.

Sabtu, 17 Jun 2017

GAMBAR JAHAT




KERJA SAPA

siapa buat kerja jahat ini
gambar ini hina islam
gambar ini hina pemimpim islam
gambar ini goyang akidah islam
gambar ini gambar dakwah kristian
untu tarik melayu murtad
gambar ini hina melayu
mana maruah melayu
pemimpin melayu di hina

ini kerja yahudi
ini kerja kristian
ini kerja lgbt
ini kerja amerika
nak jatuhkan najib

gambar ini ada niat
nak kembang agama kristian
pada melayu
bila anak muda islam
tengok gambar ini
semua nak masuk kristian

ini kerja politik pakatan harapan
ini mesti kerja mat sabu
kerja amanah

parti pembangkang
benci pada pemimpin islam
yang syumul
yang jujur
yang baik hati

ngo melayu islam wajib
buat laporan polis
tangkap 
sapa yang buat gambar ini










---------------------

TEATER GELEDAH







HOT TT

untuk redakan keadaan
untuk putar berita
untuk tenangkan hati penyokong
untuk buktikan tidak bersalah
agar penyokong gerombolan
tidak terus gelisah

dalam masa terdekat
pasti ada tangkapan 1mdb

sapa akan jadi mangsa?
kita tunggu dan lihat

tangkapan ini penting
untuk mengolah persetujuan
agar orang ramai sokong najib
terutama pru14 nak sampai

sekurang kurang akan diumum
waran tangkap
sekurang kurang sprm buat teater
satu teater geledah
 di pentaskan

tak caya tunggu 



MENUNGGU 

TEATER SPRM




------------

BERITA SMS






BERITA SMS

DITERIMA

bang, blog abg dri mlm
tadi tak boleh masuk.
 mungkin 
sebab keluarkan
 gambar rantai
rosmah ha ha



-------------

DUIAT ZAKAT TERENGGANU






BERITA 

TERSEBAR

SAHEH KAH

JHO LOW

GUNA DUIT 

ZAKAT
BELI CINCIN

UNTUK MINAH


INI?





----------------

SELAMAT BERBUKA








SELAMAT

BERBUKA
TAHUKAH

APA MAKNA

RANATI INTAN

BERLIAN

MERAH 

JAMBU?






--------------

PAK LEBAI SEMUA SENYAP






PAK LEBAI

ustaz2 usztazah2 haji hajjah, para mufti, para agamawan yg mahir hukum haram yg tetiba2 pandai konspirasi..tak nak komen ke tindakan amerika?taknak hukumkan ke tindakan amerika ni..tak nak buat solat hajat agar jibril turun bersama abibil ke pentagon.
.
MUFTI USTAD

ckp berdekah2..yg gua tunggu bukan pengumum raya, yg gua tunggu pengumuman najib ditangkap dan rosmah manjadi janda..takyah tengok bulan pun tak pe, sb raya sudah ditentukan..dari beli teleskop mahal2 utk tengok bulan beranak, lebih baik duit tu dibuat beli porsche ferari vell fire audi atau pun kawin lagi dan lagi..

JADI TIKUS

tuan penasihat rm90juta takda komen apa2 ke atau tuan haji sibuk mengejar malam qadar agar tidak dikejar wartawan..imam keluang dan makmumnya senyap je ke??mat over tak rasa nak penampar doj ni ke?? on 
LAGI FITNAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/17/17




----------------

GOD BLESS AMERIKA





GOD BLESS

god bless america..thank you mr trump..i don`t care you sold usd350 bilion weapon to saudi, i don`t care if saudi boycot qatar because as you know qatar and qatar is sleeping partner to made ISIS.thank you mr trump because you cancelled TPPA. Please command DOJ to attack mr najib and his monkey cabinet until you catch them and put in zoo jail.

AMERIKA

 please send blonde nude babe to mr tantawi because he love blonde pussy same like saudi king king faisal..the best eid celebration when you put mr najib in jail. again may allah bless america.amennn... on 
TRUMP SEBAR FITNAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/17/17




----------------

AMERIKA SUDAH BERI SIGNAL






APA MAKNA

RANTAI INTAN

BERLIAN
berita dari amerika meledak
semua tv dunia lapor berita ini
cnn bbc abc dunia dunia 
laporan DOJ
 jabatan keadilan amerika
membuat langkah baru
menuduh najib penjenayah

tarikh dipilih tepat
untuk mengagalkan 
rancangan najib buat pru14
pada september ini
uncle sam 
sengaja ledakan berita ini

lihat kesah rantai intan berlian
ini kesah rosmah
menjadi berita seluruh dunia

apa makna semua ini?

ini signal dari amerika
masanya telah tiba
najib wajib diundurkan

kenapa?

kerana najib sedang jadikan
tanah melayu sarang china merah
ini menggangu kepentunagn amerika
najib beri pelaabuhan melaka
najib nak beri sabah
najib beri kuantan
kepada china merah

amerika marah

bila amerika marah
amerika beri tanda
amerika beri signal
regime change

maka warga tanah melayu
wajib membaca tanda ini
ahli politik
wajib faham makna signal ini

semua terpulang kepada kita






----------------

TAK ADA APA APA NAK CAKAP







KAH KAH 

NAK KOMEN

APA?

