.

Selasa, 11 April 2017

TANDA TANDA PRU14




APA MAKNA

BERITA INI?

Ribuan pendatang Filipina diusir dari Sabah

Ada di antara mereka yang diusir kembali ke Sabah kerana keluarga dan peluang pekerjaan lebih baik di Malaysia. More ››

MAKNANYA

PRU14 MAKIN

DEKAT ATAU

INI PROJEK

SAILANG AFDAL






-----------------

NEGARA KAPIR MENERUSKAN KES 1MDB






LENGKAPKAN

APA MAKNA

TUTUP KES

ATAU

BUKA KES

SAJE TANYA

JANGAN MARAH


Apandi arah SPRM lengkapkan siasatan SRC International

PEGUAM Negara  Tuan Haji Mohamed Apandi Ali mengarahkan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Negara (SPRM) melengkapkan siasatan terhadap aliran wang dari SRC International ke akaun perdana menteri, dan pada masa sama menjelaskan beliau tidak pernah arah siasatan dihentikan.
“Bila kami isytihar NFA (tiada tindakan lanjut), ia bermakna kami letak ia di tepi. Kecuali dan jika ada bukti baharu, waran dikeluarkan untuk fail dibuka semula dan disiasat sekali lagi, kami akan buat begitu.
ORANG RAMAI

KAN FUSE

DI USA

DI SWISS

DI SINGAPURA

SEMUA NEGARA

KAPIR HARBI

KES 1MDB 

DIBICARAKAN

NGAPA DI KL

TAK JALAN2

INI TAMBAH

CUNT FUSE

JADI MENTAL








------------

BERSERBAN BUKAN PAK BAI







KOPIAH SERBAN JUBAH
Satu soalan saja yang penting. Yang LAHAP 90 Juta tuh pakai KOPIAH SERBAN JUBAH ke tidak ?????? Kalau ada , maka betul lah Pak Affin tuh sedara PAS Ha ha ha ha ha ha ha ha Ada MASYOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKK on SAMBUNGAN BERITA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:47 PM






------------------

POLITIK KOTOR PERLU SABUN









SEMUA 

TUNGGU

POLITIK

BERSIH 

DAN SUCI

Provokasi politik kotor Rafizi 
perlu dihentikan
KOTA BHARU - Provokasi politik kotor yang dibuat Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli mengenai tuduhan Pas menerima wang daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB) perlu dihentikan segera.

Naib Ketua Pemuda Pas Kelantan, Mohd Arif Abdullah berkata, tuduhan yang tidak berbukti itu sebenarnya hanya mainan politik parti tertentu untuk memecah-belahkan kepercayaan penyokong kepada parti Islam itu.

Malah, beliau memberitahu, ini bukan kali pertama pemimpin itu cuba memburukkan nama Pas dengan mengaitkan dengan pemberian dana, sekali gus membuktikan ia hanya sengaja dibuat untuk menimbulkan persepsi negatif kepada parti itu.

POLITIK PAS

BERSIH SUCI

PAKAI SABUN

JENIS APA?

SAJE TANYA

MAHAL KE?

SABUN MAHAL

PARTI PAS

SANGGUP BELI

MAKLUMALAA

ADA 90 JUTA

RAFIZI TAKDA

APA APA


---------------

PETANG INI






PETANG INI

 SEBELUM JAM 4
KUALA LUMPUR
HUJAN LEBAT
KILAT SABUNG MENYABUNG
PETIR DAN GURUH
EZI SEPANG DAN GATE
HURU HARA








-----------

SAMBUNGAN BERITA





RAFIZI JANJI

BERI NAMA

HARI SENIN

DUNIA TAK 

SABAR SABAR



SAPA


Bekas pemimpin kanan tak tahu Pas terima dana 1MDB
KUALA LUMPUR - Bekas pemimpin kanan Pas, Salahuddin Ayub menyatakan beliau tidak pernah dimaklumkan berhubung dakwaan penerimaan dana daripada 1MDB sepanjang menjadi pemimpin dalam parti Islam itu.

"Yang pasti saya tidak terima apa-apa, dan saya tidak tahu dan tidak dimaklum tentang perkara itu (Pas terima dana 1MDB)," katanya dalam sidang medianya di Ibu pejabat Amanah di sini, hari ini.

Salahuddin berkata demikian bagi mengulas kenyataan Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli yang  mengaitkan Pas dengan dana 1MDB yang disalurkan melalui seorang bekas pemimpin kanan parti Islam itu.


