Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 November 2008

TERBARU !!! HOT HOT HOT !!!! PENDAKWAAN TIDAK MERAYU KEPUTUSAN PEMBEBASAN ABDUL RAZAK – melayau


KUALA LUMPUR 14 Nov. Penganalisis politik Abdul Razak Abdullah Baginda, yang dilepaskan daripada tuduhan bersubahat membunuh wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu, kini boleh menarik nafas lega apabila pihak pendakwaan mengesahkan tidak akan merayu terhadap keputusan pembebasannya oleh Mahkamah Tinggi Shah Alam, dua minggu lalu.

Timbalan Pendakwa Raya, Tun Abdul Majid Tun Hamzah, yang mengetuai barisan pendakwaan kes itu, berkata, pihak pendakwaan tidak akan memfailkan rayuan atas alasan hakim yang memutuskan kes telah pun membuat penemuan fakta dalam membebaskan Abdul Razak.

kah kah kah…. kah kah kah…. kah kah kah…

caya tak?..... caya tak?.... susah nak caya … kah kah kah….

jadi siapa yang suruh 2 anggota polis bunuh minah cun tu?.... kah kah kah

jadi siapa beri bom c4 untuk letupkan minah cun ini?.... kah kah kah

bila jakim… jawi… pegawai fatwa nak panggil dolah baginda…. kerana dia entot-entot?.... kah kah kah

bila jakim…jawi … pegawai fatwa nak pergi mongolia… nak amabik anak razak…. nanti dia jadi buddist…. mengugat akidah umaah….macam lena joy…. kah kah kah….

kenapa jakim… jawi…pegawai fatwa tak nak tengok surat nikah razak baginda…. kah kah kah… kah kah kah ....




BERITA GUMBIRA UNTUK MEREKA YANG BERJALAN KAKI - KAPITALIS MULA RUNTUH RANTAH -

Di London British Telecom (BT) akan membehentikan 10,000 pekerja.

DHL akan membuang 9,500 pekerja.

DBS akan memberhentikan 900 pekerja.

Syarikat CORUS akan memberhentikan 400 tenaga kerja.

Datuk Bandar Kota NEW YORK akan memberhentikan 3,000 tenaga kerja

VIRGIN MEDIA akan memberhentikan 2,200 pekerja media.

ITV akan memberhentikan 1,000 tenaga pekerja media.

GNK – syarikat perindustrian kapal tebang akan memberhentikan 1,400 pekerja

BERITA BAIK UNTUK BERJALAN KAKI

VAUXHALL
pembuat kereta seperti PROTON di UK sedang menjalankan dasar beli SATU KERETA dapat SATU PERCUMA.

GENERAL MOTOR, FORD dan CHRYLERS
– tiga syarikat kereta yang memiliki lebih dari 3 juta pekerja yang bersangkutan dengan industri kereta sedang nazak dan menunggu masa untuk wafat.

Di Malaysia?..... kah kah kah…. kita unik…. EKONOMI KITA STABIL….WE HAVE NO ECONOMIC PROBLEM….. kah kah kah …. kah kah kah… our fundumental is strong…. we have no crisis…kah kah kah… which idiot says this?..... kah kah kah… we want more MEGA PROJECTS.... kah kah kah



NAZRI INGATKAN MADEY ‘TIDAK CELUPAR’ TUDUH PEMIMPIN UMNO RASUAH - mStar

KUALA LUMPUR:Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz mengingatkan supaya bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad supaya tidak 'celupar' dalam membuat tuduhan berhubung isu rasuah di kalangan calon yang bertanding dalam pemilihan Umno Mac depan.

"Tuduhan main (guna) duit adalah tuduhan yang serius, mengata seseorang calon yang nak bertanding terlibat dengan rasuah adalah serius.

"Jadi saya harap Tun Mahathir jangan celupar cakap begitu sahaja kerana akan memberi kesan buruk kepada calon-calon dan juga parti," katanya di lobi Parlimen di sini, hari ini.


kah kah kah… CELUPAR?.... kah kah kah… celupar…. kah kah kah… madey celupar?

dulu masa munkeey madey ni jadi mahafiraun…. munkee botak ni jadi rottweiler…. kah kah kah….nyalak siang malam… kah kah kah…. mulut bawah mulut atas bising…. kah kah kah

sekarang dah mula nyalak dan nak gigit tuan lama…. kah kah kah…

kah kah kah…. rasuah?.... rasuh ni dah jadi darah daging united malays natioanal organistaion… kah kah kah…

siapa celupar siapa….. kah kah kakh… DUA DUA MUNKEE NI PUN CELUPAR…kah kah kah….

celupar celupit
nak undi bagi duit…. kah kah kah kah….



PASARAN ASIA JATUH

PETALING JAYA: Bursa saham Asis jatuh tengah hari kelmarin berikutan dengan merundumnya busrsa saham di Jalan Tembok ( Wall Street )

Ini adalah tanda-tanda kedatangan bencana yang lebih teruk lagi akan berlaku

Jika semua ini berterusan maka, dan ekonomi global akan terus meleset.


Nikkei jatuh 255 mata atau 6.16%
Dow Jones jatuh 411.3 mata atau 4.73%
Hang Seng jatuh 6.63%
Kopsi Korea jatuh 6.39%
NST Index S’pore jatuh 3.06%

Hanya Komposit Index Kuala Lumpur yang terus NAIK 1.71% atau 15.19 mata untuk menjadi 875.15.

kah kah kah…. kah kah kah… bursa saham naik?..... kah kah kah


Bursa saham Kuala Lumpur dilihat unik….. kah kah kah.

Bursa saham terus naik kerana saham-saham ini amat takut dengan Menteri Keduitan Pertama Rosmah Mansor….. kah kah kah…

Itu pasal bursa saham di negara Asia jatuh yang NAIK hanya di malaysia… kah kah kah



SISTEM PENDIDIKAN MESTI BERUBAH NAJIB - melayau

KUALA LUMPUR 13 Nov. �Institusi pengajian tinggi awam dan swasta (IPTA/S) perlu bergerak ke arah pembaharuan intelektual bagi menghadapi cabaran dunia pada masa depan, kata Datuk Seri Najib Tun Razak.

Timbalan Perdana Menteri berkata, perkara paling penting yang perlu dilakukan untuk bergerak ke arah tersebut adalah memajukan infrastruktur intelektual.


kah kah kah….intelektual?..... kah kah kah….. najib ?..... kah kah kah…. intelektual?.... kah kah kah…

mat mongol ni lulus pereksa atau tidak?..... kah kah kah…. belajar kat mana?...... apa munkee ni tahu hal intelektual….. kah kah kah…

napa tak hapuskan Akta University dn Kolej Universiti ……. kah kah kah…. cakap bergegar-gegar…. kasut penuh taik…. kah kah kah

woit…. cukuplaaaa…. jangan tipu melayu lagi… sudah 50 tipu melayu…. kah kah kah… cukuplah jangan bodohkan orang melayu….. la ni dah ramai melayu jadi bodoh…. kah kah kah