Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 Februari 2012

GAGAK NIGERIA TELAH MEMASANG JERAT



NOTA:

ini salah satu scam gagak hitam dari nigeria
gagak ini telah dapat menipu wanita tempatan
ini bukan pekara yang baru

gagak nigeria ini juga
telah menipu pelajar tempatan
untuk meminjamkan kad bank akoun mereka
ini untuk tujuan menipu
dengan nama gadis tempatan
dengan nama dan number akoun tempatan
gagakl nigeria akan men jalan penipuan

bagaimana nigeria ini datang ke malaysia?

di akhor tahun 90'an madey
ingin menjadi pemimpin dan wira dunia ketika
ada dialok selatan selatan
ada dailok langkawi
semua ini projek untuk membesar kan hidung madey
hasilnya rakyat afrika ini dibenarkan masuk
dengan hanya memgambil visa di lapaangan terbang

inilah bodoh ketuanan melayu
inilah tanda melayu bodoh
tak ada masalah buat masalah

NOTA:
kita bukan benci kulit mereka
kita tak suka perangai mereka
kulit hitam tak ada masalah

sivarasa hitam
karpal singh hitam
ambiga hitam
kita menghormati sosok sosok ini

jelas bukan warna kulit yang kita lawan
tetapi perangai mereka yang suka menipu
perangai hasan ali mereka
perangai zul nordin mereka
perangai madey mereka
peranai rosmah mereka
perangai najib mereka
yang wajib kita dilawan


INI BUKTI ORANG ITAM NIGERIA MENIPU


ARNI BINTI IBRAHIM arnibinti202@msn.com
show details 10:29 AM (23 hours ago)

Salam,

Saya ARNI BINTI IBRAHIM, saya bekerja sebagai Marketing Officer di sebuah syarikat pemprosesan batu mulia di UK.di sini Saya ingin memperkenalkan kepada encik peluang perniagaan yang besar kenuntungannya,saya memerlukan bantuan encik dan kerjasama encik untuk memajukan perniagaan ini.saya menghubungi encik kerana saya tidak ingin kehilangan rakan kongsi saya di dalam perniagaan ini.saya tahu bahawa saya dan encik akan mendapatkan feadah yang baik daripada perniagaan ini di masa akan datang. Sekarang saya hanya ingin encik menjadi pembekal (agent) kepada syarikat saya bekerja dan encik boleh mendapat keuntungan daripada peluang perniagaan ini . Syarikat saya memerlukan sebuah produk yang disebut (ZOAMA TAENI COID). Para ZOAMA TAENI COID adalah cecair kimia saintifik bar substansi, sejenis pelincir, terutama digunakan di makmal untuk gemological pemurnian merawat atau menerangkan,memasuki ke dalam berlian dan mengewap keluar kotoran di dalam berlian dan batu-batu berharga sepertinya.

Pembekal asal produk ini adalah di (Malaysia) sehingga lah pembekal produk langsung syarikat KAMI INI mengalami kemalangan di sini {uk} ,dia adalah pengurus pemasaran dan sejak dia kemalangan monopoli ini telah tergendala.saya hanya ingin encik menjadi agen di antara penjual dan pembeli .Ini adalah perniagaan besar untuk saya dan encik dan akan mendapat keuntungan besar.saya hanya memerlukan kerjasama untuk menjadikan perniagaan ini berjaya.Saya akan memberi anda maklumat lebih lanjut tentang hal ini jika anda bersedia untuk menjadi sebagai agen untuk membekalkan produk ke syarikat kami.

Pertama, saya akan perkenalkan anda pembekal (agent)kepada syarikat saya nanti. Mengikut peratusan, awalnya harga beli yang sebenarnya produk tersebut oleh syarikat per Carton adalah 4,000.00 USD, sedangkan di (Malaysia) harga jual tempatan adalah 2,100.00 USD dan syarikat saya memerlukan tidak kurang daripada 200 Cartons.

