Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 Julai 2013

TANNIAH - ANAK MUDA MEMULAKAN TAMARROD UNTUK DUNIA


KOMENTAR TUKAR TIUB
tahniah anak muda
anak muda yang melakukan tamrrod
untuk kebaikan satu dunia

tahniah venezuela
kerana memberi suaka politik

akhirnya dunia ini
adalah milik anak muda

tamarrod!


Edward Snowden offered asylum by Venezuelan president

Nicolás Maduro says whistleblower has 'told the truth in spirit of rebellion', while Nicaragua also weighs asylum offer
Venezuelan president Nicolás Maduro said on Friday he had decided to offer asylum to former US intelligence contractor Edward Snowden, who has petitioned several countries to avoid capture by Washington.


--------

TAMARROD - PENCERAHAN PEMBACA











TAMARROD 
GARIS POLITIK 
ANAK MUDA

PENCERAHAN DARI PEMBACA
tukar tiub akan menyiarkan

semua pandangan pembaca
jadikan wacana ini satu yang sehat
untuk membantu kita sesama kita
memahami apa yang sedang berlaku


TOLONG JANGAN PUKUL
Kepada penyokong Morsi yg tak puas hati dgn hisyam rais, korang jgn pukul die pulak. ok. on KENAPA ANAK MUDA - KENAPA GRADIUAN MENGANGGUR
Anonymous
on 7/4/13
 SEKULAR 
Sial Isham Rais penyokong sekular, anti Islam, anti demokrasi, semoga Tuhan melaknat Isham Rais dan tentera firaun moden sehingga liang lahat (jangan marah TT hehe... ko slalu kutuk org lain pun bleh kutuk ko gak pe?) Ismeth on TAMAROD ADALAH GARIS POLITIK ANAK MUDA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/4/13

 BANGGANG
Syam, hilang respect wa kt lu... Lu mmg banggang!!! on TAMAROD ADALAH GARIS POLITIK ANAK MUDA
Shariz Zain
on 7/4/13
 CAKAP BANYAK
Hoi TT ,kalau engkau tak tahu apa-apa jangan cakap banyak la.Dalam kepala otak engkau bersarang penuh dengan ideologi sosialis.Tak tahu la engkau ini jenis manusia apa.Berapa lama engkau melarikan diri keluar negeri,lari dari ISA kerana terlibat dalam demonstrasi pelajar ketika menunutut di UM. on TAHNIAH TAMAROD
Anonymous
on 7/4/13

 MENYIMPANG
Dah semakin menyimpang TT ni.. DUlu aku agak-agak jer, tapi sekarang dah semakin terserlah arus pemikiran TT ni. Nampaknya memang tak menjurus kepada arus kebangkitan gerakan Islam! Anak muda boleh baca blog TT ni, tetapi berhati-hati dengan fahaman dan semangat yang dibawa! Benarlah TT ni penghasut.. Nauzubillahi Minzalik. on TAMAROD ADALAH GARIS POLITIK ANAK MUDA
Nazaruddin Mohamad
on 7/4/13
 MI SPIK INGLIS
Here are four reasons why Israel could still end up missing Morsi: 1. Under Morsi, the Muslim Brotherhood did the unthinkable when it affirmed the Camp David peace accords with Israel. Its leaders did talk of amending the treaty but they continued to uphold it, just as Hosni Mubarak's regime did before. 

Muslim Brotherhood members and government ministers may not have not with Israeli officials, but on the most crucial level for Israel - the security channels - cooperation was maintained and even improved, Israeli defense sources said, after a rocky period following Mubarak's fall. 

