.

Selasa, 19 November 2013

SUAMI NAJI BUAT ANGKARA



Shahidan pertahan lawatan suami PM, kata rakyat patut berbangga

Shahidan Kassim mempertahankan lawatan suami  Perdana Menteri,  Rosmah Mansor  ( Rosmah Mansor) ke luar negara baru-baru ini serta menegaskan rakyat patut berbangga atas jemputan tersebut.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri tersebut berkata, lawatan itu adalah jemputan rasmi dan suami  Perdana Menteri telah menjalankan tanggungjawabnya sepanjang lawatan tersebut.
"Kita patut berbangga kerana sebuah kerajaan menjemput suami  Perdana Menteri, rakyat Malaysia patut berbangga.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MEMANG BERGUMBIRA.... kah kah kah..

kah kah kah...MEMANG RAKYAT SENANG HATI.... kah kah kah..

kah kah kah...MALAH BERDOA... kah kah kah..

kah kah kah... SUPAYA TERUS TINGGAL DI DUBAI... kah kah kah...

kah kah kah...UNTUK SELAMA LAMANYA.... kah kah kah

PEMINAT TEGAR SHAHRIZAT JALIL
CALON  ANUGERAH
HASAN MALEK


---------

SUAMI NAJIB BUAT ANGKARA LAGI


NOTA
bayangkan betapa seksanya hidup najib
duit ada
kuasa ada
nafsu ada
rumah ada 
kereta ada
katil ada
tak perlu main bawah jambatan
tak perlu main dalam belukar

SLIM DAN CUN
najib minat 
perempuan slim dan cun
badan slim macam altantuya
badan slim macam ziana zain
APA KAN DAYA
tapi tiap malam
di himpit suami
yang gemok macam badak

ada cinta terhalang
ada cinta maut
ada cinta sepanjang zaman

cita najib ialah
cinta terseksa

bayangkan  10 pil viarga tak jalan
apabila berhadapan dengan muka rosmah
yang basah jadi kering
yang keras jadi lembik
yang panjang jadi kontot
yang segar jadi kecut
kah kah kah 



Isu biaya jet Rosmah dipersoal bertalu-talu
Menteri di Jabatan Perdana Menteri,  Shahidan Kassim mempertahankan suami perdana menteri, Rosmah Mansor ( gambar) dalam isu pembiayaan kerajaan terhadap jet eksekutif swasta dalam lawatannya ke Qatar awal bulan ini.

Tindakan kerajaan itu hari ini dipersoalkan bertalu-talu oleh beberapa wakil rakyat pembangkang di Parlimen hari ini.


----------

CIA DALAM PEJABAT PEGUAM NEGARA






KOMENTAR TUKAR TIUB
tidak dinafikan ajen cia kini
berada di pejabat peguam negara

apa tugas mereka?
siapa yang mereka intip?

siapa beri kebenaran?

apakah najib  yang beri kebenaran
kerana najib di ugut 
 dengan kes bunuh altantuya

laporan dari edward snowden
menerangkan bahaw 35 pemimpin dunia dintip
perbualan talipon
gambar gambar semua di rakam

bambang susilo saheh diintip
kini telah membantah
kerja intipan
dilakuan oleh kedutaan

apakah cia ada dgambar najib di paris?

ajen lee kuan yew 
pasti ada gambar najib dan altantuya
gambar ini diambil ketika mereka bersama
di pameran intan berlian di pulau sentosa singapura
mustahil sb lee kuan yew tidak mengintip
justeru 
najib jual murah
tanah kereta api tanah melayu
di tanjung pagar

