Rabu, 8 Julai 2020

PEMIMPIN ISLAM WAJIB SAMAN





PEMIMPIN ISLAM

SENDIRI WAJIB

SAMAN 
Salam 
1. Hairan juga mengapa batang tubuh yang difitnah tidak buat laporan polis sendiri? 
2. Kalau laporan polis ini adalah untuk elak pelapor dari terbabit dengan masalah orang yang difitnah mengapa pulak penjelasan geng ustaz ini beri adalah untuk mempertahankan fitnah ke atas orang lain yang difitnah? 
3. Kalau benar nak bela orang difitnah maka lebih elok jika geng ustaz ini pakat dengan orang yang difitnah sendiri buat laporan polis dan geng ustaz pula berjanji junjung wuran akan menanggung segala kos mahkah jika berlaku penghakiman mahkamah kelak. 4. Dan kalau lagi ustaz lain yang difitnah kelak maka buat tindakan yang sama supaya orang buat fitnah dapat diambil tindakan kelak.
 5. Zaman ini kos mahkamah adalah satu penghalang yang amat besar bagi seorang yang dizalimi untuk dapatkan pengadilan mahkamah. 6. Mahkamah dunia sekarang lebih menyebelahi kepada orang yang berkuasa dan berharta. Mahkamah dunia sekarang adalah seolah diadakan untuk menghukum orang yang lemah dan
 on
 SYABAS - BELA 
PEMIMPIN ISLAM
Publish | Delete | Spam
Haldeli
on 07/07/20

Tari

HOK GOTU DEMO TAU





HOK GOTU

DEMO TAU

TAPI TAK JUJUR
 wawi nurul dah senyap teruih lah, malas melayan karenah wayang tinggi Nuar Brahim, cakap berdekah dekat tapi suka main belakang, mereka meluat dah bah kan satu Malaysia dah meluat lah, 
tak ada topik lain kah kah kah cerita sejak 1997 sampai 2020 plot sama, tiada beza, asyik ulang tayang, kalau cerita P. Ramlee ada juga orang nak tengok masa borong boring kah kah kah 
on 
JANDO BAIK 
NI APO BONDO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 07/07/20

k

ANWAR NAFI ADA DEAL




FITNAH JAHAT


Anwar nafi berkomplot dengan Muhyiddin Yassin


BERITA MENYUSUL


PEMIMPIN ISLAM WAJIB SAMANG





PEMIMPING 

ISLANG

WAJIB SAMANG
Alex ni kapir laknat ke. Berani dia fitnah Ahlol Syurga El-Fadel UsTaT Haji Mukthar Senik DUP. Apa ada kes ..isap tetek je pun ..kok kok ado susu ..cian Tuan El-Fadil kita ni. Tapi ..tapi Inchik Alex ni memang minta di SAMANG ..TuckbEEr. 
on 
POLIS WAJIB 
BERTINDAK 
PEMIMPIN ISLAM
 DI FITNAH
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 07/07/20

ma

LUBANG APA PECAH





LUBANG APA

AKAN PECAH
Jeng..jeng..jeng.. 
Satu persatu lu-bang 
akan pecah!!!
 on 
DATIN SERI 
BUAT OPERASI 
DI INDIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 07/07/20

D

ADA APA DI JANDA BAIK






ADA APA

DI JANDA BAIK
Alang² nak seluk.. 
biar sampai ke pangkal janda baik
 on 
JANGAN DENGAR
 KHABAR ANGIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 08/07/20

D

PISANG MUDA LAWAN PISANG NUAR







PISANG MUDA

LAWAN

PISANG NUAR
 Bagus nuar ni.kerana pisangnya masuk gerakan dilihat cool,masuk pemuda itu melawan.bagus juga pisang nuar menajam kontradik melawan fundamentel tua yang kekar adat dan degil budaya.orang muda saja kena insaf,kena berubah.
bagus juga sofa tar snake. Disitu melancap ditabur mani disitu juga perjumpaan wali wali.maka benarlah sabda Mao -  melawan lah kamu tiga yang tua. 
on 
JANGAN HINA 
MAT SABU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 07/07/20

Ya

BERKHALWAT 113







KHALWAT 113
 RABU 8/7/2020
MASUK KE HARI 113
BERKHALWAT
INI ANGKA MAJIK

KUMPULAN  SIAPA
 DAPAT 113 MP
BOLEH TUBUH KERAJAAN
TAPI
AMAT BAHAYA
KERANA MAJORITI SORANG
DALAM AMALAN 
POLITIK MALAYSIA
SORANG MP INI 
AKAN DIJUAL
 SENANG DIBELI
KHALAS

