMBA & Freeloaders TU(h)ANKU bila nak bersembang dengan Freeloaders? Freeloaders sudah kaya raya hidup mewah makan-minum ditanggung rakyat yang miskin. Semua tanah orang asli dan orang asal diambil oleh Freeloaders yang asalnya dahulu adalah Mat Indon Lanun Bugis yang datang menjajah tanah orang asli dan orang asal. Freeloaders ini pantang dikritik kerana mereka ini sangat zalim dan kejam. Adat-istiadat yang bodoh ini disebar oleh Lanun-Lanun Bugis yang menangkap & memperhamba-abdikan orang Melayu dizaman dulu. Untuk menipu orang Melayu yang bodoh, Freeloaders ini menyebarkan cerita-cerita dongeng yang kononnya mereka ini kebal dan adalah Dewa dan wakil Tuhan. Sebab itu sampai sekarang mereka ini dianggap Ketua Agama Islam walaupun tidak bertauliah. Freeloaders ini ingat mereka Tuhan yang menjadi Tuan kamu semua. Freeloaders ini ingat ini zaman feudal dimana mereka boleh bermaharajalela bunuh orang sesuka hati dan ambil bini dan anak dara orang sesuka hati. Freeloaders ini ingat mereka kebal pantang dikritik dan dicemuh kerana mereka disembah sebagai Tu(h)anku oleh orang-orang Melayu yang bodoh dan gilakan pangkat Dato, Tan Sri & Tun. Bila dikritik, mereka akan bunuh atau hukum orang yang mengkritik mereka. WAHAI ORANG-ORANG MELAYU! BERTAUBATLAH KAMU SEBELUM KAMU DIKUBURKAN! SEMBAHLAH ALLAH YANG MAHA MULIA DAN MAHA PENGAMPUN. BERHENTILAH MENYEMBAH RAJAH GOPAL YANG MERUPAKAN AGEN SYAITAN! BERHENTILAH MEMINTA AMPUN DARIPADA RAJAH GOPAL KERANA RAJAH GOPAL INI JAUH LEBIH BERDOSA DARIPADA KAMU SEMUA! WAHAI HAMBA ALLAH DI MALAYSIA, BERHENTILAH MENJADI HAMBA ABDI KEPADA RAJAH GOPAL RAJAH GOPAL KERANA RAJAH GOPAL INI SEBENARNYA KETURUNAN LANUN YANG DILAKNATI ALLAH. BERABDILAH KEPADA ALLAH YANG MAHA ESA. HENTIKANLAH KEMUNGKARAN KAMU YANG MEMPERTUANKAN RAJAH GOPAL. HANYA ALLAH TUHAN DAN TU(h)AN MU! WAHAI ORANG-ORANG MELAYU, HANYA ALLAH PATUT DIPERAGONGKAN. MENGAPAKAH KAMU SEMUA MEMPERAGONGKAN SEORANG RAJAH GOPAL? TIDAKKAH KAMU TAHU APA MAKSUD AGONG? WAHAI ORANG-ORANG MELAYU YANG MUNGKAR KEPADA ALLAH, BERIBADATLAH DAN BERABDILAH KAMU KEPADA ALLAH YANG MAHA MULIA. JANGANLAH KAMU MENJADI HAMBA ABDI KEPADA RAJAH GOPAL RAJAH GOPAL. JANGAN JADI BODOH! SENGAJA JADI BODOH ADALAH BERDOSA. SESUNGGUHNYA MAT BANGLA YANG MENCUCI JAMBAN DI MID VALLEY ADALAH LEBIH MULIA DARIPADA SEMUA RAJAH RAJAH GOPAL DI MALAYSIA! SESUNGGUHNYA ORANG MELAYU HARUS MENINGGALKAN AGAMA ISLAM MAZHAB RAJAH GOPAL DAN KEMBALI KEPADA AJARAN ISLAM YANG SEBENAR. UNIVERSITI ISLAM YANG TULEN MENGAJAR HANYA ALLAH PATUT DISEMBAH DAN DIPERAGONGKAN. UNIVERSITI ISLAM MALAYSIA PATUT DITUKAR NAMA KEPADA UNIVERSITI ISLAM MAZHAB RAJAH GOPAL DIMANA RAJAH GOPAL DISEMBAH SEBAGAI AGONG.
By Duli Yang Maha Mulia Aziz Bari on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:11 PM