SIAPA BERI CIA MASUK

 Ejen Amerika di Pejabat Peguam Negara: Hanipa cadang tiga penyelesaian
Ahli Parlimen Sepang Mohamed Hanipa Maidin  memberikan tiga cadangan untuk kerajaan membersihkan nama ekoran dakwaan adanya ejen CIA di Pejabat Peguam Negara.
Pertama, beliau mahu perkara itu disiasat oleh satu Suruhanjaya Diraja jika ia dakwaan yang benar.
Kedua, beliau menggesa penafian itu dibuat oleh Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail jika dakwaan itu tidak benar.
Ketiga, beliau menggesa agar individu yang membuat dakwaan itu disiasat jika terbukti dakwaan itu palsu, kata Hanipa sebagaimana dilaporkan oleh sebuah laman web.
-------

SABAH SARAWAK NAK MERDEKA








SARAWAK KAYA RAYA
apa masalah dr semenanjung nak balik tanah melayu?...balikla...ingat orang serawak tak leh jadi dotor ke? Lagipun serawak kaya minyak....kaya arang batu...kaya hasil hutan dan kaya, kaya, kaya.....baru royalti minyak 5 percent pun taeb mamut dahrembat bilion-bilion....kalau hasil minyak dapat 100 percent....banyak mana? silap-silap takde dotor nak keje kat tanah melayu semua pegi keje kat serawak jadi expatriate.... on MALAYSIA SATU PROJEK GAGAL
Anonymous
on 11/19/13

SABAH SARAWAK EKONOMI SENDIRI
Mohon supaya Sabah dan Sarawak, binalah ekonomi sendiri. Minyak banyak.. 95% sedekahkan royalti kat Kuala Lumpur.. tak bodoh ke namanya tu? 5% pulak dirembat pemimpin2 BN.. Jgn jadi bodoh mcm Scotland.. hasil minyak bagi kat England.. Englang maju..

Scotland makan hampas saja sbb ahli2 politik Scotland ni sudah kenyang metembat duit royalti yg di bela England.. Bilalah nak sedar.. jangan jadi bodoh mcm melayu yg sudah berlapis2 ni.. on MALAYSIA SATU PROJEK GAGAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/18/13

 


---------

CINTA KASEH DAN SAYANG







KEKASIH PALING COOL
UNTUK KURUN YANG LALU

 CINTA  YANG AGUNG
 IALAH CINTA YANG GAGAL

kita membaca uda dan dara
kita menonton uda dan dara
kita membaca romeo dan juliet
kita menonton romeo dan juliet
kita membaca ali dan nina
kita membaca layla dan majnun
cinta yang agong ialah cinta yang gagal

tapi ada lagi cinta yang agung
cinta yang lebih memberahikan
ada rompakan
ada pembunuhan
ada kematian
ini juga cinta agong
ini cinta maut

BONNIE DAN CLYDE
di amerika kita  ada  membaca  bonnie dan clyde
kita menonton filem  bonnie dan clyde
dua kekasih dalam tahun tahun 30'an
melakukan rompakan 
melakukan pembunuhan
di wilayah texas dan di missouri
kita tahu apa akhirnya kesah cinta mereka

MYRA DAN IAN
di united kingdom 
kita bertemu ian bradey dan myra  hindley
dua kekasih yang melakukan keganasan
di wilayah hutan rumput berbatu
 di wilayah manchester
ini berlaku dalam tahun tahun rock n rool 
tahun tahun beatles baru nak muncul
1963-1965

dua kekasih dijatuhkan hukuman 
mereka dipenjara tanpa bebas

ian disahkan gila dalam tahun 1985
hindley dalam penjara belajar di open universiti
dalam bidang 'kemanusian' dan mendapat ijazah
tahun 2002 dia meningal dunia dalam penjara
kekasihnya ian  masih ditahan

MONA DAN FENDI
di malaysia kita bertemu dengan mona dan fendi
kita tahu dimana akhirnya cinta mereka

PAGI INI
kita bertemu dengan sulinder dan harvinderjit
ini juga kesah cinta yang agung
kesah rompakan
kesah kehidupan
kesah cinta kaseh dan sayang

NOTA
cinta yang membosankan
cinta yang paling boring 
ialah cinta yang berakhir 
dengan beranak bercucu
dengan membeli kereta
dengan membeli  rumah

dalam senyap senyap
kahwin satu lagi di golok
kah kah kah

lepas tu pergi umrah
kah kah kah

SULINDER DAN HARVIN
Suami isteri didakwa samun
KUALA LUMPUR 18 Nov. - Seorang pemandu teksi dan isterinya mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas 12 pertuduhan menyamun termasuk menggunakan senjata melibatkan wang tunai RM4,910, 14 telefon bimbit dan pelbagai barangan berharga milik 12 penumpang teksi, tiga bulan lalu.