PAGI INI KWANTUNG MALAP
MATAHARI DIBALUTI AWAN
KUALA LUMPUR BERKABUS
BANGUNAN TINGGI
DI SELIMUTI AWAN

RUMPUT  DAN JALAN BASAH
OKESTRA UNGGAS
TAK BERMAIN
YANG GUMBIRA
HANYA MURAI

TAPI 
PROJEK BUNGLO 
TERUS BEJALAN
GUA NAMPAK
PEKERJA SIBUK 
CHIP CHIP CHIP
SAMBIL MULUT 
MENGANYAM RUMPUT

DALAM HIDUP INI
LAGI LAMA KITA BEGELUMANG
DALAM WILAYAH KACAU
MAKA
LAGI LUAS KEWUJUDAN
WILAYAH SELESA
YANG AKAN DITUAI

KEJAYAAN KITA YANG HAKIKI
IALAH MENGAJAR DIRI
UNTUK DAPAT
 MENERIMA YANG PERIT
SEBAGAI
ENJOY DE MENJOY

KETIKA MENYERANG MUSUH
JANGAN FIKIRKAN
APA AKAN  TERJADI
TAPI 
BERI PUKULAN TERHANDAL

HIDUP INI
SAMA MACAM PERANG
TIDAK SEMUA BERLAKU
SAPERTI YANG DIHARAP
AMIN

SELAMAT BERKHALWAT

Selasa, 7 Julai 2020

JANGAN HINA MAT SABU




JANGAN HINA

MAT SABU
Lebih baik kau diam saja
 daripada merepek mcm
 orang terencat akal. 
on 
APA SEBAB ANWAR
 TOLAK CADANGAN 
MAT SABU
Publish | Delete | Spam
Acak
on 07/07/20

kes

DATIN SERI BUAT OPERASI DI INDIA








DATIN SERI 

GHISLAINE BUAT

OPERASI DI INDIA

JANGAN DENGAR KHABAR ANGIN







HANYA KABAR

ANGIN
DAP DAN AMANAH
AKAN MENGADAKAN
PERKAMPUNGAN UNTUK
BERBINCANG POLITIK SEMASA
DI JANDA BAIK
HANYA LAH 
KHABAR ANGIN
AMIN




BUKTI PEMIMPIN ISLAM JUJUR





INI SURAT

LAPORAN POLIS

TANDA BUKT BAHAWA

PEMIMPIN ISLAM 

 DEWAN ULAR MAK

 PARTI ISLAM PAS

TUAN HAJI 

MOKHTAR SENIK

JUJUR BERSIH SUCI

MANGSA FITNAH 



JANDO BAIK NI APO BONDO






JANDO BAIK NI

APO BONDO EEH
Wawi bukan janda baik.
anak dia la janda baik.
dedi choke me suda chop haaa. 
on 
KE JANDA BAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 07/07/20

B

JANG EKAU BOTO





JANG 

EKAO BOTO

TOLONG DEN

EEJO JANDO BAIK

MACAM MANO
Semoga blogger ni melingkup, 
Bm spm gagal ni.. 
Ejaan pun ke laut. 
on
 RAKYAT KECEWA
 DENAGN MAT SABU
Publish | Delete | Spam
maharajalela
on 07/07/20

U

SYABAS - BELA PEMIMPIN ISLAM









TINDAKAN TEPAT

BANGUN BELA

PEMIMPIN ISLAM

BODEK MEMBODEK






TENTANG

MALAON KAKI

BODEK MEBODEK

GUA TAK MAU

CAKAP

LU NAK TAU 

SAPA TERBAIK ?


Gerakan solo Najib pantang dicabar, berjiwa besar -Thanenthiran

KUALA LUMPUR – Nama jolokan BossKu kepada  Najib  bukan sekadar nama.

Ia adalah satu jenama yang memangkinkan pergerakan politik yang berjaya memenangkan Barisan Nasional (BN) kembali ke landasan asal termasuk meraih kemenangan dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Chini baru-baru ini.

Presiden Makkal Sakti, R.S. Thanenthiran menganggap  ‘kekuatan’ Najib memberi sumbangan besar kepada kemenangan itu walaupun bekas Perdana Menteri berkenaan difitnah oleh Pakatan Harapan (PH).