Nama mu akan dicatat dalam sejarah sebagai pejuang demokrasi dan hak kebebasan tersohor..
By Radleew on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:11 PM

oii UIA, kau lantiklah papagomo jadi pensyarah kau.
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:08 PM

salut Prof!!!... achungg!!!!
By dark on SURAT UNTUK AZIZ BARI at 3:00 PM

ustaz-ustaz UIA yang dakwah Islam itu Islam ini, sumber rujukan JAIS, JAKIM dan MUIS, sudah jadi... MUNAPIK... Sebab apa Munapik? Sebab cakap kena takut ngan tuhan, tapi skarang takut dengan desakan orang... kuikuikui
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

tuan professor aziz, anda adalah ular tedung selar yang menyusur akar.bisa tak akan hilang.
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

aku tarik diri dari uia krn inilah.jabatan rekod (Admin nRecord)nya sangat kasar.macamlah kita makan gaji darinya.lec tak mahu mengajar.siap bergaduh ngan student sbb student mintak soalan assignment.kalau bg assignment pun x ada kaitan dgn sillibus.apa hal assignment linguistic kena kaitakan dgn konteks 1Mal?peliknya ia jd kecuali pd kuliyyah undang2 dan engenering staf-staf nya juga ramai yang jasad sahaja datang bekerja.tanya sendiri student kat sana,berapa kerat lecturer yang bekerja?technician nya yg harus menjaga alat2 kelas,wireless dan maintenance, bekerja kah?foodcourtnya sgt mahal,kalah manhattan fish market.lebih 20 tahun,hanya satu fakulti sahaja yg ada,yg lain masih jabatan.yg ramai nigeria.tp admin hantar ke kolej belakang taman koperasi polis.suka pulak menyaman student dgn saman2 yang mahal tak munasabah. T.T...ko pernah terima silibus satu sem termasuk 8 soalan assignment lingiustic dalam 1/2 muka surat x?dan kertas tu pulak ada hiasan gambar bunga dan kartun mickey mouse dalam taman firdausi? prof melakukan yg benar.org akan buka mata.uia bukan spt dulu dulu.lebih ramai penyamun berserban dlm uia dr u yg lain.dgn syarikat2 yg x ada kaitan dgn akademik (UIAM holding,IIUMC),menyorok belakang janggut raja dutch shell(poster depan dewan kebudayaan.batu ukir surah Iqra' tu elok buat batu nesan saja. p/s nama anwar ada dibelakang pasu bunga tepi pintu pejabat AnR.tp batu asas nama org lain.
By dukun melayu on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

dah tiba masa kita buat revolusi...sgt2 zalim
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

rakyat bersama-sama Tuan, Allah bersama-sama orang yang berkata benar,
By najib hensem on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

salut Prof Aziz Bari
By lan on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

You will be remembered for your struggle #azizbari
By lan on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

sebab politik kotor amno-apco... jawatan akademik menjadi taruhan kerana kenyataan yang tidak mencacai mereka... zainal kling dengan khoo kay kim masih selamat di menara gading kerana masih setia mencacai najis amnoporno... salut buat dr aziz bari... walaupun umno-apco menafikan penglibatan mereka dalam hal ini tapi ingat, rakyat tak bodoh untuk menilai ...
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

Prof... you are telling the truth...we are behind you.
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

henry umno gurney dan talibarutnya betul2 cilakak laknatullah...
By rosemahcin on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

Tahniah Prof Aziz Bari...andalah seorang yang hebat....
By Asmadi on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

SUDAH JADI BUDAYA UMPORNO CAKAP BENAR JADI SATU KESALAHAN BOHONG BARU BOLIH DAPAT PUJIAN, APA pun credit to prof aziz
By ANAK JAWA on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

salut to my ex prof.
By kelisa_samudera on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

Tuan TT pun pernah cuba digantung dari UNIVERSITI OF GOOGLE oleh pencacai2 umno trooper. Tapi diaorg lupa INTERNET nie bukan mak bapak yang punya!!! Kah kah kah..
By noel on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11

Dear TT, I'M ALL RESPECT WITH OUR SR. PROF. AZIZ BARI. HE IS A TRUE HERO. KEEP IT UP. WE ALL WITH U, PROF.
By Anonymous on SURAT UNTUK AZIZ BARI on 10/20/11


TERNOW ! TEKINI ! PECAH BERITA




SOLIDARITI MAHASISWA MALAYSIA (SMM)


Demonstrasi Mahasiswa Mempertahankan Kebebasan Akademik.

Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) mengecam sekeras-kerasnya tindakan Universiti Islam Antarabangsa (UIA) menggantung tugas Prof Dr Abdul Aziz Bari. Tindakan UIA adalah tindakan yang tidak bertanggungjawab kerana membelakangkan prinsip 'kebebasan akademik'.

Oleh yang sedemikian, SMM menyatakan pendirian sekeras-kerasnya mengecam tindakan tersebut. Sebagai sebuah institusi pendidikan tinggi, UIA seharusnya mempertahankan Prof Dr Abdul Aziz Bari atas dasar kebebasan akademik dan kebebasan berpendapat.

Justeru, SMM akan melakukan mobilasi mahasiswa secara besar-besaran daripada seluruh kampus di Lembah Klang untuk mengadakan demonstrasi di Masjid Universiti Islam Antarabangsa. SMM menjangkakan hampir 1500 orang mahasiswa dan anak muda akan hadir untuk turut serta.

Demonstrasi akan bermula se awal jam 10 pagi dan dijangka akan disambung selepas solat jumaat.

Sekian, terima kaseh.

Syukri Abd Razab
Pengerusi Solidariti Mahasiswa Malaysia
+60193395711

KITA BEDEMO DI MASJID GOMBAK ESOK - SEMUA ANAK DIJEMPUT TURUN




ANAK MUDA TURUN ESOK MASJID GOMBAK





MOBILISASI BESAR UNTUK DEMO SOKONG AZIZ BARI ESOK - mkini

Kumpulan mahasiswa akan menggerakkan golongan itu secara besar-besaran daripada seluruh kampus di Lembah Klang untuk berdemonstrasi terhadap Universiti Islam Antarabangsa (UIA) yang menggantung tugas Prof Dr Abdul Aziz Bari sebagai pensyarah.

Pengerusi NGO Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) Syukri Abd Razab berkata, dijangkakan hampir 1,500 mahasiswa dan anak muda akan hadir bagi "mempertahankan kebebasan akademik".

"Solidariti Mahasiswa Malaysia mengecam sekeras-kerasnya tindakan Universiti Islam Antarabangsa menggantung tugas Prof Dr Abdul Aziz Bari.

"Tindakan UIA adalah tindakan yang tidak bertanggungjawab kerana membelakangkan prinsip 'kebebasan akademik'," kata Syukri (kiri).

Perhimpunan itu dijadual berlangsung di masjid kampus di Gombak selepas solat Jumaat.

Dalam kenyataannya hari ini, beliau berkata, sebagai sebuah institusi pendidikan tinggi, UIA seharusnya mempertahankan Aziz atas dasar kebebasan akademik dan kebebasan berpendapat.


SURAT UNTUK AZIZ BARI




SALUT UNTUK PEMIKIR BANGSA





UIA GANTUNG TUGAS AZIZ BARI - mkini

Bukan sahaja diberi surat tunjuk sebab, Universiti Islam Antarabangsa (UIA) juga menggantung tugas pakar perlembagaan Prof Dr Abdul Aziz Bari sebagai pensyarah undang-undang universiti itu.

Malaysiakini difahamkan, perkara itu turut terkandung dalam notis yang dikeluarkan padanya daripada unit undang-undang UIA.

Pensyarah paling kanan di fakulti undang-undang itu digantung bergaji sehingga notis selanjutnya dikeluarkan.

Selain itu, difahamkan Aziz juga tidak dibenarkan memasuki pejabatnya di kampus Gombak ekoran kad aksesnya harus dipulangkan kepada pentadbiran universiti.

