.

Jumaat, 15 Mac 2019

SAUDI ARABIA DAN ZIONIS






SAUDI ARABIA 

DAN

ZIONIS





ANJING KENAL KOLING






KES SELESAI

ANJING KENAL

KOLING 

NYAMAR MELAYU

Yg pasti anjing si loyar tu bukan racist. Ntah2 tu anjing bijak yg tak suka pada keling yg menyamar jadi melayu! Possible tak? Kahkahkah mcm tt jugak anjing tu. Bukan sebab warna kulit tapi sebab loyar tu perangai buruk dan jahat! Kahkahkah 
on 
HANYA MUTU 
MENGENAL MANIAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:20 PM

Isham, j





--------------

AWAS JHO LOW AJEN CHINA MERAH








SUASANA  DUNIA

MAKIN TEGANG


Rockets fired from Gaza target Tel Aviv for first time since 2014

Israel retaliates by bombing ‘terror sites’ in Gaza while Hamas military wing denies responsibility for attack on Tel Aviv

AWAS 

JHO LOW

AJEN 

CHINA MERAH

MASIH BELUM

DITANGKAP

-----------------

INGAT CHINA DOLL






INGAT PORNO

INGAT CHINA DOLL
Ingat porno ingat china dol...
kah kah kah...
atok hebat pasang spy boss 
on 
LEBAI PORNO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:49 PM

Ya ak





--------------

TOWKAT FUKWA FUKWI HILANG






TOWKAY 

FUKWA FUKWI

HILANG

Muskil juga aku sebab biasanya bani Melayu bising kalau pegang anjing apatah lagi bela anjing. Jadi, apasal takda dengar suara jeri ANJING HAROM, TAK BOLEH BELA!!.. bila loyer keling Islam bela anjing. 
Mufti pun senyap. Adakah kerana anjing itu sudah jadi syamul sebab dibela oleh loyer Najib yg dapat masuk Kabah, beri salam kubur Nabi (saw) dan cium batu itam....???? 
on 
ANJING GIGIT KELING
Publish | Delete | Spam
cikminah
on 3/15/19

Ingat s


------------------

JANGAN GOLAK





JANGAN GOLAK
Kau jgn gelak lebih2 sangat musibah yg timpa atas seseorg tt. Bukan apa, takut nanti kena sebijik kat hang baru padan muka. Masa tu baru hang tau akal koling ataupun tak. Moral kat sini; jgn golak lobih2 sangat jang. 
on 
AUTA KOLING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/15/19

Mengh




------------------

AUTA KOLING






AUTA KOLING
Kau pong sama auta koling jugak. 
Nota- Jumpa azeeee
 jumpa rizal 
marikeeeeen 
Hempok haji hardy
 dulu lajy2x 
on
AWAS CHINA MERAH
Publish | Delete | Spam
DatoPidi
at 5:07 PM

DK





---------------

AL FATIHAH







ALFATIHAH


49 maut, PM New Zealand sifatkan sebagai serangan pengganas

SERAMAI 49 orang disahkan terbunuh dan 20 lagi cedera dalam serangan bersenjata di dua buah masjid di Christchurch, kata Perdana Menteri New Zealand Jacinda Ardern.

Seramai tiga suspek lelaki ditahan setakat ini berhubung serangan yang disifatkannya sebagai serangan terancang oleh pengganas.

“Jelas sekali ia hanya boleh dijelaskan sebagai satu serangan pengganas,” katanya dalam satu siaran langsung.





-----------------

HANYA MUTU MENGENAL MANIAM





HANYA MUTTU

MENGENAL MANIAM
HANYA ANJING
MENGENAL  PENIPU
Habis ngapa Shafee di serang anjing nya? Dia baik-mah, tada curi, tada rompak, tada ugut, tada tipu, tada lansi, tada action. Heart ingat Lu jeles lah, TT! 
on 
ANJING KENAL MANUSIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/15/19

Ing



--------------

LAGI AUTA KELING







AUTA
SATU LAGI

RIWAYAT 

AUTA KELING


Balu CEO Cradle tidak ditahan di bilik gelap, kata Jabatan Penjara

KUALA LUMPUR: Jabatan Penjara Malaysia menafikan Samirah Muzaffar, iaitu balu ketua pegawai eksekutif Cradle Fund Sdn Bhd Nazrin Hassan ditahan dalam bilik asingan gelap seperti didakwa peguamnya Muhammad Shafee Abdullah.