PUNAHSEAHT

HANYA BAGI

FATWA HALAL

HARAM

DEDAK SUDAH

MASYOOOK


Selepas 24 jam heboh DoJ-1MDB, pimpinan PAS tiada reaksi

 | June 17, 2017
Pemimpin PAS rata-rata tidak mengeluarkan kenyataan dan tidak menjawab permintaan untuk mengulas perkembangan terkini melibatkan 1MDB.






WOIT KAH KAH KAH
SIBUKLAAA
TAKI SIBUK NAK BELAJAR
JADI PUNAHSEHAT
NIK ABODOH SIBUK 
NAK JADI CALON MB KELANTAN
TON TO WI SIBUK TON TON PORNO
NIK AMAR SEDANG CARI BALAK
SOTONG DAH KENA CANDAT
KAH KAH KAH



------------------

NAJIB KENA PAU





JHO LOW

china tembam ini
sedang dicari oleh fbi
sedang dicari oleh interpol

kapal dia berlabuh di hong kong
china tembam ini
sedang dibantu oleh china merah
sedang menyorok
di  negara china

bani melayu
bani ketuanan melayu
parti hidup melayu
parti melayu islam
masih tak sedar
china merah sedang
memulas najib
sedang pau najib

dulu anwar 
dituduh main bontot
senang di pau oleh musuh

kini najib amat jelas 
dengan kes bunuh
dengan kes kapal selam
dengan fbi sedang cari
najib sedang dipau
oleh china merah
oleh china singapura

mamposs tanah melayu
digadai pada china








------------------

NAJIB PEMIMPIN ISLAM





NAJIB

Harap org melayu tak termakan dgn hasutan syaiton yg direjam tu. Org melayu kene setia berada di belakang pemimpin teragung berkaliber terwasattiyah PM Najib. Najib d fitnah, kita wajar mengutuk fitnah terkeji tu. Najib pemimpin yg mengamalkan alquran sunnah. 

PEMIMPIN 

ISLAM

Tak mungkin dia curi duit negara karena dia al-hafiz. Dia hafaz surah2 rukhyah. Tiap kali mengerjakan umrah, beliau pasti akan khatam quran. Allah, bantu lah najib. Hanya najib dan kwn baiknya hadi shj yg punyai ilmu utk menjaga islam n melayu di muka malaya ini. on RANCANGAN KAPIR LAKNAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/16/17




-------------

AMERIKA SILA TIBAI







PASAL APA

TAK BOLEH?

Salleh kutuk tindakan pembangkang guna kuasa asing campuri politik negara

Tuan Haji Salleh Said Keruak mengutuk sekeras-kerasnya tindakan anggota dan penyokong pembangkang yang sanggup mengetepikan kedaulatan negara apabila menggunakan kuasa asing untuk mencampuri urusan politik negara.
Tuan Haji berkata mereka yang tidak bertanggungjawab ini sanggup memanipulasi saman sivil terbaru yang dikemukakan oleh Jabatan Keadilan Amerika Syarikat (DoJ) sebagai satu senjata politik semata-mata untuk menjatuhkan pemimpin negara dan menjayakan matlamat peribadi masing-masing.
NAJIB MINTA

CHINA MERAH

SELAMATKAN

DIRINYA

RAKYAT MINTA

AMERIKA 

GASAK TIBAI

NAJIB SAMPAI

TERBURAI

PASAL APA 

TAK BOLEH?




------------

MASIH KETAT







APA MAKNA

BERITA INI?



Isa Samad belum beri keterangan, kata SPRM

SURUHANJAYA Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) masih belum lagi memanggil Pengerusi Felda Global Venture Holdings Bhd (FGV) Tuan Haji Isa Samad untuk diambil keterangannya.
Bercakap kepada wartawan hari ini, Pesuruhjaya SPRM Tuan Haji Dzulkifli Ahmad berkata Isa hanya akan dipanggil jika ada keperluan.
MAKNANYA

KEMUT ZIANA

MASIH KETAT


---------------

TUAN HAJI HA HA APA JADI



  
PENASENAG

APANG

KABANG

KANG KANG

KANG




Saman terbaru DoJ ancam pakatan Umno-PAS


TINDAKAN terbaru Jabatan Kehakiman (DoJ) Amerika Syarikat (AS) mengemukakan saman untuk merampas aset mungkin mengancam penyatuan tidak rasmi Umno dan PAS, apabila ahli akar umbi parti Islam itu semakin meluat dengan tuduhan rasuah mengaitkan Perdana Menteri Najib Razak dalam skandal 1MDB.