Difahamkan penggantungannya itu akan menjejaskan lebih 100 pelajarnya daripada daripada peringkat sarjana muda hingga ke doktor falsafah (PhD).



saudara aziz bari kami hormati,

saya di fahamkan bahawa saudara telah di gantung
saya difahamkan ini kerana pandangan saudara bersabit dengan hukum dan perlembagaan

rasa saya ramai pembaca tt merasa kecewa kerana tindakan uia ini
tetapi yakinlah kredibiliti saudara sebagai
seorang intelektual
sebagi seorang pakar hukum
sebagai seorang aktivis
sebagi seorang guru
sebagai seorang profesor
tidak akan tercalar
tidak akan rosak
malah saudara akan terus tercatit sebagai pemikir bangsa
pemikir dari bumi ini yang berani
pemmikir yang jujur

saudara mengatakan bahawa raja dan sultan boleh dikeritik
saudara mengatakan ini tidak menyalahi undang undang
saudara mengatakan ini ada dalam perlambagaan

saudara yang kami hormati,

saudara telah berkata benar
dalam negara yang zalim
berkata benar adalah satu tindakan yang revolusineer

salut untuk saudara yang berani
ikhlas dan setiakawan dari semua pembaca tukar tiub



BILA MAHATHIR NAK JADI RAJA AFRIKA





BLACK MONEY DI TANGKAP DI INDIA





POLIS PERAK TUMPASKAN SINDIKET PENIPUAN ANTARABANGSA BERNILAI RM2 JUTA
– berita hairan

IPOH: Polis Perak berjaya menumpaskan dua sindiket penipuan antarabangsa, 'African Scam' dan Penipuan Macau membabitkan kerugian hampir RM2 juta, baru-baru ini.

Ketua Polis Perak, Datuk Mohd Shukri Dahlan, berkata sebanyak 44 kes penipuan African Scam dilaporkan sepanjang tahun ini dengan jumlah kerugian RM847,149, manakala 55 kes penipuan kewangan yang berpusat di Macau membabitkan kerugian sebanyak RM935,984 bagi tempoh sama.

Kegiatan penipuan African Scam terbongkar selepas penangkapan 15 individu membabitkan 12 lelaki warga Afrika dari Nigeria selain dua wanita tempatan dan seorang rakyat Singapura yang ditahan pada 7 Oktober lalu di Kuala Lumpur dan Selangor manakala penipuan Macau masih dalam siasatan dan tiada sebarang tangkapan dibuat.



DI TANGKAP DI AMERIKA


KOLEJ SARANG PENJENAYAH? - meloya

KUALA LUMPUR 17 Okt. – Betapa mudahnya pelajar warga asing khususnya dari benua Afrika untuk masuk ke negara ini, seterusnya menjalankan kegiatan berunsur jenayah dan seolah-olah dilindungi pula oleh kolej swasta tempat mereka belajar.

Modus operandinya, pelajar itu hanya perlu mendaftarkan diri di kolej terbabit tanpa diwajibkan menghadiri kelas. Mereka hanya perlu menduduki peperiksaan apabila tiba waktunya.

Jika gagal, mereka akan dibantu pihak kolej untuk memperbaharui visa kemasukan dan pas pelajar bagi menyambung pengajian sekali gus tinggal di negara ini.

Malah, terdapat pelajar asing yang cuba memperbaharui dokumen mereka lebih daripada sekali, meskipun tidak pernah hadir kelas dan disyaki terlibat dalam aktiviti jenayah seperti dadah, pelacuran dan penggubahan wang haram.

Kegiatan lima buah kolej swasta di ibu negara itu yang seolah-olah melindungi pelajar asing tersebut terbongkar apabila ia dikesan Jabatan Imigresen ketika membuat permohonan memperbaharui dokumen pelajar masing-masing.

Pihak Imigresen bagaimanapun menolak permohonan itu selepas mengesyaki pas beberapa pelajar tersebut disalah guna hasil siasatan terperinci ke atas rekod kehadiran ke kelas serta keputusan akhir peperiksaan.

Malah, ketika permohonan, pihak pengurusan kolej bersungguh-sungguh merayu supaya dokumen pelajar mereka diperbaharui, dipercayai kerana pelajar tersebut sudah membayar wang pengajian.

