.

Sabtu, 11 Februari 2017

SIAPA MALAON LETAAK JAWATAN






MALAON MANA LETAK JAWATAN
Iyelah. Kan jahid jawo negoro ada kat sabah sekarang ni. Kalau bukak cerita nak letak jawatan ke, nak keluar parti ke, dapatlah tingkap terbuka tangkap jahid jawo negoro bersetubuh muka, dapatlah kepuasan yang dikejor yeop! Berkarung dan berkotak lah kepuasan turun dari langit naik helikopter, courtesy from tpm. Dekat dah pru huhu on INI KES NAK PAU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:23 PM

Hanifah pun samo, takdo namo mentori sekarang macam tu. Yang ado hanipa, tapi bukan mentori, sobab dio pembangkang. Walaupun dia berdarah mamak, tapi perangai dio bukan macam mamak yang selalu tt kutuk tu. Jadi siapo lagi yang ado? Siapo mentori tu? Bagi tau la terus, tak la tegaru-garu rosmah pada kepalo separuh botak bini dio tu, makin botak bini dio dan rambut yang masih ado pun makin putih semacam putih kulit altantuya dari mongolia. on APO KOBA CIK BAKA
Anonymous
at 5:33 PM
Pau lah banyak2.....kasi luak si badak tu!lebai2 boleh join sekali sebelum PRU14 ni.....PRU15 MAO PAU LA take ober.....dah takde chance! on INI KES NAK PAU
Boley Jalan
at 4:54 PM
dah hidup dari kecik ke tua meng GEPAU maka di PAU PAU PAU lah lagi ada kemungkinan jugak yang bahalol nya tetap bahalol memanjang tuh lah orang orang kampong nya sendiri , ber OTAK SEPILOK walau hidup luar SEPILOK bukan kaya tapi papa kedana miskin memanjang Mamak , hantar BENTLEY mari rumah satu !!!!!! on INI KES NAK PAU
Anonymous
at 4:04 PM







------------

SUKA MENIPU



SUKA MENIPU
laa baru tahu ke ulama pun suka menipu walaupun bukan ahli PAS...bagi mereka tak salah menipu sb tuhan akan ampunkan bila bertaubat nanti..ibarat kata dari kiai2 indonesia, tak pe kalo berbuat dosa sb nnt bole bertaubat dan tuhan itu maha pengasih lagi penyayang..yg salah adalah diri sendiri kerana mempercaya ulama suka suka hati je...di saudi, ramai guna perkataan demi tuhan wallahi tp menipu..ini biasa..takkan tak tahu... on DARI USTAZ WAN JI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/11/17





-----------------

INI KES NAK PAU






BETUL KE ?

ATAU HANYA

SANDIWARA



Memanglah PM akan nafi, kata Azmin

MB Selangor tegaskan memang ada seorang menteri kanan akan letak jawatan dan maklumat itu sampai terus kepadanya.


KESAHNYA

SENANG SAJE

MENTERI NI

JUMPA 

PEMIMPIN

PAKATAN 

LALU BUKA

CERITA NAK 

LETAK JAWATAN

NAJIB GELABAH

SEBANRNYA

MENTERI INI

SEDANG PAU 

NAJIB ROSMAH

GUNA PEMIMPIN

PAKATAN 




--------------------

SIAPA MALAON ITU





APO KOBA

CIK BAKA

Namakan menteri itu, Najib cabar Azmin

 | February 10, 2017
Perdana menteri mengandaikan Menteri Besar Selangor Azmin Ali berbohong untuk mencetuskan kekecohan.






NAMANYA

IALAH KHAIRY

OPSS... SILAP

NAMANYA 

HISHAMUDDIN

OPSS... SILAP

APA NAMA

MENTERI GANTI

MUKRIZ?





---------------

SERAMBI MEKAH RUNTUH








SERAMBI

MEKAH RUTUH

INI BERITA 

AMAT BAIK

KENA CARI

KONTREKTOR

BARU MODAL

90 JUTA $$$$
11 Februari 2017
Kira-kira lima bulan lalu, Pengerusi Amanah Kelantan, Wan Abdul Rahim Wan Abdullah mengisytiharkan bahawa "Datuk Husam ni, 10 wakil rakyat lain, baru sama dengan dia seorang" dan kini pelbagai pihak mengesahkan perkara itu hatta oleh Pas sendiri.


JIKA LAWAN

TINGA PENJURU

JAMIN PAS

TERBARAI

KAH KAH KAH


---------------------

APO KOBA CIK BAKA





APO BAKA CIK KOBA

Kalau kau kata hanafiah yang letak jawatan menteri, memang tt tipuuuu! Takde pun menteri sekarang nama hanafiah. Tipu tipu tipu! 

Hanadzlah ada, tapi dah letak jawatan menteri berapa bulan dah, cerita dah basi, bubur dah kering, hanadzlah tu pun dah senyap lebih sunyi dari shafie apdal. 

