.

Khamis, 25 Januari 2018

BAPAK PENCURI - ANAK JADI PENYAMUM






SIAL

RIWAYAT 

KELUARGA

MAT CEKAI

AYAH PENCURI

ANAK PENYAMUN






PUKI MAK NAJIB DAH BERURBAN







PUKI MAK NAJIB 
Pukimak makhluk sial punya insan. Semua benda kau gadai, kami yg kat bwh kene tanggung. Gua dpt rasa, akan dtg, negara akan dipunyai pemilik lain. Kita akan berkorban berjuang berjihad pertahan tanah. 

DAH BERUBAN

Masa tu najib dan suku sakat dah lenggang jadi gundik cebok bontot maharaja kt beijing. Kita kt sini berjuang smpai kiamat. McmOk kt palestin tu. Lu org mau kah. Itu lah pengakhiran negara kita smpai dtglah insan yg di janjikan tuhan. on KOREK KOREK KOREK
Publish | Delete | Spam
Nope
on 1/25/18



-------------------

DARUL AL-RASUAH







DARUL
bro..bab dangdut seksi berahi ni majlis agama tak serbu dan tak tergugat..yg majlis agama tergugat dan akan serbu adalah ngo2 yg tolong org miskin atau majlis2 agama akan serbu port2 yg dikatakan ada pengaruh syiah..kalo di saudi wahabi, lu takkan nampak rumah2 penganut agama lain, di saudi yg betul adalah raja, kerabat2 dan rakyat saudi je, rakyat lain dari saudi adalah pendatang, sadiq..

SUNNI

disaudi, binaan2 seperti ukiran2, batu2 yg dibuat oleh keluarga ali atau bapa saudara nabi dihapuskan sedikit demi sedikit atas nama modenisasi..warga2 asal mekah mmg dah tau perkara ini sejak bertahun yg dulu..namun begitu saudi tandatgn persetujuan hak asasi manusia, namun begitu saudi serang yemen termasuk megbom staf kesihatan UN..

ALRASUAH

teknik yg sama berlaku di negara paling utara yakni perlis..ajaran lain dari islam sunnah walrasuah adalah salah dan dilarang berkembang..ini la dibanggakan dgn islam rahmatullahalamin..takut kpd jenis islam lain dan berperangai saudi yakni dia saja yg betul..bro isham, on BINI PENCEN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/25/1



----------------------

BUAT SANDIWARA






F.BOOK


Sandiwara apa ini??
Yang sebabkan harga barang naik dengan kenakan GST ...parti depa.. dah tu muncul pulak orang dari parti depa kononnya nak tolong ringankan beban rakyat dengan memberi bantuan minyak masak, beras dan sebagainya..
Padahal.. depa boleh bantah semasa cadangan perlaksanaan dibuat lagi.. tapi dibiarkan saja.. kenapa tak bantah?? mungkin sebab percaya kat Ahmad Maslan tu kot?
Yang sebabkan peniaga kecil menanggung hutang bank..sampai ada yg disenarai hitam sebab tak mampu bayar pinjaman.. orang dari Parti depa.. dah tu muncul pulak orang dari parti depa nak tolong peniaga kononnya.. kah.. kah.. kah..
Tak habis habis nak perbodohkan rakyat..



Comments
Shukri Hamid Tu lar...semuanya mencari publisiti murahan....baiklah sgt...
Manage
Reply3h
Nasoruddin Shah Mat Bencana depa sendiri cipta lepas tu mai nak jadi hero fak la
Manage
Reply3h
Mohd Samsul Ghazali Dia nak jadi Robin Hood la tu kononnya...
Manage
Reply3h
Amir Jebat Yang bagi susah orang melayu UMNO...la ni UMNO jugak nak jadi Hero...coba nak selesaikan masalah pemilik lot..wayang pilihanraya
Manage
Reply3h
Muna Jaaffar ok la ada inisiatif nak hidupkan balik bangunan terbengkalai drp biaq saja.
Manage
Reply3h
Asahar Tanahliat Masa la bru nk kalut.
Manage
Reply3h
Reply3h
Firdaus Sahabuddin Madepaker la..wayang BN
Manage
Reply3h
Al Amin Ni semua projek songglap
Masa buat ni puak2 ketua bahagian dah sariap semua.
Manage
Reply19h
Ishak Mnadzri 2 3 blnni dia blanja sakan..Klau x terpilih jadi calon mcmmana la gayanya..
Manage
Reply18h
Mohd Samsul Ghazali Jangan dia bercakap sorang sorang sudahlaa..
Manage
Reply18h



----------------