NOTA:
ini bukan kenyataan rasis
ini kenyataan rasional
kenapa kita tak ada masalah cari masaalah
kenapa tak ada beban batu di galas
kita telah banyak masaalah dengan mat bangla jadi patriot
kita telah banyak masalah dengan mat indon jadi pengundi
ini nak bawa beban lagi?
apa punya gila!

orang itam yang datang ke sini bukan semuanya nak berlajar
ramai penyangak dan penyamun
ramai penipu dan orang jahat

ini semua berlaku apabila madey
ingin jadi raja afrika

ingat tak?

madey arahkan orang afrika boleh datang
masuk ke malaysia ini tanpa visa
meloroh masuk mat itam ini

dunia tahu orang nigeria kaki scam
malah ada negara di afrika sendiri tak beri warga nigeria masuk
sila tanya orang kenya
adakah mereka suka warga nigeria?
sila tanya warga aljeria
adalah mereka suka orang nigeria?
jangan cakap orang barat – memang mission impossible

semua ini kerana kolej dan universiti swasta
semua ini kerana kroni buka universiti dan kolej
nak bawa masuk pelajar luar
meloroh masuk mat itam

woit... kalau depa bijak mereka belajar di yale dan havard
apa ke jadah nya pergi pasar chow kit beli perit lembu

tak caya?
sila masuk pasar chow kit petang ini
pergi sebelah hujung dan lihat mat itam
jantan betina beli perut lembu
pelancung kepala bana apa beli perut lembu
kah kah kah

NOTA:
tt bukan anti orang hitam
tapi pengalaman mengatakan orang itam akan bawa masalah
dimana mereka duduk – harga rumah akan jatuh
dimana mereka menginap – banyak kerosakan dan jenayah

NOTA:
untuk mereka yang berani mengatakan TT RASIS
sila ambil budak nigeria jadi anak angkat
sila ajak orang itam sewa rumah di kawasan mereka
sila jadikan anak menantu kah kah kah


NOTA:
kita bukan tak suka orang itam
kerana kulit mereka itam
orang itam ini selalu menggunakan isu kulit itam mereka
mereka akan menuduh kita rasis kerana tak suka kulit mereka hitam

ini karut!

ini samalah perangai macam zionis di isreal
kita marah israel kerna mengzalimi warga arab
lalau mereka menuduk kita anti semitik

lihat tiap hari kita terima email:
ada perempuan cun ingin berkenalan
ada perempuan sabah ayah mat saleh duduk di london ingin melawat malaysia
ada minah cun setengah china setengah mat saleh cari suadara lama di melaka
kita menang loteri
ada duit tersangkut diswiss bank
ada duit teersimpan kerana kapalterbang pacah
seribu satu penipuan

semua ini adalah kerja mat itam dari nigeria!

NOTA:
bukan kulit hitam yang kita timbulkan
tetapi kejahatan
orang papua kulit hitam
kita tak tibai kerana mereka tak bawa masalah

gerombolan sama kulit kita tibai juga
vincent tan kita tibnai juga
ananda kita tibai juga
syed mokhtar kota tibai juga
bukan kerana kulit
kerana mereka orang jahat
macam zul nordin kah kah kah



NOTA:
kalau ada pembaca tt
yang menafikan mereka TIDAK pernah terima surat sedemikian
makan dunia ini akan kiamat ahad depan jam 4.47 minit petang


INI BUKAN MAT ITAM


KANTOI LAGI - KENAPA BODOH SANGAT!




DARI BLOG GEROMBOLAN



DAKWAAN ATAS ANAK GUAN ENG TIDAK BENAR, KATA PENGETUA HENG EE - minsider

Pengetua SMK Heng Ee menegaskan dakwaan kononnya anak lelaki Lim Guan Eng pernah mengganggu seorang pelajar perempuan sekolah itu secara seksual tidak benar sama sekali

Goon Boon Poh berkata beliau terkejut apabila membaca dakwaan itu dalam akhbar dan mahu mengakhiri isu ini kerana ia boleh menjejaskan nama baik sekolah.

“Dakwaan ini sama sekali tidak benar. Sangat mudah, ia tidak benar sama sekali,” kata Goh kepada The Malaysian Insider.“Blog-blog berkata insiden ini berlaku Mei tahun ini. Anak Ketua Menteri tidak menjadi pelajar sekolah ini sejak awal tahun ini,” katanya lagi.

