.

Sabtu, 26 Januari 2019

LU TAK MAU KA?






LU TAK MAU KA?





PEMIMPIN ISLAM DIHINA








MEDIA  BARAT

KAPIR LAKNAT

MAKAN BABI

MINUM ARAK

HINA 

PEMIMPIN ISLAM

HINA KEPALA 

AGAMA ISLAM

HINA RAJA 

 SERAMBI MEKAH


Former Agong & Russian Beauty Queen Reportedly “On The Brink Of Divorce”

Following his alleged marriage to Russian beauty queen Oksana Voevodina, Sultan Muhammad V has abdicated the throne earlier this month, and now he is reportedly set for a divorce.

The 49-year-old king married the 25-year-old Miss Moscow in November and recent reports even said that the couple are expecting their first child.

Now, a new report from The Mirror is saying that the newlyweds’ marriage is currently on the rocks and they are on the brink of filing for divorce.

“The fairytale about the Russian Cinderella who married a king is likely to be over… preparing the necessary documents is already underway. The marriage lasted just a couple of months,” The Mirror cites Russian news outlet Tolko Nikomu.


MANA KADI

MANA MUFTI

MANA USTAD

MANA ILANG

PEJUANG ISLAM

DARI 

SERAMBI MEKAH

KENAPA SENYAP

PEMIMPIN ISLAM

DITOHMAH

DIFITNAH
https://hype.my/2019/163756/former-agong-russian-beauty-queen-reportedly-on-the-brink-of-divorce/

------------------

AYAH TOWKAY MINYAK






AYAH 

TOWKAY MINYAK
Hoi.. Tun M sewa heli datang kempen P78
 towkey bayar ke 
ooo lupa anak dia towkey minyak
 on MANA YG ISLAM
Publish | Delete | Spam
Gestapo 56
on 1/26/19



------------

DI SYURGA TAK ADA KERJA







DI SYURGA TAKDA

KERJA

BERJUBO 24 JAM
Ore tino dapat pelir la TT, silap² dapat berjubur lagi gangbang. Dlm syurga, semua ahli²nya hanya berpikir 24 jam berjimak ja kerjanya TT. Ini mmg kita didesign Allah begini. Xdak masa nak makan atau buat kerja apa².. Apalagi nak belek² emas intan berlian dlm syurga.. Buang masa TT ooi. 

Sbb tu pak² lebai hatta keciciran pelajaran, amat bergumbira dpt berjimak dan berjubur 24 jam non stop. Kat dunia dah la dpt 4 bini. Kat syurga tak terbilang pula bidadarinya. Toron saja mana kau suka atau bujur lalu, melintang patah. Belasah saja. Pak TT, cuba² la bukak Quran tgk. Jgn hanya cari idea nak gelakkan dan membahan orang ja. 
Tak rugi beribadah utk dpt burit, lubang jubur, syurga dan burit² tambahan TT ooi. Kurang² kita buat percubaan. Jika akhirat dan azab kubur serta azab mahsyar betul² x wujud mcm agnosticians pikiaq, kita jugak yg betul² gembira. Segala budi baik dan kejahatan kita, hilang begitu saja. Kahkahkah.. Gua lebih gembira bahagia dari lu. Sbb gua pun, ada merembat berjuta² 
on ORANG TINO DAPEK APO?
Publish | Delete | Spam
Enculez Vous
on 1/26/19la




=======

TINO DAPEK DILDO







TINO DAPEK DILDO
Kahkahkah..
ore tino dpt dildo emah jer.. Aper punyer turrr on 
ORANG TINO DAPEK APO?
in response to
 Pokok2 dan belukar akan ditumbuhi dildo dildo emas. Ore tino bebas bertinggung di mana2 yg mereka suka di taman firdausi. , by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
yopkome
on 1/26/19


----------------

UMUM SELASA INI






DIUMUM 

SELASA 29
Lu pun macam dah lupa nak umum apa ada pada 16feb. Dah tak ada built up bikin suspens lagi. 
on APA MAKLUMAT ITU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/26/19