Kalau hanifah...agak heran wal takjub la kalau dia letak jawatan menteri luar atas sebab memprotes penyelewengan bos dia seperti isu 1mdb, kerana firasat aku, hanifah dengan musa sama je perasan kelas atasan dan elit, tak ambik pot dengan serius isu moral atau masalah orangramai, sebaliknya hanya pentingkan karung dan tembolok sukusakat je. 
Tapi kalau hanifah berhenti sebab pembekuan laba 1mdb menyebabkan kantung kroni najib mula kering, atau sebab dia stress malu asyik kena fikir jawapan kelentong atau asyik kena perli dek pembesar negara lain terutama amerika, australia, eropah, singapura, jepun dll setiap hari di tempat kerja dia, maka ada la kemungkinan ini bukan cerita tipu. on APA KOBA CIK KABA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/11/17






---------------

APA KHABAR ORANG SABAH?







APO KOBA

CIK BAKAR

Daftar Menteri Luar Negeri Indonesia - Wikipedia bahasa Indonesia ...

https://id.wikipedia.org/.../Daftar_Menteri_Luar_Negeri_Indonesia
Translate this page
Lambang Luar Negeri Republik Indonesia ... Berikut adalah daftar orang yang pernah menduduki jabatan sebagai Menteri Luar Negeri di Indonesia: ...
Pemegang pertama‎: ‎Mr. Achmad Soebardjo
Ditunjuk oleh‎: ‎Presiden
Dibentuk‎: ‎2 September 1945

Retno Marsudi - Wikipedia bahasa Indonesia, ensiklopedia bebas

https://id.wikipedia.org/wiki/Retno_Marsudi
Translate this page
Menteri Luar Negeri Indonesia ke-17. Petahana ... Joko Widodo. Sebelumnya dia menjabat sebagai Duta besar Indonesia untuk Kerajaan Belanda di Den Haag. ... Setelah lulus, ia bergabung dengan Kementerian Luar Negeri Indonesia.

Menteri luar negeri - Wikipedia bahasa Indonesia, ensiklopedia bebas

https://id.wikipedia.org/wiki/Menteri_luar_negeri
Translate this page
Menteri luar negeri (biasa disingkat menlu) adalah posisi jabatan (portofolio) dalam pemerintah sebuah negara berdaulat yang berurusan dengan kebijakan ...

Menteri letak jawatan hanya cerita nakal, kata Mustapa
 | February 11, 2017
Mustapa Mohamed berkata lebih banyak berita seperti itu akan timbul apabila pilihan raya semakin hampir dan mengingatkan rakyat tidak mudah terpengaruh.





APO BAKAR

CIK KOBA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


-----------------

PAKAI KONDON UNTUK BIDADARI





PANCUT PADA BIDADARI
kalo memancut kat pantat bidadari, bidadari tu mengandung tak?kalo mengandung, bole tak pakai kondom..kalo terpancut awal, bole tak pakai gambair sarawak..

minta tolong cari apa sebutan gambir sarawak dlm bahasa arab..dengan bidadari nanti bole main belakang tak??nape la nak masuk syurga pun masih ada syahwat berahi...pelik tul...cinta tuhan ke cinta pantat.. on JIN MAKIN RAMAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/10/17






---------------

DARI USTAZ WAN JI




F.BOOK


Sarawak report kata, sampai sekarang mereka tak dapat surat mahkamah.
TITM kata, dah ambil tindakan mahkamah.
Berbohong adalah haram kecuali dilakukan oleh ulama PAS




-----------

SOTONG NAIK HARGA




SOTONG NAIK HARGA
selepas musim banjir ni, harga sekilo sotong telah naik dari rm90 ke rm90++..harga naik kerana laut bergelora di padang merbuk dan tiupan angin kencang dari united kingdom bumi baginda queen...

dikhuatir harga sotong kering juga akan naik termasuk juga harga sotong kering mak badak di putarjaya..kurangkan la makan sotong kerna anda akn dijangkiti gout..gout bukan disbkan berdiri lama kerana takut akan azab dari tuhan segala tuhan.. on PARTI ISLAM MAKIN SASAU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/10/17






------------------

INI BUKAN BIAWAK





INI BUKAN BIAWAK
bro tt..tolong jgn letak gamba biawak berlidah cabang..sesungguhnya biawak yg berlidah cabang itu tiada la mendapat duit sebanyak rm90juta.

walaupun biawak lidah bercabang dan makan bangkai, tp biawak tak jual agama demi mendpt bangkai..tidak tidak..itu bukan perangai biawak..dan biawak padang pasir lagi jahanam nasibnya bila banyak biawak2 pasir dikorbankan dibunuh demi melampiaskan nafsu kote dan faraj..

biawak juga sudah kehilangan habitat kerana hutan2 dan balak2 sudah dimusnahkan oleh hafiz dan hafaz quran hadis... on SATU KENYATAAN PARTI ISLAM YANG JELAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/10/17




--------------------