LU GI  TANYA

GOBALA

XAVIER 

JAYAKUMAR

DAN JANGAN

LUPA 

AZEEEZ BALING

KAH KAH KAH

ANWAR MENYESAL MACAM MAT SABU





ANWAR MENYESAL

BELASAH GHAFFAR

Saya berpendapat,adalah tidak salah jika Anwar menolak atau tidak menerima daripada mana2 ahli parti politik dinegara ini.Saya beranggapan,mungkin Anwar masih ingat lagi,ketika Tun Ghafar Baba sebagai timbalan perdana, disingkirkan daripada jawatan disebab kan beliau gila dan mabuk kuasa. 
Saya yakin kesalahan beliau sebelum ini, berkemungkinan menghantui diri beliau sehinggalah ke hari ini. Mudah-mudahan,taubat nasuha beliau diterima dan dijauhkan drpd hukuman dunia mahupun hukuman diakhirat kelak. Wassalam...🤮✌️ 
on 
APA SEBAB ANWAR
 TOLAK CADANGAN
 MAT SABU
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 07/07/20

Ni b

KE JANDA BAIK






KE JANDA BAIK

Wawi janda baik?.. 
Huhu.. 
on 
SEORANG LAGI 
PEMIMPIN 
TINGGALKAN ANWAR
Publish | Delete | Spam
Yop lado
on 06/07/20

Alang² dah kena pau.. 
enjoy de menjoy di janda baik 
on 
ANWAR CALON 
PERDANA MENTERI
Anonymous
on 06/07/20

An

POLIS WAJIB BERTINDAK PEMIPIN ISLAM DI FITNAH





BILA POLIS NAK

BERTINDAK 

SEORANG

PEMIMPIN ISLAM

DIFITNAH

SEBAGAI 

HANTU XXXXX



Alexander terus cabar Mokhtar Senik, dedah sembang dengan Leena


Perbualan berbaur ghairah yang didakwa berkaitan ulama Pas, Mokhtar Senik bersama individu dinamakan Leena hari ini sudah mencecah episod ke-36.

Pengguna Facebook, Alexander Pitsuwan Thomprason mendedahkan siri tangkap layar Facebook Messenger membabitkan skandal itu dari semasa ke semasa.

 “Saya bertanggungjawab sepenuhnya di atas semua pendedahan. Jika aku fitnah, samanlah!” ulangnya dengan nama sebenar Saila Hadialuz Nazar.

Dalam hantarannya malam ini, tangkap layar ke-72 memaparkan imej kemaluan yang dikaburkan dengan berlatar belakangkan sofa.

Imej sofa itu juga dilihat mirip dengan sofa yang kelihatan dalam slot secara langsung Kuliah Dhuha Khas di Facebook dikelolakan Mokhtar ketika menelaah hadis-hadis berkaitan akhir zaman pada 13 April lalu.

Sejak dua minggu lalu, gambar kenderaan pelbagai guna (MPV) Toyota Vellfire dengan nombor plat NDF 2427 milik Mokhtar tular di media sosial.
 
Ekoran itu, kumpulan Geng Ustaz terdiri daripada Presiden, Farhan Soud dan naibnya, Wan Khairol Abdullah serta Exco Dewan Pemuda Pas Selangor, Shukri Omar membuat laporan polis pada 30 Jun lalu.

Pemandu Vellfire itu yang juga pekerja kepada Mokhtar turut membuat laporan polis dengan mengatakan terasa terancam selepas gambar Vellfire lengkap nombor plat itu tular.

Walau bagaimanapun, dia mendakwa kenderaan itu milik rakan Mokhtar meskipun dalam masa sama mengakui sering membawa majikannya ke mana-mana dengan menggunakan kereta yang sama.

Laporan polis oleh pemandu kepada Mokhtar yang tular di media sosial.


LAPORAN PADA

POLIS DAH BUAT

RAKYAT TUNGGU

BILA TUKANG

SEBAR FITNAH

NAK DITANGKAP

DAN HADAP  

KE MAHKAMAH

PEMIMPIN ISLAM

DIHINA

DI TOHMAH

INI SUDAH

MELAMPAU

KAH KAH KAH

CALON TETAP KE FINLAND







CALON TETAP

KE FINLAND
Abam finish. dan abam finish kan pakatan juga.ye la kan,tak baik jatuh sorang2, baik jatuh ramai ramai.lim guan eng boleh jadi lim kuang kuang,mat sabu sudah jadi mat syabu sbb mahu juga orang yang suka tayang pisang,mahu anak ikan dan makan pau.tapi...sapa janda baik? 
on 
ANWAR CALON
 PERDANA MENTERI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 06/07/20

Wa

ANWAR CALON TETAP PM





ANWAR CALON

TETAP PIEM

Pabila Abam dipilih jadi PM oleh PH ..bunyinye cam Abam betul2 jadi PM ..lebey sudu drp kuah. PH pon dah semakin jauh untuk menang ..
setakat formula minyak Rafizi dan prihal 7 buntil dokumen Ezam, rakyat dah tak ambik pot. Jadi PM Olok Olok pon Okay lah drp PM Tepi. 
on 
ANWAR CALON 
PERDANA MENTERI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 06/07/20