------------------

MASUK JIL KERNA EKZOS




MASUL JIL SEBAB

LUBANG EKZOS
Jangan salahkan Najib kerana balun pungkor Altantyuya...sebenarnya sudah banyak kali najib berkeinginan untuk mencuba teknik sondol belakang ini...curious ... ada orang sanggup masuk jel keluar jel kerana lubang ekzos ni.... 
Akan tetapi setiap kali dia mencuba DI RUMAH.....dia mengalami kegagalan...anunya tak sampai ke destinasi....katanya lemak-lemak di sana terlalu tebal.... dah ada peluang lubang Monggol yang jadi sasaran.... 
on AKUAN BERSUMPAH BALA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/26/19




--------------

KENA TAIK MANGNOLIA




KULUM KENA  

TAIK MAGNOLIA
Kan aku dah kata, 
motif tuya kena c4 bkn 
sebab kes komisen ciput 500k, 
tapi sebab bila mak badak lolo bijan 
kunun nya aiskerim perisa magnolia rupanya perisa taik Mongolia. Kah kah kah. 
on AKUAN BERSUMPAH BALA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/26/19



--------------

OSTAT POKAH



OSTAT POKAH
Ostat pokaH ker ostat fekaH...jangan musnah Kan agama gara2 ostat pokaH keLim dia ajar fekaH ajar agama keLim patuh Syariat Syariah Tapi sebenarnya patuk2 Syariat patuk2 igama onLy 
on ORANG TINO DAPEK APO?
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 1/26/19




--------------

DUA KE 72 KE?





2 KE 72?
Kalau hadis bercanggah dengan quran, itu namanya hadis palsu. Kah kah kah Mana boleh ada dua perempuan saja, itu hari kata 72 bidadari, yg 70 tu sapa pakai? Setiap orang ada syurga masing2. Tak semestinya share syurga dgn kau. Jeles ke ostad lebai bini kau dapat ramai jantan tampan di syurga? Kah kah kah 
on ORANG TINO DAPEK APO?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/26/19

Kak



---------------

TANAH MELAYU BERNASIB BAIK




TANAH MELAYU

BERNASIB BAIK
Nasib baik la zaman ini zaman moden. Orang Monggol main saman dan lawan dalam mahkamah jer. Kalo zaman Kublai Khan - Genghiz Khan dulu, dah tentu kaum Melayu kena gulai dik kaum Monggol ni. Dah tentu anak Razak cucu Razak semua kena cincang sampai lumat. 
on BOSAN ENTOT BINI
Publish | Delete | Spam
dr chenor
on 1/25/19



----------------

AKUAN BERSUMPAH BALA





PEKARA 25 

MELAWAN LUPA
AKUAN BERSUMPAH P.I BALA
DIMAN NAJIB BERJUMPA ALTANTIYA
NAJIB MAIN JUBUR ALTANTUYA
SEMUA DALAM AKUN BERSUMPAH INI

Pengakuan peniaga karpet Deepak menarik balik sokongan terhadap Akuan Bersumpah kedua PI Balasubramaniam (Deepak: Bala kerana terlibat kes Bala) telah menjadikan isu pembunuhan warga Mongolia 'hidup semula'.

Oleh itu, elok rasanya kita terbitkan semula Akuan Bersumpah (SD) pertama yang telah diikrarkan oleh PI Balasubramaniam ini untuk mengembalikan semula ingatan kita terhadap isu yang kembali menjadi panas ini.

Terjemahan daripada SD asal yang dibuat dalam bahasa Inggeris.

Kes Altantuya : Terjemahan Akuan Bersumpah PI Bala

Saya, Balasubramaniam a/l Perumal …. dengan sesungguhnya mengaku seperti berikut ;

1. Saya pernah berkhidmat sebagai anggota Polis dengan Polis Di Raja Malaysia, menyertai pasukan ini sebagai seorang Konstabel dalam tahun 1981. Kemudian saya dinaikkan pangkat ke Lans Koperal dan akhirnya meletakkan jawatan daripada pasukan Polis dalam tahun 1988 sewaktu bersama Special Branch. 

2. Saya bekerja sebagai Penyiasat Persendirian sebaik saja meninggalkan pasukan Polis. 

3. Antara bulan Jun atau Julai 2006, saya telah diambil bekerja selama 10 hari oleh Abdul Razak Baginda untuk mengawasi beliau di pejabatnya yang terletak di Bangunan Getah Asli, Jalan Ampang antara jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang setiap hari bekerja ekoran gangguan yang dialaminya dari pihak ketiga. 