Morsi's tenure was the first in which a large and popular Egyptian party that was elected in a democratic process supported, even if begrudgingly, the peace treaty with Israel, and justified it to the Egyptian people. 2. Israel feared that when in power, the Muslim Brotherhood – the ideological forebear of Hamas - would back the Palestinian Islamist movement and encourage it to launch missiles against on TAMAROD ADALAH GARIS POLITIK ANAK MUDA
Anonymous
on 7/4/13

 MI MORE SPIK INGLIS
Home Jewish World Jewish World News Four reasons why Israel may miss Morsi after all Egypt's president is no Zionist, but will Israel truly benefit from his ouster? By Anshel Pfeffer | 20:47 03.07.13 | 18 As Egyptian President Mohammed Morsi remains effectively powerless after the ultimatum set by Egypt's army expired on Wednesday, it was hard not to sense the levels of satisfaction in Israel.

 Though Prime Minister Benjamin Netanyahu instructed the cabinet to keep quiet about the crisis in Cairo, there is little doubt that the ministers are delighted with the latest twist in the Egyptian saga. But should they be? Morsi, of course, is no Zionist. The word "Israel" has never passed his lips in public and his spokesman denies he ever sent President Shimon Peres a letter of thanks after the latter congratulated him on his election last year. However, his year of presidency has not harmed Israeli-Egyptian relations. Quite the contrary. on TAMAROD ADALAH GARIS POLITIK ANAK MUDA
Anonymous
on 7/4/13
 LAN CHAOOO
Bro sham... hari ni lu memang lan chaooo!!!... Gua memang penyokong Black505.. tiap kali ada perhimpunan kat KL/Selangor gua tak pernah miss pergi...tapi bab Morsi gua tak setuju dgn lu... Morsi dah bagi byk kebebasan bersuara pd rakyat sama sprt dasar Pakatan... gua heran kenapa lu nak sokong puak Mubarak tuuu... sekali lagi lu memang Lan Chaoo le hari niiii... Lan Pet Pet on TAMAROD ADALAH GARIS POLITIK ANAK MUDA
Anonymous
on 7/4/13
 LAGI SUNNI DAN SHIAH
Maka terpecahlah umatku menjadi tujuh puluh tiga puak....yang akan sampai pada ku hanya satu....cari jangan tak cari...biar susah macam mana pun tetap kena cari.....mana puak yang satu...sunni ada empat...syiah pun ada berbelas....kah kah kah..siapa kah ia yang satu....tak kira lagi wahabi....kah kah kah....jadi gunalah akal mu yang sehat....sesungguhnya akal mu tu suci dan bersih cuma selalu dikelirukan oleh nafsu.... on TAMAROD ADALAH GARIS POLITIK ANAK MUDA
Anonymous
on 7/4/13
 KITA MILIK ALLAH
Sudah jadi kaya lain mcm je lu tulis.. Gua x pertikai lu biasa brrtempor d airport Jepun, biasa ke Karbala, biasa ke Falestin, lu lawan Umno sampai separuh hidup lu, tapi kita kena ingat juga, nyawa kita akhirnya milik Allah jua..... on TAMAROD ADALAH GARIS POLITIK ANAK MUDA
Anonymous
on 7/4/13


 JANGAN MAKI HAMUN
sahabat, kalau tak setuju dengan TT, datangkan lah hujah dan idea korang, bukan datang dengan maki dan sumpah seranah. kunun korang lah yang terbaik, menulis dengan ayat2 Allah tapi diselang seli dengan kata nista? ironik kan? 

or rather pathetic, i would say? apa korang ingat kalau xde korang, Allah itu boleh dikalahkan oleh puak2 yang tidak sefahaman dengan korang? 

tunjukkanlah akhlak yang baik sesuai dengan sunnah Muhammad saw samada kepada sahabat anda atau pun kepada seteru kamu. salam perdamaian. on TAMAROD ADALAH GARIS POLITIK ANAK MUDA
Anonymous
on 7/4/13
 JANGAN PUKUL

HISYAMUDDIN RAIS @ TUKAR TIUB SOKONG JAUHKAN KERAJAAN MURSI & IKHWAN MUSLIMIN. PENYOKONG2 MURSI & IKHWAN MUSLIMIN JANGAN PEGI PUKUL HISYAMUDDIN RAIS @ TUKAR TIUB SUDAH LA. KAH KAH KAH on TAMAROD ADALAH GARIS POLITIK ANAK MUDA

--------