DoJ memulakan tindakan untuk merampas aset bernilai AS$540 juta (RM2.3 bilion) yang dikatakan dibeli dengan wang dicuri daripada dana pelaburan negara 1MDB, menjadikan jumlah yang disalahgunakan AS$4.5 bilion.

PAS yang secara rasmi memutuskan hubungan dengan parti pembangkang lain, PKR dan DAP, mula mempunyai hubungan rapat dengan Umno, membina pakatan tidak rasmi yang akan memberikan parti pemerintah kelebihan yang diperlukan pada pilihan raya umum akan datang.

Bagaimanapun, susulan tuntutan saman terbaru DoJ itu, beberapa pemimpin akar umbi PAS tidak menunjukkan sokongan kepada Najib, sebaliknya meluahkan kemarahan kepada pihak berkuasa Malaysia yang tidak bertindak menyiasat tuduhan yang menggemparkan itu.


Kebanyakan pemimpin akar umbi parti Islam itu yang dihubungi The Malaysian Insight mahu DoJ menyelesaikan siasatan dengan segera dalam isu 1MDB supaya kebenaran dapat diketahui rakyat Malaysia dan kes berlanjutan ini dapat diselesaikan.

“Satu tamparan hebat bagi kerajaan Malaysia kerana peguam negara, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan Polis Diraja Malaysia (PDRM) tak buat apa-apa.

“Malulah satu dunia ambil tindakan seperti AS dan Singapura, tapi kita masih tidak buat apa-apa,” kata Adun Sungai Abong Dr Sheikh Ibrahim Salleh ketika mengulas tindakan terbaru DoJ itu.

Adun PAS Johor itu turut memuji tindakan pemerintah AS yang dikatakannya sebagai “menyelamatkan wang rakyat Malaysia”.

“Satu dunia tahu benda ini. Kita patut berterima kasih kepada kerajaan AS kerana selamatkan wang 1MDB, wang rakyat Malaysia.

“Saya tidak setuju dengan orang yang mengutuk kerajaan AS dalam hal ini,” katanya.

Adun Meru Dr Abdul Rani Othman berkata Najib perlu melakukan sesuatu bagi membersihkan nama Malaysia.

Pemimpin PAS di Selangor itu berkata jika Najib tidak melakukan apa-apa, berkemungkinan besar rakyat akan menghukumnya pada PRU14 akan datang.
“Sepatutnya PM perlulah lakukan sesuatu. Nama Malaysia sudah tercemar.

“PM ada kuasa untuk heret orang yang bersalah dalam kes ini ke muka pengadilan. Jangan ingat di dunia selamat, di akhirat boleh selamat,” katanya.

Dalam pemfailan saman sivil ketiga dan terbaharu bagi pelucutan hak, DoJ memohon merampas antara lain, kapal layar Equanimity bernilai AS$165 juta (RM704 juta) dimiliki Jho Low, dan hak filem komedi "Dumb and Dumber To" dihasilkan Red Granite, syarikat penerbitan dimiliki bersama oleh Riza Aziz, anak tiri Najib.

DoJ juga menyatakan dalam saman itu, sekurang-kurangnya AS$27 juta digunakan oleh Low untuk membeli rantai berlian merah jambu 22 karat untuk isteri "Malaysian Official No.1".

Kerjasama dengan Umno

Ahli Jawatankuasa Pemuda PAS Padang Terap Muhammad Kassim berkata apabila jelas kerajaan yang memerintah terlibat dalam penyalahgunaan dana awam, parti Islam itu haruslah bertindak tegas.

“Sebelum ini, kerjasama PAS dengan Umno lebih kepada kerjasama di antara PAS dengan kerajaan pemerintah. Bukan PAS itu bersahabat dengan Umno.

“Tetapi bila timbul dakwaan seperti DoJ ini, PAS perlu menyatakan sikap yang tegas terhadap kerajaan dan Umno,” katanya.

Muhammad berkata dalam Islam, apabila kerajaan itu kelihatan zalim dan terlibat dalam membelanjakan wang rakyat, PAS sepatutnya tidak boleh bekerjasama dengan mereka.

“PAS perlu menunjukkan sikap yang jelas dalam menentang kerajaan sebegini,” katanya.

Ahli Parlimen Pokok Sena Mahfuz Omar berkata PAS tidak wajar mempunyai apa-apa kerjasama dengan Najib dan Umno apatah lagi selepas tindakan terbaru DoJ.

