.

Sabtu, 6 Disember 2014

AMERIKA MULA MENYERANG





KOMENTAR
apa yang dilakukkan oleh najib
tidak disukai oleh amerika
najib dilihat sedang mengikut kata
kumpulan melayu extreme kanan

dasar najib ini tidak selari
dengan mimpi  dan angan-angan
kuasa imperial amerika
untuk memasask asia

awas!
kenyataan biden ini juga
memang dilihat anti najib
tapi najib akan menjawab biden
dengan menandatangai tppa

tak percaya lihat dan tunggu


Naib Presiden Amerika Syarikat, Joe Biden melahirkan kebimbangannya terhadap apa yang didakwanya sebagai tekanan terhadap pembangkang di Malaysia dengan penggunaan Akta Hasutan dan undang-undang lain.

Beliau juga menyentuh tentang kes rayuan terakhir Ketua Pembangkang,  Anwar Ibrahim terhadap sabitan kes liwat terhadapnya.

KJ: AS patut cermin muka sendiri

Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin berkata negara Amerika Syarikat sepatutnya mencerminkan diri sendiri sebelum mengritik Malaysia mengenai pindaan Akta Hasutan 1948.

Dalam satu tulisannya di Twitter, Khairy berkata AS sepatutnya menutup pusat tahanan Guantanamo terlebih dahulu sebelum mempersoalkan Akta Hasutan 1948


KAH KAH KAH

woit
dalam politik dunia
pandangan khairy 
tidak ada siapa ambil pot

kenyataan kj ini
adalah CALL CARD
kenal kan diri
kepada kuasa imperial 
kj kata :
jangan risau  amerika
nak ajnjing rottweler baru
sila talipon kah kah kah

APA PUNYA TUUUR


----------

SATU NASEHAT




GENG YOU JI
teruskan berdoa supaya parti itu tumbang kerana memang dh tak boleh diperbaiki lagi. kepada geng UG, silalah masuk umno dn rasa lah sendiri apa yg anwar rasakan. ckp pun tk kan faham geng UG ni, sila masuk umno dan sedia utk disebar video lucah masing2. dah tahu umno kawan APCO, geng UG pandai pulak ckp CIA cuba jatuhkan ulamak mereka. 

yg kau pergi kawan dgn kawan APCO tu sapa suruh, bukan setakat CIA akan jatuhkan kau..... Allah pun akan jatuh dan hinakan kau. jgn salahkan rakyat dan umat, salahkan diri sendiri yg jadi bodoh dn menjayakan agenda CIA melalui pujuk rayu syaitan umno. kat akhirat nanti boleh ke salahkan org lain kalau ulamak UG diperlekehkan?

 bukan kah iblis kata aku bisik saja, tak paksa pun. umno pujuk rayu aje bukan paksa pun. jika paksa pun dan terbunuh insyaallah syahid. tp dh nk pilih tunduk pada pujuk rayu syaitan, terimalah akibatnya dunia dan akhirat. wasalam on UBAH DAN RUNTUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/30/14


-----------

GUNA KLIP TANPA KEBENARAN







SHAH ALAM - Walaupun memuji Presiden Umno, Najib Razak kerana mendengar dan mengambil berat pandangan rakyat dengan mengekalkan Akta Hasutan 1948, Mahathir Mohamad berkata, masih banyak rintihan rakyat tidak dibincangkan dalam Perhimpunan Agung Umno, minggu lalu.



KAH KAH KAH

woit
nak bincang buat apa
semua yang datang
dah enjoy kah kah kah
tengok klip TUKAR TIUB

cekai punya gerombolan
presiden cukup sewel
guna klip TT tak minta
kebenaran tukar tiub minta panda

APA PUNYA PUUUR







----

HANYA SATU SOALAN SAHAJA





MP Pandan itu berkata, memandangkan beliau disaman berhubung isu cincin itu, beliau bersedia untuk mempertahankan dirinya di mahkamah.

"Cincin itu menjadi satu tanda tanya selama bertahun-tahun. Saya pasti ramai peguam mahu menyoal balas Rosmah," katanya kepada Malaysiakini.


KAH KAH KAH

kah kah kah
orang ramai
hanya ingin tahu
satu pekara sahaja
ingin tanya rosmah
satu perkara sahaja

apakah pekara itu?

berapa KILO berat
badan anak badak
oppss.. berat badan rosmah
itu saja bukan banyak
mustahil tak boleh

KAH KAH KAH










----------

AMERIKA SUDAH MARAH





KAH KAH KAH

woit amerika dah marah
kah kah kah
apa manknanya ini

maknanya najib 
bertambah suwey
najib kena tibai
maknanya anwar 
akan bebas

APA PUNYA TUUUR




----------

SATU SEBAB SABAH MAHU MERDEKA






Anwar anggap laporan RCI Sabah sebagai satu sandiwara


Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim hari ini membidas laporan Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) mengenai pendatang tanpa izin di Sabah sebagai "kata-kata kosong untuk membebaskan Putrajaya".
Ketua Umum PKR itu berkata, tanggungjawab melibatkan skandal pendatang haram terbesar di Malaysia terletak di bahu kakitangan awam.
"Perancang dan dalang sebenar yang bertanggungjawab membawa masuk pendatang haram daripada Indonesia dan Filipina ke Sabah dibiarkan terlepas daripada hukuman," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Anwar berkata, tempoh pendengaran RCI yang terlalu lama pada mulanya menjanjikan keadilan dan hukuman setimpal terhadap rakyat Sabah dan rakyat keseluruhannya.
Malangnya, menurut Anwar hasil laporan setebal 366 muka surat itu mengandungi maklumat tidak bermakna yang hanya membebaskan Putrajaya daripada sebarang kesalahan.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/anwar-anggap-laporan-rci-sabah-sebagai-satu-sandiwara#sthash.lR2qGliS.dpuf

KAH KAH KAH

woit
ini sebab
warga sabah 
naik angin
jadi marah
pendatang haram
melimpah limpah

kerana ini warga sabah
mahu merdeka

padan muka

APA PUNYA TUUUR


------------

NAJIB SUDAH BERANI





Apakah Dr Mahathir, Kadir blogger ‘bangang’ dimaksudkan Najib, soal PAS

Ketua Penerangan PAS, Mahfuz Omar menuntuti Najib Razak untuk memberikan penjelasan "blogger bangang" Umno yang dimaksudkannya ketika berucap semasa penggulungan di Perhimpunan Agung Umno 2014, hujung bulan lalu.
Ahli Parlimen Pokok Sena itu berkata, adakah blogger "bangang" yang perdana menteri itu maksudkan termasuk bekas pemimpin Umno seperti Mahathir Mohamad yang kini aktif menggunakan blog beliau untuk mengkritik atau memberi pandangan terhadap pentadbiran Najib, termasuk juga bekas ketua pengarang kumpulan New Straits Times Press (NSTP)  A Kadir Jasin.
"Adakah  Mahathir, Kadir Jasin juga dalam konteks (blogger) bangang?" kata Mahfuz kepada The Malaysian Insider hari ini.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/apakah-dr-mahathir-kadir-blogger-bangang-dimaksudkan-najib-soal-pas#sthash.k0Ne9Xck.dpuf

KAH KAH KAH

woit
najib memang hebat
madey dikatakan bangang
kadir jasin pun sama
najib memang hebat
najib tahu madey
dah hampir padam
inilah masa menibai

kayu dah condong
memang selalu 
kena kencing

KAH KAH KAH



-----------