Saya ingin encik menjadi agen link kami yang menghubungkan penjual tempatan di Malaysia secaralangsung kepada syarikat membeli maka margin keuntungan akan digunakan bersama berdua 50% untuk encik, sementara 50% kepada saya.sekiranya encik dapat membantu saya mengurus perniagaan jual beli produk ini saya amat berterima kasih.kemudian saya akan membincangkan pekara ini bersama pengurus syarikat saya. saya yakin dan percaya encik boleh menyediakan produk ini kepada syarikat.di sini juga saya memfailkan butiran dari segi harga dan cara bayaran maka kita boleh mengambil daripada permulaan perniagaan ini. encik saya mengharap agar encik dapat membalas email saya ini secepat mungkin, agar saya dapat mengemailkan number telephone penjual di malaysia gar encik dapat menghubungi penjual untuk bertanya sama ada penjual tersebut masih mempunyai stock untuk di bekalkan kepada encik.sebelum syarikat kami akan menghantar pengurus pembelian pergi ke Malaysia untuk membeli produk dari encik secara tunai.Terima kasih atas kerjasama encik,saya mengharap dan menunggu balasan email daripada encik.

Wassalam...

--------------------------


PAGI ESOK DI MUZIUM NEGARA




sahabat sekalian,

adalah dengan ini saya berbesar hati ingin menjemput sahabat semua ke
program
Bonanza Amal Hope 2 Walk
di Muzium Negara pada esok hari.

Marilah kita sama2 meriahkan.
Program akan dimulakan pada pukul 9.30 am hingga 5.00 pm.

membeli sambil beramal.
utk makluman sahabat sekalian, rm590 berjaya dikutip utk Tabung Hope2 Walk
hasil dari Calender 2012.
terima kasih banyak2.
semuga ALLAH akan membalas setiap sen yg sahabat hulurkan.


JANGAN LUPA AHAD INI





CUKAI CUKAI DAN CUKAI





PROJEK MEMBAZIR HABISKAN DUIT








PENERIMA BRIM BAKAL DIBURU LHDN TIDAK BENAR - meloya

SUNGAI PETANI 2 Feb. _ Orang ramai diingatkan agar tidak termakan hasutan pihak tertentu yang menyebarkan dakyah Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) akan memburu penerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) selepas pilihan raya umum kelak.

Penyelaras Parlimen Merbok, Tajul Urus Md. Zain yang kesal dengan dakyah tersebut berkata, ia merupakan usaha berterusan pihak terbabit untuk menjatuhkan kredibiliti Kerajaan Pusat.

Beliau berkata, dakwaan berkenaan tidak sepatutnya berlaku kerana usaha yang diambil kerajaan sememangnya ikhlas dan membantu meringankan beban isi rumah yang berpendapatan di bawah RM3,000 sebulan.

"Ada yang tak berani nak isi borang sebab terpengaruh dengan khabar angin kononnya mereka akan diburu atau dipaksa bayar cukai oleh LHDN selepas ini.

"Lebih buruk, ada juga menyebar berita kononnya selepas permohonan dibuat, LHDN akan berkunjung ke rumah untuk memeriksa sedangkan perkara ini tidak berlaku," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INGAT TAK BAGAIMANA MEMBACA AKHBAR DI MALAYSIA... kah kah kah

kah kah kah...KALAU DI NAFIKAN TAK WUJUD ERTINYA WUJUD...kah kah kah..

kah kah kah...BERITA DAN KESAH MAMAT DAN MINAH MENDAPAT SURAT DARI INCOME TAX TELAH BANYAK...kah kah kah...

kah kah kah...NAK DAPAT 500 RINGGIT.... RUPA RUPA NYA ILAH PROJEK NAK DAFTAR UNTUK CUKAI..... kah kah kah..

kah kah kah...SIAPA DAH DAPAT SURAT DARI INCOME TAX ... PADAN MUKA.....kah kah kah




NOTA:
lihat setiap hari ada
road blok dimana mana
setiap hari ada polis trafik
tangkap pemandu bawa laju
di lebuh raya

apa maknanya ini?
maknanya :
polis dan trafik cari duit poket
polis dan trafik diarah cari duit
untuk dana kerajaan

akan samopai masanya polis dan trafik
akan buat saman untuk bayar gaji mereka

tunngu dan lihat
kah kah kah


SYABAS ANAK MUDA - KAMU TELAH BERJAYA!




