.

Ahad, 3 Disember 2017

SEMBANG INTELEKTUAL





SILA TONTON



SEKALI LAGI





KES HENJUT BINI ORANG






SETUJU TAK

ADA 

UNSUR POLITIK

SPRM: Siasatan kes lombong pasir di Selangor tiada unsur politik

 | December 2, 2017
Tindakan SPRM berdasarkan maklumat berasas, kata Ketua Pesuruhjaya   Tuan Haji Dzulkifli Ahmad.







TUAN AJI 

DZULKIFLI

BILA NAK SIASATT

KES  H.B.O

HENJUT BINI  

ORANG DI BALI

SAJE TANYA

BAHAYA SEKARANG

GUNUNG BERAPI

NAK MELETUP

KAH KAH KAH

---------------------

JEMPUT DATANG KE DEWAN CHINA












MARI KITA

RAYAKAN

GERAKAN 

ANAK MUDA

JEMPUT DATANG
KE DEWAN CHINA

RABU 6/12/17

JAM 8 MALAM





-----------------

JHO LOW AGEN CHINA MERAH?












ADAKAH 

JHO LOW AGEN
CHINA MERAH?

KENAPA JHO LOW

DILINDUNGI

CHINA MERAH?






-------------------------

MALAM RABU INI











FORUM

CULT



ANJURAN


SIARAN LANGSUNG
RADIO BANGSAR










--------------------

PAS KENA KENCING










TUANG AJI

EDDI WANG

KONO KONCING




Umno tak ada pakatan rasmi dengan PAS, kata Zahid


UMNO tidak akan membentuk pakatan politik dengan PAS, tetapi mempunyai persetujuan dengan parti Islam itu berkaitan isu menyentuh soal kaum dan agama, kata Timbalan Perdana Menteri Tuan Haji Ahmad Zahid Hamidi dalam wawancara bersama Mingguan Malaysia menjelang Perhimpunan Agung Umno minggu depan.



KAH KAH KAH

SYUKUR DAPEK

RASO AIR

KONCING

MASIN OO MASIN

OPPSS...

PANEH TERASO

KAH KAH KAH




----------------------

PENYAKIT BERJANGKIT







BUDAYA TERBAIK

DARI PARTI

KETUANAN MELAYU

Sabotaj bukan hal main-main, presiden kena tegas


SHAH ALAM - Isu sabotaj dalam Umno seakan-akan sudah sebati dalam sesetengah pempimpin mahupun ahli parti itu.

Sejak dahulu lagi, kekalahan parti itu tidak disebabkan hal lain, sebaliknya ahlinya sendiri yang tidak pernah mahu berubah.

Jika dilihat Umno ataupun BN, track record menjelaskan mereka berjaya dalam segi pentadbiran negeri.

Namun, dek kerana segelintir ahli mahupun pemimpin yang berdegil dan mengamalkan perkara lama ini, ia menjadi nanah busuk buat Umno.


TAPI AWAS

KUMAN INI

 BOLEH

BERJANGKIT

MEREBAK  DALAM

PKR 

AMANAH BERSATU







----------------------

SERONOK GONCANG GONCANG





RABA RABA
Sedap baca Quran dengan bertajwid dan tarranum... tak sama sedapnya dengan baca Quran sambil meraba-raba dan menggoncang-goncang.... Kayu penunjuk...kau hingat hapa? on 
BUKAN HANYA HAJI DAN UMRAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/3/17







----------------------

MUFTI SAMA REMBAT DEDAK







MUFTEE

MAKANG GAJI
Mufti ni makan gaji lar TT..mufti ni nama pangkat jer..kalau dlm akademik pangkat tertinggi Profesor..kat pejabat agama...pangkat tertinggi mufti..kalau profesor bila pencen gelaran tu pun hilang..sama dgn mufti..bila pencen..hilanglah mufti tu...sbb tu sonyap yo..terikat gak dgn peraturan2 perkhidmatan awam... on 
TANYA KERANA PELIK
Anonymous
on 12/2/17




AMOI MONGOLIA
Apa yg peliknya pakcik oiii, piem kita entot amoi mongolia pastu boom hancur berkecai...ada pak mufti bising, nk carik 4 org saksi adil baru nk bising....suami piem kita joli sakan luar negara, ada mufti bising2.... kita sebelum nk entot cara halal, habis puluh ribu...pak mufti bising. on TANYA KERANA PELIK
Anonymous
on 12/2/17


MUFTI SAMA
Assalam TT, lu dah tua bangka pun x leh paham ajaran Islam lagi. Ni basic bro. Perkara asas. Dlm Islam, kita x leh buka aib orang. Apatah lagi menyebarkan aib orang. Rembat duit rakyat dan rembat balak adalah aib besar. 

REMBAT DEDAK

Sbb tu tuan2 mufti dedak dan walaun2 dedak bersikap berkecuali. Sbb sama2 merembat, bila dibuka aib Najib, aib dedak bulanan derang pun akan dibuka. Lebih baik duduk diam2. Untung2 naik gomen baru, boleh claim integriti atas alasan tak bocor rahsia atau jadi kaki bising. on 
TANYA KERANA PELIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/17






-----------------------

AZANG MUSTESS MUNGKANG








TUHANG
Ustat selalu royak tuhang tak kang tolakang doa yg diminta diantara azang dan iquamah. Mustee tuhang bagi punya .. mintok loh apo sajo sumo dapak. Bila aku tanya tak dapat pong. Ustat tu cakap ..mu mungking kurang alim?.. mu mungking mintok kurang sungguh2? 

MUSTEE TOLANG

Jadi aku royak balik .. ini makno PAS dah kurang Alim sebab tiap tahung kono bala banjir. Tak kang sekor ulamak pong tak doa masa antara azan dan iquamah ..minta tolak banjir ..kah kah kah. Jadi dah sampai masa nye BN ambil Kelantan.. ulamak PAS tuhan dah tak terima ..tuhan dah merajuk. on BERITA BAIK UNTUK KELANTAN
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 12/2/17





---------------------