Jumaat, 1 Mac 2019

MEDIA BARAT - MEDIA PANTEK








PANTEK
NAJIB JUJUR TERUS TERANG
TAPI MEDIA PANTEK NI CILAKO
HINO PEMIMPIN MELAYU KITO
CALIKO
INI HINO PEMIMPIN ISLAM





MEDIA LAKNAT






CILAKA
MEDIA LAKNAT

TAK ABIS ABIS

HINA PEMIMPIN

ISLAM

HINA PEMIMPIN

MELAYU

YANG WARAK

LAGI JUJUR

SEMBAHYANG

TAK TINGGAL

BERI  SALAM

KUBUR NABI

PERGI UMRAH

TIAP TAHUN



Wawancara Najib di Al Jazeera menang anugerah

Wawancara Al Jazeera bersama  Tuan Haji Najib Razak tahun lalu - yang menunjukkan bekas perdana menteri itu beberapa kali dilihat gagal mengawal perasaannya - menang sebagai wawancara terbaik dalam Anugerah Kewartawanan Televisyen 2019.

Anugerah itu anjuran Royal Television Society (RTS) United Kingdom yang diadakan pada 27 Februari lalu.

Menurut laman The Malay Mail, ia dinyatakan oleh rancangan 101 East Al Jazeera menerusi kenyataan di laman Facebook rasminya.



RANCANGAN

JAHAT MEDIA

KAPIR LAKNAT

BILA NAJIB 

MASUK  PENJARA

BELUM PASTI

LAKNAT INI

AKAN PUAS HATI

-------------------

BOSS IALAH KETUA PENYAMUN










MADEY NI PUN

NGOK

BOSS MEMANGLA

KEPALA PENYAMUN

Macam mana pencuri boleh jadi bos, soal Dr Mahathir

PERDANA Menteri Dr Mahathir Mohamad menempelak Najib Razak hari ini dengan berkata bagaimana seorang pencuri boleh menjadi bos.

Dr Mahathir yang dengan sinis merujuk kepada nama gelaran bekas perdana menteri itu di media sosial, “Bossku”, berkata penyokong Najib memilih pencuri untuk menjadi bos mereka.

“Kita ada ‘Bossku’, seorang hero, pencuri. Itulah bos orang itu,” katanya mengenai penyokong Najib.


YANG BERI

ARAHAN 

MENYAMUN

ADALAH BOSS

TUKANG SAMUN

DIPANGGIL 

LOKMAN ADAM

YANG KAYA

NAMANYA

CHINA TEMBAM

YANG PASANG

LUKAH NAMANYA

CHINA MERAH





---------------

BERSUBAHAT MENIPU










PAK LEBAI

PAK AJI

SEMUA BUNGKUS


Lagi pemimpin PAS dipanggil SPRM esok

BEBERAPA pemimpin PAS akan disoal siasat esok pagi di beberapa pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung dakwaan penerimaan dana RM90 juta dari Umno.

The Malaysian Insight difahamkan tujuh hingga sembilan pemimpin parti Islam itu akan diambil keterangan mereka bermula 9 pagi.

“Mereka dipanggil ke pejabat SPRM di Kelantan, Terengganu, Perlis dan ibu pejabat di Putrajaya,” kata sumber kepada The Malaysian Insight.



KERJA MENIPU

JUAL AGAMA

TAKUTKAN

ORANG RAMAI

DENGAN NERAKA

BUAT JANJI

DAPAT ENTOT

BIDADADARI

PUTAR PUTAR

SEBENARNYA 

BERSUBAHAT

DENGAN PENYAMUN

BERNAMA NAJIB

BERSUBAHAT

DENGAN ROSMAH

BERSUBHAT

DENGAN JHO LOW

KAH KAH KAH

--------------------

PIL KUN TUM









 RABA RABA

DALAM GELAP

ENTOT ENTOT

DALAM GELAP

TAK SYIOK



PAS sah kerjasama dengan Umno, akan bincang Khamis depan

KURANG dua minggu selepas berkata akan “menyokong” Dr Mahathir Mohamad sekiranya usul undi tak percaya dibentangkan di Parlimen, PAS mengesahkan sedang meneroka kerjasama baharu dengan Umno untuk menumbangkan Pakatan Harapan pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti.

Timbalan Presiden PAS   Tuan Haji Tuan Ibrahim Tuan Man berkata perbincangan bentuk kerjasama itu akan diadakan pada Khamis depan bersama dengan kepimpinan tertinggi Umno.


TERKAM

GUMPAL 

GIGIT

KANG KANG

PANCUT TERUS

AL - TAMAT TUN

PIL KUN TUM

TAK MALU UUN

AMIN

KAH KAH KAH



--------------------

PAK AJI KANTOI







KANTOI
 
TOK AJI UDAH

KANTOI

Sarawak Report sahkan PAS bayar RM1.42 juta selesai kes


SARAWAK Report mengesahkan PAS membayar portal itu sebanyak RM1.42 juta caj perundangan untuk menyelesaikan saman fitnah  Tuan Haji Abdul Hadi Awang.

Portal itu berkata ia adalah sebahagian daripada perjanjian penyelesaian luar mahkamah dicapai pada 24 Januari lalu dan ia bersetuju dengan penarikan saman Hadi dengan syarat kedua-dua pihak merahsiakan bayaran itu.