Malah kata Goh, gambar-gambar yang diposkan dalam blog bukan anak Lim dan mangsa yang didakwa juga bukan pelajar SMK Heng Ee.


PEMAIN CATUR DUNIA


BLOG UMNO GUNA GAMBAR JUARA CATUR SERANG ANAK GUAN ENG, KATA DAP – minsider

DAP hari ini mendedahkan gambar, yang digunakan oleh blog-blog pro-Umno untuk melontarkan dakwaan serangan seksual terhadap anak lelaki Lim Guan Eng, sebenarnya merupakan juara catur berusia 21 tahun, Anya Sun Corke dari Hong Kong.

Corke yang kini mewakili England tiada kaitan dengan Pulau Pinang dan tidak pernah belajar bersama dengan anak lelaki Lim di George Town.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KANTOI LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah....SUDAH KANTOI MANTOI.... kah kah kah..

woit...DOKTOR YANG PUNYA BLOG INI BETUL DOKTOR KE?.... akh kah klah...

kah kah akh... ATAU IJAZAH PUN IJAZAH CUT AND PASTE.... kah kah kah..

kah kah kah...ATAU IJAZAH DARI PAKISTAN?.... kah kah kah...

kah kah kah...ATAU INI JUGA SAEKOR EEE.... kah kah kah

NOTA:
malaysia diberitahu
bahawa khairy jamaluddin
yang memulakan bertweet
kemudian berkempen untuk blog ini


persoalan timbul:

apa peranan khairy?
apakah ini strateji khairy nak tibai najib?
apkah ini stateji khairy nak burukkan najib?
atau ini salah bodek?


NOTA:
kelihatan kerja ini amat bodoh
mengunakan gambar pemain catur
warga hong kong yang dikenali
di seluruh dunia?


maka timbul persoalan lagi?

- apakah ini sengaja dilakukan untuk burukan najib?
- apakah ini sebahagian dari kempen anti najib?
- apakah tuan punya blog ini mahu sabotaj parti gerakan?

kerana:

dengan isu ini sampai kiamat orang di pulau pinang
tidak akan sokong gerombolan dan barisan nasional


NOTA:
kes ini sama macam kes
datuk t dengan video porno dahulu
yang rugi ialah najib

lu pikirlaaa sendiri
kah kah kah

nota:
pembaca dari utara tengok sikit
betul ke malaon ini ada kelulusan?
selalunya doktor gerombolan ini
beli ijazah kerana nak tunjuk terer
kah kah kah



INI TIDAK KANTOI


SIAPA DIA ZULKEFLIE MAT DARI TITIWANGSA?




YANG MANA SATU?







MUKA INIKAH MUKA KAKI PAO ITU?





AHLI UMNO DIDAKWA TUNTUT WANG PERLINDUNGAN
- mkini

Tiga ahli perniagaan mendakwa pekerja-pekerja mereka telah dikasari oleh sekumpulan lelaki, yang dipercayai ahli Pemuda Umno yang cuba menuntut wang perlindungan.

Bagaimanapun, seorang ahli Pemuda Umno yang secara tiba-tiba muncul pada sidang akhbar yang dianjurkan oleh ahli perniagaan berkenaan, semalam menafikan dakwaan itu dan berkata ia "tuduhan yang tidak berasas".

Dua ahli perniagaan - Heng Chin Cheng, 36 dan Lee Kok Leong, 43, yang membeli unit bawah bangunan sebuah hotel di Jalan Haji Hussein, di Chow Kit, berkata mereka pergi ke premis yang telah lama terbiar itu pada Khamis lalu untuk memulakan kerja-kerja pengubahsuaian.

Ketika merancang pembukaan kedai ketiga mereka - CCH Hardware di tapak itu yang dibeli mereka pada harga RM8.25 juta semasa lelongan Jun lalu, mereka didatangi oleh sekumpulan lelaki yang diketuai oleh ahli jawatankuasa Umno bahagian Titiwangsa, Zulkeflie Mat.

