.

Jumaat, 18 Disember 2015

BERITA MEMERANJATKAN







PUSAT

MAKSiAT

DEKAT RUMAH 

PASONG?



MyWatch: Pusat maksiat hanya 300 meter dari IPK KL

 | December 18, 2015
Premis menjalankan aktiviti pelacuran, jual beli dadah dan tempat berkumpul ahli-ahli kongsi gelap tetapi tidak diserbu oleh pihak berkuasa.

PETALING JAYA: Malaysian Crime Watch Task Force (MyWatch) mendakwa sebuah spa di ibu negara telah menjalankan aktiviti maksiat dengan berselindung atas nama pusat urut.
Pengerusinya,  R. Sri Sanjeevan menyatakan, premis tersebut telah menjalankan aktiviti pelacuran, jual beli dadah dan tempat berkumpul ahli-ahli kongsi gelap tetapi tidak diserbu pihak berkuasa.
“Pusat maksiat yang diberi nama Saboon Spa ini beroperasi sejak sekian lama tanpa pernah diserbu oleh pihak berkuasa. Pemiliknya adalah seorang lelaki berbangsa Cina yang dikenali sebagai Leng Chai (Lelaki Tampan).
“Berselindung di sebalik nama pusat urut, premis ini turut menyajikan aktiviti pelacuran, jual beli dadah, dan tempat berkumpulnya para kongsi gelap yang ada diantaranya sedang diburu pihak polis,” ujarnya dalam satu kenyataan.
Jelasnya lagi, beliau hairan pusat maksiat terbesar di ibu negara itu masih beroperasi sedangkan jaraknya dengan Ibu Pejabat Polis Kontijen (IPK) Kuala Lumpur lebih kurang 300 meter sahaja.
“Dengan jarak yang sebegini hampir, adalah sesuatu yang menghairankan jika kewujudannya sebagai pusat maksiat tidak diketahui oleh pihak polis.
“Apa gunanya PDRM mewujudkan Pasukan Tindakan Khas Anti Maksiat, Judi dan Gangsterisme (STAGG) jika tidak mampu menggempur pusat maksiat seperti ini,” tegasnya.
Sanjeevan turut mendedahkan bayaran yang dikenakan adalah sebanyak RM198 untuk 2 jam dan dalam waktu itu pengunjung boleh menggunakan perkhidmatan spa dan sauna sambil ditemani oleh gadis-gadis pelayan.
“Gadis-gadis tersebut boleh dibawa ke bilik hotel untuk memuaskan nafsu dengan sejumlah bayaran lain yang ditetapkan,” dakwa beliau lagi.
Pada masa sama, MyWatch menyatakan pihaknya sedia untuk mendedahkan rakan kongsi senyap dalam pengoperasian pusat maksiat ini.
“Pendedahan MyWatch seterusnya adalah mengenai orang-orang kenamaan (VIP) yang terlibat sebagai “sleeping partner” di dalam pengoperasian pusat maksiat ini.
“MyWatch bersedia mendedahkan identiti pemilik pusat maksiat ini tetapi adakah STAGG berani menunjukkan kuku dan taring mereka untuk menangkap Leng Chai di bawah Akta Pencegahan Jenayah (POCA)?” soalnya.

KAH KAH KAH
woit
masuk akal ke berita ini
ini macam berita palsu
tak munusabah
pusat maksiat ini hanya 
300 meter dari rumah pasong
nama tempat ada
nama towkay ada
harga berancuk pun ada
hairan pelik takjub
mustahil polis tak nampak
kah kah kah
kenapa polis tak nampak
kah kah kah
pusat maksiat ini
mesti dah kautim dengan
bomoh jinnakolojis
kah kah kah
bila kereta polis lalu 
jin ubah bangunan
jadi berbentuk masjid
china doll bertelekong
pelangan semua berwirid
kah kah kah
bila kereta polis hilang
semua bezakar dan berzakar
kah kah kah

ZAKAR RiA


-----------------

TPPA SAMPAI LAGI HARGA MELAMBONG





APA PERANAN

KERAJAAN?
KOMENTAR
tol naik kerajaan ok
minyak naik kerjaan ok
cukai naik kerajaan ok
naikan cukai kerajaan
yang kenakan GST kerajaan
salahkan luaran mana?
luaran apa?
buat janji dengan TPPA?
bila TPPA sampai 
harga lagi melambung
sapa ikat janji?