4. Saya berhenti daripada tugas tersebut selepas 2 ½ hari ekoran saya tidak menerima sebarang arahan yang sepatutnya.

5. Walaubagaimanapun saya telah diambil semula oleh Abdul Razak Baginda pada 5 Oktober 2006 ekoran gangguan panggilan telefon daripada seorang lelaki Cina yang mengenalkan diri sebagai ASP Tan yang mengugutnya supaya menjelaskan hutang. Kemudian saya mengenalpasti lelaki tersebut dikenali sebagai Ang, seorang penyiasat persendirian yang diupah oleh seorang wanita Mongolia bernama Altantuya Shaaribu. 

6. Abdul Razak Baginda risau berhubung individu bernama Altantuya Shaaribuu, wanita Mongolia di sebalik ugutan ini dan bimbang wanita ini akan sampai ke Malaysia untuk menghubunginya. 

7. Abdul Razak Baginda memberitahu saya bahawa dia bimbang bahawa Altantuya ada ‘kuasa’ yang diberikan oleh bomoh Mongolia dan menyebabkan dia akan ‘tunduk’ kepada Altantuya. 

8. Bila saya bertanya berkenaan wanita Mongolia itu, Abdul Razak Baginda beritahu saya bahawa wanita itu adalah kawannya yang telah diperkenalkan kepadanya oleh VIP dan meminta beliau membantu dari segi kewangan. 

9. Saya menasihatkannya agar membuat laporan Polis berhubung ugutan yang diterima melalui panggilan telefon daripada lelaki Cina bergelar ASP Tan tetapi dia menolak untuk berbuat demikian dan memberitahu saya ianya melibatkan individu berprofil tinggi. 

10. Abdul Razak Baginda seterusnya beritahu saya bahawa Altantuya seorang penipu besar dan bijak mempengaruhi orang. Wanita ini juga didakwanya sebagai ‘mata duitan’ dan dia ada membiayai harta milik Altantuya di Mongolia. 

11. Kemudian Abdul Razak Baginda memberi saya dengar beberapa mesej suara di dalam telefon bimbit yang meminta dia membayar apa yang sepatutnya, jika tidak dia akan dipukul dan anak perempuannya dimalukan. 

12. Oleh kerana itu, saya dicadangkan untuk melindungi anak perempuannya Rowena dengan sebaik mungkin. 

13. Pada 9 Oktober 2006, saya menerima panggilan telefon dari Abdul Razak Baginda kira-kira jam 9.30 pagi dan saya diberitahu bahawa Altantuya berada di pejabatnya dan meminta saya ke sana segera. Oleh kerana pada waktu itu saya sedang dalam tugas pengawasan, saya menghantar Suras ke pejabat Abdul Razak Baginda dan saya akan turut serta kemudian. Suras bertindak mengawal situasi dan dia meminta secara sopan agar Altantuya dan dua orang rakannya meninggalkan premis tersebut. Bagaimanapun Altantuya meninggalkan nota yang ditulis dalam Bahasa Inggeris di atas kertas berlabel Hotel Malaya, meminta Abdul Razak Baginda menghubunginya melalui nombor telefon bimbit (nombor diberi) dan menulis sekali nombor bilik hotelnya dengan jelas. 

14. Altantuya telah memperkenalkan dirinya kepada Suras sebagai ‘Aminah’ dan memaklumkan kepada Suras tujuan dia ke sana adalah untuk menemui teman lelakinya. 

15. Tiga orang wanita Mongolia ini bagaimanapun telah datang semula ke pejabat Abdul Razak Baginda yang terletak di Bangunan Getah Asli, Jalan Ampang pada keesokan harinya kira-kira jam 12.00 tengahari. Mereka tidak memasuki ke dalam bangunan itu tetapi sekali lagi memberitahu Suras yang mereka mahu menemui teman lelaki Aminah, Abdul Razak Baginda. 

16. Pada 11 Oktober 2006, Aminah sendiri datang semula ke pejabat Abdul Razak Baginda dan memberi kepada saya sekeping nota untuk diserahkan kepada Abdul Razak Baginda, saya serahkan. Abdul Razak Baginda menunjukkan nota tersebut kepada saya yang pada asasnya memintanya menghubungi wanita Mongolia itu dengan segera. 