"Empat hingga lima orang yang datang dan mereka memperkenalkan diri mereka sebagai wakil-wakil daripada penjaja di sana. Salah seorang daripada mereka adalah Zulkeflie. Dia beri saya kad perniagaannya dan minta kami membenarkan sedikit masa untuk gerai-gerai kecil di koridor dikosongkan," kata Lee.

Bagaimanapun, tidak ada perkara lain yang dibincangkan semasa pertemuan itu, kata Lee kerana terdapat kehadiran anggota polis ketika itu.

"Kami sebenarnya telah menunggu sejak Jun untuk penjaja mengosongkan kedai kami," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah...YA AMPOOOOON.... AYAHANDA CARI MAKAN.... kah kah kah..

kah kah kah...YAM AMPOOON.... ANAKANDA CARI MAKAN..... kah kah kah..

kah kah kah...YA AMPOOOOON.... KETUANAN MELAYU CARI MAKAN.... kah kah kah.

woit..KOJO MALEEEH... DUIT NAK... CARI LAAA KOJO....kah kah kah...

kah kah kah...SEMUA NAK JADI KAKI PAU....kah kah kah..

kah kah kah.... SEMUA NAK MAKAN FREE MACAM SULTAN DAN RAJA ...kah kah jah

kah kah kah... SEMUA NAK PAKAI TEKNIK SEX BENGALI.... kah kah kah


KEMPEN DI TERUSKAN


SURAT DARI ANAK YANG KECEWA





DEMO ANTI RAJA BAHRAIN








SURAT DARI ANAK YANG KECEWA

Salam saudara pengarang tukar tiub . Terima kasih menyiarkan komen saya . Apa yang saudara katakan memang benar . Saya adalah anak kepada anggota tentera yang mana bapa saya ditugaskan untuk misi luar negara sebagai pengaman/pemantau kepada PBB.

Amat menyedihkan bagi saya kerana bapa saya menyertai misi ini hanya kerana dibayar elaun yang tinggi oleh PBB . Dibayar dalam Dolar USD demi bekerjasama bersama-sama tentera-tentera bersekutu jahat sedunia tidak lain tidak bukan US dan seangkatan . Tugasnya sebagai pemantau dan pengaman dalam erti kata lain bersekongkol dengan penjajah justeru menidakkan kuasa 'Freedom Fighter' .

Sebagaimana saudara Tukar Tiub ketahui , di Aghanistan misalnya tentera bersekutu Amerika masih kekal kerana ingin memonopolikan tanaman popi yang giat dilaksanakan di sana . Amerika sentiasa menjaga kepentingan ini dan kemudian dibantu oleh tentera-tentera Malaysia yang bekerjasama . Yang bertempur bukanlah tentera Malaysia akan tetapi tentera US . Namun jaringan kekuatannya didokong oleh bantuan tentera-tentera yang diupah ini termasuk Malaysia atas dasar 'kerjasama' .

Saya tidak dapat membayangkan yang bapa saya bersekongkol dengan pembunuh dan penghancur rakyat Islam di Afghanistan ini . Hari demi hari peperangan berlaku , namun saya tahu peperangan ini adalah salah sama sekali di dalam hukum alam yang kita belajar . Menyerang dan menakluki tamadun orang lain adalah perbuatan yang zalim .

Untuk pengetahuan pengarang Tukar Tiub juga , misi yang direncanakan ini bunyinya amat manis seperti pengaman , pasukan bantuan perubatan , dan dalam masa yang sama membantu tentera bersekutu menjahanamkan orang - orang Islam di sana . Akhirnya , bapa saya menganggap ini adalah kerja mulia kerana menentang pengganas dan keganasan . Sebenarnya , saya tahu siapa adalah pengganas sebetulnya .

Inilah kelemahan dasar Malaysia . Amat mudah bekerjasama dengan tangan-tangan yang menghancurkan saudara Islam sendiri . Hanya kerana dibayar elaun dalam bentuk USD , maka ramai tentera Malaysia memilih untuk menyertai misi ini . Untuk makluman , bagi misi PBB mereka dibayar sekitar 50 - 100 USD sehari .