Harga barang naik faktor luaran, bukan salah kerajaan, kata Najib

18 Dec — Kerajaan tidak seharusnya dipersalahkan susulan kenaikan harga barang kerana ia sedang berusaha sebaik mungkin mencari penyelesaian kepada isu peningkatan kos sara hidup yang disebabkan “faktor luaran”, kata Najib…

KAH KAH KAH
woit
ini semua salah yahudi
ini semua salah dap
ini semua salah china
ini semua salah anwar
ini semua kerja orang luar
kah kah kah
bila TPPA sampai
lagi harga barang naik
kali ini tak boleh
komplaian apa apa
ini kapitalis besar
silap silap kena saman
kah kah kah
kesian bani melayu
hidup hidup kena jual

KENA JUAL


------------

LAWAK LEPAS BERJUMAAT







LAWAK  JUMAAT

islam arab saudi

terpancut salahkan

tangan

terpancut atas perut

salahkan perut

terpancut belum

tercabut salahkan

cabut




------------

LATIHAN PERANG - LAUT CHINA SELATAN








TEGANG

TERUS

TEGANG

China carries out war games in South China Sea this week

BEIJING: China’s military carried out war games in the disputed South China Sea this week, with warships, submarines and fighter jets simulating cruise missile strikes on ships, the official People’s Liberation Army Daily said on Friday.
China claims almost all of the energy-rich waters of the South China Sea, through which more than $5 trillion of maritime trade passes each year. The Philippines, Brunei, Vietnam, Malaysia and Taiwan have overlapping claims.
The US Pacific Fleet Commander on Monday warned of a possible arms race in the disputed South China Sea which could engulf the region, as nations become increasingly tempted to use military force to settle territorial spats.
In a front page story, the newspaper said the drill was carried out on Wednesday across “several thousand square kilometers” of waters somewhere in the South China Sea

KOMENTAR
dua bulan dulu
amerika buat latihan
sekarang china pula
semua ini menjadikan
suasana tegang
perebutan minyak & gas
akan beterusan
jangan lupa punca
perang dunia pertama
perang dunia kedua
semua melibatkan
perebutan bahan petrolium

SAMA iNGAT

------------

BERAMAL JARIAH DENGAN GOLF









BERGOLF

ERTiNYA 

BERAMAL

 JARiAH



REMBAT SAMPAI TERSUMBAT
...mmg pun...si salleh ni dlu kan handle teknologi park..rembat dan sembat smpai tersumbat...mmg lahanat..!!! on BERAMAL JARIAH BERGOLF

in response to Hahaha.. gua raser ada 2600 juta macam lagi kisah Yapeim ni kalo dikorek betul2.. ini NOW baru korek x sampai 60 hari.. dah mcm2 hal.. mau betul2 titik sejak 50 tahun dulu semua jabatan mufti, jabatan agama, pusat zakat negeri .. gua raser lebih 2600 juta kes mengepow segala duit derma, zakat, fidyah pergi entah kenana.. mmg meriah la NOW dah jumpa lubuk.. 