17. Saya mencadangkan kepada Abdul Razak Baginda bahawa adalah lebih baik diatur agar Altantuya ditahan jika masih terus bertindak mengganggunya, tetapi dia menolak kerana merasakan wanita itu akan pulang segera ke Mongolia sebaik saja menerima wang yang diminta. 

18. Dalam masa yang sama, saya mengaturkan tugas untuk Suras di Hotel Malaya bagi mengawasi setiap pergerakan ketiga-tiga wanita Mongolia itu, tetapi mereka mengenalinya. Rupanya mereka menjadi kawan Suras selepas itu dan Suras mengakhirinya selepas meluangkan masa beberapa malam di bilik hotel mereka. 

19. Bila Abdul Razak Baginda mendapat tahu yang Suras semakin rapat dengan Aminah dia meminta saya keluarkan Suras daripada Hotel Malaya. 

20. Pada 14 Oktober 2006, Aminah pergi ke rumah Abdul Razak Baginda di Damansara Heights bila saya tiada di sana. Abdul Razak Baginda menelefon telefon bimbit saya dan memaklumkan kepada saya tentang kehadiran Altantuya, saya terus bergegas kembali ke rumahnya. Bila tiba, saya dengar Aminah menjerit “Razak, haram jadah, keluar dari rumah”. Saya cuba menenangkannya tetapi gagal, jadi saya telefon Polis dan mereka sampai dengan dua buah kereta peronda. Saya menjelaskan situasi sebenar kepada anggota Polis, kemudian membawanya pergi dari situ menuju ke Balai Polis Brickfields. 

21. Saya mengikut kereta peronda tersebut menuju Balai Polis Brickfields dengan sebuah teksi. Saya telefon Abdul Razak Baginda dan peguamnya Dirren meminta mereka buat repot Polis tetapi mereka enggan berbuat demikian. 

22. Semasa berada di Balai Polis Brickfields, penyiasat persendirian Aminah, Mr Ang tiba dan kami berbincang bersama. Saya diberitahu untuk menyampaikan permintaan kepada Abdul Razak Baginda berupa wang sebanyak USD 500,000 dan tiga tiket penerbangan ke Mongolia, yaitu komisen yang belum dibayar kepada Altantuya hasil daripada perjanjian di Paris. 

23. Sebaik Aminah ditenangkan pada ketika ini, seorang polis wanita di Balai Polis Brickfields menasihatkan saya agar pulang dan selesaikan masalah ini secara berhemah. 

24. Saya memberitahu Abdul Razak Baginda tentang permintaan yang dibuat Aminah dan saya beritahunya yang saya kecewa kerana tiada yang mahu mendengar pandangan saya supaya membuat laporan Polis. Kami berbincang panjang tentang situasi itu bila saya menyuarakan hasrat untuk keluar dari tugasan ini. 

25. Sepanjang perbincangan tersebut dan percubaan untuk memujuk saya agar terus bekerja untuknya, Abdul Razak Baginda menjelaskan kepada saya tentang perkara berikut ; 

i) Dia telah diperkenalkan dengan Altantuya oleh Najib Razak dalam satu pameran berlian di Singapura. 

ii) Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur. 

iii) Najib Razak mahukan Abdul Razak Baginda menjaga Aminah kerana dia tidak mahu wanita itu memalukannya semenjak menjadi Timbalan Perdana Menteri sekarang. 

iv) Najib Razak, Abdul Razak Baginda dan Aminah pernah makan malam bersama di Paris.

v) Aminah mahukan duit daripadanya justeru merasakan dia berhak ke atas komisen USD 500,000 kerana turut membantu dalam perjanjian pembelian kapal selam di Paris. 

26. Pada 19 Oktober 2006, saya tiba di rumah Abdul Razak Baginda di Damansara Heights untuk bertugas waktu malam. Seperti biasa saya letakkan kereta di luar. Saya nampak sebuah teksi Proton Perdana kuning lalu dengan tiga penumpang wanita, seorang daripadanya ialah Aminah. Teksi itu membuat ‘pusingan U’ dan berhenti di hadapan rumah lalu penumpang wanita menurunkan cermin tingkap dan mengucapkan ‘Happy Deepavali’ kepada saya. Kemudian teksi itu terus beredar. 