“Sarawak Report hanya bersetuju kepada arahan mahkamah UK untuk mengugurkan kes Hadi dengan syarat kosnya dibayar. Dalam situasi itu, bayaran penyelesaian dibuat kepada peguam Sarawak Report di Malaysia, yang akan memberikannya kepada Sarawak Report apabila arahan mahkamah berkaitan penarikan saman Hadi disahkan,” kata portal.



APA LAGI

PARTI ISLAM NI

PUTAR

APA LAGI TIPU

TERBONGENG

PENJUAL AGAMA

LEBIH BAIK JUAL

MINYAK ATTAR

KAH  KAH KAH


----------------

KAKI PUTAR









PUTAR
BERTEMU BUKU

DENGAN RUAS



Tuan Ibrahim dakwa Anwar fitnah Hadi bayar SR RM1.4juta



PUTAR PUTAR

PAK AJI

KAKI PUTAR

KAH KAH KAH



---------------

TAK GUNA OTAK






TAK GUNA OTAK
api org melayu ni cepat sgt stim klu guna agama dan sentuh pasal bangsa dia. Penyamun dan panipu rakyat pun diaorg blh sokong. Aku pn xfaham kenape org melayu byk yg xpakai otak cubalah buat kajian sikit gunalah fakta2 dan logik yg ade ni x main sokong menyondol je.
 Hai bila lah nk matang berfiikir aku pn xtau.. Hampeeh!!! Sampai bila nk dipergunakan oleh org2 politik yg gila kuasa dan harta. Org melayu pegang kuasa tp yg kena tipu pn melayu. Aku xambil pot sape kerajaan janji good goverment and good governent. 
on DIHINA KAPIR HARBI
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 2/28/19









---------------------

SAPA TIPU SAPA









SAPA TIPU SAPA
Aku ade sorang kawan sebijik mcm azizan ni memang kaki lebong sape bodoh dengar dia punyer citer memang melopong sampai hari ni kerja dia menipu je la tp blh masuk dlm politik aku pn faham. 
on KILANG IJAZAH
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 2/28/19
Yg kena tipu 100 kali bodoh drpd yang menipu. Tp yg menipu dan yg kena tipu tetap melayu islam kihkih.. on 
TIPU CARA ARAB
Unknown
on 2/28/19

Tapi org





-----------------

AL JUBURI







ALJUBURI
SAPA AL - JUBURI
      JANGAN FITNAH
Aljuburi siap ada jet peribadi lagi bro TT..
on dedak madey. 
on JUAL AGAMA UNTUNG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/28/19

Melayu islam al juburi. Bangsa Melayu ialah bangsa jubur. Mamat ni mesti dah biasa kena jubur. 
Kah kah kah 
on SUARA TAPE SEX
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/28/19

Aku ad



-------------------

MELAYU ISLANG





MELAYU ISLANG

MAMAK ISLANG

SAMANG
melayu islang tidak amanah, melayu islang hantuk kepala kat batu itam, sampai dahi gelap gelita, pakai jubah, pakai kopiah,pegang tasbih, berjambang, berjanggut, tidak cukur, semua nya petanda jual agama...
kalau kuat agama orang tu sbahyang lima waktu, sifat baik, cakap pun kurang...mamak baru masuk islang berlakon paling hebat..Cuba tengok kat Penang...mamu parpu kari...bila tarak melayu cakap tamil kah kah kah melayu senang diperbodoh kan...kah kah kah 
on JUAL AGAMA UNTUNG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/1/19

Jgn





------------

APA MILF








APA MILF
as far as Im concerned, shes so beautiful.
 as far as Im concerned, she so curvy, 
as far as Im concerned, shes so gorgeous 
as far as Im concerned, shes milf 
and not bitch.. 
errr.. errrrr.. did I say witch 
on KLIP BAHAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/1/19

Jgn l






------------

KONO KONCING





KONO KONCING
Boring la asik cito pas yo...
cito la pasal nuar kono koncing 
kek madey lak bang cam 
on PARTI ISLAM MENIPU
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 2/28/19

K




------------

NENEK KEBAYAN





NENEK KEBAYAN
apasal rambut rosmah dah tak bersanggul? kusut masai jer. takkan la nak dandan rambut pun dah takde duit? alaa sekali dandan rm1200 jer. takkan la sprm rampas semua duit dorang? ishh kejamnya sprm! kahkahkah 
on KLIP BAHAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/1/19

as far a




-----------------

HALANG DAPAT BIDADARI




CILAKA
SPRM HALANG PAK AJI
DAPAT ENTOT BIDADARI
celaka punya sprm! memang celaka! apasal korang rampai kereta dan motorsikal mewah dia? abih tu macamana dia nak dapat saf paling depan dlm masjid! oii kereta dan motor mewah tu laju tau..
 tujuannya cuma satu; sampai awal ke masjid dan dapat chup tempat kat belakang imam. ni mesti sprm taknak kasi dia dapat pahala paling besar. ini adalah cubaan menghalang ustat taki dapat bidadari phuiii kahkahkah 
on JUAL AGAMA UNTUNG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/1/19

apasal





-------------

BERTUKAR JADI ANAK IKAN







BERTUKAR JADI

ANAK IKAN
Saman lah si Nuar tu kalau berani. 
Apa nak takut jika kamu dipihak yang benar. 
Solat hajat.. 
silap haribulan kamu sendiri 
bertukar jadi berok. 
on PARTI ISLAM MENIPU
Publish | Delete | Spam
FOUR WIRE
on 3/1/19

mela




----------------

PENAKUT






PENAKUT
Kau sebenarnya penakut.
Orang lain semua tak lari.
 on JANGAN TIPU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/1/19

Sam





------------------