KOMENTAR TUKAR TIUB




anak anak muda telah melakukan
apa yang wajib mereka lakukan
mereka telah bangun untuk menyatakan ke tidak adilan
syabas!

azizan sebagai mb kedah telah bersilat lidah
azizan di lihat sebagai mat lebong
setiap hari kenytaan azizan berubah ubah

sokongan untuk azizan makin merosot
terutama di selatan kedah di kalangan bukan melayu
warga bukan melayu bukan di selatan kedah bukan antin pas
warga bukan melayu di selatan kedah bukan anti pakatan
mereka telah menilai pakatan
mereka telah menilai pas
yang mereka tidak suka hanyalah azizan

jalan penyelesain wajin di cari
kes yang di bawa ke mahkamah
perlu di tarik kembali
anak muda telah berjaya

mb azizan juga perlu melalukan sesuatu
anak mahasiswa ini perlu di maafkan

ini jalan tengah sebelum sokongan
terhadap kerajaan kedah semakin merosot
jalan penyelesaian ini untuk kebaikkan
kerajaan pakatan di kedah



NOTA:
banyak surat surat dari pembaca
ada yang menyokong mahasiawa
dan ada yang memperlekeh perjuangan anak muda
anggaplah ini sebahagian dari pencerahan
kita sesama belajar
kita sesama ingat mengingati


DISINILAH PERTEMPURAN ITU BERMULA






PENCERAHAN DARI PEMBACA

hisam masam, 1.gerakan tulisan ko ni lagi hebat..ayuh jatuhkan Ustz.Azizan MB kedah ni..haaa..haaaa..aku provoke..

2.Lepas ni sapa pulak??Try lah Harun DIn, taib azamuddin..ismail kamus plak..haji hadi, ustz Nasa..hentam kaw-kaw punya..kah..kah.kah..kah.. 3.nampaklah ko ni agen popiaganda Anwar dan yahudi..hiii..hiii..aku rasa kalo yahudi lagi senang pakcik makcik felda percaya..kah..kahh..kah..

4.ada berani hisam masam tunjuk muka dengan makcik pakcik felda???haaa..haaa..ramainya geli..ini bukan bohong..hang cakap je dioarng lagi mau percaya ke tak mau percaya???muka pun dah ala-ala yahudi. 5.tapi kalo ko nak diterima oleh makcik pakcik felda kenalah pakai kopiah atau serba..kah..kah.kah..

tak boleh kobayangkan muka lu pakai serban atau kopiah.. 6.Aku percaya ko tak sunggup jual agama keran politik..tapi ko gerenti sanggup jual maruah bangsa,dan agama keran anwar dan yahudi..eeehhh...macam tongang langang plak..O.k,o.k lupa sebab korang memang parti tongang langang dan See more...
By Anonymous on SILA SELIDIK DUIT BAYAR PEGUAM DARI PUNCA MANA? on 2/3/12


YB Datuk Saifudin Nasution bakal dilantik menjadi Menteri Besar Kedah yang baru menggantikan Azizan yang telah nyanyuk..
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

betullah itu..buku jingga bukan al-quran...wah...pasal buku jingga bukan main pekik...percaya lak kau hisam buku jingga?????? setia lak kau kat buku jingga??? kah..kah..kah. sampai mampos pun buku jingga tak leh perintah negara......
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Jawab...... 75k tu dari mana? ada peruntukan jugak ke? peruntukan mana?
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

nilah satu-satunya atheis yg masih ada di Malaysia ni.. Hisyam, ada otak lu taruk lutut, ada akei lu taruk hujung lubung kencing lu.. Zaman lu sudah berlalu, lu bukan lagi juara Mahasiswa.. Wa dengar lu ceramah.. serupa pandy kutty berebut najis sendiri dalam kandang. Lu punya cakap satu pun tarak boleh pakey.. Ada hati lu mau lawan MB kedah punya strategik.. Lu sesuai cakap sama ROsmah Bik Mama saja
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Duit KUIN laa ... bodoh betui la hang. kah, kah, kah, kah
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

tengok kelakuan macam haramjadah...... layan orang macam tak berugama.... cibai sungguh zizan...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

gua raser OK jer azizan ni.. kalo gua jadi pemimpin PAS, lagi gua maki pukimak terus dan terajang ala eric kantona.. bokpa nak tunjuk alim, tapi hati sakit.. hati sakit, kene rebel.. gedebik jer sehibik.. lu ada apa masalah TT.. lain orang lain la cara memerintah.. ada yang merembat, ada yang suka china doll.. tapi gua raser azizan masih berlembut dengan wartawan2 tu..