SAPA DIA

TERIMA DUIT

DARI 1MDB 

JENG JENG 

TUNGGU HARI

SENIN DEPAN


--------------

MAT BANGLA DAN MELAAYU







MAT BANGLA  DAN MELAYU
kalau nak tau masuk atau belum kena tanya dek bangla, dgn bangla, ramai pompuan melayu ditusuk oleh abg bangla, kalu tanya kenapa minat bangla, depa kata bangla besaq, padat, tegang, penjang, no buncit, rajin kerja, rajin belanja, bukan harap pompuan cari duit pon, tusuk kaw kaw, manakala melayu asyik nak politik, sembang kedai kopi, buang masa tunggu brim kah kah kah...
ini cerita benar... apa pun bangla tidak menadah tangan mintak bantuan, pelik tengok tv, cuaca petani tunggu bantuan , nelayan tunggu elaun...semua nak bantuan kah kah kah...baik bagi kat bangla tanam.padi, ternak, nelayan aemua... selepas kerja habis kita masih boleh panggil mereka pendatang....kah kah kah on 
DAH MASUK KE ?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/11/17





--------------

POLITIK DUNIA HARI INI






DUNIA 

HARI INI


KOMENTAR

gereja di bom di mesir
perang beterusan di libya
perang berterusan di iraq
di afghanistan dan di syria

di asia 
korea utara
mencuba senjata baru
korea selatan dan amerika
bawa masuk senjata baru

laut china selatan 
direbut oleh china
laut ini direbut oleh
malaysia vietnam dan pilipina

dua kuasa dunia 
amerika dan rusia
sedang bertembung

harga minyak akan naik
hutang amerika makin naik
saham di wall street
sedang melambong naik

ekonomi china sedang perlahan

apa makna semua ini?

maknanya 
kita semua dalam bahaya
maknanya umat manusia
dalam bahaya

bila harga minyak akan naik
saham di wall street
akan meledak jatuh

perang hari ini
kungkin merebak
membawa perang dunia
semakin rapat
bahangnya sedang dilihat

yakinlah
kali ini jika perang dunia pecah
kita semua hancur lebur
umat manusia akan hancur
senjata dan bom nuklear
akan memusnahkan kita semua


beg birkin
audiq7 morris cooper
rumah besar di country height
kondo dekat klcc
berjuta bilion duit dalam bank
semua tak ada nilai
kerana ledakan nuklear
akan menamatkan sejarah
umat manusia di bumi ini

amin




Russia and Iran warn US they will 'respond with force' if red lines crossed in Syria again: The alliance supporting Syriangovernment made a joint statement threatening action in response to “any breach of red lines from whoever it is”.

Trump officials tell Russia to drop its support for Syria’s Assad: Officials in the Trump administration on Sunday demanded that Russia stop supporting the Syrian government or face a further deterioration in its relations with the United States.

"We're calling (Russia and Iran) out," US Ambassador to the United Nations Nikki Haley said: "I don't think anything is off the table at this point. I think what you're going to see is strong leadership. You're going to continue to see the United States act when we need to act."

baca disini:
http://www.informationclearinghouse.info/






----------------

ADA GST - HARGA BARANG TURUN





F.BOOK

Realiti pemimpin2 AMENO yang kerap menipu rakyatnya demi menghalalkan cukai GST 6% terhadap rakyat termasuk yg fakir miskin turut sama jadi mangsanya.
TETAPI NAJIB TETAP KATA...Kerajaan tidak tahu nak menipu rakyat



Tora Tora Bn akan menang lagi..dgn pembangkang x bersatu,pastu bn bg dedak gred a kat pemakan2 dedak..tanggung lg 5 tahun punya pemerintahan
LikeReply1April 5 at 9:07pm
Mohd Hazani Arifin Biarlah barang2 naik harga.. apa salahnya.. janji ringgit kita turun..
Haa.. baru lah demokasi terpimpin nama nya.. hidup Umno.. ini semua salah DAP..
LikeReply1April 7 at 12:05am
William Granetin Dh kena GST, 
Rakyat lagi disalahkan.. 
Wahai rakyat Msia, masih kah kita nak menyimpan pemimpin2 sebegini? 
...See More

Hashim Shahrul ikut hukum islam, golongan asnaf tak boleh dikenakan cukai!
LikeReply6April 5 at 4:16pm
Ealmert Martine yg bodoh rakyat yg mengundi bn......!!!!! bn menang bermakna ramai lagi rakyat yg bodoh,terutamanye bangsa melayu......!!!
LikeReply5April 5 at 6:27pm
Mohdnoor Kerajaan memang tak tahu menipu rakyat betul cakap mu najib seratus peratus aku sokong tabikkkk
Tapi sayang nya pm najib dan menteri lah yg duk dalam kerajaan yg menipu rakyat betul tak najib
---------------