.

Sabtu, 6 September 2014

SATU JEMPUTAN PANAS






 HOT HOT HOT
 
TERNOW TERHOTT
 
TERPANAS
 
radio bangsar
 akan buat siaran langsung 





------------

KEMPEN BERMULA






Gerakan apus Akta Hasutan (Ghah) membantah penggunaan berterusan undang-undang zalim Akta Hasutan 1948. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 5 September, 2014.


Lebih 100 NGO bersatu desak mansuhkan Akta Hasutan

Sebuah gerakan dilancarkan hari ini membantah penggunaan berterusan undang-undang zalim Akta Hasutan 1948 yang dianggap satu cara penindasan dan keganasan politik. Menamakan diri mereka Gerakan Hapus Akta Hasutan (GHAH), sejumlah 112 pertubuhan masyarakat sivil bekerjasama menuntut undang-undang zaman penjajah itu dihapuskan sekiranya Malaysia benar-benar mahu menjadi sebuah negara yang bebas.

Aktivis Hishamuddin Rais yang juga pernah dikenakan tindakan mengikut akta sama sebelum ini, mendakwa situasi terkini adalah tindak balas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak terhadap tuduhan Dr Mahathir yang beliau merupakan pemimpin lemah.

 "Ini cerita di belakang situasi yang kita hadapi sekarang. Najib cuba buktikan kepada Dr Mahathir beliau tidak lemah dan kita jadi mangsanya. "Namun, isu lebih besar ialah dengan adanya akta ini, kita tidak boleh bercakap atau berfikir," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..INGAT MAT MONGOL LEMBIK..kah kah kah...

kah kah kah... SEKARANG DIA LIBAS..kah kah kah

kah kah kah..SEMUA MASUK JIL...kah kah kah

kah kah kah... SILAP SILAP MALIKUL PUN MASUK ..kah kah



----------

HABISKAN BOOREEEH





HABISKAN BOREEH
tt betul. tak berguna semua spr, speaker, bazir duit sana sini kalau akhirnya sultan yang tentukan. lebih baik dari awal sultan pilih saja nama yang layak. ikut mood sultan la pulak masa tu. kalau mood ok dia pilih la mana yang dia nak. tapi? ada tapi la pulak. wujudiah sultan tu sendiri dah membazirkan duit&mengabihkan bogheh...

kalau sultan2 ada kerja sendiri, pergi kerja naik myvi, lalu tol bayar dengan duit poket sendiri, beratur di tol macam orang lain, pergi hospital gomen kalau waktu sakit perut, anak sultan kawin di dewan orang ramai, anak sultan kena apply loan mara juga.

mengaji di dalam Negara jugak, rumah sultan di taman perumahan jugak, beli ikan termenung di pasar jugak, boleh ngajar kitab jadi imam, ngajar mengaji jadi tukang mandi mayat boleh talkin boleh tahlil dll.......baru layak dipanggil amirulmukminin. aku takda kuasa. cuma aku boleh sedarkan orang ramai yang rakyat di Negara ni sebenarnya boleh hidup senang lenang. tapi terpaksa merempat selama mana sultan2 on SUARA SAEKOR KANG KONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 9/5/14



----------

PELANCARAN GHAH




SATU JEMPUTAN








------------

SENYUM PAGI SABTU







SURAT PILIHAN ANDA
saja nak tanya,masa nak hantar nama kat Agung dulu untuk jadi perdana menteri,berapa nama Umno hantar..? Hassan Malek tersenarai sekali tak untuk calon PM? hohoho... on SUARA SAEKOR KANG KONG
Publish | Delete | Spam
mhaneffs
on 9/5/14


KAH KAH KAH





---------