kalo gua, tarik jer wartawan tu masuk bilik.. terus hentak jer.. pedulik haper akhlak rasulullah!! dia tu nabi.. time aku leh tiru, aku tiru la.. time aku takleh tiru, memang cari nahas la.. islam ka.. bersabar ka.. lu boleh pergi mampos.. wartawan UMNO ini bukannya boleh dibagi muka sangat.. soalan2 dia menggambarkan kebodohan dia yang mana banyak sangat soalan yang menyakitkan hati dan teraser nak bagi penumbuk saja bila menjawab pun..

lagi pun, kalo azizan salah.. kenapa polis tak tangkap dia yer?? ini yang gua tak paham ni?? ko explain skek bagi makcik-pakcik felda faham.. gua tatau la lu punyer pandangan See more...
By Anonymous on SILA SELIDIK DUIT BAYAR PEGUAM DARI PUNCA MANA? on 2/2/12

Rilek la tt.. Benda2 kecik pon ko nk kecoh.. Xpa la pasni ko plak la pi ganti tempat jijan.. Pastu bleh la ko bela bebudak kolej cikai yg ko gelar mahasiswa tu..pastu ko gubal la skali undang2 sekolah rendah n menengah kt kedah.. Bdak2 sekolah yg demo,x puas ati,isap rokok,isap ganja,beromen dll x bleh digantung. Sape yg gantung diorang ko hukum gantung mandatori. Kalu ko bleh buat.. Mmg aku salute ko 6 hari 17 mlm.
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Semakin hari TT semakin BANGANG... KAHKAHKAH!!!!! Bagus!!!! Bagus!!! Tembaklah sesama sendiri...Terima kasih TT sebab dedahkan kepincangan & kelemahan dlm FUCKATAN...FUCKATAN semakin LANCHOW!!!! PRU13 FUCKATAN boleh BUNGKUS!!!!! KAHKLAHKAH!!!!!!!
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Semakin hari TT semakin BANGANG... KAHKAHKAH!!!!! Bagus!!!! Bagus!!! Tembaklah sesama sendiri...Terima kasih TT sebab dedahkan kepincangan & kelemahan dlm FUCKATAN...FUCKATAN semakin LANCHOW!!!!
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

Haha :) tu masa komen pasal banjir dulu hok kabaq kerajaan negeri tak bantu :) kata federal je wat koje.. tapi yang pi handle banjir tu benonye orang kerajaan negeri ke orang persekutuan yang turun Kedah.. yang turun ke Kedah.. :D tu dia berang bila wartawan tanya soalan2 bodo.. huhu.. Azizan ni - mudah naik angin kot.. mungkin tak cukup lama berdepan dengan media.. tak tahan ngan presure haha.. tgk nik aziz cool jek..
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

nampk sngt barann keras pala ego dia tu.time kes banjir tu dah jtoh trus moral aku pd ustad ni. -nmpk cam kurang ja orang komen pasai ustad.hehehehe....kurang la hit blog hg.hahaha...marah la sngt depa tu...nk stat jd makcik felda la tu.
By underBear on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

we should put his head down autocratic leadrship
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

mmmmm...tiba2 aku teringat kesilapan PAS memaafkan Ibrahim Ali Al Kataki dan menyokong spesis tu bertanding di Parlimen Pasir Mas.....mmmmmm....takdir!
By dinpalat on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

dah terjerat mengelabah la macam babi hutan... pak serban lagi ligat berputaq... kah...kah...kah...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