Pengarah dasar kepenjaraan jabatan itu Nordin Muhamad berkata, Samirah tidak ditahan di bilik gelap sebaliknya ditempatkan berseorangan di bilik asingan bersebelahan bilik pegawai bertugas Penjara Wanita Kajang.


TOK NENEK

MOYANG 

BANI MELAYU

BIJAK ILMU

MEREKA TAHU

 APA ITU

AUTA KELING



-----------------

AUTA KOLING








LA LA  
PATAH TANGAI

KAU JAAANG

DEN DONGAR

EAKAU BUEK

AUTA KOLING

Kes Najib tertangguh, peguam patah tangan 

PENDENGARAN permohonan rayuan Najib Razak di Mahkamah Rayuan berhubung kes SRC International ditangguhkan pada Jumaat setelah peguamnya   Tuan Haji Muhammad Shafee Abdullah berkata, tangan kirinya patah selepas bermain dengan anjing peliharaannya malam tadi. 

“Saya tidak pernah mengalami patah tulang seumur hidup saya. Anjing peliharaan saya melompat ke atas saya malam tadi,” kata Shafee kepada panel hakim Mahkamah Rayuan pagi ini sebelum memohon penangguhan. 

Peguam itu menambah, kecederaannya memerlukan rawatan perubatan menerusi imbasan X-ray.


CILAKO ORANG

BUEK PEMONGAK

POGI BERANANG

JUMPO DUKUN 

PATAH TULANG 

LOPEH TU EKAU

POGI MOKAH

BUEK UMRAH

MACAM  CARO

TOKAJI SAHIDAN

LOPEH TU

IKEK TANGAN

MACAM 

ABAM BUEK

TAKDO ORANG 

NAK BUEK 

CERITO

AUTA KOLING

LAAGIII

KAH KAH KAH


-----------------

AWAS CHINA MERAH








PRU14
NAJIB  KITA KALAHKAN
JIKA TIDAK
TANAH MELAYU INI TERGADAI
PADA CHINA MERAH

SEKARANG PUN CHINA MERAH
SEDANG MERANCANG UNTUK
IKAT TANAH MELAYU

PERJANJIAN ECRL 
MASIH KETAT
TALI BARUT CHINA MERAH
BERSELIRAT

AJEN BESAR CHINA MERAH
JHO LOW
MASIH BEBAS

BAHAYA DARI CHINA MERAH
BELUM  HABIS
MALAH MAKIN MELUAS

AWAS WASPADA







-------------------

SATU CADANGAN






SATU CADANGAN
Patut TT bela babi baru betul...
anjing da biasa sgt...
ela babi la TT..kah kah kah..
jap lagi nagis la tu TT kat bucu katil..
hehehhe 
on 
KENYATAAN MEDIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/14/19

Ka



-----------------

TAKDA SAPA KEBAL






TAKDA SAPA KEBAL
Bodoh melantun-lantun betul Melayu ni ..dalam zaman kereta terbang ni pon, Melayu masih percaya adanye manusia KEBAL ..parang terbang. ..Pukimak betul. Dulu Raja Haji berperang dengan Belanda pon pakai baju besi ..Nabi pon cedera masa bertempur ...
 on 
AGONG TAK KEBAL?
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/14/19

Patut TT bela babi baru betul...anjing


-------------

LEBAI PORNO






LEBAI PORNO
tok adi bohong telah lama bekalkan senjata BOHONG pada penjilat nya. hati hati senjata BOHONG . sampai sanggup kata BAPA sendiri pembohong . kalau kaki porno lain lah umpan nya . bohong itu senjata lebai 
on 
CERITA APA INI?
Publish | Delete | Spam
abu
on 3/14/19