Nak gua bitau satu lagi.. projek gajah putih Teknologi Park Malaysia Bukit Jalil.. lagi meriah duit2 geran2 penyelidikan diboleh kroni2 UMNO.. macam2 geran dari Zaman Saleh Lembu dulu hinggalah projek MIMOS dan Jaring Internet terbongeng... Bukan tiris daaa...ini sudah banjir dan tsunami wang daa.., by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/18/15
MINDA BONSAI
Selagi minda bonsai tak dapat bezakan politik agama parti kuasa dan ekonomi...selagi itu melayu akan diperkudakan oleh berkuasa... rakyat tanya 2.6 billion mereka jawab dap mengancam kedudukan islam melayu...piiiraaahhhh....mahathir tanya sapa arah sirul bunuh althantuya... mereka jawab komplot jatuhkan najib.... 

lemah lah...lain soalan lain pula jawapan...apa punya turrrr.... sakit bertambah...semua jadi isu agama bangsa walhal mereka dok merompak sekian lama...asal projek masuk duit masuk sudah...lain dikemudikan ikut cara bugis...ini lah msia woit kah kah kah mampooos on BERAMAL JARIAH BERGOLF
Anonymous
on 12/17/15

NENG RAMAI PEMINAT
Yang bab neng ramai minat bro...bukan apa ...amal jariah berbakti kepada negara tu...kah kah kah... msia nie dah sesak macam 2 mereka buat masih rakyat buta tuli demi negara agama bangsa kah kah kah... on BERAMAL JARIAH BERGOLF
Anonymous
on 12/17/15
GOLF SIMULATOR
Islam Golf Simulator ni amat diperlukan dan amat sesuai untok anak yatim. Bisnes dan Korupsi yang amat besar biasanya dirunding dipadang Golf. Anak anak yatim dan yang miskin perlu disediakan pengalaman seperti ni. Syorkan juga kepada badan "amal" ni untok sediakan bilek KaraOke. 

Dalam bilek KaraOke , anak yatim dan yang miskin boleh belajar cara pegang Botol Besar dan cara YumSeng dengan para Taikon ,Taiko dan pegawai atasan. hahahaha..nape tak buat Kaaba Simulator ya? Bolehlah yang miskin dan yang tak mampo pi Arab tu rasa cara cara jalan keliling Kaabah. on BERAMAL JARIAH BERGOLF
Anonymous
on 12/17/15
LOBANG OKEY
Bola masuk dalam lobang okey, tak de masalah, tak silap gwa harose hokooom nye .. Masalah nye bila batang masok lobang .. panjang ceritanya .. mula-mula kena pi Paris dulu ambik krusus kawin .. lepeh tu baru bole kawin .. Aku cadangkan Yapeim buat similator permainan batang masok lobang .. similator entot namanya .. okey tak cadangan gWa ni NOW. on BERAMAL JARIAH BERGOLF
panglimo potaseh
on 12/17/15
KUBUR
Nanti di kubur Dan di akhirat jawablah. Nak beri alasan apa nanti on BERAMAL JARIAH BERGOLF
Anonymous
on 12/17/15





----------------

KUMPULAN DUA PENYAMUN







PENYAMUN 

BANK

PENYAMUN 

BALAK

BERSATULAH!
KOMENTAR
berpolitik bertujuan
untuk mencari kuasa
dengan kuasa boleh
memiliki punca ekonomi
parti ketuanan melayu 
guna kemelayuan untuk 
mengolah persetujuan
parti pas menggunakan
agama islam untuk
mengolah persetujuian
dua2 usaha bertujuan
untuk mendapat kuasa
untuk mendapat harta
untuk mendapat kekayaan

islam ke?
bahai ke?
hindu ke?
kristian ke?
kalau berpolitik
tidak akan lari dari
hukum asas ini



Kerjasama dengan Umno, PAS tak mahu 'perpaduan penyamun'

PAS tidak mahu melihat kerjasama yang sedang diusahakan antara parti itu dengan Umno diibaratkan seperti 'perpaduan penyamun'.
Naib Presidennya, Mohd Amar Nik Abdullah menegaskan bahawa ini kerana kerjasama perpaduan sebegitu tidak akan kekal lama dan hanya akan mengundang perbalahan semula.