27. Lebih kurang 20 minit kemudian teksi tadi datang semula bersama dengan Aminah sahaja di dalam. Aminah keluar dari teksi dan berjalan ke arah saya dan bercakap dengan saya. Saya hantar SMS pada Abdul Razak Baginda dan memaklumkan “Aminah ada di sini”. Saya terima SMS daripada Razak mengarahkan saya “lengahkan dia sehingga orang saya sampai”.

28. Dalam perbualan saya dengan Aminah, dia beritahu saya seperti berikut ;

i) bahawa dia bertemu Razak di Singapura bersama Najib Razak.

ii) bahawa dia juga bertemu Abdul Razak Baginda dan Najib Razak sewaktu makan malam di Paris. 

iii)bahawa dia dijanjikan sejumlah USD 500,000 sebagai komisen kerana membantu dalam perjanjian pembelian kapal selam di Paris.

iv) bahawa Abdul Razak Baginda ada membelikannya sebuah rumah di Mongolia tetapi abangnya terpaksa membiayai semula rumah tersebut dan dia sangat memerlukan wang untuk menebus balik.

v) bahawa ibunya sedang sakit dan dia perlukan wang untuk membiayai kos rawatan.

vi) bahawa Abdul Razak Baginda pernah mengahwininya di Korea sebagaimana ibunya berbangsa Korea manakala ayahnya berbangsa campuran Mongolia/Cina. 

vii)bahawa jika saya tidak membenarkannya untuk bertemu Abdul Razak Baginda, adakah saya boleh aturkan untuknya berjumpa dengan Najib Razak. 

29. Selepas berbual dengan Aminah lebih kurang 15 minit, sebuah Proton Aeroback merah sampai dengan seorang wanita dan dua lelaki. Saya kenal wanita itu sebagai Lans Koperal Rohaniza dan dua lelaki itu ialah Azilah Hadri dan Sirul Azhar. Mereka semua berpakaian biasa. Azilah berjalan ke arah saya manakala dua lagi menunggu di kereta. 

30. Azilah bertanya kepada saya samada wanita itu Aminah dan saya kata “Ya”. Kemudian dia berjalan sambil membuat beberapa panggilan telefon melalui telefon bimbitnya. Selepas 10 minit sebuah kenderaan, Proton Saga berwarna biru, dipandu seorang lelaki Melayu lalu secara perlahan. Cermin pemandunya sedia terbuka dan pemandu tersebut hanya memerhatikan kami. 

31. Kemudian Azilah beritahu saya bahawa dia akan membawa Aminah pergi. Saya beritahu Aminah yang mereka akan menahannya. Kemudian dua orang lagi keluar dari kereta dan bertukar tempat duduk, oleh itu Lans Koperal Rohaniza dan Aminah di belakang manakala dua lelaki di hadapan. Mereka beredar dari situ dan itulah kali terakhir saya menemui Aminah.

32. Abdul Razak Baginda tiada di rumahnya sewaktu semuanya ini berlaku. 

33. Selepas 19 Oktober 2006, saya menyambung tugas untuk Abdul Razak Baginda di rumahnya di Damansara Heights dari jam 7.00 petang hingga jam 8.00 keesokan paginya, berikutan mesej ugutan yang diterimanya dari seorang wanita yang dikenali sebagai ‘Amy’ yang juga merupakan sepupu ‘Aminah’ di Mongolia. 

34. Pada malam 20 Oktober 2006, kedua-dua orang rakan Aminah datang ke rumah Abdul Razak Baginda dan bertanya di mana Aminah berada. Saya beritahu mereka bahawa Aminah telah ditangkap malam semalam. 

35. Beberapa malam berikutnya, dua wanita Mongolia itu, Mr. Ang dan seorang lagi wanita Mongolia yang dikenali sebagai Amy datang semula ke rumah Abdul Razak Baginda untuk mencari Altantuya yang dipercayai sedang dikurung di dalam rumah. 

36. Bila kekecohan mula berlaku, lalu saya menghubungi Polis yang tiba seketika kemudian dengan kereta peronda. Sebuah lagi kereta peronda sampai kemudian bersama dengan pegawai penyiasat dari Balai Polis Dang Wangi yang bertanggungjawab terhadap laporan kehilangan orang yang dibuat oleh salah seorang wanita Mongolia, saya percaya ianya Amy. 