“Kalau PAS nak kerjasama, macam mana kita nak bekerjasama dengan orang yang dituduh mencuri?

“Najib gagal membersihkan namanya dalam isu 1MDB ni. Sepatutnya untuk bersihkan nama, dia perlu saman Sarawak Report, saman DoJ,” kata bekas ketua penerangan PAS itu.

Mahfuz berkata dakwaan dan rampasan dilakukan DoJ merupakan perkara berat dan memberikan imej yang sangat buruk terhadap negara apatah lagi ia melibatkan Najib sendiri.

“Dia tidak didakwa bukan kerana tak boleh didakwa, tetapi dilindungi oleh kuasa politik.

“Terlindung daripada Jabatan Peguam Negara dan SPRM. Terlindung daripada proses pendakwaan,” katanya merujuk kepada Najib.

Adun Sungai Abong Shekh Ibrahim berkata beliau tidak rela PAS bekerjasama dengan Umno.

“Walaupun sudah tiada jawatan dalam PAS, saya masih lagi seorang Adun PAS.

“Kerjasama dengan Umno tidak sepatutnya ada tambahan lagi apabila satu dunia bercakap tentang rasuah 1MDB,” katanya.

Bagaimanapun, Rani menafikan PAS mempunyai kerjasama dengan Umno.

“Pimpinan tertinggi PAS sudah banyak kali menafikan tentang perkara ini.

“Apa yang berlaku di antara PAS dan Umno sekarang ialah hubungan taawun dan bukannya tahaluf,” katanya merujuk kepada perkataan berbahasa Arab bermaksud “saling membantu demi kebaikan”.

Sementara tahaluf pula bermaksud kerjasama politik.

Walaupun isu rampasan aset dilakukan DoJ ini menjadi isu besar di Malaysia hari ini, Ketua Pemuda PAS Pahang Hazmi Dibok berkata beliau masih belum mendengar tentang perkara itu.

“Sebab masih belum dengar berita tu, tak bolehlah saya nak komen,” kata Hazmi kepada The Malaysian Insight. – 17 Jun, 2017.



APA DAH

JADI 

DENGAN

TUAN HAJI

HA HA HA


-------------------

AMERIKA MAHU JATUHKAN NAJIB




AMERIKA

Mmg DOJ ada agenda besar. Nak dedah salah laku keluarga najib dan rakan2. Najib pun ada agenda sendiri. Nak tutup semua salahlaku dia dgn bantuan semua agensi perlaksanaan undang2 tempatan. on 
AGENDA TERSOROK AMERIKA
Anonymous
on 6/16/17


MAHU

Haji HAHA disaran tamatkan cuti rehat dgn kadar segera (mudah2an jantungnya dah pulih dan berfungsi seperti sediakala). Walaupun belum rasmi dilantik sebagai penasihat kepada YAB PM, Hj HAHA yg pernah menawarkan diri utk menjadi PENASIHAT boleh mengambil langkah proaktif untuk tampil menangkis tohmahan DOJ dan menasihati YAB PM untuk terus bersabar menghadapi dugaan di bulan yg mulia ini.

JATUHKAN

Disamping menasihati YAB PM mengamalkan zikir dan doa yg mustajab, Hj HAHA boleh mengepalai majlis solat hajat bagi menangkis serangan saraf pihak US. Beliau jugak disarankan menganjurkan Majlis Zikir Mega Perdana dgn kadar segera. Mudah mudahan dengan nasihat dan bimbingan Tuan Guru Hj HAHA bumi Melayu akan selamat dari ancaman kafir harbi laknatullah. Takbir! 

NAJIB

Sekian dari saya. Nota:sehingga nota ini ditulis YAB PM tercinta kaum melayu masih berkurung di dlm bilik panik (panic room) di Putarjaya. Mudah mudahan beliau diberi petunjuk oleh Ilahi. Amiin. on 
AGENDA TERSOROK AMERIKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/16/17

SEKARANG

Tuan Haji Lidah Kontot .. walau pun kurang deria rasa tapi deria bau nye sangat kuat .. idung besar lah katakan. Lidah Kontot ni dapat hidu agenda yang lebih besar dari negara Kapir Laknat USA. on 
AGENDA TERSOROK AMERIKA
panglimo potaseh
on 6/16/17






-------------

INI BUKAN FITNAH



INI BUKAN FITNAH
Yang bukan fitnah bila kuar berita, Rosmah Mansur berjaya kurangkan berat badan sebanyak 30kg on 
TRUMP SEBAR FITNAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/16/17



--------------

SELAMAT SAHUR







SELAMAT

SAHUR KALI

KE BERAPA?





----------------