KAH KAH KAH
woit
ini kes berat
lagi bertambah berat
merompak dengan ayat
merompak dengan nas
merembat balak dg hadiS
merampok bank dengan nas
berat amat berat
bahaya amat bahaya
kah kah kah

AYAT LAGi

--------------

AYAT SUDAH KELUAR







AYAT PUN

ADA MARi


BERSATU


KOMENTAR
bila najib mula 
baca ayat quran
bila ayat quran 
dijadikan sandaran
maka wajib tahu
maknanya



Sekali lagi Najib ajak Abdul Hadi bersatu


KUALA LUMPUR - Najib  sekali lagi mengajak Pas untuk bergabung dengan Umno.

Kali ini, hasrat itu disuarakan Najib di hadapan Hadi  dalam Multaqa Serantau Alumni Al Azhar, di sebuah hotel dekat sini.

"Seperti ayat 103 surah al-Imran yang maksudnya berpegang teguh lah kamu dengan  tali ALLAH dan jangan berpecah.

"Cuba kita kupas dan renung. Apakah pengertian ayat ini. Ayat ini bermula dengan perintah. Ini bukan pilihan, ini wajib. Makna bila ALLAH perintah, wajib kepada kita untuk ikut seterusnya menjurus kepada perpaduan. Dalam ayat itu juga ditegaskan jangan kamu berpecah belah.

"Maka saya ingin menyatakan bahawa saya mewakili kabilah saya dan tuan guru Hadi mewakili kabilah beliau supaya untuk berpegang kepada pengertian ayat ini dan bersatu," katanya

KAH KAH KAH
woit
memang wajib bersatu
jangan buang masa
bukti  sudah ada
tuan haji najib ada ayat
tuan haji najib bacakan
ayat untuk tuan haji hadi
ini hebat ini ligat
kah kah kah
memang wajib bersatu
jangan lambat lambat
nanti ayat lesap

MARi BERSATU

------------

SIAPA COOL SIAPA POYO










SIAPA COOL
SIAPA POYO

senarai siapa cool
siapa poyo 2015
sedang disusun
pembaca yang ada
nama untuk disenarai
sila berhubung


---------

TAHNIAH UNTUK YANG BERANI








TAHNiAH

KESAH

BERSURAH


KOMENTAR
tiga agama 
yahudi christian & islam
ada tema kesah & surah
yg sama atau hampir2 sama
penganut tidak berkenalan
penganut dipisah pisahkan
maka penganut tidak sedar
mereka terus ditakutkan
lagi bebal penganutnya
yang senang ditambat hidung
dikahwinkan pula dg politik
bebal yang membebalkan

Orang Islam tidak gentar dengar perkongsian agama, aktiviti penganut Kristian


Amalina (bukan nama sebenar) mendakap bayinya yang berusia 7 minggu sambil mendengar seorang aktivis Kristian memetik ayat-ayat daripada  Bible di hadapan penonton yang kebanyakannya terdiri daripada wanita Melayu, Islam bertudung.
Di sebelah wanita berusia 42 tahun itu, 4 anak-anaknya yang berusia daripada 8 hingga 18 tahun, hadir pada forum "Pertukaran Ayat: Perbincangan antara orang Kristian dan Islam" yang diadakan di Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur malam tadi.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/orang-islam-tidak-bimbang-dengar-penganut-kristian-kongsi-kisah-agama-aktiv#sthash.wpIp0xpj.dpuf

SALUT UNTUK

MEREKA YANG

BERAN
i



---------------

PETANDA BAWA TANDA




TANDA

DAN

TANDA TANDA



Pasar raya Aeon Big di Seremban ditutup


Tiga tahun selepas Aeon Co Ltd, peruncit terbesar di Jepun, mengambil alih Carrefour Malaysia, peruncit besar Perancis, dalam perjanjian bernilai hampir RM1 bilion, cawangan Aeon Big di Seremban menutup operasinya.
Pasar raya besar itu, antara 28 rantaian kedainya di seluruh Malaysia, terletak di Rahang, di pinggir bandar Seremban, di mana terdapat juga pasar raya besar utama lain termasuk Giant, Tesco, Mydin dan Econsave.
Notis mengenai penutupan pasar raya berkuat kuasa 31 Disember itu dipaparkan di luar premis.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pasar-raya-aeon-big-di-seremban-ditutup#sthash.aFG3maDP.dpuf