Sulinder Singh, 36, dan isterinya, Harvinderjit Kaur, 23, didakwa atas empat pertuduhan bersama-sama melakukan samun menggunakan pisau terhadap empat penumpang teksi di lokasi berbeza melibatkan wang tunai RM4,440, beberapa telefon bimbit, kamera digital, barangan kemas dan pelbagai kad mesin juruwang automatik (ATM).

Mereka didakwa melakukan perbuatan tersebut di beberapa tempat antaranya di Taman Connaught, Cheras dan Taman Tasik Titiwangsa, di sini antara pukul 8.20 pagi dan 2.35 petang, 30 Ogos dan 19 Oktober lalu.

Sulinder juga didakwa atas tiga pertuduhan melakukan samun termasuk menggunakan pisau terhadap tiga penumpang teksi melibatkan wang tunai RM90 dan beberapa telefon bimbit di tiga lokasi berbeza antaranya Taman Len Seng dan Jalan Tun Razak di sini antara pukul 8.10 pagi dan 2.35 petang, 15 Oktober dan 16 Oktober lalu.

 CINTA MAUT 
Nor Aizam tidak mencadangkan sebarang ikat jamin terhadap kedua-dua tertuduh namun peguam Rejinder Singh yang mewakili mereka memohon mahkamah membebaskan Harvinderjit dengan jaminan atas alasan anak guamnya mempunyai tiga anak yang memerlukan perhatian seorang ibu.

Hakim Azwarnida Affandi membenarkan wanita itu diikat jamin RM10,000 bagi setiap pertuduhan dengan seorang penjamin dan syarat tambahan melapor diri di balai polis berhampiran setiap bulan.

Walau bagaimanapun, suami wanita itu tidak dibenarkan untuk diikat jamin.


Beliau turut menetapkan 2 Disember ini untuk sebutan semula kes.

Terdahulu, di Mahkamah Sesyen berasingan, Sulinder turut didakwa atas lima pertuduhan samun termasuk bersenjatakan pisau terhadap lima mangsa berlainan, bulan lalu.
Tertuduh didakwa melakukan perbuatan itu di sekitar daerah Cheras, Brickfields dan Sentul dekat sini, antara pukul 10.15 pagi dan 4.05 petang, antara 15 Oktober dan 21 Oktober lalu.

Bagi kelima-lima pertuduhan tersebut, Sulinder didakwa menyamun wang tunai berjumlah RM380, enam unit telefon bimbit pelbagai jenama, dua bentuk cincin emas, kad pengenalan dan beberapa kad ATM.

Rejinder memohon mahkamah agar tidak bersikap prejudis terhadap anak guamnya dan membenarkan dia dijamin dengan nilai yang rendah atas alasan lelaki terbabit bukan daripada keluarga berada.

Timbalan Pendakwa Raya, Norman Mohd. Nasir tidak menawarkan sebarang jaminan kerana kesalahan melibatkan faktor kepentingan awam memandangkan tertuduh merupakan pemandu teksi.

Hakim Azman Mustapha memutuskan untuk tidak membenarkan Sulinder diikat jamin dan menetapkan 2 Disember ini untuk sebutan semula kes.