ulama gapo..tiada adab dgn wartawan bila kena batang hidung .. jawablah elok-elok ...hang tu..ulama lagi ..mb lagi ... sedih sanis rakyat kedah ..berMB kan... hemtam lagi bro .. dah lah pakain ala-ala hassan ..songkok, kot , tie ... lain kali watrawan patut tanya ..pakain dia tu ikut sunnah ke tak .... cuba cari dalam Al-Quran ,HAdith, ulama mana pakain cam gitu ...
By salman faris hamat on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Setuju.....kau letak jawatan zizan... Nanti glamour macam artist..hari2 masuk TV3 suku.. Tengok Hasan Ali...glamour sakan...muka kau pun mmg mcm Hasan Ali.. Lepas ni kau tubuh party JANTAN plak...sebab nampak hang mcm penglima ludah..
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Tak sesuai langsung memegang jawatan MB kalau panas baran macam tu..tak ada ciri2 kepimpinan.. Sombong nya aku nampak muka kau zizan..dah hampir menyerupai Hasan Ali.. Elok lah kau join parti JATI. Rakyat malu melihat cara pendekatan yang kau ambil untuk menyelesaikan isu2 remeh temeh macam ni.. Elok kau tarik diri je zizan..nampaknya kau tak begitu kompeten as a MB.. Kalau keluarga sendiri dah tak suka apa lagj orang luar...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Dalam dunia hari ni Ustaz jadi la ustaz...jangan sibuk nak jadi pemimpin politik....Ustaz perasan diaorang ni pewaris nabi....tolong sikit la..Nabi orang paling sempurna, bukan macam ustaz2 yang ada sekarang ni....Jangan jual agama untuk kedudukan....
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Dalam JK pas pusat ada lg separuh geng kerajaan perpaduan yg membisu.satu dh kena tendang. satu ni dh kantoi. bila nk kena tendang? jawab jgn tak jwb. azizan ni jd mb sbb dia org lama dlm pas.kalau tak,dia tak jd mb kedah.
By Penendang Ulung on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Azizan orang lama politik Kedah. Dia bukan bidan terjun macam AhSan yg jual modal air liur sama macam Fadilah Kamsah. Azizan berjuang dengan kederat dari bawah di Kedah lebih 20 tahun sebelum PAS dapat tawan Kedah.Ahsan Akidah tumpang tui Anwar di Selangor dan bertindak kerana confident dia akan dipilih jadi MB kalau plan B dia berjaya.

Azizan dah lama jadi ahli dan ketua pembangkang di DUN Kedah sebelum PRU2008. Ahsan menempek dengan Hj Hadi tahun 1999 dan ilang dari DUN dan Parlimen 2004. Dia pun hampir bangkrap kerana semua projek jual air liur dia dicantas UMNO Selangor selepas 1999. Azizan x ada modal jual air jampi dan bergantung kepada sumber ADUN dan pencen pensyarah(???) dan Ahsan dah lama bisnes jual air liur yang tersedak semenjak 1999.

Azizan memang x ada apa kerugian yang perlu dibayar balik. Ahsan dah rugi besar 10 tahun dan perlukan sumber lain utk selamatkan apa2 harta yang tinggal lagi. Azizan tak merayu melutut pada Anwar mintak bantuan dan sokongan RM selama ini. See more...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

belum perintah lagi dah berbalah pasal buku jingga, ada yg nak ikut ada yg tak nak kahkahkah woi! belum memerintah lagi tu dah berbalah kahkahkah itu sbb laa aku tak mengundi, dua-dua haram jadah beza nya bn puki tua pr puki muda..kau pilih lah, last2 lepas pancut mesti kau menyirap punya kahkahkah
By Malaysia is a NATO country on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

guna ayat quran untuk membelit fakta.. cerdik...cerdik...cerdik... dia nak menipu diri sendiri atau nak menipu Allah? kah...kah...kah... Dlm Quran disebut balasan yg amat pedih kepada golongan munafik... dia tak jumpa ke ayat tu? dia jumpa kes potong tangan je... macam2 gila...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Tahniah bro..sebab lu bagi peluru kat UMNO- hidup Umno!
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12


Video ini adalah satu bukti yang jelas bahawa ulama dan ustaz atau orang yang terlalu kuat beragama bukanlah baik sangat orangnya. Malah fasih berbahasa Arab, ingat semua ayat-ayat dalam kitab agama boleh membuat seseorang itu sombong dan bongkak macam Hassan Ali dan Mufti Berak Harussani. Sebab itu saya tidak suka ulama agama jadi pemimpin negara kerana mereka ini hanya tahu berbahasa Arab sahaja.

Ilmu lain macam ekonomi, teknologi dan sebagainya yang penting untuk pentadbiran negara, mereka ini langsung tidak tahu. Sebab itu saya lebih suka pemimpin yang rasional dan boleh menerima lain pendapat. Selepas Asal Bukan UMNO (dimana Bang Isham yang menjadi pengasasnya) menjadi sukses selepas pilihanraya akan datang, saya harap kita semua lancarkan kempen ASAL BUKAN ULAMA & ASAL BUKAN USTAZ
By Asal Bukan Ulamak Ustaz on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Kenapa Hanifa Maidin melawan? Berapa dia dibayar oleh pelajar2 yg digantung? Tak tau ke dia si azizan ini yg mengetuai Kedah yg sama kepartian? Hanipa lebih tahu perangai buruk sizizan jadi dia bangun melawan. Munafik zizan ni macam ulat dalam buah dia akan makan pelan2. Kita pakat sokong Hanipa balun saudagar ugama ini sampai tersungkur. TT, Dia ambil duit zakat ke bayar karpal singh? Kah...kah...kah...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