KAH KAH KAH
woit
apa sudah jadi
tok peraih tak sampai ke?
apa sudah jadi
tesco pakai bomoh ke?
kah kah kah
jumpa JINNAKOLOJIS
minta  tangkap pelaris
kah kah kah

MERUNDUM

---------------

AMARAN UNTUK ERDORGAN









SULTAN ERDORGAN






TURKISH GOVERMENT:WE CAN OCCUPY RUSSIA IN SEVEN DAYS

"Since the crash of" Sukhoi-24 "russian, Russia has taken every conceivable opportunity to undermine Turkey. Certainly my government behaves like a mature and experienced government, but our patience has limits. Faced with Russian efforts, we have, no fear, no remorse. We act with moderation, to bring our relations back to normal, if necessary, I assure you ,we can can occupy Russia in less than seven days with NATO and our regional allies "


SULTAN 

ERDORGAN:
sebelum kamu memulakan
perang menyerang rusia
sila baca ini dahulu:

Let Me Take You on a Missile Cruise









The Pentagon is very much aware of the tremendous heavy metal Russia may unleash if provoked to the limit by someone like Erdogan. Let's roll out an abridged list. 

Russia can use the mighty SS-18 – which NATO codenames “Satan”; each “Satan” carries 10 warheads, with a yield of 750 to 1000 kilotons each, enough to destroy an area the size of New York state.

The Topol M ICBM is the world's fastest missile at 21 Mach (16,000 miles an hour); against it, there’s no defense. Launched from Moscow, it hits New York City in 18 minutes, and L.A. in 22.8 minutes.

Russian submarines – as well as Chinese submarines – are able to launch offshore the US, striking coastal targets within a minute. Chinese submarines have surfaced next to US aircraft carriers undetected, and Russian submarines can do the same.

The S-500 anti-missile system is capable of sealing Russia off from ICBMs and cruise missiles. (Moscow will only admit on the record that the S-500s will be rolled out in 2016; but the fact the S-400s will soon be delivered to China implies the S-500s may be already   operational.)



The S-500 makes the Patriot missile look like a V-2 from WWII.

Here, a former adviser to the US Chief of Naval Operations essentially goes on the record saying the whole US missile defense apparatus is worthless.

Russia has a supersonic bomber fleet of Tupolev Tu-160s; they can take off from airbases deep in the heart of Russia, fly over the North Pole, launch nuclear-tipped cruise missiles from safe distances over the Atlantic, and return home to watch the whole thing on TV.

Russia can cripple virtually every forward NATO base with tactical – or battlefield – small-yield nuclear weapons. It’s not by accident that Russia over the past few months tested NATO response times in multiple occasions.

The Iskander missile travels at seven times the speed of sound with a range of 400 km. It’s deadly to airfields, logistics points and other stationary infrastructure along a broad war theatre, for instance in southern Turkey.

NATO would need to knock out all these Iskanders. But then they would need to face the S-400s – or, worse, S-500s — which Russia can layer in defense zones in nearly every conceivable theater of war. Positioning the S-400s in Kaliningrad, for instance, would cripple all NATO air operations deep inside Europe.

And presiding over military decisions, Russia privileges the use of Reflexive Control (RC). This is a tactic that aims to convey selected information to the enemy that forces him into making self-defeating decisions; a sort of virus influencing and controlling his decision-making process. Russia uses RC tactically, strategically and geopolitically. A young Vladimir Putin learned all there is to know about RC at the 401st KGB School and further on in his career as a KGB/FSB officer.
All right, Erdogan and NATO; do you still wanna go to war?

------------------