.

Khamis, 6 April 2017

NAFI NAFI NAFI










NAFi

KAH KAH



APA MAKNA

BERITA INI?

PAS nafi dakwaan Rafizi isu dana 1MDB

Setiausaha Agung PAS, Tuan Haji Takiyuddin Hassan menafikan dakwaan Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli bahawa terdapat individu yang rapat dengan parti Islam itu menerima dana bersumberkan 1MDB.
Malah, tegas Takiyuddin, sekiranya ada mana-mana dana-dana luar yang disalurkan kepada parti itu sudah tentu beliau mengetahuinya.
"Setakat yang saya tahu kita (PAS) tidak ada menerima apa-apa dana daripada mana-mana, kalau ada saya sebagai setiausaha agung mesti tahu.

TAKIYUDDIN

TAK TAHU

INI MAKNANYA

TUAN HAJI TAKI

HANYA MACAI

NAIK PROTON

BUKAN AUDI Q7

BUKAN VELFIRE

BUKAN COOPER

BUKAN ORANG

DALAMAN PARTI





------------------

TUN HAJI HA HA KENA TIBAI








TiM

TIBAi

HA HA




TIBAI

BOCORKAN

LONDEHKAN

BUKAKAN

BOGELKAN

BIAR SATU

MALAYSIA TAHU

SAPA DIA PARTI

SELAM... OPPS 

PARTI ISLAM

'Saya ada bukti orang rapat dengan PAS dapat duit 1MDB
Rafizi Ramli hari ini membuat dakwaan mengejutkan apabila mendakwa mempunyai bukti terdapat individu yang rapat dengan PAS menerima dana daripada 1MDB.
Malah, dakwa naib presiden PKR itu, wang itu mengalir daripada akaun bank Najib.
Dalam sidang media di parlimen hari ini, anggota parlimen Pandan itu mencabar Presiden PAS Tuan Haji  Abdul Hadi Awang menjawab perkara itu.
Rafizi berjanji akan membuat pendedahan lanjut berkaitan perkara itu selepas ini.

“Saya hendak tanya Hadi sama ada beliau yakin tiada... wang daripada akaun Najib mengalir kepada individu yang rapat dengan PAS,” katanya.


KES HUSAM

BELUM SELESAI

NI SATU LAGI

DARI RAFIZI

BANTAI SAMPAI

TAK TERKEMUT









-----------------

JANGAN HINA BABI







FACE BOOK



Speaker cabut lari dari Dewan Rakyat setelah membiarkan Ahli Parlimen Kota Bharu berkhutbah selama hampir dua jam, dan tidak memberi ruang perbahasan terhadap usul Haji Hadi. Alasan yang dia beri, itu kuasa 'discretionary' yang ada pada dia; maka dia hentikan perbahasan dan tangguh ke sidang berikutnya, meski belum pun pukul 5 petang, dan ada ramai yang sudah bersedia untuk berbahas.

Semalam, kuasa 'discretionary' kepala jimbit tersebut langsung tidak timbul apabila ikut suka nenek dia sidang Dewan Rakyat berlanjutan sampai jam 5 pagi. Babi kan?

Ariffin Omar babi dan anak haram.
LikeReply335 mins
Iza Suraiya Zainudin Eh...dah settle mehhh parlimen arini
LikeReply34 mins
Shazni Munir Aku punya berlapik tulis status. Sampai ke hang, babi terus! 😅
LikeReply29 mins
Izmil Amri aku mana reti nak lapik2..
LikeReply27 mins
Shazni Munir Hahaha
LikeReply27 mins
Sharon WH Ling used to think he was better than this... nope
LikeReply22 minsEdited
Chris Chew Kuasa Muklat ke Kuasa Muak Dewan Speaker? babi btul
LikeReply13 mins
LikeReply111 mins
Aimi Shazwani If u have power, u are powerful. If u dont use your power u are bloodyfool. 🐡
LikeReply110 mins
Izmil Amri bloodyfool tu la yg semalam biar sidang meleret sampai 5 pagi..
LikeReply9 mins

TOLONG

JANGAN HINA

BABI SEBELUM

MERASAI

FULL ENGLISH

DENGAN

LEITAO

PORTUGIS



----------------------