apara tt, otak boh kat kaki, cerita bagi penyedap selera sendiri ja,hang mai turun sini kita p tanya ustaz Azizan sendiri,kalu tt tak mai dia ponen....kah..kah..kah..
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

bantai lagi..kita bantai sampai UMNO perintah kedah balik..amacam bro..setuju.??..lepas ni kita tibai nik aziz plak...pastu lim guan eng..pastu khalid ibrahim...kita tibai biar sampai UMNO pukul hbs PRU13...aku sokong kau TT...UMNO dulu kini dan selama nya..takbirrrr..anwar ibrahim nyer citer xde ke bro..tibai la anwar smpi dia masuk penjara blk bro..!!!gua sokong lu dulu kini dan selamanya..kahkahkah
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

bantai lagi..kita bantai sampai UMNO perintah kedah balik..amacam bro..setuju.??..lepas ni kita tibai nik aziz plak...pastu lim guan eng..pastu khalid ibrahim...kita tibai biar sampai UMNO pukul hbs PRU13...aku sokong kau TT...UMNO dulu kini dan selama nya..takbirrrr..anwar ibrahim nyer citer xde ke bro..tibai la anwar smpi dia masuk penjara blk bro..!!!gua sokong lu dulu kini dan selamanya..kahkahkah
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

pala but lah ko icham.... tak abis2 nak hantam ustaz azizan... pala but lah ko icham... ko nak bagi PR kalah kat kedah ke??? pala but lah ko icham... semua pemmimpin ada ego lah... pala but lah ko icham.... apa masalah ko ngan ustaz azizan??? pala but lah ko icham... dah nak PRU lahhhhh..... pala but lah ko icham.... nampak zul kulim kita sekeh pala but dia....kahkahkah
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

TIDAK ADA JALAN KELUAR




NOTA :

binatang binatang mutant
telah muncul di chernoybll
ini adalah hasil dari ledakan
radio aktif

hampir 1 juta warga disekitar
chernoybll telah mati
kebanyakan kerana barah

bila kilang di gebeng ini dibuka
dalam jangka pendek kita akan lihat
binatang dan hidupan cuba mensesuaikan diri
lama kelamaan akan mucul binatang mutan
akhir sekali akan lahir anak anak mutant
bayi berkepal dua
bayi bertangan empat
bayi berkaki tiga

lihat dan tunggu


BURTAK HASIL DARI CHERNOYBLL






FAUZIAH : AELB , LYNAS AKAN JADIKAN PENDUDUK KUNTAN SEBAGAI TIKUS MAKMAL - minsider

KUALA LUMPUR, 2 Feb — Fuziah Salleh hari ini mendakwa, persetujuan Lembaga Perlesenan Tenaga Atom (AELB) terhadap kontroversi Lynas Corporation, berhubung pembinaan kilang memproses nadir bumi di Gebeng, Kuantan bakal menjadikan penduduk Kuantan sebagai “tikus makmal”.

Ahli Parlimen Kuantan itu menjelaskan, adalah tidak munasabah AELB memberikan Lesen Operasi Sementara (TOL) bagi tempoh 10 bulan untuk menyediakan Pelan Pengurusan Sisa Buangan dalam bentuk PDF (Permanent Disposal Facility) tanpa mengambil kira apa pun R&D yang telah dilakukan oleh pihak Lynas untuk pengkormersialan sisa radioaktif tersebut.

Jelas beliau (gambar), perkara itu tentu sekali boleh di tangguh sehingga Lynas menunjukkan kesungguhan menguruskan sisa toksik dan radioaktif mereka secara bertanggung jawab.





“Keputusan ini tidak lain dan tidak bukan membuktikan bahawa AELB bersekongkol dengan Lynas untuk menjadikan warga Kuantan sebagai bahan ujikaji dan seperti ‘tikus makmal didalam tempoh 10 bulan kehadapan ini.

“Akan tetapi sebaliknya, AELB telah membuat satu keputusan yang tidak munasabah dan tidak masuk akal sama-sekali,” tegasnya.

AELB semalam mendedahkan, mereka telah memberikan TOL dengan nilai RM2.5 billion kepada Lynas Advanced Materials Plant (LAMP) di kawasan perindustrian Gebeng, yang terletak dalam lingkungan 25km daripada Kuantan.