37. Saya menghubungi Abdul Razak Baginda yang sedang berada di rumah dan beritahunya tentang apa yang sedang berlaku di hadapan pintu gate rumahnya. Kemudian dia menghubungi DSP Musa Safri dan menghubungi saya semula memberitahu bahawa DSP Musa Safri akan menelefon telefon bimbit saya dan saya akan menyerahkan telefon bimbit itu kepada Inspektor daripada Balai Polis Dang Wangi. 

38. Kemudian saya menerima panggilan telefon dari DSP Musa Safri dan terus saya serahkan telefon bimbit saya kepada Inspektor Dang Wangi itu. Selepas perbualan mereka sepanjang 3 – 4 minit dia beritahu wanita Mongolia itu supaya beredar dan datang untuk berjumpa dengannya pada hari berikutnya. 

39. Pada atau kira-kira 24 Oktober 2006, Abdul Razak Baginda mengarahkan saya untuk menemaninya pergi ke Balai Polis Brickfields sebagaimana beliau dinasihatkan untuk membuat laporan polis berhubung dengan gangguan yang diterimanya daripada wanita Mongolia ini. 

40. Sebelum ini, Amy ada menghantar SMS kepada saya memaklumkan dia pergi ke Thailand untuk membuat repot ke Konsulat Mongolia berhubung kehilangan Aminah. Rupanya dia juga menghantar SMS yang sama pada Abdul Razak Baginda. Inilah sebabnya mengapa Razak beritahu saya bahawa dia dinasihatkan agar membuat laporan Polis. 

41. Abdul Razak Baginda beritahu saya yang DSP Musa Safri telah memperkenalkannya dengan seorang bernama DSP Idris, ketua jabatan jenayah, Balai Polis Brickfields, dan DSP Idris merujukkan dia kepada ASP Tonny. 

42. Bila Abdul Razak Baginda membuat laporan Polis di Balai Polis Brickfields, di hadapan ASP Tonny, dia diminta membuat kenyataan tetapi dia menolak seperti yang dia kata bahawa dia berada di luar negara. Dia bersetuju bagaimanapun berjanji akan menyediakan kenyataan itu dan menyerahkan ‘thumbdrive’ kepada ASP Tonny. Saya tahu ini tidak dilakukan sebagaimana ASP Tonny beritahu saya. 

43. Bagaimanapun hari berikutnya ASP Tonny meminta saya pula menyediakan kenyataan dan saya lakukan. 

44. Saya berhenti kerja untuk Abdul Razak Baginda pada 26 Oktober 2006 yaitu pada hari yang sama dia meninggalkan negara pergi ke Hong Kong. 

45. Pada pertengahan November 2006, saya menerima panggilan telefon daripada ASP Tonny dari IPK Jalan Hang Tuah meminta saya berjumpa dengannya berhubung kes Aminah. Bila saya sampai di sana serta-merta saya ditahan di bawah Seksyen 506 Kanun Acara Jenayah kerana mengugut. 

46. Saya ditempatkan di dalam lokap dan direman selama 5 hari. Pada hari ketiga, saya dibebaskan atas jaminan Polis. 

47. Pada penghujung November 2006, jabatan D9 IPK menghantar seorang detektif ke rumah saya untuk mengiringi saya ke IPK Jalan Hang Tuah. Bila sampai, saya diberitahu bahawa saya ditahan di bawah Seksyen 302 Kanun Acara Jenayah kerana membunuh. Saya dilokap dan direman selama 7 hari. 

48. Saya dibawa ke Bukit Aman dan di sana saya disoal-siasat berhubung SMS yang saya terima daripada Razak Baginda pada 19 Oktober 2006 yang bertulis “lengahkan dia sehingga orang saya sampai”. Mereka rupanya mendapat mesej ini daripada telefon bimbit Abdul Razak Baginda.

49. Kemudian mereka merekodkan semua kenyataan saya dari jam 8.00 pagi sehingga 6.00 petang setiap hari selama 7 hari berturut-turut. Saya beritahu mereka semua yang saya tahu termasuklah segala apa yang Razak Baginda dan Aminah beritahu saya tentang hubungan mereka dengan Najib Razak tetapi bila saya datang untuk tandatangan kenyataan saya, semua butiran terperinci dibuang. 