Ing




-----------------

MANA MUFTI






MANA MUFTI
kepala bana mufti..
pasal apa tidak dihukum hudud 
si syafiee yg bela anjing ni? 
bukan ke bela anjing ini rumah tidak dimasuki wang rasuah..ops silap malaikat tak masuk rumah..baru gua faham nape syafie bela anjing sb malaikat tidak bole mencatit segala wang rasuah dan segala mak nenek dosa yg dilakukan manusia..
tp lu lain bro..anjing lu kepunyaan org asli.bukan baka baik..bukan baka org ada2..hanya org kaya yg bole membeli hukum dgn wang..yg miskin wajib dikenakan kekangan.. 
on 
KENYATAAN MEDIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/14/19

dah tau






-----------------

MAT LEGAM






MAT LEGAM
TUAN TT agak2 dog nya itu warna apa
 tentu hitam macam bossnya .yang sabenarnya dognya itu nak terkencing terangkat kaki kirinya dan tertendang tangan bossnya hingga terkena air kencing ketangan bossnya hingga bengkak berwarna hitam juga.
kesakitanya tak la seberapa tapi tabiat geng bossnya rioh satu dunia konon terlalu sakit hingga tertangguh court proceeding. 
on
PERTANYAAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/14/19

kepala


----------------

AMALAN BLOW JOB






BALA KERANA 

MAJORITI UMAT

MENGAMAL

BLOW JOB
Ari tu Ustaz kita syuk 
gambarkan tragedi Palu 
sebagai hookoom tuhan ..
Nih tragedi Sg.Kim Kim Muftee Johor
 tak de nak stori ape2 ke .. 
on 
PESTA FILEM KITA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/14/19

Sp





----------------

SAPA LEBIH HINA




SAPA LEBIH HINA
Masa bela penjenayah lain, 
Pie tak diserang anjing..
masa bela penjenayah world class, Najibi..diserang hanjeng.! 
Persoalannya..sape lagi hina..
Pie kee..Najib.? kee Hadi.?? 
Ehhh..kenapa Hadi.? 
Sebab Hadi - lebai buat bodo 
bila loyer Islee Najib bela anjing
mengalahkan yahudiii..kikiikiii.. 
on 
CEPAT TANGKAP
 CEPAT SUMBAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/15/19

Ar





------------------

LAPORAN DARI SERAMBI MEKAH







LAPORAN DARI

SERAMBI MEKAH

kelantan tak maju pun penuh kes hiv, pukul sana sini..kalo maju nnt lg susah sb kena bayar cukai tinggi..disbkan mahu dilihat darul naim, maka warganya keluar utk mabok dinegeri maju..
jual tudung di pub disko..pakai seksi2..sebijik macam warga saudi..didlm bersyariah, diluar atas kapal terbang je, abis dibuka semuanya..tiada beza serambi mekah dgn org2 pejaga mekah.. 
on 
MURSIDUL PAKAI PORCHE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/14/19

sua





-----------------

PALING SETIA





 PALING SETIA
Sy pernah bela kura kura ,
ia jugak binatang 
yg paling setia bg sy.. 
on 
KENYATAAN MEDIA
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 3/14/19

Ari tu





------------

ANJING GIGIT KELING





ANJING 

GIGIT KELING
Menang sangat TT... 
KeLing tu kena gigit anjing
 Siang maLam uLas 24j/week Lupa atuk Lupa penunggu..!!! kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH 
on 
ANJING KENAL MANUSIA
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 3/15/19

Ma





-----------------

ISLAM PEMBEBAS



ISLAM PEMBEBAS

Tolak -Islam versi Penjajah!!!-. Pak arab kelentong bani melayu dengan Islam versi Penjajah. Gerakan Islam Pembebas. 
on 
PERTANYAAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:39 PM
si Penjajah kep



---------------------