Jika NATO pula saya tidak pasti . Bapa saya pernah beritahu bayaran NATO lebih mahal daripada bayaran PBB . Sebenarnya saya malu nak menulis ini . Tapi saya tahu , kebenaran adalah pahit untuk ditelan . Saya kongsikan ini bersama - sama pembaca Tukar Tiub sekalian . - Anak Yang Kecewa -

By Anonymous on CIA TAHU ADA GAMBAR NAJIB DAN ALTANTUYA on 10/19/11



8 TUNTUTAN SEBELUM PRU 13


JEMPUTAN KE PRORGAM MELAWAN KERAJAAN




JEMPUTAN KE PROGRAM ANTI GEROMBOLAN


semua di jemput hadir
malam ini di bangsar utama

malam sabtu nanti di taman tasik ampang
kalau ingin tahu tentang cicin rosmah

malam sabtu nanti di shah alam
program untuk mat blogger
dan minah facebook

semua di jemput hadir
kecuali mat ezam dan lokman adam
kah kah kah



MALAM INI UBU BANGSAR





















MALAM SABTU TAMAN TASIK AMPANG

















MALAM SABTU DI SHAH ALAM




JUDI SIBER DI CARI - JUDI DI GENTING BUAT TAK TAHU





INI JUDI HALAL UNTUK BAJET NEGARA






NS MAHU PERANGAI PUSAT PERJUDIAN SIBER HABIS-HABISAN
- meloya

SEREMBAN 19 Okt. – Kerajaan negeri akan membawa cadangan kepada pihak Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan supaya mana-mana individu yang berada di pusat perjudian siber haram di negeri akan dikenakan tindakan tegas.

Menteri Besar, Mohamad Hasan berkata, cadangan itu bakal dikemukan selepas pihaknya mendapati kewujudan pusat perjudian siber di beberapa buah kawasan termasuk di kawasan perumahan di negeri ini semakin berleluasa dan memerlukan pembanterasan secara berterusan.

Malah, katanya, kerajaan negeri juga telah menubuhkan satu jawatankuasa khas bertindak bagi menangani masalah perjudian siber haram yang mana ia akan dianggotai oleh semua agensi penguatkuasaan meliputi Polis Diraja Malaysia (PDRM), Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan pihak berkuasa tempatan (PBT).

‘‘Dalam jawatankuasa itu juga, kita akan libatkan bersama Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan (JHEAINS) yang mana mereka akan menguatkuasakan undang-undang di bawah enakmen syariah kepada mereka yang beragama Islam.

‘‘Kepada mereka yang bukan beragama Islam pula merka turut dikenakan dibawah Akta Rumah Judi Terbuka seperti yang termaktub dalam undang-undang sedia ada dan ia akan bergerak secara serentak. Sekiranya mereka berada dipremis itu mereka boleh dikenakan tindakan ,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI PELIK..... INI CUKUP PELIK...... kah kah kah..

kah kah kah...KENAPA NAK PERANG HABIS HABISAN JUDI SIBER..... kah kah kah..

kah kah kah...ORANG BERJUDI DI INTERNET ..... BUKAN SENANG NAK CARI .... kah kah kah...

kah kah kah...TAK KAN NAK KETUK TIAP PINTU RUMAH..... kah kah kah..

woit.... PERGI PEKAN SEREMBAM...PILAH..BAHAU...KLAWANG... PORT DICKSON...PASTI NAMPAK KEDAI TIKAM EKOR..... kah kah ka....

kah kah kah...KENAPA TAK PERANG HABIS HABISAN.....JUDI EKOR TERANG DAN JELAS... kah kah kah...

kah kah kah...TAKUT PADA LEBAI VINCENT TAN KE?..... kah kah kah...

kah kah kah... TAKUT PADA ANANDA KRISNAN KE?..... kah kah kah...

woit...ATAU TAKUT PADA MADEY...kah kah kah

woot... TAK KAN JHEAINS ... BUTA TAK NAMPAK KEDAI JUAL TOTO.... kah kah kah..

kah kah kah..TAK KAN PAK IMAM... TOK LEBAI...PAK AJI DAN MUFTI... BUTA SEMUA.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU BUTA... MACAM MANA NAK LIHAT JUDI DI INTERNET..... kah kah kah



LAWAN DAN LAWAN