.

Ahad, 29 Januari 2017

AL-HAM- DUL






PELUANG

EMAS UNTUK

JAKIM JAWI 

JAIS JAMIL KHIR

TERBANG 

KE MELBOURE

TANGKAP

SERBU 

RATU CANTIK

MALAYSIA

SAMBIL MAIN

GOLF & SOPING



M’sian crowned as Miss Transsexual Australia 2017

A Malaysian has been crowned as Miss Transsexual Australia 2017 at the award ceremony held in Melbourne last night.

Transgender activist Nisha Ayub posted a congratulatory message on her Facebook for Laeticia Ravenna (right in photo).

“Congratulations to our very own Malaysian Transsexual rep (representative) for your victory as Miss Transsexual Australia.

“You deserved to be the queen,” said Nisha, who shared Laeticia’s photo taken moments after she was crowned, standing alongside the winner of Miss Gay Australia.

In her post, Nisha also credited the organisers for separating the gays and transsexuals as recognition of the differences and diversity surrounding gender identity.

“Congrats again to you dear Laeticia. You made the community proud,” she added.

In her profile shared on the pageant’s Facebook page last November, Laeticia said her proposed advocacy project would be named ‘Rising Star’ - targeted towards younger transwomen who made be looking for a role model.

“As a young transitioner, I always find it hard to get help and support from the older generation.

“Most young transwomen left home at an early age and lack good guidance to leave a fulfilling life,” Laeticia said, adding that she wished to share her experiences with the younger generation.

Among others, Laeticia said she first graduated with a Bachelor of Arts in Modern Theatre and Dance, which led to her career as a music teacher and performing part-time as a cabaret performer in Thailand.
She then left to pursue her passion in culinary arts, enrolling into Le Cordon Paris in Bangkok.
The Federal Territories Islamic Department (Jawi) had in April last year courted international headlines when it raided a private dinner by transwomen who hosted a so-called beauty contest and arrested the event’s organiser.
It was reported at the time that the alleged basis for the raid was a two-month-old tip-off to Jawi that there would be a beauty pageant at the event, in violation of a 1996 fatwa forbidding Muslim women to participate in beauty contests.
REZEKI SAMPAI

AL-HAM DUL



--------------------

SEMUA MENUJU TANAH MELAYU



JADI PAK GAD
Melayu jadi pak gud lah Kalau tak cukup pak gud , jadi bawak teksi lah Tak cukup rumah , buat kemah kemah bawah jambatan lah Dah melayu sendiri gadai pada china tak kan pulak china nak kena buat taik Bangla tuh nak di kawin janda janda melayu kampong tuh.... 

dapat jugak bangla jaga anak anak janda Nih bebende kecik lah Yang penting , gadai terus - jangan tak gadai on MELAYU JADI APA NANTI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/29/17





--------------

SEMUA NAK DATANG KE TANAH MELAYU




KALAU DAPAT SEMUA NAK MENETAP 
DI TANAH MELAYU
apa lagi cina mau kah kah kah...bukan apa cina mau tapi apa melayu mau? bila poket melayu mau kenyang? bila poket melayu akan berat? kah kah kah selagi boleh jual semua akan dijual beli, maruah lama dah jual dgn cina, tanah jual, air jual, pasir jual, balak jual semua jual....ooops spender kak ros jangan jual.lagi....nanti pakai jala ikan kat sungai kah lah laj on BAWA CHINA DAN PERANG MASUK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/27/17



---------------

MELAYU JADI APA NANTI?







MELAYU JADI APA?
Penduduk Johor Bahru ada 800 ribu Melayu, 600 ribu Cina, 150 ribu Keling. Kalau siap Forest City .. 700 ribu ekor rakyat China akan masuk .. mereka ini kaya, umur aktif ekonomi, perlu dibekalkan 400 ribu ekor babi sebulan, perlu dibekalkan lobang pantat untuk melepaskan pancotan. 

Apapon bapak segala masalah akan terjadik apabila Melayu jadi minoriti. Bilangan Melayu hanya separoh drp China .. paham tak. 

Yaa Ampoon kene buat sebijik pulau lagi untuk orang Indonedia plak. Ini belum lagi 2 juta Bangla yg Zahid nak bawa masuk. Semua ni kerja orang Melayu juga. on APA AKAN JADI DENGAN NEGARA BANGSA JOHOR
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/27/17





----------------

BANDAR BARU PARAM







BANDAR BARU PARAM
Param a/l Iswara alias Iskandar Dulu dulu..si moyang melayu pernah pi Peking. Param pi Beijing jumpa Maharaja Yongle ber ulang ulang. Macam orang kaya pi Mekah setiap tahon. 

Di Peking , Si Param a/l Iswara mintak bantuan dari Maharaja. Maharaja ni dari dinasti keluarga Ming Dengan ni ramai seteru seteru dan musuh musuh si Param tak buat kacau dah. Sebab Melaka dah dijadikan Kota Naungan Maharaja Yongle. Tahon 2016, Si Naajii pi kota Beijing. 

Berulang ulang dia pi. Ada bawa Badak tu. Mintak bantuan..kakaka Naajii mintak BR1M dari Jinping..kakakaka Perkara yang sama berlaku kepada bapak Si Naajii. Bapak nya pi Beijing jumpa Tuan Mao Mintak bantuan...agar PKM tak buat kacao. Si Param ni ada lah moyang kepada ramai keluarga FreeLoader. 

Bandar baru tu tak bolih lah dinamakan Bandar Param Dah tentulah dinamakan Bandar Iskandar Sejarah ni ber ulang ulang. Sebab bumi ber putar putar. Kita patut baca dan fahami sejarah berserta dengan kajian. Tapi buku sejarah sekolah menengah tak bolih on BUAT TEMBOK MELAYU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/28/17






----------------

YANG ARIFF BERSARA




WALAU PUN BUKN MUSLIM
saLute buat hakim varghese .. Yg bersara dgn meninggaLkan satu name Yg baik. waLaupun bukan seorg musLim tp dLm menjaLankan tugas beLiau mempamerkan akhLak seorag musLim n beLiau terLebih baik dari kebanYakan hakim'2 musLim Yg secare terang'2an mengkhianati tugas Yg di-amanahkan bahkan sanggup puLe mengkhianati agame mereke sendiri. on SELAMAT BERSARA YANG ARIFF
Publish | Delete | Spam
noname
on 1/29/17




------------------