 YANG INI NAMANYA 
CINTA   ENTOT ENTOT LARI
SUDAH ENTOT
TAK MENGAKU
PANCUT  DALAM PERUT
TUDUH ORANG LAIN
PUNYA KERJA

----------

HANTU RUMAH TINGGAL




SEKELIMBAS
HANTU KELIHATAN 
DALAM RUMAH TINGGAL

    Remaja dilapor hilang lepas kunjungi villa terbiar
  • Villa tersebut yang terdiri daripada tiga buah bangunan yang sudah usang berusia 40 tahun lepas sering dikaitkan dengan pelbagai kejadian mistik hingga menjadi tumpuan orang ramai termasuk luar negara khususnya pengkaji aktiviti paranormal.

INI HANTUNYA
Seorang remaja lelaki dilaporkan hilang selepas dikatakan mengunjungi sebuah rumah lama yang terbiar di Jalan Skudai, berhadapan Pantai Lido, di Johor Bahru. 

Ketua Polis Daerah Johor Baharu Selatan Supt Abdul Samad Salleh berkata kehilangan Mohamad Izzat Izzudin Husin, 16, disedari ibunya, Norhayati Mohamad, 38, semalam apabila dia tidak pulang ke rumah di Kampung Hajah Hasnah, Majidee, di Johor Bahru, sejak keluar pada Sabtu. 

"Norhayati kemudian menghubungi salah seorang daripada rakan Mohamad Izzat Izzudin lalu dimaklumkan bahawa remaja terbabit telah pergi ke rumah tersebut yang lebih dikenali sebagai 'Villa Nabila'. 

"Wanita terbabit kemudian pergi mencari sendiri Mohamad Izzat Izzudin di villa tersebut sebelum membuat laporan polis di Balai Polis Danga Bay, di Johor Bahru, pada kira-kira pukul 1 pagi tadi selepas gagal menemui remaja berkenaan," katanya kepada pemberita yang ditemui di lokasi terbabit, hari ini.

HANTU APA INI?
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..HANTU PULAK... kah kah kah..

kah kah kah... APA JADI DENGAN GST?... kah kah kah


--------

SIAPA PALING HASAN MALEK?




DARI FACE BOOK

Makhluk yang maha bodoh di malaysia ni adalah sultan. Apa kes kita nak taat orang bodoh tu...
Like ·  ·  · about a minute ago · 
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... YA AMPOOOOON.... kah kah kah..

kah kah kah..TELAH ADA MAHAFIRAUN... kah kah kah..

kah kah kah..SEKARANG MUNCUL MAHA BODOH... kah kah kah..

kah kah kah..ATAU MAHA HASAN MALEK... kah kah kah

-------

PROGRAM MELAWAN RABU INI



"Kami, Kaum Penan dari Murum, telah datang ke KL untuk membantah. Sokong lah kami!



BERJALAN KAKI dengan KAUM PENAN ke PARLIMEN!

PERPADUAN dengan BLOKED di EMPANGAN MURUM SARWAK!

SOKONG LAH PROTES KAUM PENAN di KL! 

Tarikh: 20 Nov 2013, Rabu
Tempat:

9.00 pagi bertemu di Bukit Aman tapak letak kereta, masuk dari Jalan Parlimen

10.00 pagi mula berjalan kaki ke Parlimen (jarak 500 meter) 
Program:
9.00 pagi: Wakil-Wakil Penan akan mesyuarat dengan Ketua Polis Negara dan menyerahkan memorandum untuk menghentikan gangguan polis dihadapi kaum Penan di Bloked  empangan Murum.

10.30 am: Bersama bantahan dengan Orang Penan di pintu masuk Parlimen atas Kerajaan Negeri Sarawak menindas kaum Penan di Murum.


11.00 pagi: Wakil-wakil Penan ke Parlimen untuk bertemu Perdana Menteri, Menteri Dalam Negeri, Pemimpin-pemimpin Pembangkang dan ahli–ahli Parlimen.

Jemput lah rakan-rakan anda untuk menyokong bantahan kami di KL!
Kaum Penan memerlukan sokongan anda!

Terima Kasih.

contact person:
khim pa
012-477 7706


----------