A

PEMIMPIN ISLAM DICABAR LAGI






SAPA LEENA

Alexander terus cabar Mokhtar Senik, dedah sembang dengan Leena

BERITA MENYUSUL

MAT SONGEL TERUS MENUNGGU








MAT SONGEL

TERUS MENUNGGU

anak si berahim nih PM-keLapan ke PM-kelam_bat...? memang mamat nih dah kena sawan tak habis gila nak jadi PM nak jadi PM nak jadi PM tapi tak ada ciri ciri kebjiaksanaan....
parti mak-anak-bapak pun dah jadi tonggang langgang pecat sana pecat sini lagi nak jadi PM??? Gila tahap dewa mat songel nih! 
on 
SEORANG LAGI
 PEMIMPIN 
TINGGALKAN ANWAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 06/07/20

P

BERITA DARI NOKIA







BERITA NOKIA
PKPP - JANGAN LALAI
 ATAU 
TERLALAU SELESA
  DALAM USAHA 
MEMUTUSKAN RANTAIAN
  JANGKITAN COVID-19 
TERUS WASPADA 
AMBIL LANGKAH PENCEGAHAN
 DAN 
PATUH SOP

MAJLIS 
KESELMATAN NEGARA

PISANG ANWAR BERBUAH LAGI






PISANG ANWAR

BERBUAH LAGI
Anwa tidak mau pisang 
berbuah tiga kali ha ha hakmm 
on 
APA SEBAB ANWAR 
TOLAK CADANGAN
 MAT SABU
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 07/07/20

B

WA MA KAROO






WA MA KAROO
Podah. 
Boring la macha.
 Seantero malaya dah tau tok sheikh adalah lelaki terbaik di bumi skrg.
 Wa ma ka roooo...... 
on 
APA SEBAB ANWAR
 TOLAK CADANGAN MAT SABU
Publish | Delete | Spam
Nole
at 22:55

an

BERKHALWAT 112





112 BERKHALWAT
 
SELASA 7/7/2020
KITA MASUK KE HARI 112
BERKHALWAT
NUMBO INI MAJIK
TAPI BUKAN NUMBO MENANG
UNTUK  BENTUK KERAJAAN
112 SATENGAH JUMLAH
AHLI PARLIMEN

UNTUK BUAT GAMIN
PERLU SORANG LAGI
BARU BOLEH 
MENUBUH KERAJAAN

#112 HKL
ADALAH TARIKH SEJARAH
HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT
PADA  12/1/2013
DI STADIUM MERDEKA
400,000 PENDEMO
TELAH TURUN
TERMASUK
ARWAH NIK AZIZ
DAN
ARWAH KARPAL SINGH

PAGI INI HOKKIEN
PALING CERIA
CERAH DAN SEGAR
HUJAN  PETANG KELMARIN
MEMBAWA UDARA SEGAR

JAM 7.29 MATAHARI 
DAH MUNCUL
OKESTRA UNGGAS HEBOH
SEMUA BERLAGU LAGU
MENYAMBUT SANG SURIA
RA
TUHAN ASAL YANG DISEMBAH
OLEH ORANG ARAB

CHIP CHIP CHIP
KU KU KU
TOK TOK TOK
CHIAP CHIAP CHIAP
 KOKKOK KOKKOK KOKKOK
CHEEEP CHEEEP CHEEP
MASUK TROMBON
GAK GAK GAK
JAUH DARI LANGIT

DARI TIGA BUKIT
JANTAN BERLAGU
DARI WILAYAH YANG JAUH
 BETINA BERKETAK
MACAM   
BARU LEPAS BERTELOR
HEBOH SEKAMPONG

APA YANG KITA MAHU
BUKAN KEHIDUPAN MANAI
TAK BERGERAK
TAPI 
KITA MAHU KEHIDUPAN
YANG MENCABAR AGAR
KITA BERJUANG
UNTUK  DAPAT MENILAI
HARGA DIRI

SOSOK YANG LEMAH BONSAI
HANYA MENYEDIAKAN
SEMUA KEPERLUAN KEHIDUPAN
TAPI
UNTUK SOSOK BERJIWA BESAR
BERSEDIA MENJALANKAN
TANGGUNG JAWAB
UNTUK MEMBAWA
PENCERAHAN  KEPADA UMAT

UNTUK INI 
KITA WAJIB 
MEMILIKI KESABARAN
MEMILIKI DISIPLIN
GIGIH MENERIMA HALANGAN
TABAH MENERIMA KEKALAHAN
TANPA JADI MENTAL
AMIN

SELAMAT BERKHALWAT




HOKKIEN HEBOH

NUMBO ININTI