NOTA:
rakyat pahang
tidak ada jalan keluar
kilang ini akan mula bergerak tidak lama lagi

hanya satu cara sahaja untuk keselamatan semua
caranya: kita ramai ramai humbankan gerombolan
ke dalam tong smapah sejarah


NAJIB RAZAK JANTAN TAKUBIN




MODEL BARU DARI REMBAU







LAPORAN ROSMAH BOROS CERITA LIAR : NAJIB
- mStar

PETALING JAYA: Mohd Najib Tun Razak menolak dakwaan bahawa isterinya, Rosmah Mansor membelanjakan kira-kira RM325,000 semasa membeli-belah di Sydney.

"Ia merupakan satu cerita liar yang direka dan sengaja dibesar-besarkan untuk menjejaskan persepsi rakyat tentang pemimpin mereka," kata beliau menerusi akaun twitternya pada Rabu malam.

Najib berkata demikian bagi memberi penjelasan kepada pengikut twitternya berhubung dakwaan sebuah blog bahawa Rosmah dianggarkan berbelanja di sebuah butik pakaian berlabel Carl Kapp berjumlah A$100,000 (RM323, 000).

Rosmah sebelum ini turut menafikan dakwaan beliau berbelanja bagi jumlah berkenaan di butik di Sydney, Australia.

Rosmah berkata beliau menjadi mangsa tuduhan liar yang disiarkan Sydney Morning Herald.

Kolumnis Andrew Hornery menerusi artikelnya memanggil Rosmah "wanita pertama membeli-belah' kerana didakwa membelanjakan A$100,000 di sebuah butik di Sydney.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAJIB TAKUBIN.... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB BUKAN KENA NASI LEMAK.... kah kah kah..

kah kah kah ..NAJIB BUKAN KENA BRYANI.... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB BUKAN KENA NASI KERABU... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB BUKAN KENA NASI DAGANG.... kah kah kah...

kah kah kah...NAJIB KENA NASI KANG KANG.... kah kah kah..

woit... BACA BERITA BAWAH INI..kah kah kah...

kah kah kah... INI LAPORAN BERITA DARI TOWKAY KEDAI... kah kah kah


PENULIS BLOG DEDAHKAN E- MEL BELANJAN SAKAN ROSMAH
- mkini

Wartawan fesyen Patty Huntington dalam blognya Frockwriter mendedahkan urusan e-mel untuk membuktikan kesahihan laporan yang ditulisnya mengenai isteri Najib Razak - Rosmah Mansor yang ‘berbelanja sakan’ membeli pakaian pereka eksklusif di Sydney, Australia.

Buat kali pertamanya, Huntington menulis dengan panjang lebar di blog beliau dengan dijelaskan secara terperinci tentang apa yang berlaku antara beliau dan pereka Carl Kapp serta ‘publicist’ beliau, Little Hero, sebelum berita berkenaan dipetik oleh akhbar The Sydney Morning Herald pada 21 Januari.

Huntington berkata bahawa beliau pertama kali mendapat maklumat pada 16 Januari oleh seorang kakitangan Little Hero yang bernama Holly Beer yang menghantar e-mel kepada penulis blog itu menceritakan mengenai pembelian 61 helai pakaian oleh Rosmah dari kedai Kapp.

Dalam e-mel Beer ini kepada penulis blog itu, beliau menceritakan pertemuan Kapp dengan Najib dan Rosmah di penthouse Hotel Darling Hotel. Beer mendakwa ketika itu, pakaian berkenaan dipesan untuk majlis Rosmah yang dikatakan adalah banyak.

"Pakaian perlu disiapkan pada tempoh sebulan selepas percubaan kedua. Semua pakaian perlu diubah-suai supaya berlengan panjang, dengan memastikan tidak ada bahagian pergelangan kaki atau tangan yang terdedah.

"Beberapa fesyen yang dipesannya itu termasuk skirt Emilia dan blaus berlengan panjang.

"Dia (Rosmah) juga meminta pakaian tambahan lain selain 61 helai yang telah dipesan itu. Ini adalah campuran AW12 (Autumn Winter 2012) dan SS11 (Spring Summer 2011)," tulis Beer.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NOTA:
ingat rosmah manso
ialah pembantu pakatan rakyat

kelakuan rosmah mansor
membantu pakatan dapat undi