50. Saya memberi bukti dalam perbicaraan Azilah, Sirul dan Abdul Razak Baginda di Mahkamah Tinggi Shah Alam. Pendakwa tidak bertanya sebarang soalan kepada saya tentang hubungan Aminah dengan Najib Razak atau tentang panggilan telefon yang saya terima dari DSP Musa Safri, yang dipercayai sebagai ADC kepada Najib Razak dan/atau isterinya. 

51. Pada hari Abdul Razak Baginda ditahan, saya bersama dia di pejabat peguamnya pada jam 6.30 pagi. Abdul Razak Baginda memaklumkan kepada kami bahawa dia telah menghantar mesej kepada Najib pada petang sebelumnya untuk menyatakan bahawa dia tidak percaya bahawa dia akan ditahan, tetapi tidak menerima sebarang respons. 

52. Ringkasnya selepas itu, kira-kira jam 7.30 pagi, Abdul Razak Baginda menerima SMS daripada Najib Razak dan menunjukkannya kepada saya dan peguamnya. Mesej ini dibaca seperti berikut : “Saya akan berjumpa KPN pada jam 11.00 pagi ini… segala masalah akan selesai… tenanglah”. 

53. Saya difahamkan bahawa Abdul Razak Baginda telah ditahan pada pagi yang sama di pejabatnya yang terletak di Bangunan Getah Asli, Jalan Ampang. 

54. Tujuan Pengakuan Bersumpah ini adalah untuk ; 

i) Menyatakan kekecewaan saya terhadap mutu siasatan yang dijalankan oleh pihak berkuasa dalam kes yang melibatkan pembunuhan Altantuya Shaaribuu.


ii) Mendedahkan maklumat dari sumber yang kukuh menunjukkan memang wujud individu lain selain tiga tertuduh yang mesti memainkan peranan dalam pembunuhan Altantuya Shaaribuu. 

iii)Merayu kepada pihak berkuasa agar membuka semula penyiasatan mereka dalam kes ini segera dan dengan itu boleh jadi sebarang bukti baru diajukan ke mahkamah terlebih dahulu di penghujung pendakwaan kes. 

iv) Berdasarkan fakta dan pengalaman saya pernah bertugas dalam Polis Di Raja Malaysia selama 17 tahun, sesungguhnya saya yakin tiada pegawai Polis yang akan menembak seseorang di kepala dan meletupkan badan mereka tanpa menerima arahan khusus daripada pihak atasan mereka terlebih dahulu.

v) Menyatakan kebimbangan saya mengapa pihak pembela tidak dipanggil dalam perbicaraan pembunuhan yang dimaksudkan, tertuduh Azilah dan Sirul tidak perlu bersumpah dan bersaksi sebagaimana arahan yang diterima dan daripada siapa mereka berdua menerima arahan. 

55. Dan saya membuat pengakuan ini dengan tenang dan teliti serta percaya ianya adalah benar dan dengan niat baik sebagaimana peruntukan dalam Akta 1960 Akuan Bersumpah.



Balasubramaniam a/l Perumal1 Julai 2008




----------------

SAMPAI LOHE





SAMPAI LOHE
No.25 i - mmg menarik. Razak baginda dapat barang 2nd hand. Najib dah balun aminah kaw-kaw sampai lohe then pass kat razak. ii - kompom najib tak masuk syurga sebab suka main lubang pungkoq, haram woo berzakar ikut situ. Tapi mcmana aminah hamil kalau najib pancut dlm pungkoq? 
Yg PI bala tak tulis dlm ni ialah rekod imigresen aminah masuk malaya tak ditemui. Wajib siasat sapa kp imigresen masa tu. Bongkar, jgn tak bongkar. Hihihi apa perasaan rosmah agaknya bila tau najib suka lubang pungkoq. Wallahualam. 
on AKUAN BERSUMPAH BALA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/25/19



-------------

DAPAT DILDO




DAPAT DILDO
Pokok2 dan belukar akan ditumbuhi dildo dildo emas. Ore tino bebas bertinggung di mana2 yg mereka suka di taman firdausi. 
on ORANG TINO DAPEK APO?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/25/19




---------------

TUNGGU GAMBAR





 TUNNGU GAMBAR
Maklumat bohong.Sebenarnya proganda saja.Tunjuk gambarlah kalau betul2 jumpa.Jgn edit mcm Tian Chua sudah. 
on APA MAKLUMAT ITU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/25/19




--------------